In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Babywens, idd wat een prachtige foto van Max! Wat groeit hij goed zeg! Wel vermoeiend zulke nachten! Maar zo'n lachje maakt het weer goed denk ik:)

@Mayke, Ook een dropje, jullie meisje! Mooie foto!

@Maybebaby, Ik ben nog niet begonnen met de Clomid. Op dag 3-7 van de volgende cyclus. Bijna, vandaag al beetje roze verlies dus ik ga de volgende ronde in..
    Heerlijk dat je bijna verlof hebt! Vandaag de laatste werkdag dus?!

@Delilah, Spannend! Nog eventjes en jullie kunnen jullie zoontje bewonderen! vandaag is een mooie dag om geboren te worden;)

@All, vanochtend nog steeds een hogere temp. (9 dagen) dus LF is deze maand iets langer! Vanochtend wel wat roze verlies, dus we gaan de Clomid ronde in. (niet zo'n leuk verjaardagskadootje maar toch)

@JannekeJaap, Je bent nog steeds welkom om mee te doen.
    Jammer dat je niet reageerd op prive-berichtjes.
    Ik hoop niet dat je een van ons kent en daarom zit mee te loeren!
    De meeste hier willen graag prive blijven..

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Spannend!!!
    Babywens beviel de volgende dag na het strippen toch? en als het al zo aan het rommelen is bij je...oeeee wie weet zet het nu echt door!

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, nee, nee.. 2 dagen na het strippen :p hahah ik kreeg die nacht na het strippen, stripweeën. De dag erna verloor ik mijn slijmprop en de dag dáarna ben ik bevallen :)

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik hoop het, ik hoop het :)

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hihi, ik zat in de buurt ;)

@babywens, is het niet een idee om even een paar dagen te kolven en Max op vaste tijden bv in een flesje te geven? Dan breng je er structuur in zodat hij misschien wat meer een ritme krijgt en je 's nachts ook wat meer kan slapen. (geen idee trouwens of dat ook echt zo werkt hoor maar ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zo moe bent van die korte nachten, en wie weet helpt het)
    Hij groeit in ieder geval prima op je melk :D Wat een bonk joh maar jullie hebben echt een heerlijk kereltje als je die foto zo ziet!

Had je nog aangegeven dat hij zo spuugt bij het cb en wat zeiden ze daarvan?

Finn is vandaag ook wat aan het mekkeren dus we hebben het idee dat er weer een sprongetje aankomt. (hoera!)

@Cass, hoe gaat het met jullie?

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar dan is het toch nog steeds voeden op verzoek? Pff de afgelopen 2/3 dagen komt hij echt bijna om de 2 uur.. gisteren zat er soms maar een half uur tussen, regeldag? Sprongetje? Wat is het verschil eigenlijk? hahah Wel gaan we hem proberen in te bakeren (mag nu pas) en kijken of dat werkt, hij is namelijk wel heel onrustig.

haha ja hij groeit wel lekker door hoor ;) Nouja dit keer eigenlijk maar 250 gram in 2 weken, maar goed hij is al groot en zwaar genoeg :p

Tjah daar zei ze niks bijzonders over.. moesten het allemaal maar even aankijken of het erger zou worden. Schijnt dat het slikken wel redelijk normaal is, helemaal omdat hij niet continu huilt en wel rustig oogt..

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens: Aaaaahh wat een lieve foto van Max zeg :) Je bedoelde net babytjuhh in plaats van mij denk ik ;) Gelukkig dat alles goed was met m! Hopelijk krijgt hij snel wat meer ritme, zodat jullie wat beter kunnen slapen.

@babytjuhh: Ja ik snap het. Succes met het afvallen dan! Lekker veel water drinken ed :) Thanks voor het duimen, ik duim ook voor jullie! Knuff terug! Grote schoonmaakkan geen kwaad denk ik, wie weet geeft het positief resultaat voor de volgende ronde ;)

@maybebaby: Lekker bijna verlof! Gaat al hard :) Succes nog even met de laatste dagjes!

@delilah: Oeh spannend dat ze denkt dat het deze week wel gaat gebeuren! :) Hopelijk geeft het strippen snel resultaat. Duimduim!

@pip: Nee jammer dat het niet een wat leuker verjaardagscadeautje is.. Maar nog maar even afwachten. Ondanks dat gefeliciteerd meis!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: wat een heerlijke foto van jullie lachebeertje!!! Ik kon een schaterlach niet onderdrukken hahahaha

@ Delilah: fijn dat je gestript bent... nu duimen dat het snel op gang komt.

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier rommelt het rustig verder ;) neem straks nog maar een lekker warme douche en dan maar hopen dat het doorzet!

10. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    @ delilah
    Veel succes hoop dat je kindje er nu snel uit komt..

@ de klussers
    ik heb positief resultaat gehad bij veel bewegen dus succes!! :D

@ hier
    Gisteren naar de echo geweest.
    was super leuk! die kleine was zo druk dat ze hem haast niet kon meten. hij sprong omhoog omlaag. en ze handen en voeten hield hij/zij ook niet stil :p
    hij/zij had net gegeten had een volle maag en ze nieren werken ook goed en hij kan slikken. zagen ze aan ze volle blaasje.
    Alleen schatten ze hem haar iets kleiner dus hebben ze mijn beval datum een week verlaat. Het is nu 16 Juli.
    Ik begin nu pas eraan te denken dat hij/zij er over 6 maandjes ook nog uit moet :$.. maarja zorgen voor later..

Ik heb wel een vraagje aan de zwangeren of de mama's a;s ze het nog weten..
    Ik ben nu 3 maanden zwanger maar als ik met mijn man vrij dan heb ik na afloop pijn in mijn onderbuik.
    hebben jullie dat ook gehad en of dat eventueel kwaad kan? zal wel niet als er geen bloed komt maar toch..

Succes iedereen met de situatie waar jullie allemaal in zitten. Allemaal spannent.. xx

11. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    NOg even fotootje spammen voor degene die mij niet op fb hebben.. ons kleine lachende beertje:[/QUOTE]

Wat een lekkerding!! :D:D:D

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

een regeldag is om jou bv op peil te houden. dat wil de baby vaker drinken waardoor de productie omhoog gaat. een sprongetje heeft met de ontwikkeling van de baby te maken, dat gaat ineens vooruit en dan zijn ze vaak wat jengeliger en willen ze constant bij mama zijn.

ik geef bv in een fles en doe dat niet op verzoek om er wat ritme in te krijgen. We zijn begonnen met om de 2,5uur en zitten nu op om de 4uur.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

vanmiddag in de mediamarkt doorgebracht ;) we zijn aan het dubben of we een droger gaan kopen....of nou ja...ik:)
    Ik wordt gestoord van al die was die je niet kwijt kunt op het wasrek dus eigenlijk wil ik het wel maar ik twijfel omdat t niet zeker is of Jeroen zijn baan kan houden.... dus ja...wat is wijsheid? :(

Hebben jullie een droger en zo ja welke? en.. bevalt ie :D

@gucci, dat is heel normaal hoor daar hoef je niet van te schrikken.
    het heeft iets te maken met je baarmoeder die dan samentrekt. zelfs al verlies je wat bloed kan het geen kwaad. tenzij je blijft bloeden natuurlijk dan moet je even de vk bellen
    leuk joh van de echo!

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Gucci fijn dat alles goed was op de echo, en leuk he dat ze zo aan het bewegen zijn :D
    haha hij/zij moet er inderdaad ook nog uit :D
    en dat van pijn na het vrijen dat herken ik niet, sorry:)

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra hier (nog) geen droger, maar het lijkt me met zo'n kleintje ook best wel handig! dus naar alle waarschijnlijkheid gaan we er straks ook wel 1 kopen, maar je kan ook eerst met een goedkoop merk beginnen of een tweedehandse van marktplaats kopen misschien?

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wij willen er max 500euro aan uitgeven maar dan heb je zoveel keus dat we door de bomen het bos niet meer zien. dus ben erg benieuwd naar ervaringen.

hoe gaat 't met je? is het gerommel al overgegaan in weeën?

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nee nog steeds geen echte weeën, wel echt een zeer gevoel (hoe leg ik dat uit) in mijn buik, vanaaf maar es lekker warm douchen en dan hopen dat het vannacht doorzet!

hier geen droger dus geen ervaringen, helaas.

hier nog wel een buikfoto van gisteren ;)

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

whoow je buik spat bijna uit elkaar joh! super mooie buik!
    *wat mis ik mijn toeter dan weer*

voelt het aan alsof je ongesteld wordt? dat vond ik het eerste uur nadat mijn vliezen waren gebroken.
    een warme douche zal wel helpen, dat ontspant heerlijk.

zo'n droger is volgens mij echt een uitkomst, wij hadden er nooit een omdat we maar samen waren maar nu is het niet aan te slepen. dan denk je...ach die kleine kleertjes, wat neemt dat nou aan ruimte in beslag..nou...:$ alles!! haha

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff ff snel en half ego :p

Petra, wj hebben wel een droger.. Wij hadden nl in het begin al geen ruimte voor alle was om dat op te hangen ;) Wij hebben de hele mikmak van Zanussi! (koelkast, vriezer, droger , wasmachine). Ideaal!

Pff dames ligt het aan mij... Of is het normaal rond deze termijn? Ik ben echt weer enorm moe!! Na 7 (6 min pauzes) uurtjes werken ben ik gesloopt.. Mn banden doen zeer, mn bekken doen zeer en heb echt nergens meer energie voor :(

*klaagmodus uit*

20. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    #4200 Jesse32, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Ik wil nooit meer zonder droger!!!

Wat zag ik een ongelofelijke mooie grote buik voorbij komen.:D
    Ik hoop dat snel de weeën doorzetten.

Gucci wat fijn dat alles goed is de kleine. En het is nu al zo bewegelijk.echt leuk dat je ook alles ziet met eten enzo.

Mayd en hoe bevalt het zonder kraamhulp

Pip hoe zie jij dat er mensen meelezen??
    Mag ik vragen wat Clomid doet? Zorgt het dat je ongi wordt?

Cass ik hoop dat je mannetje in baan kan behouden. Maar het is idd een toestand op dit moment met banen.

Er was toch nog iemand waarbij haar vriend misschien zijn baan verliest?

Zwendel vervelend dat je pijn hebt. Dikke knuffel

Ik heb zoveel gelezen dat ik de helft alweer kwijt ben. En ik ben niet eens zwanger:)

Deel Deze Pagina