In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Maybebaby, ik heb ze nog niet gesopt, maar ben dat wel van plan :D Nu ruikt het zo nieuw... Blegh :p

Kheb trouwens net de babydump gebeld.. Onze bestelling stond voor week 9 om te leveren maar kon ook eerder.. En aangezien we nu na de kerst een groot leeg gat in de woonkamer hebben.. Wilde vriend de box eerder hebben... Nja dat mag, maar dan wil ik ook gelijk de kinderwagen laten bezorgen anders blijven we bezig :p Dus nu komt het als t goed is in week 3 al!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    pip wel balen dat je ongie bent geworden, maar de volgende ronde met clomid, dat geeft goede moed! ik ga voor je duimen meis!

Nanon ik ben erg benieuwd naar je buikfoto!

dreamer fijn dat je in ieder geval weer een beetje bent bijgekomen bent!

maybebaby lekker zeg verlof! geniet ervan! hier geen kraam bedankjes, zou ook zo niet weten wat ik zou moeten geven eigenlijk:)
    en kleertjes uitwassen, erg veel werk maar wel leuk!
    hier de babymeubels niet ingesopt, alleen afgenomen, zal wel genoeg zijn denk ik!

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Maybebaby, je hebt verlof!!!
    Haha manlief zit al met een grote glimlach nu hij jullie positieve verhalen hoort over de droger en is ervan overtuigd dat we er van de week een gaan halen!
    wij hebben ook geen kraambedankjes gedaan. Dan blijf je bezig ;) We hebben de ouders wel een mooie foto gegeven van Finn.
    Ik heb de babymeubels niet gesopt, daar had ik geen tijd meer voor want toen was onze kleine man er al!

Vandaag niet zoveel geshopt, wel mijn ogen weer uitgekeken bij Prenatal maar ik heb mezelf overtuigd dat Finn echt genoeg kleren heeft....maar dat kan elk moment veranderen natuurlijk ;)
    De babyboxen van prenatal en etos opgehaald maar vind er niet veel aan, er zitten veel tijdschriften en folders in.

@Babywens, zooo wat goed van Max! Dan heeft het slechte slapen toch niet te maken met zijn voedingen en juist met de onrust. Hopelijk helpt het vanavond ook weer, dan kan je weer een beetje aan je rust toekomen!
    Die hoeveelheden weet je idd alleen als je de bv in een flesje geeft zoals wij doen.
    Finn heeft vandaag tot 06.00u geslapen dus we zijn nu een beetje aan het bekijken hoeveel hij straks moet krijgen als hij de nachtvoeding laat vallen. Prachtig trouwens dat ze dat zelf regelen he!

@Pip, :( ik vind het echt heel vervelend voor je dat je ongesteld bent geworden. Kan een bijwerking van Clomid ook neerslachtigheid zijn? Hopelijk valt het mee voor je!

Ik ga even snel mijn kip in de oven redden voor die aanbrand!

Delilah, hopelijk zet het nu snel door!!!!

4. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

@Dililah Wat een onwijs mooie buik heb je zech en hij staat echt op knappen hihi laat je kleintje nu maar komen..
    Wel beter dat je gestript ben maar wel minder dat het zo'n pijn deed hopen dat je het voor een goed doel gedaan hebt en je kleintje snel bij je in je armen ligt
    Fijn dat je je slijmprop verloren bent meis hopen dat je kleintje nu snel komt ik duim voor je....

@dramaqueentje Spannend hoor zo'n eerste prikje lijkt mij ook wel erg spannend omdat je nooit weet hoe ze erop reageren.
    En wat een onwijs leuke foto zeg wees er maar trots op

@maybebaby Ik zag dat jij vanaf vandaag verlof hebt heerlijk lekker de tijd voor jezelf en om lekker te shoppen hihi

@pip balen dat je ongi bent geworden meis ''knuf'' nu ga je de ronde met de clomid in toch ??? wij hebben het 1 maand gebruikt maar ik kreeg zo veel pijn in mijn buik wegens overstimulatie dat de gyn beter vond om het niet meer te gebruiken anders had ik een 3 of 4 ling rond lopen zei ze hihi daar zitten we dan ook weer niet op te wachten.
    Ik hoop dat het voor jou gaat helpen meis en dan je aankomende maand ook roze hebt

@petra Droger wij hebben er geen wil er wel graag een hebben vooral voor de handdoeken dan worden ze wat zachter en denk straks met de kleertjes dat we echt ruimte te kort gaan hebben dus kunnen gewoon de oudere dingen in de droger als we er 1 gaan kopen ga ik gewoon ff op marktplaats neuzen zal er vast wel 1 op staan voor een leuk bedrag ;)
    Leuk he dat shoppen als ik nu op het centrum loop kan ik het ook echt niet laten om de prenatal of iets binnen te lopen en dan zie je nu al te veel leuke dingen haha jammer dat je dan nog niet zo veel kan kopen omdat ik nog niet weet wat het gaat worden hihi

@nanon kom maar op met de foto's :D

@allemaal sorry dat ik nog geen foto heb gemaakt maar ben zo onwijs misselijk steeds ben heel de dag niet vooruit te branden ;)

Vandaag voor de echo geweest en we hebben het hartje gehoord en gezien :D:D ik wist echt niet dat het al zo vroeg kon maar we zijn helemaal blij zag er allemaal goed uit.
    Ga proberen de echo op me laptop te krijgen en heb dan hier te plaatsen maar eerst even kijken hoe ik dat ga doen haha...

Sorry als ik op sommige ben vergeten te reageren maar voel me niet erg lekker ;)

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: wat spannend meis, je slijmprop verloren! duimduimduim

Hier gaat alles goed. Wel druk zo met de kleine, maar prima te doen. Vanmiddag lekker even met ons hele gezinnetje incl. hond het dorp ingelopen. Wat fijn dat ik niet bekaf ben na een paar meter!

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    #4246 Jesse32, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    Petra ik heb een Siemens en een afvoer naar buiten. Wij gooien er bijna alles in. Je moet het gewoon doen.:D klote voor je man is een spannende tijd dus. Ikduim dat hij gewoon mag blijven.

Babytjuhh.ik heb een iPhone en iTunes vraag maar mag ook via Facebook.
    Zorg dat je genoeg slaapt buiten bent en weinig suiker eet. Dat helpt ook om een depressie voor te zijn. Dat schreef jij toch?

Zwendel. En bevalt het bed op pootjes? Pas maar op dat het bed niet weg loopt :p

Delilah. Laat de baby maar komen. Hoop dat het snel doorzet. Ik ben erg benieuwd naar de kleine.

Dreamer. Kan het me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Fijn dat je mannetje je even naar bed bent gestuurd. Dikke knuffel voor je.

Dramaqueentje.haha ik valt dan nog best wel mee.:p ik weet nog wel waar ik wat neerzet. Zijn de hormonen nog bij jou joh!
    Wat een geweldige foto's van je kleine meisje.

Pip.dank je voor je uitleg. Ik hoop dat het mag helpen. Hopelijk krijg je niet zoveel

Ik ga morgen de ha bellen om mijn antidepressiva iets te verhogen. Niet omdat ik depressief ben. Dat is gelukkig voorbij. Maar ik merk samen met mijn psycholoog dat de paniek niet weg zal zijn als ik weer zwanger mag worden. We en vooral ik ben er wel uit dat het voorbij geen roze wolk gaat worden. Ik zal dit moeten accepteren. Ik wil ze dus verhogen om toch zoveel mogelijk rust te hebben.
    Dit mag ook van de poppoli.

Ik hoop niet dat ik mensen voor het hoofdstoot doordat ik schrijf dat ik de zwangerschap niet als een roze wolk zie. Het is voor mij iets wat helaas moet als ik kinderen wil van mij zelf. Ik zie er als een baksteen tegen op.
    En dit alles dankzij een angststoornis.:x sorry voor hoe ik het voel, maar wilde het toch graag kwijt.

Iemand vroeg naar Jesse, op Facebook staan foto's en filmpjes. Ik zal kijken of ik een foto erop kan zetten.

Het lukt niet via de iPad als ik op de pc zit zal ik iets plaatsen van Jesse maar je bent ook welkom op fb.

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra is ook héél verleidelijk die Prenatal! zulke leuke dingen allemaal daar! en ben benieuwd of er van de week nog een droger aangeschaft gaat worden!
    heeft je kip het nog gered :p

nojumidy bijzonder he zo'n echo! en helemaal de eerste echo vond ik héél bijzonder, toch een soort van bevestiging! fijn dat alles er goed uitzag! geniet er van meis!

Mayke logisch dat het druk is, maar fijn dat het zo goed gaat! lekker genieten van je gezinnetje!

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
  9. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Jesse, bed staat nog niet op pootjes, schoonzus moest onverwachts werken dus nu gaat ie morgen op pootjes. zal em gelijk wel aan de ketting leggen voor wegloopgevaar hihi.

Ik snap best dat je niet op een roze wolk zit wat betreft een zwangerschap en dat dat door een angststoornis. zal vast super zwaar worden als je zwanger bent maar blijf hier voor je duimen meis want angststoornis of niet het is je echt enorm gegund en ik weet zeker dat je het kan. even een hele dikke virtuele knuffel voor je *knuffel*. en je weet het he je kan er hier altijd over praten

10. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @njomudy!! wat schattig!!! zo klein!!!!!

ik ga nu prberen een foto te plaatsen.. als het niet lukt sorry.. ik ben het begrip A-TECHNISCH!

11. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het zo goed?

12. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa ohhhhhhhhhhhhh mennnn wat ben ik trots op mezelf haha

nou hier is ze dan.. klein en dik hahah!

13. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    en enorme boezem zie ik nu maarja 3 cupmaten gegroeit en ik kan geen beugel bh meer aan... doet zeer hahah!

14. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Leuk Nanon, je ziet het al goed! Nu veel meer foto's plaatsen beloofd? Wat voor wereldgerecht hebben jullie gegeten vanavond? :)

15. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    lasagnette.... het was heeeeeerlijk!!! miss dat ik zo nog wat neem er was nog wat over hihihi!

16. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons katje!! 1 van de 2

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dank je zwendel.
    Nanon mooie buik hoor. Ik ben ook dol op lasagne

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Pip, ben jij dat die me heeft toegevoegd op fb? Ik denk van wel maar wist het niet zeker hihi

@Jesse, ik heb al diep respect voor je dat je zo omgaat met je angststoornis, er zo goed over praat hier en dat je weet dat het niet makkelijk zal worden.
    Wat fijn ook dat de antidepressiva omhoog kunnen zodat je meer rust hebt. Mag ik vragen of jullie al weer bezig zijn om proberen zwanger te worden of is dat een te intieme vraag?

@Delilah, euhmm...wat doe jij nou nog hier?!! Je moet nu maar eens een keer gaan bevallen hoor :p Kom op BIB, we willen morgen goed nieuws hoor! Laat papa en mama niet zo in spanning.
    **Jeroen gaat het denk ik wel voor elkaar krijgen om die droger te kopen trouwens....denk ik ;) ** En de kip heeft het gered...was van dat braadstomen. dat is echt een aanrader..mmhhh wat lekker!

@Mayke, oh heerlijk dat jullie met het gezinnetje lekker buiten zijn geweest. Hoe vind Renée het in de kinderwagen?

@dramaqueen, Finn krijgt dinsdag zijn eerste inentingen en ik weet ook niet of ik het droog ga houden...
    Een vriendin vertelde dat er iets is van VSM wat je die kleintje kan geven voor de vaccinaties en erna zodat ze er minder last van hebben. Geen idee of het ook werkt..ik ga ook maar eens informeren bij de drogist van het weekend.

@Nanon, mooie buik!! haha ja die borsten die groeien behoorlijk he in de zwangerschap! Wacht maar tot je straks stuwing krijgt op dag 4 na de bevalling...dan weet je niet wat je ziet :$

@Kim, wat leuk weer zo'n echo!
    Naar dat je zo misselijk bent joh! Hopelijk wordt dat straks minder en heb je er niet al te lang last van.

@hier, behoorlijk last van een verlate nesteldrang...ik heb net zelfs de wasbak en kraan staan schrobben en die blinkt nu als nooit tevoren hihi

19. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Petra, ja dat ben ik!

@Jesse, Ik vind het juist goed dat je een iets hogere dosis neemt als je dat nodig hebt! Ook jij verdiend een babytje en ik hoop gewoon dat de volgende zwangerschap zoveel beter gaat!!

@Nanon, mooie buik hoor! ben je ook al zo'n ukkie? ik haal de 1.60 niet hoor!
    ikke wil ook grotere memmen!! (eh een bib:))

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nojumidy mooie foto van jullie ukkie!

nanon ja het is gelukt! mooi buikje heb je al meis, en wat een leuk katje!

Petra verlate nesteldrang of niet, goed bezig in ieder geval!

hier mijn man niet ff heel blij gemaakt :p hopelijk geeft het net dat laatste zetje om door te zetten! ik ga nu lekker slapen, en hopelijk morgen babynieuws ;)

Deel Deze Pagina