In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zoals bassie zegt..
    Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen :D

Gohh meisje wat net ineens actief... Nu is t weer rustig van binnen hihi :D

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

Blijft een bijzonder gevoel he. mannetje had hier net de hik, dat maakte me weer ff blij. dan vergeet ik echt ff alles als de kleine actief is. heb je dat ook??

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ja zo ongeveer wel :D
    Dan kan k ook echt met mn hand op mn buik blijven liggen en maar blijven voelen!

4. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @zwendel
    het werkt inderdaad met de ' dank je!! hoe gaat het met je?? voel jij je al iets beter??

@delilah
    dank je!! vond het zo'n mooi plaatje dat ik dacht die moet ik echt plaatsen!! hoe gaat het met jou?? rommelt het al wat in je buik??

@petra
    wat fijn dat het met finn goed gaat!! en met zn mama??
    ik ga zeker even kijken komende maand naar preseed...baat het niet... ik was even bij deel1 van dit topic wezen kijken...en toen zag ik dat kim haar banner veranderd was in zwanger!! ik zou niet weten waar ze nu uit hangt!! ( 1 van de 1e paginas van hier staat zij wel tussen..ze is meeverhuist!) wat een stomme temaleidster heb jij zeg!! je hebt t haar toch wel ff duidelijk gemaakt?? :$

@mayd
    wat fijn dat ze je eindelijk gaan helpen!! hoop dat reneé zaterdag snel van zich laat horen en dat je de 1e kerstdag lekker met zn 3tjes mag zijn!! moet je dan in t ziekenhuis blijven??? meid gaat een last van je schouders of niet??

@jesse
    meid hoe gaat het met jou??? ik heb niks leuks gekocht hoor hihi moest alle boodschappen voor de kerst al doen, omdat mn vriend anders pas zaterdag met mij kon..en dat vond ik een beetje te laat!! wat gaan jullie met kerst doen?? geniet van je vakantie meid!!

@babyliz,pip
    hoe gaat het met jullie meiden?? hebben jullie een klein beetje rust nu jullie weten dat ze iets gaan doen?? vinden jullie het ook extra spannend??

@derest hoe gaat het met jullie??

hier weinig te vertellen...
    ja ff heeft mn ei gespot!! maar toch geloof ik er de ballen niet van!!
    hoe betrouwbaar is het eigenlijk???
    9 dagen na mijn slierten vruchtbaar slijm mn ei??? geen last van mn borsten gehad or whatever...dus ik twijfel nog steeds!!
    en als die wel dag 19 gesprongen is...komt hij geen zaadjes tegen :( haha
    nou ik moet nog 1 dagje werken en dan heb ik 4 dagen weekend!! :$
    fijne dag meiden!!
    liefs

5. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ff meiden
    bij ff staat bij mijn stats 2 dagen (16 en 17) groen hokje...
    wat betekend dat??

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel en dreamer inderdaad bijzonder die lekker druk bewegende ukkies :)

babytjuh lekker zeg 4 dagen weekend, geniet ervan, en klussen dus volgens ff ;)

hier wat foto's
    1e foto is van het wiegje en het badje + vluchttas die staan bij ons op de kamer

2e foto is de babykamer (achter het witte vlakje staat zijn naam :p )

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
  8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh Delilah, geweldig kamertje!!
    Kdurfde het niet zo goed aan om alles in een donkerdere kleur te doen, maar nu ik het zo bij jou zie heb k spijt :p

Zooo hier redelijk klaar met t huishouden.. Alles moet in etappes nu.. Hinderlijk gewoon ;) Laatste beetje was zit in de droger, zo vervelend als je beddegoed er in zit droogt het nooit in 1 keer goed.. Straks dus alleen t laatste restje opvouwen en het bed opmaken.. Dan is t klaar voor vandaag :D

9. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    uhhhh dat was 3 dagen geleden :D haha maar bedankt!!
    (ff heeft hem vandaag pas gespot..dat ik 3 dagen geleden mn ei heb gehad!)

wat een mooie babykamer!! en wat een mooie spulletjes!!
    vind de muur tekst helemaal geweldig!!
    laat de beeb maar komen!! :D

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwendel: dikke knuffel voor jou meissie!!! Wat vervelend.

@ Babytjuhh: die groene blokjes zijn de voor jou meest vruchtbare (seks-)dagen volgens FF... Of het ook klopt... ik zou er toch ovutesten naast gebruiken volgende maand, dan heb je net wat meer zekerheid over je ei.

@ Delilah: wat een mooi kamertje!!!!!

@ dames: thnx voor de lieve woorden.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mayke, misschien dat jullie meisje zich vannacht of morgen ofzo nog wel aandiend nu de druk er vanaf is zegmaar! Zou helemaal mooi zijn natuurlijk :D

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel. Oh meis dat is zo pijnlijk. Koude washandje erop wil nog wel eens de zwelling wat minder maken. Bij mij knapt er wel eens eentje je weet niet wat je ziet een bloedbad:$ maar de pijn is wel weg:) ik hoop dt het snel minder is.

Delilah wat een mooi kamertje. Idd laat de beeb maar komen

Babytjuhh klussen zou ik zo zeggen. Ik heb niet gelijk pijn in mijn borsten bij mijn ei. Soms helemaal niet. Maar we duimen weer voor je. Ook voor de rest van de dames natuurlijk. Ik zit met kerst bij mijn schoonouders en ouders en 2de kerst thuis!!:D en u?

Ik heb net Jesse voor een deel getrimd, voor de kerst en haar 5de verjaardag. Het blijft altijd een hele klus morgen maar weer verder. Pfffff

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ delilah, super mooi kamertje meid!!!

@ jesse, heb wel het idee dat ze slinken, lijkt me trouwens best eng als er 1 knapt....

14. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Mayke wat een heerlijk kerstcadeau moet dit voor jullie zijn! Fijn dat de knoop is doorgehakt...nu kan je je helemaal op de bevalling richten.

@Zwendel wat balen dat ze weer terug zijn..veel sterkte hoor.
    @Jesse ik vind jouw verhalen over je lieve hondje altijd zo leuk op fb. Kan me voorstellen dat je er gek mee bent.
    @Delilah wat een waanzinnig mooi kamertje! Jullie prinsje zal zich er meteen thuis in voelen! Mag ik vragen waar je het muziekdoosje vandaan hebt? Ik zoek ook nog een leuke in het zilver/wit.

Vandaag de gordijnen voor de babykamer opgehaald jeuhh!!Vincent gaat ze (hoop ik) vanavond ophangen. Ook nog even een luier emmer en 'billendoekbox' gehaald. Ik ga binnenkort ook maar wat flessen Zwitsal inslaan. Hebben jullie daar kortingscoupons of andere aanbiedingen van voorbij zien komen?

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mayke, wat fijn!!! Zet 'm op meid.... dat worden mooie feestdagen voor jullie!

@rest: ik lees trouw mee hoor, dames, maar reageren .... door alle hectiek hier (ter illustratie: vanmiddag om 14.30 uur had ik ein-de-lijk tijd om te ontbijten...) komt t er ff niet van. Ik ben helemaal gaar momenteel...

16. zwendel

zwendel Niet meer actief

zwitsal deze week nog de 2e voor de helft van de prijs bij etos, heb ze toevallig van de week ook gekocht. scheelt best wel!! oja en bij de kruidvat de zwitsal billendoekjes doos met 12 pakjes a 72 stuks voor 18.99!!

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel. De eerste keer vond ik het ook eng. Wist niet wat er gebeurde maar nu weet ik het en valt het mee.gelukkig dat het al minder wordt.

Maybebaby ik ben dol op Jesse het is echt een poepie. Isals de gordijnen hangen je kamertje klaar??
    Ik heb geen kortingsbonnen voorbij zien komen.

Dramaqueentje wat voor hectiek is er dan? Met de beeb? Wel goed voor jezelf zorgen hoor!!

18. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, nou op mijn werk zit ziektewet zo

niet meer op de groep maar op kantoor.
    gevolg.....
    veel taken gekregen en er komt als maar meer bij...
    roosters rondkrijgen voor de feestdagen en collega's die gelijk nee zeggen als ik bel"als je voor diensten belt ik kan niet hoor""dan niet schijtwijf!!( dit ben ik dan in gedachten) zelf toch maar met ouden nieuw een half dienstje werken.. geen id hoe ik het ga doen maarja dat zien we dan wel weer. op het laatste moment de boodschappen voor kerst regelen ( kreeg telefoon van een colega die nu met vakantie is of ik dat wou doen... later gezegt dat ik er niet aan toe kom om het te regelen.. een boos smsje krijgen van die collega( eikel!!!!!) op het laatste moment kerstkaarten regelen voor familie en verwanten van de bewoners... zoud e collega regelen die hierboven EIKEL wordt genoemd... erachter komen dat de supermarkt niet bezorgt dus de wekelijkse boodschappen uit protest met een bewoner opgehaald bij de aldi( KUT SUPERCOOP).... zelf al 4 dagen gewerkt en van je leidingevende morgen thuis moeten blijven, ze zei letterlijk"ik wil je morgen niet horen of zien op de locatie"
    maar voor de rest gaat het goed! GEEEEEN ( ahum) last van me hormonen!!

+ heel zielig een bewoner die op sterven ligt, mijn favo bewoner dus emotioneel erg bij betrokken...

als klap op de vuurpijl vanmorgen ( nadat ik me verslapen had) beneden gekomen en een ravage aangetroffen... katje wouden bergebeklimmen in de kerst boom.. gevolg allles maar dan ook alles stuk en door de hele kamer heen...

nu even rust.. manlief is laat van het werk, klus moet af. Geen zin om te koken dus iets lekkers bestellen!!! denk dat ik voor spareribs ga.....

klinkt allemaal dramatisch hierbioven maar ik heb zelf ook last van het syndroom "kan geen nee zeggen". dus ook een beetje aan mezelf te danken.

maar nu lekker 4 dagen vrij en volgende week mag ik 1 dag op de locatie komen van mijn leidinggevende, de rest van de dagen wil ze me niet zien!!!

Ik wens jullie alvast hele fijne feest(vreet)dagen!!! en een goed uiteinde... kan me nu al verheugen op de oliebollen!!!

liefss... een zeer relaxte Nanon!

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    maybebaby het muzieksterretje aan de wieg bedoel je? die is van Prenatal en deze week in de aanbieding voor €9,95 ;)
    geen zwitsal aanbiedingen gezien helaas, heb er ook gewoon de volle pond voor betaald ;)

dramaqueentje het is je vergeven hoor meis ;) ik heb verlof en zelfs ik kom er niet altijd aan toe om op iedereen te reageren ;)

hier net de auto uitgezogen van binnen gesopt en door de wasstraat gedaan, ook alvast de easybase erin gemaakt, dus onze uk mag komen :D haha

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh jij dus ook!! ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die niet zo goed in plannen is en daardoor dus 's middags aan d'r ontbijt zit :)

Deel Deze Pagina