nou de kleine zit nog lekker warm in mama's buik, manlief heeft hem vanmorgen al even toegesproken dat het tijd is om eruit te komen haha dreamer fijn dat de controle goed was! babywens lijkt me zo bijzonder zo'n eerste lachje! en hij weet dus al goed wie wat nodig heeft! wat sneu zeg van je broer! heftig inderdaad!
Tis toch ook geen weer om er uit te komen Delilah Pfff zo einde van t jaar krijg ik altijd de kriebels.. Waarom; geen idee.. Vind het dan ineens zo'n raar idee dat het jaar bijna om is... Stom he
Mayke wat is ze prachtig! Fijn dat het met jouw weer beter gaat sinds de bevalling maar wat rot dat Renée een terugslag had. Gaat het al beter met haar? Babywens wat leuk dat Max al echt aan het lachen is naar jullie! Wij hebben nog geen idee wat we met de zomer gaan doen. Sowieso pas in het naseizoen. Normaal houden we erg van (rond)reizen maar we zullen ons de aankomende jaren een beetje aan moeten passen. Ben je niet bang dat Egypte wat te heet is voor Max? Hier is babyzwemmen op donderdag, mijn vrije dag dus ik ga daar zeker aan meedoen. Zwendel jee dat is een snelle bevalling voor je moeder geweest! Spannend dat het voor jou net zo kan lopen...maar lijkt me toch wel heftig hoor. Delilah nou van de vk ben je dus niet veel wijzer geworden. Had misschien voor jezelf wel prettig geweest als ze even had kunnen checken of er uberhaupt al iets aan het gebeuren is. Dreamer fijn dat alles weer goed was! Hier weinig nieuws. Wel afgelopen dinsdag even met de vk gebeld omdat ik de kleine wat minder voelde. Meteen kwam ze langs om naar het hartjes te luisteren en ze heeft me ook doorgestuurd naar het zh voor een hartfilmpje. Dat doen ze standaard bij een 'geen leven melding' Brrr wat klonk dat eng. Alles was helemaal prima en de kleine begon spontaan te bewegen toen ik daar lag. Moet zeggen dat ik me ook niet zo heel veel zorgen maakte en het zelf niet hoognodog vond om naar het zh te gaan. Maargoed, beter het zekere voor het onzekere. Nog maar 4 ochtenden werken en dan heerlijk verlof! Ik kijk er wel naar uit om voorlopig niet om 6.45 mijn warme bedje uit te hoeven gaan hihi.
Soms vergeten vk volgens mij ook wel even dat een kindje wat minder ruimte krijgt op het laatst... Lekker hoor bijna verlof!! De praktijk waar ik zat.. Hoorde ik later van een collega van mij van dat ze daar een paar keer het hartje niet konden vindne bij haar kindje... Elke keer stress om niks want in t zknhuis meteen met de eerste poging al raak.. Ons meiske is zo te voelen weer wakker hihi
ik ga me banner maar even helemaal uitzetten want heb nu ook weer een langer lf en is mijn eisprong dus ook eerder geweest als mijn banner aangeeft
dreamer het is inderdaad geen weer om eruit te komen, maar dat word het de eerste tijd ook niet, en hij moet er toch echt een keer uit leuk he die kleine zo te voelen bewegen! maybebaby fijn dat ze je zo serieus nemen! beter het zekere voor het onzekere! en bijna verlof, heerlijk zeg! verlof is echt heel fijn!
Tsja das waar Delilah.. Misschien een oudjaarsdagkindje? Gaat ie vast geweldig vindenn Of zou die voor eerstgeborene van 2012 gaan ? Pff kheb honger maar nog niks van vriend gehoord dat ie al bijna klaar is...
als het ff kan liever niet op oudjaarsdag dan toch liever óf 30 december óf 1 januari maar we zien het wel
dat zou wel een giller zijn hoor als je bevalt rond middernacht met de jaarwisseling! @dreamer, ik heb dat ook met oud&nieuw. geen idee waarom. @babywens en Cass, is het gelukt met de id en kunnen jullie de pasfoto posten? ik heb geen idee hoe onze scanner werkt dus ik maak er wel een foto van. @maybebaby, wat fijn dat alles goed was, ze kunnen het beter maar even checken. hoe lang had je de kleine niet gevoeld? @babywens, wat sneu voor je broer zeg! ik vraag me dan altijd af hoe dat 'ineens' kan gebeuren maar dat is meer omdat ik het me gewoon niet kan voorstellen en ik hoop het ook noooooooit mee te maken. wel schattig dat Max dan naar hem lacht! Ik ben net even om boodschappen geweest en vond het heerlijk. even tijd voor mezelf. had gelijk het geweldige idee om condooms mee te nemen..dan hebben we ze maar voor het geval dat er ineens iets gebeurd (anders heeft Finn over 9mnd een broertje of zusje)...maar had ook Nutrilon gekocht. hihi de cassiere was nog piepjong en was erg onder de indruk van de condooms en nutrilon want ze zat met een knalrood hoofd verbaasd naar beiden te kijken. hihi
@Delilah ja dat mag jij over een weekje of 4 ook meemaken Het is zeker erg bijzonder... @Dreamer heb ik ook hoor! Toch weer iets wat je moet afsluiten.. op naar het komend jaar @Maybebaby wij gaan zoiezo niet in het hoogseizoen hoor. Manlief heeft gelukkig eigen bedrijfje, dus kan vakantie nemen wanneer hij wil. Willen dan zoiezo augustus/september. Dan is het daar ook al wat minder heet.. Fijn dat de ctg gewoon goed was! En je hebt gewoon bijna verlof, sjonge wat gaat het hard he? Heerlijk joh! @xxpetra haah wij wilden net gaan, alleen regent en waait het nuj opeens keihard Tjah hebben geen auto en het is toch zo'n kwartiertje lopen.. dus hebben het maar uitgesteld naar morgen hah als het zo doorgaat is het straks opeens 2012 en moeten we alsnog meer betalen. Ik heb trouwens gehoord dat het komend jaar 15,- is voor een id.. dus opzich maar 5,- meer dan 2011.. Nee ik kan mij dat ook écht niet voorstellen inderdaad. Hoe kan dat nou 'opeens' gebeuren he.. nouja hopelijk maken wij dat allemaal nooit mee inderdaad! haha schitterend.. hier liggen de condooms ook alweer in huis hoor! Meteen een hele hoop besteld voor de komende maanden haha Ben je trouwens al op nacontrole geweest bij de gyn/vlos? Wat doen ze dan precies? gaan ze toch niet weer 'down under' kijken?
Hoi Hoi allemaal Hier even snel een berichtje van mij ben echt dood moe Onder de boom lagen voor onze kleine een grijs creme pakje van nijntje, muziek ster van de prenatal, i love oma, i love mum en kerst sokjes en boekjes oma mama en papa schrijft om allemaal dingen tot aan de tienerjaren in te schrijven voor later. Zelf ben ik ook nog even gister naar de prenatal geweest en ik heb een knuffeltje gekocht een 9 maanden dagboek en een positie shirt vond dat ik mezelf ook wel even mocht verwennen hihi. Vandaag is me zusje geweest en het behang afgehaald op de kamer die de baby kamer gaat worden dus ben helemaal gesloopt morgen maar weer verder zodat man lief kan gaan stucen Heb trouwens afgelopen dinsdag 1e echo gehad alles zag er goed uit dus we zijn helemaal blij Nu mag ik a.s. de woensdag weer terug voor nog een echo vind het helemaal super. Ik heb trouwens nu al het gevoel dat het een jongetje gaat worden hadden jullie dit ook al zo snel zo'n gevoel ??? En met hoeveel weken zijn jullie voor het eerst naar de verloskundige geweest ??? Liefs Kim
lol @ Petra over die condooms haha wat dreamer ook zegt, better save then sorry nojumidy zo goed bezig zo te lezen, hier wist ik ook zeker dat het een jongen zou worden, zelfs al voor ik zwanger was, had ik een héél sterk gevoel dat onze 1e een jongen zou zijn, dus het zou zo maar kunnen
zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella 20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max 26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - Jongen! 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing! 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen! 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje! 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje! klussers : nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12 nod 25 Jan - Babytjuhh - ronde 13 nod 29 dec - Jeskejes - ronde 13
zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella 20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max 26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - Jongen! 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing! 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen! 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje! 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje! klussers : nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12 nod 25 Jan - Babytjuhh - ronde 13 nod 29 dec - Jeskejes - ronde 13 ff Reneé van mayke toegevoegd
@babytjuh, aan je overzicht dat je hebt geplaatst te zien ben je ongesteld geworden Gaat het een beetje? @babywens, hier worden de ID kaarten 30 euro of 30 euro duurder (een van de 2) dus dat vind ik behoorlijk schelen met de 9,20euro van nu. Waar heb je die condooms besteld? Het is niet dat ik me schaam om ze te kopen maar als het via internet kan doe ik dat liever Ik ben vorige week op controle geweest bij de gyn. Hij wilde weten hoe het is gegaan en hoe lang ik heb gevloeid etc maar hij heeft niet down under gekeken, zelfs niet naar het litteken. naar de vk hoef ik niet op controle omdat ik een keizersnede heb gehad. jij moet ook pas met 6 weken terug zeker? @kim, ik had ook een heel sterk voorgevoel al vanaf dat ik een week of 10 zwanger was maar bij mij klopte het niet Ik was er van overtuigd dat het een meisje zou worden Wij zijn met 7.5weken voor het eerst naar de vk geweest. Jij bent al wel vroeg geweest dan! wel fijn want dan hoef je tenminste niet zolang te wachten.
Dames, sorry maar ik ga een aantal van jullie even jaloers maken. Gisteren voor we gingen eten vertelde Vincent dat hij een verrassing voor me had en er om 20.00uur iemand voor de deur zou staan. Wat bleek...hij had een zwangerschapsmasseuse geregeld!! Ik ben ruim een uur lang uitgebreid van top tot teen gemasseerd met lekkere olietjes, op zo'n massagebed die we in de slaapkamer hadden geinstalleerd, met muziek en kaarsjes. Ik voel me weer helemaal top! Nu snel aan het werk en dan is het alweer weekend! Fijne dag allemaal.
@maybebaby, wat lief!!! (met of zonder happy end) @Babytjuh, Dikke knuffel!! Wat klote steeds weer! Wanneer stap je naar de ha? Nieuwe jaar?? @Delilah, Spannend!!!! Ik hen nu 4 dagen een hoge temp. Dus ik ga gelukkig geen ronde overslaan. Ik verwacht in het weekend ongesteld te worden. En dan Clomid!
Hoi Dames! Even een berichtje van ons gezinnetje: Reneé doet het gelukkig wat beter. Ze was alweer wat aangekomen en heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen (wel onbedoeld, maar toch). Sorry voor het weinige reageren, maar omdat de borstvoeding hier nog enigszins uitblijft vergt dat momenteel nog erg veel tijd... Komt vast goed hoor...