ik heb alles wel gelezen maar dat was 45 minuten geleden en toen kwam er weer van alles tussen...dus...sorry ben de helft alweer kwijt. Mayke, ben iig super blij voor je dat je zaterdag wordt ingeleid!! en euhmm...de rest ben ik alweer vergeten Oh ja Delilah, super mooi kamertje!! en die ster is een topper..werkt erg goed bij Finn en ziet er nog leuk uit ook! sorry meiden ik lees de rest vanavond nog een keer door en dan reageer ik op de rest! Nanon, eetse van de spareribs...klinkt lekker!!
Goeiemorgen!! Ons meisje hader gister duidelijk geen zin in Wel heel beweeglijk maar dr koppie wilde ze niet mooi laten zien Hebben nu dus gewoon betaald voor de echo en gaan 12 januari terug.. Heb wel wat foto's Zal ff kijken welke nog een beetje gelukt zijn nu Echooooo http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/BABYSTUIJ23WK5DG20111222200635220.jpg http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/BABYSTUIJ23WK5DG20111222195515575.jpg Kiekeboe spelen http://i76.photobucket.com/albums/j3/myshadow_2005/BABYSTUIJ23WK5DG20111222193639825.jpg
Helaas niet zwanger t jaar uit. Had t wel verwacht. Dreamer gaaf zeg. Jammer dat ze dr hoofdje niet goed liet zien. Mayd beetje kunnen slapen nu je weet dat je morgen ingeleid wordt?
@ Dreamer: wat jammer dat ze niet wilde meewerken. Maar het zijn wel mooie plaatjes. @ Jeskejes: dikke knuffel voor jou meis.
Nanon. Wat een irri collega's ik ken het euvel van geen nee kunnen zeggen. Maar probeer het wel steeds meer. Wel op jezelf passen hoor. Jeskejes. Een hele dikke knuffel. En we gaan er weer voor in 2012!! Hoest met de mama? Mayd. Hoe voel je je? Al nerveus of totaal niet? Dreamer. Jouw kleintje wil gewoon dat het een verrassing blijft hoe ze eruit ziet.
Mayd. Ik kan het me goed voorstellen dat je nerveus bent. Het is ook niet niks. En je kan het !!! Kan het helaas niet morgen lezen of je bevallen bent. Ben morgen bij mijn schoonouders. Maar ik zal aan je denken. Dikke knuffel alvast.
dreamer ondanks dat ze niet mee wilde werken, vind ik vooral de eerste 2 mooie plaatjes hoor! Mayke logisch dat je zenuwachtig bent, als je spontaan bevalt overkomt het je gewoon en nu weet je gewoon dat het morgen gaat gebeuren! succes alvast! hopelijk slaap je vannacht nog een beetje! hier word ik echt met de dag nieuwsgieriger naar onze uk!
Mooie plaatjes hoor Dreamer! Fijn dat jullie terug mogen komen omdat ze haar koppie niet liet zien! Zijn jullie er al helemaal uit met de naam of nog druk aan het zoeken? @Mayke, nou meis, als ik je hier niet meer spreek voor morgen...zet 'm op hé! Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent maar geloof me..zodra je daar bent en de weeën beginnen dan ben je alleen nog bezig met jullie kleine meid die eraan komt en dan is alle nervositeit weg! Ik denk morgen ook aan je! (ik denk iedereen hier hihi) Hoe laat moet je, je melden en wordt de gel dan gelijk ingebracht of de vliezen gebroken of gaan ze dat pas later op de dag doen? Ik heb Finn net zijn 1e gemengde fles kv met bv gegeven en ben erg benieuwd hoe het valt! hij ligt nu nog uitgeteld in zijn bakje @babywens, hoe is het de afgelopen dagen gegaan met Max? Slaapt hij al wat beter? Ik zag op hyves dat Anne van Cass al goed doorslaapt dus ik weet niet wat zij door de voeding heen doet maar dat ga ik ook doen hihi @Jeskejes, niet zwanger het jaar uit maar ik weet zeker en blijf doorduimen dat je het nieuwe jaar wel zwanger begint!! Hoe gaat het met je moeder?
Dankjewel meiden. Ik moet me morgenvroeg om 7 uur melden en dan gaan ze kijken welke manier van inleiden wordt toegepast en zal ik nog aan de CTG gehangen worden. Om 8 uur beginnen ze dan met inleiden.
Mayd ik wil jou voor morgen heel veel succes wensen! Je bent een kei van een dame dus ik weet dat jij je er goed door heen zal slaan! Ik hoop dat Jullie dame niet lang op zich laat wachten! Probeer vooral te genieten!! En alvast hele fijne kerstdagen!! Meiden ik kom morgen weer druk met schoonmaken en voorbereiden! Ohhh ja FF is het eindelijk met mij eens...ik heb geen ei gehad deze maand! Hij heeft hem vanmorgen weer verwijderd toen ik m'n temp invoerde! Morgen ben ik hier cker nog even!! Hele fijn TVOH avond!!! Liefs
Hoi Hoi Allemaal Sorry dat ik me nu pas weer meld maar wilde proberen niet zo veel met zwanger worden bezig te zijn Alle dames die zwanger zijn en bevallen zijn Gefeliciteerd Ik heb af en toe nog wel bij jullie gelezen hoor en heb super mooie foto's voorbij zien komen zowel van mooie buikjes als super schattige baby's Hier een aantal drukke moeilijke maanden achter de rug bij de gyn gelopen om zwanger te worden maar daar waren we als snel mee gestopt omdat ik heel erg veel buikpijn kreeg van de clomid. Ook veel prive omstandigheden gehad dus alles liep een beetje over. Vond het vervelend om niets te laten horen aan jullie maar ben blij dat ik jullie nu goed nieuws kan komen vertellen ik ben namelijk zwanger toch nog in 2011 zwanger geraakt Woensdag waren we voor het eerst naar de gyn geweest toen dachten we dat ik al verder zou zijn maar er was helaas nog niets te zien op de echo dus grote stress en ze was bang dat het in mn eierstok zou zitten omdat ze daar wel wat zag, nu bleek achteraf dat ze om de lengte van mijn cyclus had moeten vragen zodat ze niet zomaar een schattig maakte dus daarom was het verkeerd ingeschat. Moest woensdag gelijk bloedprikken en mijn hcg was tegen de 500 aan toen vertelde ze dat dat aan de lage kant was dus weer meer stres later hier op de site gevraagd hoe of wat en bleek het gewoon goed te zijn, vandaag weer laten prikken en het moest verdubbeld zijn en het was 1800 dus helemaal blij nu proberen me niet al te veel druk te maken en gewoon te genieten. Hadden jullie in het begin ook zo'n angst dat het mis kon gaan ??? En hadden jullie ook pijn in je baarmoeder ??? Nogmaals sorry dat ik niks van me heb laten horen Liefs Kim
Hej meiden, Alweer een tijdje niet geweest, maar het is behoorlijk druk met zo'n kleintje!Nu slaapt hij, voorlopig Dus gauw even reageren @Zwendel vervelend zeg, die zijn echt pijnlijk Succes en hopelijk verdwijnen ze snel! @Delilah woow mooi kamertje joh. Ziet er super leuk uit! Laat de kleine man nu maar gauw komen, alles is er klaar voor @Jesse haha ik ben wel benieuwd hoe Jesse eruit ziet.. Is het zo'n lekkere wandelende haardos? * haha ondertussen weer een uur verder, want meneer kreeg weer krampjes* @Nanon zo pittig joh op je werk.. Erg lijkt me, als er iemand op sterven ligt waar je heel betrokken mee bent. Succes hoor! Geniet lekker van je vrije dagen! @dramaqueentje en @xxpetra haha hier ook herkenbaar Tjah het zal wel bij het mama zijn horen? Hier vandaag ook pas rond 14.00 gegeten en voor de rest de hele dag bezig zijn met de kleine. Ook geen tijd gehad voor het huishouden. @MayD jeej meid, wat fijn dat je morgen ingeleid wordt Heb je toch nog voor kerst je kleintje in je armen! Alvast heel veel succes hoor en geniet van het moment dat ze geboren word.. is zoo bijzonder! @Dreamer Toch nog mooie foto's hoor! Wel fijn dat je nog een keertje mag komen @Jeskejes Knuffel meis.. en op naar een vruchtbaar 2012 @xxpetra en hoe ging het met FInn en zijn gemengde fles? Is hij rustig gebleven? Het slapen is hier echt nog een ramp.. vannacht maar 3 uurtjes geslapen Erg vermoeiend begint het te worden.. Hij heeft wel de hele nacht bij ons in bed gelegen en 3 uur bij mij geslapen.Hij heeft nog steeds zo veel last van zijn krampjes, zelfs al als hij nog aan het drinken is en aan de borst ligt. Ik ben vandaag ook de hele dag met hem bezig geweest.. heeft er de hele dag last van gehad. Niet echt leuk meer, maar kan er zo vweinig aan doen. We hebben alles geprobeerd! Hoe doet Finn het 'snachts? @Nojumidy gefeliciteerd meis! Wat fijn dat je zwanger bent.. ja ik was ook ontzettend bang dat het fout zou gaan, dat is enigszins wel normaal. Als het maar niet té ver doorslaat. Inderdaad gewoon lekker van gaan genieten nu
Hoi, welkom terug meis! Tuurlijk heb ik ook angst gehad of het wel goed zou gaan en of het wel zou blijven zitten. Pijn in de BM hoort er ook gewoon bij hoor, alles werkt daar voor de groei van jouw beebje. Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en toitoitoi voor het eerste trimester!!! @ Hier: nu de laatste keer online voor het morgen van start gaat! Ik ga mijn stinkende best doen en meld me als er meer nieuws is. Delilah zit in het Jannuari 2012 mama's topic, dus als er wat is kan ze jullie daar misschien ook over inlichten?
nojumidy Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! op het randje van 2011!! en nu lekker gaan genieten meis! Mayke als er wat bekend is in het januari2012 topic zal ik het hier ook laten weten! komt goed meis! hééél veel succes morgen! zal aan je denken!