petra. wat fijn dat toch alles goed is. nu het geslacht nog. Fijne vakantie. Mayd ik kan me goed voorstellen dat je opgelucht ben dat de arbo achter je staat. Neem ook idd je rust. Liefkleintje het kan nog steeds je bent nog niet ongi. ik blijf duimen voor je. Nanon. balen dat je nog niet top bent. blaren van de AB??? jeetje moet je dan geen andere? Delilah. Hopelijk werkt de kleine bij jou wel mee bij de echo. Maybebaby leuk leuk. het is idd leuk om het aan iedereen te vertellen. Ik ga 16 aug naar de pop poli. ben benieuwd.
heeey jesse, de blaren zijn erger geworden maar in de bijsluiter stond dat dit een bijwerking kon zijn dus ik w8 het weekend nog even af anders bel ik maandag wel. vriendlief heeft boodschapjes gehaald en was een keerzoveel geld kwijt als ik altijd...maar er waren zoveel lekkere dingen in de aanbieding...m&m's kaasbroodjes, koekjes... hij vond dat hij dat nie kon laten liggen haha. voel me nog steds geen steek beter, dus me ziekgemeld tot en met maandag zowieso denk dat het met zwanger worden niets word ik kom nu in mijn vruchtbare tijd en heb niet veel zin om te klussen + het feit dat de ab kuur ook niet super zou zijn als k nu wel zwanger word. eerst maar ff beter worden! liefsss
Fijn dat ze je steunen mayd! Dat zal ook veel rust geven denk ik. Ben erg benieuwd jesse hoe het daar zal gaan en wat de toekomst jou gaan brengen.. Ik heb last van mijn blaas.. Geloof niet dat t blaasontsteking is maar moet veel plassen en ik voel druk in mijn onderbuik. Misschien drukt de kleine er wel tegen. Schijnbaar helpt cranberriesap en karnemelk.. Dus die heb ik net maar in huis gehaald. Vanavond met mijn vader en stiefmoeder tapas eten.. Vriendje is er de hele dag niet.heeft vrijgezellenfeest.. Behang voor baby kamer is inmiddels ook binnen dus daar gaan we volgende week mee beginnen.. Baby is trouwens al 28cm!! ongelooflijk vind ik zelf! Voel eigenlijk nog niks dat vind ik wel erg jammer..
Maybebaby... Leuk om het ieder een te vertellen! Laat je ook hier even de reacties weten?? Had je al verteld hier hoe je het nieuws gaat brengen?
Liefkleintje ik zie ook duidelijk de streepjes hoor en volgens mij zie je ze idd alleen als er iets van HCG in je lichaam zit alleen mag je er jammer genoeg nooit helemaal van uit gaan na de verstreken tijd. je kan ook die digitale van clear bleu proberen die is wel wat duurder maar die schijnt gevoeliger te zijn en zou je al eerder kunnen vertellen of je zwanger bent (een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem gehad en bleek idd zwanger) mocht ja maandag toch ongi worden let dan goed op of het misschien toch anders is dan normaal kan ook innestelbloeding zijn (was ook iets wat die vriendin had die had positief gestest met de clear bleu en werd 3 dagen erna "ongi") ik blijf in ieder geval voor je duimen! @ mayebaby leuk he ik heb het nu ook aan iedereen verteld en echt zoveel leuke reacties @petra gelukkig dat alles gewoon goed is kun je met een gerust hart op vakantie...geniet ervan meid @ mayd gelukkig dat je zo gesteund wordt!! @ nanon beterschap meid hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Ik ben inmiddels al wel weer wat opgeknapt gelukkig dus ga maandag maar weer werken zal wel een hoop gezeik krijgen pfff. Vriendlief is hier ook boodschappies wezen doen en ook allerlei lekkers meegenomen en allemaal gezonde dingen want ja gezonde dingen zijn beter voor de baby maar al die lekkere dingen kon die toch ook niet laten liggen en de baby mag daar best van meesmullen hahaha de lieverd
@ jesse ik hoop dat het al wat beter met je gaat en dat ze je bij de pop poli goed kunnen helpen en dat jij in de toekomst ook een plakbeebje mag hebben het is je echt gegund
Ach chips zijn ook aardappelen haha.. Vriendje nog niet terug van vrij gezellen feest.. Zal wel goed zat zijn. Ben uiteten geweest met mijn vader. Was gezellig.nog lekker lang zitten kletsen. Nu in bedje nog ff tv kijken. Voel hier en daar wat rommelen in mijn buik. denk dat t de kleine is.. Lekker van genieten Trusten ladies!
@Jesse32 Spannend, naar de pop poli!! En dan maar hopen dat het snel raak mag zijn!! En duimen voor een plakbeebje! @Nanon Dat is normaal denk ik als mannen boodschappen doen Meestal doe ik het, maar als mijn vriend ze doet neemt hij ook nogal eens wat extra dingen mee! Balen dat je waarschijnlijk deze ronde niet veel kan klussen!! Hadden wij afgelopen maand ook! Wordt maar snel beter!! @Casss Bijzonder lijkt me dat....zo'n kleintje in je buik! Helemaal als je het gaat voelen! Lekker van genieten!! En....een zatte vent naast je in bed gekregen? @Zwendel Dank je voor je lieve berichtje! Ik heb zelf de hoop wel een beetje opgegeven voor deze maand, na die hele lichte test van gisteren! Morgen mijn NOD.....ga sowieso vandaag niet testen en op z'n vroegst pas morgenavond of dinsdag! Is die digitale CB beter als die van het KV? Geven die zo snel al posi aan?
De 2 voor 5 testen werken naar mijn idee t beste.. 4.45 kwam meneer thuis.. Dronken natuurlijk. Ligt hier naast me te snurken..hij stinkt ook naar rook en drank..bah.. Laat m maar lekker een paar uur liggen ha ha
Ja, en zelfs op de 2v5 werd het streepje lichter Dus maar gewoon even "rustig" afwachten, haha! Gezellig, zo'n zatte vent! Zolang hij maar niet boven de pot hangt vind ik het nog niet zo erg.... Al drink ik zelf geen druppel, dus vind al snel dat mijn vriend teveel drinkt
goede morgen meiden is ff een tijd geleden he .....hoe is het met iedereen alles goed ??? hier ronde 4 is het ons eindelijk geluk wij zijn zwanger ben zo blij kan niet geloven gewoon ik voelde me deze keer anders dan anders heel gek ben moe maar ik kan niet slapen iedere dag vroeg wakker en door de dag door als ik liep is net of ik al weken opstap ben geweest zonder te slapen heel raar en geen honger toen dacht ik mmmm toch maar test doen en 1ste test was heel licht streepje en na 3 dagen steeds donkerder WIJ ZIJN ZO BLIJ EINDELIJK meiden die klussen scc en zwangeren hoe is het met jullie???? grjes
C84: Gefeliciteerd!!! Wat leuk om te lezen. Hier gaat het nu wel weer goed. Ik zit in de ziektewet vanwege BI... Eindelijk rust.
dankje wel ja ben ook echt heel blij ja dat last ik wel vervelen van je baas wat een ei... :xmaar gelukkig is het je toch geluk om in de ziektewet te komen fijn meid en verder met je zwschap alles goed zo ....ik merk der wel wat van maar gelukkig nog niet kotsmisselijk pffff hoop ook niet dat ik het krijg hahah nog 1weekje werken dan heb ik lkkrr 4 weekjes vakantie ben zo aan toe he hopelijk vinden we nog een lastmin ff lkrrr weg met zn 2jes genieten oww nee met zn 3jes is het dan eigenlijk he hahaha
@ liefkleintje ik heb zelf ook getest met 2v5 van kruidvat en die vriendin van mij gebruikte die ook maar die digitale schijnt wel heel snel zwanger of niet zwanger aan te geven en in principe een streepje is een streepje zeggen ze. @ c84 Gefeliciteerd super zeg!! nou geniet er lekker van
@c84 Gefeliciteerd!!!! Lekker genieten nu!! Ik heb nog eens een poging gedaan een foto te maken! Helaas zie je het op foto's sowieso altijd slechter! (vandaar in zwart-wit....zie je het nog ietsje beter!) Maar ik vind het toch wel gek dat die van gisteren nog amper te zien is?! (op de foto zelfs helemaal niks volgens mij)
Hey Liefkleintje, Op basis van je laatste test durf ik helemaal geen uitspaken meer te doen. Ik hoop natuurlijk enorm voor je dat het zo mag zijn.