Jesse32, goed dat je het zegt!! Heb gelijk de recorder ingesteld voor ice age! Was het alweer vergeten Zooo ben vanmiddag uit mn werk gelijk naar de kapper gegaan... Voelt gelijk zoveel beter
hoi!! ik ben der wweer even.... heb het zo druk he gatsiedarrie! zit in de ziektewet maar werk momenteel meer dan toen ik op de groep stond maarja.... afgelopen dagen veel geslapen, soms 2 keer per dag smiddags en na het eten weer.... zal het wel nodig zijn! het gaat redelijk, rugpijn is nog steeds bagger maar dat zal ook wel niet beter worden.... maar ons ventje doet het supergoed geloof ik, is druk aan het voetballen en mijn buik+groeistrepen groeien goed!!! hoe is het met jullie allemaal??
Gaat zeker lukken met vakantie vieren. Want zij dan de werk dagen lang als tegen vakantie aanhikt. Dreamer ik was het niet die ice age gaat kijken. Ik kan geen tv kijken al sinds zaterdag:x problemen met een kastje van KPN . Maar veel plezier met kijken wat voor kapsel is het geworden?
nanon balen dat je in de ziektewet zit, maar fijn dat het met de kleine zo goed gaat! Dreamer lekker he zo op zijn tijd een keertje naar de kapper!
Nanon, maar hoe kan je meer werken dan nromaal als je in de ziektewet zit? Bij mij is dat niet eens mogelijk...
Dreamer ik doe ook nooit zo ruig met mijn haar. Durf ik niet Nanon pas wel op jezelf hoor!! Mayd vertel vertel??
Nou dames, mams harde woorden bleken niet nodig... ZATERDAG wordt er ingeleid!!! Het wordt ofwel door gel, ofwel door vliezen breken. Ik ben dan dus niet online.
Eindelijk goed nieuws meid!! Hopelijk mag je op kerstavond dan heerlijk je meisje in de armen houden!! Het ultieme kerstkado!! Hoe bedoel je last van hormonen.. Bij mij zitten de tranen gelijk hoog
Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!! @ Petra zo die lg van jou durft ook zeg!! ik had ook gewoon nee gezegd. dan geeft ze zelf haar vakantie maar op... @delilah, Mooie buikfoto!!!jij schiet ook al op zeg 38 weken!! hoop dat de kleine zich snel laat horen. @ mayke, Super dat je zaterdag word ingeleid!! jij hebt straks een kerstkindje in je armen meid!! altijd feest als Reneé jarig is, met kerstbomen en allemaal lichtjes en lekker eten enz..hahaha. Zit er hier nog steeds door heen. Had ik al een aambei waar ik niet echt last meer van had (deed geen pijn meer) nou nu ben ik sinds vannacht een uur of 2 de bezitter van een hele tros (5 a 6 stuks incl de oude) Kan dus weer haast niet lopen, zitten en omdraaien in bed (gelukkig wel wat beter dan de vorige keer. en ben nog wel zo voorzichtig geweest, geen harde ontlasting, niet persen enz.. hoop echt dat jullie er geen last van krijgen!! Ben wel gelijk gaan smeren en spuiten met otrivin en ze doen gelukkig niet echt pijn. zou eigenlijk vandaag vast boodschappen gaan doen voor de kerst maar nu hoop ik dat het morgen iets beter is. Als ik nu loop lijkt het net of ik in mijn broek gepoept heb, zie me al gaan door de winkel haaha Tja probeer ook nog maar een beetje te lachen erom anders ben ik straks helemaal depri. Steken zijn wel weer weg gelukkig maar als die aambeien morgen niet wat minder zijn dan ga ik de vk nog maar een keer bellen.
Ochjee, vervelend Zwendel dat er alleen meer bijkomen nu Tsja, en blijven lachen.. Das nu niet altijd even makkelijk meer lijkt mij