@xxpetra mijn zwangerschapsstreep zit er ook nog steeds.. hoe bizar is dat? dacht dat die wel direct zou verdwijnen na de bevalling. baal jij ook zo van je lichaam? pfff haha een zwangerschap is daar niet goed voor. Mijn striae is alleen maar erger geworden na de bevalling, borsten zijn bij mijn weer kleiner geworden (ook zo vreemd, dacht dat je borsten alleen maar groter zouden worden) en ik baal ontzettend van dat stomme flubberbuikje Zou die ooit nog verdwijnen? Het was zeker wel moeilijk en miste hem echt, maar we hebben wel lekker kunnen genieten samen. Heb heerlijk biefstukje op, jammie! En zijn naar de film Puss in Boots 3D geweest.. haha echt super grappig en heel mooi gemaakt! Toch ben ik wel blij dat we nu weer lekker met zijn drietjes thuis zitten Heh wat vervelend zeg.. die stomme crisis ook, gaan zoveel banen door verloren Hopelijk houdt Jeroen zijn baan gewoon!
Ik heb alles gelezen maar Jesse houd me erg bezig. Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling. Voor de klussers onder ons, Volgend jaar wordt het gewoon ons jaar! En de mamma's onder ons geniet van jullie kindjes
Hier ben ik!!!!! Maar verhalen... heb niet heel veel te vertellen, hoor! En ik lees trouw mee, ookal heb je daar weinig aan........ Het blijft hier rommelen met de bv. Nadat miijn ongesteldheid echt had doorgezet was dt dramatisch vor mijn productie. Met aanleggen en kolven probeer ik het weer wat op peil te krijgen, maar wat een werk. Heb in drie dgen n totaal, jawel, 100 cc gekolfd........... Heb het idee dat het heeeeeeeeeeeeeeel langzaam weer wat beter aan t worden is... I hope so!!! Sorry voor alle spelfouten. Typ dit op vriend' s tablet en wat een onding zeg. Vind een gewone laptop veel fijner pffffff... Ik ben trouwens een slechte moeder denk ik, want ik heb mijn kind al zonder nige moeite 3x naar deoppas gebracht... Twee keer moest het welomdat ze niet meekon naar papa inhet zh, en gisteren zijn we naar de musical Daddy Cool geweest. Daarna nog even naar de Mac (hadden nog niet gegeten, zo laat was vriend thuis van zn werk). Moet wel zeggen dat Ella wel veel in mn gedachten was toen we bij de Mac waren... en in de pauze natuurlijk ff gebeld hoe het ging. Dat dan weer wel. petra, wat spannend zeg, van je vriend' s werk. Bah bah bah snap heel goed datje er om oest huilen. Ik ga ff duimen... Vind Finnś foto ook erg grappig, haha. Ben benieuwd naar die van Max, trouwens, als zelfs de baliemedewerkster er om moestlachen. Misschie kan i binnenkort die an Ella ook wel ff spammen hier... Mijn god, ik lijk wel dyslectisch........... maar geen zin om alles te veranderen met dit onding, so please forgive me! Sluit me bij Jesse aan: de klussers OWN 2012!!!!!!!!!! Wordt jullie jaar (en stiekem hopelijk ook wel weer het mijne, maar dan pas de 2e helft...) Wens iedereenvast een fijne jaarwisseling. Ga nog meer reageren op jullie oorgaande berichten, maar ga nu ff stoppen want ik kan dus echt niet metzoń tablet overweg... straks(of morgen, overmorgen...) weer gewoon op mn eigenlaptopje! x
GRRRRR net hééél veel getypt en een verkeerd knopje ingedrukt Sorry meiden ik heb alles gelezen hoor. Ik hou het kort en wens jullie allemaal, maar vooral de klussers, een superfijn, gezond, mooi en vruchtbaar 2012! Ik hoop ontzettend dat dit jullie jaar zal worden en we misschien ergens in 2012 eens een ontmoeting zullen hebben (onder de trouwe forumleden) met allemaal baby's en zwangere buiken!
ik kom me ook weer even melden, nog steeds geen babynieuws hier wel vanmorgen erge krampen gehad en dacht ff dat het begonnen was, maar het is weer afgezakt, en daar baalde ik toch best wel van, al wil ik liever niet bevallen vandaag, hij mag er van mij nu best een keer uit morgen zou ik helemaal niet erg vinden, maar dat komt denk ik ook omdat morgen mijn uitgerekende dag is, ik ben daar een beetje op ingesteld denk ik vanavond uitzitten bij zwager en schoonzus en zometeen nog ff naar het dorp, bah vind al dat geknal maar niets! vind oudjaarsdag sowieso maar niets alle klussers (en alle zwangeren en bevallen dames natuurlijk ook) een héél gelukkig 2012! en dat alles klussers volgend jaar ook mama mogen worden!
Dag ladys hier gaat t helemaal niet goed. Flinke steken op mn borst, hoofdpijn, duizelig, buikpijn en al weken slecht slapen. Heb rond half 3 afspraak bij de HAP. Ik ben gewoon op en doodsbang. Vanmorgen bij ma geweest en ze was erg afwezig, moe en praatte slecht. Temp wisseling van koorts naar verhoging. Is sinds gister eigenlijk al zon beetje. Soms heb ik er allemaal geen zin meer in, zie ik t niet meer zitten en wil ik t liefst zo ver mogelijk weg van alles. Misschien hadden jullie t al gemerkt want lees en reageer zo goed als niet meer.
Meiden wat een lieve woorden allemaal!!! Voor de klussers natuurlijk word 2012 ons jaar!! En voor de moeders geniet van jullie kindjes! Voor de Zwangeren geniet van de zwangerschap!! Wens jullie al het goeds voor het nieuwe jaar!! Hele fijne jaarwisseling meiden!! Tot gauw!! Liefs
Meiden even snel!! Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2012!!
Lieve klussers, ik sluit me aan bij de rest van de meiden! 2012 wordt jullie jaar! Delilah, wat spannend joh! Misschien ga jij het jaar wel uit met een 'echte knal' Ik zat maar met 6 januari in mijn hoofd maar dat was Mayke zeker? @Jeskejes, hoe was het bij de HAP? Dikke knuffel! @dramaqueen, was de ongesteldheid toch doorgezet? Ik heb 2 weken terug een dag veel slijm met wat bloed verloren en vorige week was het iets meer maar het was ineens weg...dus ik twijfel nou of ik ongesteld was of niet. Hoe gaat het met Ella? @babywens, het flubberige op mijn buik valt nog wel mee en ik heb geen striae dus daar ben ik ook wel heel blij mee. Mijn borsten aan de andere kant....*zucht* De ene borst geeft veel meer melk dan de ander dus nu is rechts groter dan links en rechts is ook wat steviger dan links die is gaan hangen Lang leve de goede bh's hihi. Ik vind het nog steeds vreemd om langs een spiegel te lopen en dan geen dikke buik meer te zien. Soms mis ik mijn buik best...vreemd he! Heb je dat ook? Nou, iedereen een hele fijne avond en een mooie jaarwisseling! Tot volgend jaar
Petra 6 januari was volgens mij inderdaad van Mayke, haha we gaan het zien ik ga ff een slaapie doen anders komt het niet goed vanavond en ik kom denk ik dit jaar niet meer online, dus dames tot 2012!
Hoi dames. @ Petra: tja, de arbeidsmarkt.... ik hoop inderdaad dat het beren zijn die je op de weg ziet en dat het allemaal meevalt. Wat een heerlijk ventje hebben jullie toch! Lekkere geergerde blik hahaha @ Delilah: ik hoop dat je de kleine ook snel gezond en wel in de armen mag hebben meis. @ hier: vandaag de knoop doorgehakt. Na elke 2 uur te hebben gekolfd, hormoonpreparaten te hebben ingenomen en echt veeeeeel te weinig slaap en een emo-breakdown... hebben we besloten te stoppen met de borstvoeding. Het kost me erg veel moeite om het te accepteren, maar als je gewoon met de dag minder voeding kolft en er psychisch aan onderdoor dreigt te gaan is het goed geweest. Ik heb mijn best gedaan, maar het zit er gewoon niet in. @ Alle dames: ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2012! Dat het komende jaar alle wensen vervult mogen worden!
@Mayke, nou petje af hoor meid dat jullie de knoop hebben doorgehakt en je voor jezelf kiest! Het is een lastige beslissing maar net wat je zegt..je hebt alles eraan gedaan en het is nu gewoon genoeg geweest. Dat had ik ook veel eerder moeten doen. @Delilah, welterusten enne....beebje van Delilah: laat je papa en mama niet te lang in spanning! (en ons ook niet ) Ik ben als een tornado door het huis gegaan en manlief staat heerlijk te koken dus wij gaan opgeruimd en met een volle buik 2012 in
Hoi Hoi Allemaal Ik wil jullie alvast een heel goed en voor de klussers een super vruchtbaar 2012 wensen ik hoop dat iedereen een heel mooi jaar mag gaan krijgen. Hier vandaag er moe af en toe last van wat steken onderin mijn buik maar verder gaat het super 2 mensen in mijn omgeving erbij die het weten dat ik zwanger ben de buren zagen het aan mijn buik en oma van een vriendin zag het ook al aan me heel apart @Jeskejes Dikke knuffel is alles goed gegaan bij HAP ??? @Mayke knap van je dat je toch de knoop heb doorgehakt maar je moet zeker aan je zelf denken anders heeft de kleine ook niks aan je Liefs Kim
Mayke, groot gelijk hoor! Je hebt het geprobeerd en als je er zelf aan onder door gaat is het voor jou niet goed maar ook voor Reneé niet!
Even snel berichtje typen, daarna weer verder sociaal doen bij de familie Iedereen fijne avond, goede jaarwisseling en een fantastisch 2012 natuurlijk! Thanks voor alle wensen voor de 'klussers', kunnen we wel gebruiken Sluit me er helemaal bij aan! @petra: Hihi die foto van Finn! Geweldig. Hopelijk kan je man zn baan wel houden, kan me voorstellen dat je dat heel spannend vindt. @Mayke: Goed dat de knoop is doorgehakt. Hopelijk kan je nu meer genieten van alles! @babytjuhh: Balen nieuwe ronde zeg! Hoe gaat t met jou nu? @jeskejes: Meis toch, dikke knuffel! Hoe was t bij de hap? @pip: Fijn dat je toch geen ronde overslaat. @babywens: Lekker even samen weggeweest! Zal wel apart zijn voor de eerste keer zonder de kleine. @delilah: Hoop dat je snel komt vertellen dat je bevallen bent @alle anderen: Sorry meiden, heb tijd tekort om op iedereen te reageren. Goede jaarwisseling nogmaals en kom hier snel weer verder kletsen
zwangeren: 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella 20 november 2011 - babywens - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max 26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - Jongen! 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing! 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen! 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje! 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje! 09 juli 2012 - gucci - 1ste kindje- nog een verrassing 29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing! klussers : nod 9 jan - Babyliz - ronde 15 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 12 nod 25 Jan - Babytjuhh - ronde 13 nod 20 Jan - Jeskejes - ronde 14
Hey lieve meiden! Bedankt voor het delen van lief en leed het afgelopen jaar! Wil jullie allemaal een super 2012 wensen met veel geluk, warmte, liefde, gezondheid en dat het een vruchtbaar jaar mag worden! Ben samen met vriendje en Anne thuis, lekker rustig en weer voor t eerst een wijntje op.. Zo maar naar bed Anne heeft ons toenstraks wel beloond met een eerste echte lach! Ben helemaal in love!