@ Delilah: ik ben benieuwd wanneer jij het ernaar hebt meis... je bent wel de eerste op de januari 2012 mama's lijst @ Hier: Harold gaat morgen met mij mee naar de VK. Ik merk dat ik nu echt aan het afknappen ben.... Reneé moet er gewoon uit, anders heeft ze straks niks aan me. Harold gaat me helpen me te verwoorden, want zelfs dat kan ik nu slecht. Morgenochtend ben ik niet direct online, dus dat betekend niet dat ik al aan het bevallen ben hahaha..
Veel succes morgen en.hoop zo dat jullie.meisje zich snel laat zien. Hoop dat je beetje kan slapen vannacht.
succes morgen mayke!! even een ego berichtje. sorry maar moet het ff kwijt. Zit er ff een beetje doorheen. heb al een paar dagen steken van onderen (ja zijn nog niet weg) ook al een paar dagen pijn in mijn onderbuik. Probeer me groot te houden omdat mijn vriend ook nog bijna niks kan na de operatie aan zijn pols vorige week (morgenmiddag moet ie terug voor controle). Ik wil dus wel vanalles doen maar het lukt me allemaal ff niet meer. En toen ging ik vanmiddag ook nog ff op de staart van de kat staan die het uitschreeuwde (zou ik ook doen met 100 kg op mijn staart) dus die kreeg ook nog ff te horen dat ie ook niet voor mijn poten moest gaan zitten. En toen kwam alles eruit. heb geloof ik wel een half uur zitten janken en met de kat zitten knuffelen. voelde me zo gemeen tegenover de kat. en dan ook nog eens die dagen pijn. zelfs mijn vriend schrok ff van me en kon me ff niet troosten. heb nu ook nog iedere keer huilbuitjes dus vandaar even vrder nog niet gereageerd. moest dit alleen ff kwijt. nogmaals sorry voor dit ego berichje
Zwendel ook voor jou een dikke knuffel en gooi t er ook maar uit hierzo. En jullie hoeven geen sorry te zeggen. Daar zijn we ook voor om t van ons af te schrijven. Je kunt t maar kwijt zijn.
Goeiemorgen!! Zwendel, soms wordt het allemaal ff te veel.. Die steken bij jou kunnen dat je bekken niet zijn? Mayke, hopelijk kan je man goed uitleggen hoe jij je voelt en gaat er nu eindelijk actie ondernomen worden!! Dit klinkt absoluut niet goed!! Cass, vervelend dat je nog steeds zo'n pijn down under hebt!! Lijkt me geen pretje @hier, gister was de regiomanager bij ons int filiaal en die heeft maar eens ff contact opgenomen met de bdrijfsarts.. Moet nu 5 uurtjes werken en dan 1 uurtje op arbeidstherapie.. Wel gewoon aanwezig maar kan dan zelf gewoon administratie doen.. Betekent dus elke dag gewoon van 9 tot 16.00 wat k nu ook al deed Over vier wkn nieuw contact en als het tussendoor niet meer ging moest k et maar ff aangeven!
Petra vorige keer was de bloeddruk 100/45 dus ietsje lager, ik had dat idee omdat ze zei dat hij er al helemaal klaar voor lag, en dat ik misschien volgende afspraak (woensdag 28 dec) niet meer zou halen en meer van dat soort dingen, maar we wachten rustig af wat lief zeg van je ouders!! Mayke héél veel succes bij de vk meis!! ik duim dat ze actie ondernemen!! *knuffel* zwendel ook een knuffel voor jou meis! hier de beloofde buikfoto van maandag 38+1 ik zie nu duidelijk verschil en merk ook echt dat ik nu wel gegroeid ben
Mooi buikje Delilah! @ Zwendel: jouw verhaal klinkt zooooo bekend. Knuffel meis! Net bij de vlos geweest. Ze heeft niet gekeken hoe het ervoor staat, maar wel de aanbeveling tot inleiden geschreven voor als ik morgen naar de gyn in het ziekenhuis moet (die afspraak stond al). Met een beetje geluk en heel veel hoop wordt ik vrijdag ingeleid....
Meiden weinig tijd...moet zo kerstinkopen doen! Maar mayd wat gaaf dat je Miss ingeleid word!! Duim voor jullie!! Zwendel dikke knuffel Tot snel meiden Liefs
Waarom zegt iedereen toch sorry na een post over zichzelf! niet doen hoor en alles er gewoon uitgooien!! *dikke knuffel voor zwendel en Mayke* @Mayke, wat fijn dat je een verzoek tot inleiden hebt meegekregen! Nu hard duimen dat de gyn morgen niet gaat lopen zeiken of koppig gaat doen en je gewoon laat opnemen! Dan heb je misschien het mooiste kerstcadeautje wat je, je maar kan wensen meis!!! Hihi, laat je moeder d'r mond maar opentrekken hoor!! Mensen die dat doen hebben de halve wereld dus ik zou er lekker gebruik van maken! Hoe duidelijker het is dat je er doorheen zit hoe beter! @Zwendel, soms is het gewoon fijn om even flink te huilen. Dan komt alles eruit en lucht het vaak ook wel op! Je moet niet vergeten dat je lijf stijf staat van de hormonen en die zorgen nou eenmaal voor vreemde emoties! Die steken zijn denk ik echt de baby die op je bekken drukt maar moet je van de week niet naar de vk? anders zou ik gewoon even bellen om het na te vragen! Je moet je nu echt niet druk gaan maken hoor, gewoon alles vragen en eruit gooien waar je mee zit. @Delilah, wauw meid wat een buik! Buik waar ga je met Delilah naar toe Merk je al dat je vocht vasthoudt of dat anderen tegen je zeggen: "meid, wat zie jij er zwanger uit zeg!" ? De laatste dagen voor de bevalling zei bijna iedereen dat tegen me en dan dacht ik...hallo! ik ben toch ook hoogzwanger! Maar schijnbaar geeft je lijf iets af een tijdje voor de bevalling waardoor je wat gaat opblazen en je er nog meer zwanger uitziet dan je al deed. Wat spannend dat de vk zulke dingen zei joh! Ben je zenuwachtig nu het dichterbij komt of heb je zoiets van kom maar op! @babytjuh, shop se!! @dreamer, wat fijn dat er actie is ondernomen en dat je op tijd aan de bel kan trekken als het nodig is. Moet je ook echt doen hoor! Ik heb vanmorgen de telefoon maar eens opgepakt nadat onze teamleidster me al 2 weken belt, want Jeroen zei dat het best vriendelijk was als ze interesse wil tonen. Nou..daar was het haar dus helemaal niet om te doen want ze wilde dat ik mijn zomervakantie ging verzetten zodat zij geen probleem meer had met invallers regelen. Toen ik zei dat het niet kon en of zij niet kon werken zei ze..nee want dan heb ik vakantie!!!!!!!!!!! ???!!!!!:x :x en dan denkt ze serieus dat ik dus ga wisselen zodat ik geen vrij heb tegelijk met Jeroen! Mooi niet!!!
Petra ik krijg nu echt heel veel reacties omdat ik zo gegroeid ben, daar waar ik voor 2 weken terug nog zorgen maakte omdat ik niet meer gegroeid was, en nu ben ik best wel erg gegroeid haha zo zie je maar weer! zelfs manlief zegt het elke keer (paar keer per dag) goh wat heb je toch een dikke buik haha ik kan er wel om lachen! en vocht helaas hou ik dat ook vast en ook best behoorlijk veel, krijg echt olifantenpoten haha, echt erg! ik ben zó nieuwsgierig naar onze kleine man! ben heel benieuwd wanneer hij zich aandient! ik ben verder niet zenuwachtig, alleen erg nieuwsgierig, hij mag er nu wel een keer uitkomen haha nou lekker dan van je teamleidster!! waarom gaat ze je daarvoor in je verlof bellen??? het is nog niet eens 2012!! kan ze niet ff wachten totdat je weer aan het werk bent? en dan nog zoiets gaat in overleg lijkt me! kan me voorstellen dat je boos bent! wat een belachelijke actie zeg!
@Delilah, Maar wel een mooie buik! Nog eventjes en je kunt jullie kleine man bewonderen! @Zwendel, knuffel! En dat geschreeuw van die katten komt me wel bekend voor! Alsof hij vermoord word zo kan die van mij ook gillen! @Petra, slimme LG heb je haha! Ze kan het proberen toch. Maar nu ben je mooi wel van de telefoontjes af! @Mayke, slik je nog medicatie vanacht?
Ik heb de afgelopen nacht wel medicatie gehad en aankomende nacht neem ik het ook in... tja, je moet toch wat @ Petra: wat lullig dat de LG je daarvoor belt!!! Je hebt je vakantie toch niet voor niets zo gepland? Ach ja... werk.
@Zwendel de laatste loodjes komen eraan meis, voel je vooral niet schuldig als je een rot bui heb. De kat kan wel tegen een stootje en je hebt het gelijk goedgemaakt. @Petra wat een gek mens die leidinggevende van je! Dat ze je daar uberhaupt over belt, kom op zeg het is december. @Delilah wow mooie dikke buik! Wat leuk dat je vk zo'n voorspelling durft te doen. Laten we hopen dat ze gelijk heeft! @Mayke super dat ze misschien gaan inleiden. Ik duim voor je mee dat de gyn ermee akkoord gaat en je vrijdag of zaterdag eindelijk je kleine meisje in je armen kan houden. @Jesse rustig aan hoor. Je hoeft niet altijd te reageren, het is al gezellig (en knap) dat je zoveel mee leest. @Nanon waar hang je uit? Gaat alles goed met je? Vanmiddag gezellig bij een vriendin gelunchd en daarna weer fysio gehad. Vincent is met zijn pa en 2 broers naar Ajax dus ik heb het rijk voor me alleen. Net heerlijk gesmuld van erwtensoep en roggebrood, daar walgt hij van Vanavond Ice Age op rtl4 kijken.
Zwendel gooi het er maar uit. Je kan ernaar vanaf zijn toch? Dikke knuffel meis. Heb e die steken al aangekaart bij je vk? Mayd ik duim dat je vrijdag wordt ingeleid. Moeders gooi het er maar uit tegen de gyn Petra wat een bijdehandje is jou lg gestie. Idd laat ze. Het maar uitzoeken Delilah wat een mooie grote buik. Pffff jij bent even zwanger Maybebaby hoe gaat het bij de fysio? Babytjuhh wat heb je allemaal oor leuks gekocht? Ik heb kerstvakantie eindelijk weehee
Maybebaby lekker zeg erwtensoep, alleen roggebrood daar hou ik niet zo van Jesse lekker zeg kerstvakantie! geniet ervan meis!