In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Om ons niet druk maken mayke! Eerst je gezinnetje nu!
    Fijn dat ze weer wat is aangekomen!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    maybebaby wat lief van je vriend!

pip spannend meis!

Mayke fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie!

hier ff een buikfoto van mij van gisteren van 39+4 en een overzichtje vanaf week 23 ;)

3. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mayd....... GEFELICITEERD!!!!!!

ben even niet online geweest, beetje druk gehad en drukte op het werk ivm met overlijden bewoner... maarja dat heurt er bie he!!

Vriendlief heeft de kinderkamer geverfd in lime groen|!! is erg mooi geworden, wil nu grijze gordijntjes doen en ik heb een nijntje behangrand besteld! en een nijntje speelgoed kist!! helemaal blij!!

Gister bij de verloskundige geweest, ze zijn aan het twijfelen over hoever ik heen ben, of 25 week en het wordt een grote jongen of 27 week.... ze hebben me geadviseerd om eerder met verlof te gaan. Er is een grote kans dat ons hummeltje eerder komt.. ( mag vanmij!!)

maandag moeten we naar het zh voor een groei echo, ben beneiuwd! ga even vragen of ze kunnen meten hoe groot hij si en zijn gewicht. en ik ga vragen of ik foto mee kan krijgen haha!! leuk!!!

nou ik ga even brood halen bij de winkel, ga weer proberen te fietsen, vorige keren viel het tegen maar wil het toch proberen en als het niet lukt ga ik verder lopen.

nou ik ga nog ff reageren op jullie berichtjes... even terug lezen!!!

4. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @delailia je kan zien dat het kindje goed ingedaalt is, wat leuk om zo die weken te zien qua groei van de buik!!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nanon: wat typisch dat ze bij jou een uitspraak over of de baby eerder kan komen doen... je kunt er geen peil op trekken... vandaar.

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@maybebaby, oohh heerlijk joh! dus je voelt je nu als herboren!

@ mayke, heel herkenbaar over wat je zegt dat omdat de bv niet goed lukt nog het veel tijd vergt. het komt idd allemaal goed maar het is nu allemaal gewoon een beetje teveel.
    geef je nog steeds via finger feeding en lukt het al beter met aanhappen?

@nanon,leuk dat je al bijna de groei echo hebt! en ga je ook eerder met verlof of wacht je het wel af?

@delilah, zoo wat een mooie toeter joh!
    heeft het rommelen nog niet doorgezet?

hier dan de pasfoto van onze kleine man (heb er een foto van gemaakt)...zoals jullie zien had hij er geen zin meer in en was hij er helemaal klaar mee :D
    (ik snap niet dat ze baby's niet laten liggen en dan van bovenaf een foto maken)
    Bekijk bijlage 210858

7. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Petra, Hahaha leuke foto, hij had er duidelijk geen zin meer in, snap idd ook niet dat ze baby's niet gewoon laten liggen hoor. Heb overigens zelf het idee dat onze kleine met een week of 38 geboren gaat worden. Maarja zal je net zien dat we toch naar de 42 weken gaan hahaha. Volgende week komt schoonzus de klossen onder het bed zetten samen met manlief. Lijkt me heerlijk dat bed omhoog!!

@ Delilah, Spannend hoor bij jou dat gerommel. Zat net in het lijstje te kijken, ik ben na jou gewoon al de volgende!! tijd gaat echt super snel zeg. Mooie buik hoor!!! bij mij is mijn navel helemaal blauw :$ en dat kan niet van het schoppen zijn want de placenta ligt aan de voorkant.

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even gauw reageren op jouw fotootje Petra, haha vind hem echt super grappig! Maar ik vind hem ook nog super goed gelukt! haha hoe hebben julie dat voor elkaar gekregen? Die van Max is echt afschuwelijk lelijk.. de vrouw achter de balie kwam ook niet meer bij van het lachen :p Het stomme is, dat hij op de foto een heel dik gezicht krijgt, terwijl hij in het echt een super smal koppie heeft :p Dat komt omdat ik mijn hand onder zijn trui moest doen, waardoor zijn nekje helemaal niet meer zichtbaar is. Het lijkt dus net of hij geen nek heeft ;)

@delilah mooi buikje joh.. grappig inderdaad om te zien dat je buik flink gedaald is de laatste weken!

@Maybebaby ik ben dan wel niet meer zwanger, maar wel nog erg jaloer sop jouw massage ;) haha ik wil er ook wel een. Heerlijk joh!

Wij gaan vanavond lekker saampjes uit eten naar de bios.. vind het wel moeilijk hoor, de eerste keer dat ik Max niet bij mij heb ;) haha ach moet er maar aan wennen, zal vast nog wel vaker voorkomen!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi meiden!!
    Delilah, je ziet je buik vanaf een week of 34 veranderen.. Idd te zien dat ie is gaan indalen :)

Petra, kvind die foto toch nog wel goed gelukt hoor :D

Zooo k ben kapot na vandaag... Vanavodn maar lekker op tijd naar bed en morgen tussendoor ook maar weer ff plat :) Gister ook goed bevallen hihi :)

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nanon benieuwd naar je babykamer, foto's? :p

Petra nee het rommelen heeft niet doorgezet, weer rustig hier ;)
    en wat een grappige foto van Finn :D

zwendel gaat inderdaad snel! maar jij gaat ook hard hoor! en een blauwe navel? klinkt een beetje vreemd inderdaad, ik herken het in elk geval niet:)

babywens heel veel plezier vanavond, komt vast wel goed!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb trouwens soms echt het idee dat mn buik beurs is van binnen zegmaar... Terwijl ukkie nou ook weer niet zo enorm hard beweegt dat het echt pijn doet...

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Zwendel, mijn navel was helemaal bruin en dat werd steeds erger toen ik eenmaal bevallen was. Pas een week of 4 na de bevalling zag mijn navel er weer normaal uit.
    Volgens de vk was dat bruine pigment wat bij die streep over je buik hoort (die overigens nog steeds zichtbaar is!!) maar wat dat blauwe bij jou dan is... hihi wel grappig, een blauwe navel!

Babywens, ow wat goed dat jullie vanavond lekker weggaan samen! Ik moet er echt nog niet aan denken om Finn weg te brengen, hoewel we natuurlijk wel heel graag samen weg willen dus het zal er binnenkort ook wel van komen!
    Gaat Max naar je (schoon)ouders?
    Welke film gaat het worden?

Bij jeroen op zijn werk gaat het niet zo lekker ivm de crisis dus er is een reële kans dat hij zijn baan kwijt raakt :$ De helft van het bedrijf is nog positief, waaronder Jeroen, maar ik zie het al gebeuren....
    (ik zie altijd al heel snel spoken en beren op de weg maar nu vind ik het helemaal eng)
    bah! ik heb de hele middag gehuild :(

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jeetje petra wat rot :(
    Kan me voorstellen dat jij het toch wel somber in ziet... Bedoel met net een kleintje is het toch ff anders dan wanneer je samen zou zijn.. Hopelijk mag Jeroen gewoon lekker blijven!!

14. zwendel

zwendel Niet meer actief

Wat rot Petra, gelukkig dat jeroen wel nog positief is. Duim hier voor jullie dat hij wel mag blijven.

Ja die blauwe navel zit er echt raar uit. Zag het pas toen we dat nachtje weg waren in de spiegel hahaha Manlief had niks gezegd die dacht dat het erbij hoorde.... Maarja die ochtend waren we bij de vk en die heeft er ook niks over gezegd dus zal wel goed zijn. Zal proberen of ik em op de foto krijg hahaha

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra Tjee dat is inderdaad geen nieuws waar je nu op zit te wachten, maar hopelijk valt het mee en mag Jeroen gewoon blijven!

zwendel apart zo'n blauwe navel!

16. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam

mii too :D

17. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    Rotterdam
    Oo wat een leuke cadeautjes, wel fijn zo snel weer een echo..
    ik heb eigelijk nog geen gevoel soms denk ik een meisje omdat de eerste maanden erg moe en misselijk was. en soms een jongen omdat iedereen nu een jongen krijgt in mijn omgeving.

mijn eerste echo was met 9 weken. en ga maandag weer met 13 weken en dan 16 weken en 20. ook wel lekker snel op mekaar tusse deze en de volgende zitten maar 3 weekjes. :D

xx

18. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    Rotterdam
    Oorspronkelijk geplaatst door Delilah86 [​IMG]
    zwangeren:
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella
    20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max
    26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen!
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - Jongen!
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing!
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen!
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje!
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje!
    09 juli 2012 - gucci - 1ste kindje- nog een verrassing

29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing!

klussers :
    nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12
    nod 25 Jan - Babytjuhh - ronde 13
    nod 29 dec - Jeskejes - ronde 13

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dag dames laat mn neus ook weer ff zien. Ga morgen bijlezen. Is beetje veel.

Zag dat de lijst naar voren was gehaald. Ik mag op ronde 14 en 20 jan dacht ik zo.

Welterusten en tot morgen.

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwangeren:
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella
    20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max
    26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen!
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - Jongen!
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing!
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen!
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje!
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje!
    09 juli 2012 - gucci - 1ste kindje- nog een verrassing
    29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing!

klussers :
    nod nog onbekend - Babyliz - ronde 15
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12
    nod 25 Jan - Babytjuhh - ronde 13
    nod 20 Jan - Jeskejes - ronde 14

Deel Deze Pagina