Goedemorgen! Sinds 4.30 klaarwakker dus zit nu beneden met een boterham en kop thee...moet niet gekker worden zeg Wat een harde storm..Petra en Babywens zijn jullie nog niet weggewaaid/weggespoeld in het mooie Zeeland? Delilah de vk zal vast niet blij zijn om met dit weer naar je toe te moeten als het nu zo ver is hihi.
goedemorgen, ik zit er ff helemaal doorheen! hier nog steeds geen baby en al wel dagenlang (vanaf oud en nieuw) krampen, en heel onrustig in mijn buik, sinds gisteren ook erge pijn in mijn onderrug. ik weet nu wel bijna zeker dat het geen weeen zijn, anders had het wel een keer doorgezet toch? ik ga straks naar de dokter om te laten testen op blaasontsteking, denk echt dat dat het is! ik word zo langzamerhand helemaal gek van de pijn, kan er ook niet meer van slapen maar moet nog tot 8 uur wachten tot dat huisarts 'open' is. pffff ik zit er ff een beetje doorheen nu sorry
@ Delilah, Meis toch ik hoop echt dat het nu gewoon door gaat zetten en dat het stiekem toch een soort weeen zijn en geen blaasontsteking. Ik snap heel goed dat je er doorheen zit, hoef je geen sorry voor te zeggen toch??? * knuffel* en suc6 bij de HA
nou hier weer terug van de huisarts, en die kon geen blaasontsteking vinden, dus ik baal nu echt enorm, want wat is het dan wél huisarts dacht aan onsluitingsweeën en adviseerde mij om met de verloskundige te bellen. dus ik heb net naar de praktijk gebeld en werd net terug gebeld dat ik om 9:40 even langs mag komen. pfff wat een gedoe! ik hou jullie op de hoogte!
Mogguh dames!! Mayke, fijn dat het goed gaat.. En druk tsja lijkt me logisch Delilah, hopelijk kan de vlos je verder helpen Hier gaan we geen kraambedankjes doen hoor.. T kost allemaal al genoeg... Dus geef dat liever uit aan iets voor de kleine zelf Zooo meiske is al lekker actief binnenin... Zou het aan t weer liggen Niet gezond die wind en dan die regen af en toe
nou weer terug van de vk, die heeft inwendig onderzoek gedaan, en het doet wel wat, maar het is niet het echte werk zeg maar. ze zei ook (en dat zei de vk dinsdag ook) dat het bijna nooit voorkomt dat je bij een eerste kindje zolang rommelt en voorweeën hebt, dus ik ben een beetje een geval apart had wel ontsluiting, en baarmoedermond was ook volledig verstreken, dinsdag zat er nog een tuutje aan, dus het is allemaal al wel aan de gang, maar de vraag is wanneer het doorzet. als ik vannacht weer niet kon slapen van de pijn, en ik morgen gebroken was mocht ik direct bellen en dan gaan ze met de gyn overleggen over eventueel slaapmedicatie ofzo, want zo kan ik natuurlijk niet bevallen, moet wel een beetje slaap hebben dus afwachten maar weer. heb net 2 paracetamolletjes op en ga zo ff proberen een beetje bij te slapen!
Balen meid! Maar wel fijn dat het iig iets doet.. Kan ze dan ni overleggen voro een nachtje slaapmedicatie en dag daarna inleiden.. Ben je overal vanaf
@delilah, wat balen zeg! maar als ik je hoor zeggen dat je pijn in je onderrug hebt dan moet dat haast wel van een wee zijn geweest. zeker als je baarmoedermond is verstreken en je ontsluiting hebt. Kan de vk niet nog iets doen om te zorgen dat het echt op gang komt of is strippen het enigste? In onze omgeving hoor je het ook wel vaker hoor dat het dagen achter elkaar aan het rommelen is maar dat is idd bij de 2e. Ach ja, iemand moet toch de eerste zijn die het bij de 1e heeft Hebben jullie een bad? Misschien dat het helpt om even lekker te ontspannen. en anders bitterlemon inslaan, touwtje springen, veel seksen, over drempels heen rijden met de auto of fiets of verse ananas eten
@ Jesse: geeft niets hoor... Ik heb ook helemaal geen roze-wolk-zwangerschap gehad... sterker nog, mijn zwangerschap was ronduit k*t!!! Het is dat ik er een mooie wolk van een dochter voor terug heb gekregen, maar de hele zwangerschap konden ze van mij wel achterwege laten. Niet iedereen beleeft de zwangerschap, het zwanger worden en alles wat erbij hoort als iets leuks hoor.
@ Nojumidy: mooie eerste foto van jullie uk @ Nanon: mooie buik hoor! @ Petra: Reneé heeft de hele tijd in de wagen liggen slapen
@ Delilah: ik had ook last van rugweeën... erg vervelend en niet doorheen te slapen. Geloof me, ook als je slaap van een paar nachten mist... ergens is er een potje reserve-energie om de kleine eruit te poepen hoor. Ik heb 6 weken amper/slecht geslapen voor de bevalling. Komt goed meis. Ik hoop dat je bevalling snel op gang komt nu!
Delilah wat balen dat het niet doorzet. Hopelijk komt het vandaag. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes het doet me altijd goed om het te lezen dat mijn kant er ook mag zijn. Op de vraag van Petra. Nee we in NOG niet bezig maar het kan maar zo zijn dat na mijn feestweek die als het goed is 8 Jan begint we er weer voor gaan. Ik zal met angst en al er voor moeten gaan want het zal niet weg zijn. En komt er een droger? Mayd. Nou idd jij had ook geen roze wolk pfff. Eerder grijs. Maar je krijgt er wel een heel mooi kindje voor terug en dat probeer ik me voor te houden Ik mag de antidepressiva ophogen naar30 mag.Vanavond mee beginnen ben benieuwd. Dreamer heerlijk dat de kleine zo druk is. Weet je in ieder geval dat de kleine het naar zijn/ haar zin heeft. Dikke knuffel
ik heb mezelf vast geketend aan de grond hihi. het is hier behoorlijk aan het stormen idd. we doen nu zelfs 's nachts een stuk tape over de brievenbus heen want we schrokken ons steeds rot van dat klepperende ding! Hoe gaat het met de dames uit de buurt van Groningen? Staat het water bij jullie al tot je enkels of valt het nog mee?
Petra als dit zo doorgaat ga ik zeker nog wel weer bellen, en dan vragen hoe of wat, en eventueel inleiden, ben nu nog redelijk fit, maar ik ga dit geen dagen meer volhouden! strippen hoefde al niet meer, was dinsdag al goed gestript en alles was al los zeg maar, vliezen stonden ook op spanning, als die nou eens zouden knappen dan weet je dat je binnen 48 uur je ukkie hebt, nu heb ik echt het idee waar doe ik dit voor! Mayke ik heb ook een klein beetje het idee dat het misschien rugweeën zijn, want het is goed pijnlijk! het probleem is gewoon dat ik niet weet wat dit is, en ik heb nu echt het gevoel waar doe ik dit voor. als je weet dat je aan het ontsluiten bent en dat de bevalling begint dan weet je dat je bezig bent en dan heb ik het er wel voor over, maar de vk zegt voorweeen die niet zoveel doen en dan zakt me de moed wel een beetje in de schoenen net ff geprobeerd te slapen, heb wel een klein beetje kunnen slapen, met 2 paracetamol, maar de pijn is gewoon te erg om te kunnen slapen, dus net maar even een hete douche genomen, maar het gaat gewoon niet weg, het word alleen maar erger lijkt het, en het houd ook echt aan. zit geen half uur tussen ofzo, dit lijken mij geen voorweeen of wel? het gekke is dat ik niet echt harde buiken heb ofzo
@jesse meid ik zal je straks een pb sturen via fb!! wat fijn dat ze de medicijnen gaan verhogen!! ik hoop dat het je nu meer rust gaat krijgen!! vraagje he...mocht je binnenkort er klaar voor zijn..en je word zwanger hoe zit dat dan met de medicijnen?? balen dat een zwangerschap voor jou nooit een roze wolk zal zijn..maar je bent een hele sterke dame...en ik weet gewoon dat als je zwanger bent dat jij je er door heen slaat...met slag en stoo...met hulp..met liefde om je heen...het gaat goed komen meid!! hele dikke knuffel!!! @babywens maar is het niet zo dat je altijd hetzelfde er uit moet zien als op je id?? kijk als je nu een foto hebt of over 4 jaar... en hoe gaat dat dan als je bijv met t vliegtuig weg wilt?? is de id dan nog geldig?? gelukkig was de afscheiding 1malig...had al ff op google gekeken...maar dat moet ik gewoon niet meer doen!! word je niet vrolijk van zeg maar.. wat fijn dat max nu beter geslapen heeft!!! @pip meid wat vervelend dat je toch ongi bent geworden!! bahh wat klote!! t enige voordeel is dat je deze maand een mooie cyclus hebt gehad...wat voor bijwerkingen kun je krijgen van clomid dan?? en hoezo tijdelijk slikken?? ovu testen zijn ind niet goedkoop..maar ik heb ze toch maar weer aangeschafd...al is het alleen voor mijn eigen gevoel!! weet je al wat je gaat doen?? @maybebaby wooww lekker verlof!! geniet ervan meid!! @nojumidy meid wat fijn dat de echo goed was en dat jullie het hartje hebben gehoord!! moet heel byzonder zijn!! @mayd meid wat goed dat jij en je gezinnetje al buiten zijn geweest!! fijn dat het goed gaat met jullie!! @nanon mooi buikje meid!! hoe voel jij je??? @delilah meid bahh hoop echt dat het snel doorzet!!! hele dikke knuffel!!!
leuk zeg dreamer, ik werd daar toen ook heel blij van! word het toch allemaal een beetje echter van he?
Idd!! En dan kunnen we eindelijk het lege gat in de woonkamer opvullen hihi Kunnen de katjes mooi vast leren dat ze niet in de box mogen
Even een dikke knuffel voor delilah! Hoop dat het snel doorzet meid en dat je gewoon snel je kindje in je armen kunt hebben Zet m op!