@ Petra, wij hebben sinds vorig jaar ook een droger een aeg lavatherm. Doet het prima en wij hebben hem gekocht voor 349 euro. na een half jaar ging hij wel water lekken maar bleek een slangetje te zijn dat losgeschoten was (tja kan altijd gebeuren) maar de service was echt prima dus aeg is ook een aanrader. Kan wel zeggen ook al ben je met z'n tweeën als je em eenmaal hebt wil je niet meer zonder. In de zomer hangen we nog wel veel op maar in de winter droogt heet hier voor geen meter. Ik zou de stap gewoon wagen en eens goed op bijvoorbeeld kieskeurig.nl kijken scheelt soms echt veel.
@ Dreamer, heb jij ook nog meer van beertje bobbi?? of alleen het badje?? @ Dehlilah, Wat een super mooie buik zeg!! hoop voor je dat het snel doorzet. @ Gucci, mooi he zo'n echo... blijft bijzonder. Dat met de sex herken ik wel, ik had dan af en toe ook last van de onderbuik maar schijnt niet erg te zijn zolang je maar geen blod gaat verliezen. Ik ging dan meest gelijk na de sex ff naar de wc en dan in bed op mijn zij liggen. Hielp bij mij goed maar kan ook toeval zijn natuurlijk. of een ander standje dan gaat je vriend niet zo diep. Lepeltje lepeltje is ook erg fijn als het wat pijnlijker wordt (tip van de vk zonder dat we er om vroegen hahaha) Hier gaan we morgen het bed omhoog zetten (eindelijk hahaha) kom ik misschien wat makkelijker mijn bed uit. Nog steeds last van mijn buik maar word wel minder. wordt wel tijd voor nesteldrang hoor pfff nergens fut voor en toch moet het huis wel opgeruimd worden...
Zwendel , kheb alleen het badje Vriendin van me had hem nog dus kon hem van haar krijgen samen met de tummy tub, kinderstoel en nog een zak wat ik nog moet uitzoeken.. (nja vergoeding was ietsl euks voor haar kindjes)
Dreamer, vandaar, vond het wel grappig om dat badje te zien en was benieuwd of je toevallig ook meer had. Wij hadden de behangrand gekocht en toen ging ik op zoek naar beertjes en toen bleek dat het en bekend beertje is. Dus verder op zoek gegaan en zo de rest gevonden. Heb nog aardig wat stof ervan dus ben zelf aan het knutselen.
K wist niet eens dat het beertje bobby was... Zij zei dat het een bebe jou (ofzo) badje was?! Wel jammer, anders had k misschien ookwel meer bij ditzelfde beertje gebleven..
Oehh zie nu net dat er ook een lamp van is!! Heb jij die toevallig ook zwendel? Wil nl heel graag een hanglamp maar wel in het beertjesgebeuren(ivm de rest van het behang ) maar wil er niet eentje die enorm laag komt te hangen...
@Jesse, dat ben ik! (die d'r man zijn baan misschien ook kwijtraakt ivm crisis) Ik ben hard aan het duimen dat het niet zo is.. Als je helemaal naar beneden scrolt kan je zien wie er nu actief zijn op dit forum. Welke droger hebben jullie? @Dreamer, euhmm...ik zou eens even lekker gaan zitten en morgen wat meer pauze nemen en pootjes omhoog doen Zo te horen ben je erg druk geweest dus dan is het logisch dat je last hebt van je banden. Daarnaast gaat je buik natuurlijk ook steeds zwaarder worden dus dat gewicht komt er ook op. Alles lekker op het gemakje doen! @zwendel, hihi Jeroen roept hier naast me heel hard dat ik naar jou moet luisteren (en ook naar Jesse) over dat je niet zonder droger kan! Hij is allang overtuigd dat we er een moeten kopen maar ik lig dwars Oh wat zal je vreemd staan te kijken als de klossen onder je bed komen. Het is echt heerlijk als je uit bed gaat met je dikke buik maar om erin te komen was altijd een hele uitdaging hier. hihi Jeroen en zijn vrienden hadden al bedacht dat ze gingen olifant-tossen. (lees; petra met d'r dikke poke op bed gooien)
Petra het voelt inderdaad als een aankomende menstruatie ongeveer, de ene keer heftiger dan de andere keer, maar wel de hele dag sinds oudjaarsdag. en ook harde buiken en een soort van krampen hier hetzelfde, ook geen droger omdat we maar met z'n tweeën zijn, kan ook makkelijk zo, maar misschien straks met de kleine wel handig! zwendel, het bed omhoog vind ik echt heel fijn, makkelijk in en uit bed stappen! erg fijn! en dat van die nesteldrang herken ik ik heb het (tot nu toe) niet gehad en had ook wel een beetje kunnen gebruiken! ik had/heb ook weinig puf om het huishouden te doen, maar ja het gaat natuurlijk gewoon door allemaal
Ik heb ook een hanglamp van bobbi beer, in mijn fotoalbum staan de foto's van ons kamertje. (weet niet of het dezelfde is) De hanglamp die ik had heb ik wat ingekort zodat ie niet te laag hing. de luchtballon is gemaakt door de vrouw waar ik de gordijnen heb gehaald en vond hem zo apart dat ik hem ook maar opgehangen heb. schilderijtjes zelf gemaakt.
@ Petra, Dus gewoon naar jeroen luisteren en een droger aanschaffen hahaha. als je bij bijvoorbeeld kieskeurig.nl of vergelijk.nl kijkt kun je vaak ook de referenties lezen over de desbetreffende droger. en dan zie je gelijk waar die het goedkoopste is.
ik ga nu lekker douchen en dan lekker me nest in, vannacht maar 3 uurtjes geslapen, dus ben best wel moe nu! hopelijk morgen babynieuws van mij!! *duim duim* haha
@Delilah brr dat strippen lijkt me inderdaad nogal pijnlijk, maarja als de bevalling hiermee doorzet is dat natuurlijk super. @Cass wat rot voor jullie dat er een crisis op je vriend zijn werk is. Wel geruststellend dat je in ieder geval tot aan de zomer wat zekerheid hebt. @Babywens fijn dat Max weer helemaal goedgekeurd is! Wij hebben ook een tijdje geprutst met condooms toen ik net was getsopt met de pil maar dat hielden we niet lang vol..en zie het resultaat hehe @Pip Morgen het laatste dagje werken. Je bent lekker alert op een aantal forumbezoekers hier haha. JannekeJaap heb ik ook al wel eens aangesproken maar hoor niets terug. @Gucci wat fijn dat de echo goed was! Ik heb hier ook last van gehad aan het begin van de zwangerschap. Soms echt krampen en steken nadat we gevreeen hadden. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken. @Petra wat lekker dat Finn steeds meer een vast ritme krijgt met drinken. Nu al iedere 4 uur is echt heel knap! Ik heb een 2e hands droger op de kop getikt en het ding werkt nog steeds prima. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Enige merk wat ik sterk afraadt is Indesit. Goedkoop maar vaak mankementen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de droger alleen gebruik voor handdoeken, sokken, boxers en spijkerbroeken. Alle overige kleding was ik op 30 graden en laat ik drogen. @Zwendel ik heb ook nog geen last van nesteldrang..ben benieuwd of en wanneer dat komt. Weltrusten allemaal en kom op Delilah!
@ Petra O gelukkig, ik verlies gelukkig geen bloed. Ja een echo is geweldig. Ik heb een droger volgens mij van mile. Maar ik vind dat kleding zo veel krimpt. Mijn man heeft veel werk broeken gewoon spijker, maar als ik die een paar keer in de droger gooi dan krimpen ze keer op keer meer. En dan past hij ze niet meer. Ik gebruik heb alleen voor dekbedden en handoeken en kleine dingen. maar niet meer voor kleding en zeker niet voor wol want dan blijft er niks over haha. Dus ik zou even kijken of je het echt nodig hebt. En zo ja dan gewoon wel kopen. @ Delilah O okee, wat een mooie buik zeg heb je! geen striemen enzo. Smeer je je in? Ik heb nu die bio oil gekocht hopelijk krijg ik ook een mooie buik. Ja ik stond er opeens bij stil. Jou bevalling komt heeeelll dichtbij!! Zeenuwachtig? Hoop je kindje snel komt, ben benieuwd. @ Jesse 32 Ja dat vond ik ook. Ik hoop dat je snel zwanger bent.. xx @ Zwendel Okee, bedankt. Ik ga het proberen Ja het lijkt me ook wel veel energie kosten om het huishouden te doen. Helpt je man/vriend je er niet een beetje bij? De mijne helpt me gelukkig wel, de eerste 3 maanden was ik erg moe. Nu gaat het gelukkig wel beter. @ maybebaby 82 Dankjewell, ik voel me een stuk opgeluchter door jullie reacties
Een paar daagjes later dan gepland ga ik er maar weer eens goed voor zitten.... zo leuk dat er hier nog steeds zo veel wordt afgekletst. Nu op mijn eigen laptop, dus als het goed is met een stuk minder spelfouten... @Pip: Happy Birthday!! Dat dit het mooiste en meest bijzondere(levens)jaar mag worden. Enne, meid, ik heb een uur dubbel gelegen om de oliebollen grap. Maar eigenlijk is het natuurlijk niet leuk... ****snaptdefrustratiewantondanksonzetotaalanderesituatiebeginikmeookteergerenen**** @Dreamer en Zwendel: Zooooo leuk he, beertje Bobbi. Je hebt er trouwens hele leuke boekjes van...misschien leuk om straks voor te lezen. Dan kan het beertje uit de slaapkamer ook een beetje tot leven komen voor jullie kindjes. Je hebt er trouwens ook enorm veel geboortekaartjes van... @Delilah: oeh, hopelijk zet het door. Als dat nu al zo is lees je dit niet meer op tijd, maar in dat geval met terugwerkende kracht: succes meid en zet m op! Dat alls heel voorspoedig mag gaan en je heel snel een prachtig knulletje mag verwelkomen! @Mayke: wat een snoepie is Renee... lief lief lief lief lief lief lief! En had ik al gezegd dat ik haar een liefie vind? @Babywens: Och, wat schattig!!!!!!! en ook heel erg lief! Dat moet een heel dierbare foto voor jullie zijn... En wat een beer is jullie lachende beertje zeg!! Welke maat heeft hij nu? 62 denk ik? Ella heeft nog steeds 50/56... tot nu toe zijn er maar twee pakjes waar ze niet meer in past... ff posten voordat het weg is ga zo verder
@ dramaqueen, Ik heb al een paar boekjes van bobbi hahaha zijn echt leuk. De geboortekaartjes vond ik iets te veel van het goede ook al hebben we de kamer wel helemaal op bobbi ingericht (grotendeels) we hebben lekker ouderwets een kaartje met een ooievaar maar wel een grappige (volgens ons dan) de rest verklap ik natuurlijk nog niet... Hoe is het met jullie Grote kleine meid??
@Gucci: hier spuit 11 die ook even wil melden het te herkennen... maar je bent gelukkig al wat geruster zie ik. @droger: wij hebben er geen en ben eigenlijk niet van plan er een te kopen.. maar ja, als ik hoor en lees hoe gemakkelijk het is denk ik wel een: toch maar doen dan? Vind ze een beetje eng ook, want er ontstaat zo vaak brand in die dingen. Als je het filter goed bijhoudt scheelt dat risico enorm, maar toch... kan je dus niet adviseren Petra, maar in ieder geval niet gebruiken als je uit huis bent of als je slaapt. @Casss: bij jou vriend ook al.... Dat is al bij twee op zo'n klein forumclubje... kun je nagaan hoe hard de crisis toeslaat. Ik hoop dat hij ook na de zomer kan blijven. Als dat niet zo is hoort 'ie het hopelijk op tijd, zodat 'ie al eerder op zoek kan gaan naar iets anders. Vriend's contract loopt in maart af... ben benieuwd of t verlengd wordt. Zou in principe niet hoeven te twijfelen, want hij krijgt nooit klachten, maar in deze tijden weet je het nooit. @Maybebaby: jij ook welterusten! @Jesse: heb ik ook altijd.. niks om je voor te schamen! Weet je wat wel echt TE erg is... Ik was het aanrecht aan het leegruimen/schoonmaken na het koken, alles weer lekker op z'n eigen plekje. Dat dacht ik althans, want ik trek net de koelkast open om wat te drinken te pakken... liggen daar de, jawel, ONDERZETTERS, netjes op elkaar op elkaar.... Dacht dat ik er in bleef.... En het ergste is nog wel dat ik al eerder de koelkast open had gehad en het gewoon niet gezien had... . Hoe gaat t trouwens met je meid? Ben wel benieuwd naar je hondje trouwens... Over hondjes gesproken. Had de hond z'n botje gegeven... Krijgt 'ie af en toe maar alleen als iemand erbij is, omdat ik het eng vind. Hij scheurt er zo nu en dan best grote stukken af. En ja hoor, zojuist hoor ik 'm rochelen, schrapen en kokhalzen. Stuk bot komt omhoog... slikt die hansworst 'm gelijk weer door, want je zal maar eens iets lekkers mislopen. Kreeg 'm nu niet echt omhoog, dus MegaMind.. eh Dramaqueentje to the resque: met een snoepje gelokt, kop vastgegrepen en hand in z'n keel gestoken. En daar was het... En hij is weer helemaal zichzelf... Op dit moment vastgekluisterd aan de TV omdat er een hond te zien is (dat MOET in de gaten gehouden worden, natuurlijk) en de schavuit heeft zojuist kleertjes van Ella gepakt en over de grond gesleurd. Eigen schuld, want ze liggen (lagen) netjes opgevouwen in een curverbox op de grond... daar kan hij bij en dat weet ik natuurlijk. Heb het zojuist gesorteerd om weer wat orde te scheppen in Ella's kast, want man man man wat is het veel en aangezien ze nog niet uit de kleine maatjes is gegroeid kan ik dat nog niet wegruimen. Heb m trouwens goed (verbaal) op z'n donder gegeven, maar die kleertjes blijven aantrekkelijk. Hebben jullie ook zo megamega veel? Ik had al heel veel, en net voor kerst stond een collega voor de deur met twee bigshoppers vol met kleertjes waar haar dochters uitgegroeid zijn. Gaat t/m maat 110, dus kan ff vooruit, ha ha. Maar er zaten serieus meer dan 100 $) stuks in en het ziet er allemaal zo gaaf uit nog. Dus behalve een bomvolle kast (maten 56 t/m68) heb ik nu ook nog een paar bomvolle curverboxen met grotere maatjes.... Misschien moet ik morgen een fotootje maken van de kastinhoud... En dan wil ik deze maand ook nog naar Wijnegem in Belgie om mijn slag te slaan tijdens de sale. Ga trouwens wel kleertjes zoeken die passen bij wat ik nu al heb, omdat ik nog niet alles leuk kan combineren. ff posten
@Zwendel: haha, ja, als je t zo zegt kan ik het me ook voorstellen ja. Maar ik vind ze wel lief. Spaar al jaaaaaaaaren geboortekaartjes en heb er al heel veel voorbij zien komen... vandaar dat ik bekend ben met Bobbi. Gaat heel goed met onze meid. Wordt nu wel spannend: donderdag eerste vaccinatie.... Ik las in een ander topic dat t wat jou betreft verplicht mag worden. Ik zou het niet aandurven het niet te laten doen, maar ben wel iemand die zich gek kan laten maken door de anti-mama's, dus kijk er wel tegenop. Gelukkig is het net die ene donderdag die mijn vriend vrij is per vier weken, dus we gaan samen en hij kan Ella ook mee in de gaten houden naderhand. Want ik ben wel echt onzeker over wat ik zou moeten doen als ze er last van heeft. Oh, en HIJ houdt haar vast tijdens de prikjes, haha, want deze mama gaat zeker huilen... @Petra: Beetje jaloers op Finn's ritme... Ik ben tot nu toe nog veel te laks geweest daarin, dus ritme is hier ver te zoeken. Eigen schuld, dikke bult. Enige ritme is dat ze in principe borst-fles-borst-fles-borst krijgt, tenzij ze heel snel na de bv weer komt. Dan leg ik haar nogmaals aan en dan is het goed. Ik moet op 30 januari weer gaan werken (daar heb ik nou helemaal nog geen zin in, blegh... en ik heb echt een leuke baan), dus moet wel gaan beginnen met opbouwen. Gelukkig heeft Ella inmiddels zelf wel ontdekt dat er verschil is tussen dag en nacht, want negen vd 10x slaapt ze nu goed door. Finn ook steeds beter, lees ik... heerlijk he? Het doet mij en mijn energielevel zo goed... dat constante moe zijn is er nu wel af... nu crash ik 's-avonds meestal pas, haha! @Mick: hoe gaat het met jou en je meisje? @C84: weet niet meer wie het zei, maar eens: gaat supersnel nu bij je meid! Ik verbaas me steeds weer als ik jouw banner zie, en die van anderen.... huh, zo ver al, denk ik dan? Tewijl ik het bij mezelf zoooooo langzaam vond gaan. Achteraf niet, natuurlijk, maar dat is altijd he... @Maybebaby: oeps, zojuist vergeten dat jij het was die bijna verlof had.... Wat fijn meid... nog even en dan heerlijk genieten van je vrije tijd. Gaat veeeel sneller trouwens dan de niet-vrije tijd... @jeskejes: meen me te herinneren dat het goed was bij de HAP... gelukkig maar. @klussers: hang in there, ladies! This is your year! @Mama's: zo, ik ga nu een taboe aansnijden... Neehee, dit gaat niet weer over seks, daarover is al genoeg gek(l)etst hier... Nee, dit gaat over mijn overbezorgdheid. Deze mama heeft, jawel, een Nannycare ademsensormatje aangeschaft. There, I've said it! Niet omdat het slecht gaat met ons meisje, of omdat ik denk dat het een wonderapparaat is. Sterker nog, ik WEET dat het schijnveiligheid biedt en dat t alleen - or so they say - door neuroten aangeschaft wordt, Maar na bijna 10 weken nog elke keer als ik wakker word mijn bed uit om te kijken of mijn meisje nog ademt ben ik daar wel klaar mee. Voor mijn gevoel heb ik nu alles wat ik enigszins in de hand zou kunnen hebben wat betreft veiligheid voor mijn meisje gedaan. Ik zou zeggen: SHOOT!!! Oh, enne...babywens: wat vreselijk naar die situatie van je broer... Hopelijk komt het nog goed. Mocht dat niet zo zijn dan hier wat opbeurende woorden: Ik ken ook iemand wiens vrouw er heel snel - in dit geval na nog geen jaar huwelijk - vandoor ging omdat ze niks meer voelde en ook alvast een ander had gezocht en gevonden... Diegene heeft ook veel verdriet gehad, maar is er uiteindelijk sterker uitgekomen. En gelukkiger... Heeft niet alleen een nieuwe liefde gevonden waarbij de relatie beter is en er meer rust is, maar is ook al bijna 10 weken een megatrotse papa van een prachtig meisje genaamd Ella.... Maar goed, je trouwt natuurlijk niet om weer uit elkaar te gaan. Hoe het ook loopt hoop ik dat hij zich straks weer helemaal lekker voelt! x
En Ella's pasfoto, om babywens over te halen die van Max TOCH te showen (want: ook geen nek en Max kan een potje breken na die superlieve foto...) Ook ff een fotootje van gemaakt. Niet heel duidelijk but you get the picture...