zit er een regelmaat in die pijn die je voelt? bv om de zoveel minuten of is het een constante pijn die bv een half uur aanhoudt, even stopt en dan weer terugkomt? als ik jou stukje lees heb ik zelf toch heel sterk het idee dat het weeën zijn, zeker als je zegt dat je er niet van kan slapen, dat de pijn niet weggaat en het steeds erger lijkt te worden. voorweeën kan ik me ook niet voorstellen als het zo pijnlijk is. ik had ook geen harde buiken toen de weeën waren begonnen en bij de voorweeën had ik dat weer wel. Als ik jou was zou ik even goed bijhouden wanneer de pijn komt, of er tijd tussen zit en hoelang het aanhoudt en daarna de vk bellen. voor hetzelfde geld heb je wel ontsluitingsweeën en dan moet ze dat kunnen voelen aan je ontsluiting. kan de vk je vliezen breken? zet 'm op hoor meid, jullie ventje is onderweg!
@babyliz, jou afspraak is bijna toch? (sorry hoor je hebt t wel gezegd maar ben het vergeten) ben je zenuwachtig? @dreamer, leuk!! dan kan je al lekker gaan tutten!
Petra er zit naar mijn idee niet echt regelmaat in, de ene keer komen ze héél kort na elkaar en de andere keer zit er even tussen, maar nooit langer dan 20 á 30 minuten. en ze duren soms ook ruim 1,5 á 2 minuten. ik weet het niet hoor, het lijken mij geen echte weeën, maar kan me dan ook weer niet voorstellen dat die voorweeën zijn. normaal gesproken houden die toch niet zo lang aan? ik heb er nu al ruim 24 uur last van. en ik had gelezen dat voorweeën vaak met douchen verdwijnen en ik heb gedoucht maar het word er niet minder van vk heeft niets gezegd over vliezen breken, ik denk dat ze dat wel zou kunnen, want ze kon ze wel voelen, maar ik heb besloten deze nacht af te wachten, als het niet erger word tenminste, en als het morgen nog hetzelfde is als vandaag dan bel ik het 'spoednummer' van de vk en dan moeten ze morgen maar langskomen. het liefste heb ik natuurlijk dat vandaag of vannacht de vliezen breken, dan weet ik zeker dat het begonnen is, dit is ook niet wat. heb geen flauw idee waar ik aan toe ben, en ik word er best een beetje onzeker van gelukkig is manlief vandaag vrij, hij is ook mee geweest naar de vk, dus dat is wel fijn, zit tenminste niet helemaal alleen thuis, alleen morgen moet hij wel werken en daar zie ik wel een beetje tegenop. ben best wel jankerig vandaag, merk gewoon dat het me ff teveel word nu, slaap natuurlijk ook al bijna een week amper dus dat werkt ook niet echt mee, en dan die onzekerheid. zei al tegen manlief, als ik nu wist dat ik bezig was en het ontsluitingweeën zijn, dan weet je waar je aan toe bent en waar je het voor doet, dan kun je je daar bij neerleggen, maar ik weet nu gewoon niet óf ik het überhaupt ergens voor doe of dat ik nog steeds maar 2 vingers ontsluiting heb sorry voor mijn geklaag maar zit er ff een beetje doorheen nu
Oh Delilah wat rot dat je er helemaal doorheen zit. Kan me goed voorstellen dat je het na de uitgerekende datum snel zat bent, helemaal als het ook zo pijnlijk is. Het klinkt wel als weeen maarja, hoe het precies moet voelen weet je natuurlijk niet. Vanmiddag weer controle gehad bij de vk. Bloeddruk erg laag, 90/50 maar is prima. De baby is al helemaal ingedaald! Ben ik wel blij mee. Ze schat hem/haar bij de geboorte op max 7.5 pond dus dat is ook wel ok.
@ Delilah: kop op meid!!! Je kunt het. Rugweeën sucks! Ik had tot op het laatst enorm onstabiele weeën. Sterker nog, op de CTG zagen ze geen activiteit, maar intussen zat ik wel ineens op 9,5 cm ontsluiting. Ik heb ook wel makkelijk lullen natuurlijk, ik ben ingeleid en ze hebben mijn vliezen gebroken. Maar misschien heb je gewoon ook onregelmatige weeën? Vertrouw op jezelf, want je kunt het! Zoals ik al zei, je hebt echt wel ergens een reservepotje voor het uitpoepen van de kleine. @ Dramaqueentje: je hebt me niet beledigd hoor...hahaha
Och meis, wat naar dat je er doorheen zit! Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je weeën hebt. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zulke pijnlijke voorweeën had dat ze er niet van kon slapen! De vk kan dat wel zeggen maar zij voelt niet wat jij voelt. Toen mijn vliezen waren gebroken was er eerst ook nog geen peil te trekken op de weeën, pas tegen de ochtend kwam er regelmaat in. die lage rugpijn waar jij het over hebt had ik ook en later zei de vk dat, dat rugweeën waren. Bij mij waren de buikweeën pijnlijker dan de rugweeën maar ook die waren geen pretje en gingen idd onder de douche ook niet weg. Lukt het om de pijn weg te puffen? Ik kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet dat je man morgen weer gaat werken. Kan hij makkelijk thuisblijven of is dat lastig? Je wilt natuurlijk ook niet dat hij 'zomaar' thuisblijft maar als jij je zo rot voelt en je hebt pijn dan is het ook niks om alleen te zijn. Misschien geen smakelijke vraag maar heb je het idee dat je de afgelopen dagen vaker naar de wc bent geweest om te poepen? Of ben je aan de diarree? Vaak houdt je lichaam grote schoonmaak als voorbereiding op de bevalling (dat is niet bij iedereen hoor dus als je het niet hebt gehad zegt dat ook niks) Ik heb 3 dagen voor de bevalling heel vaak op de wc gezeten en toen de weeën begonnen werd ik misselijk en moest ik een paar keer spugen. @dramaqueen, ohw ja dat was vandaag! Kreeg Ella ze in haar beentjes? Wij moeten dinsdag en zie er nu al tegenop Heb je nog tips of adviezen meegekregen van het cb? Ik heb geen idee waar je op moet letten na de inentingen. Nog niet geslaagd voor een zwembroek. Ze hadden nog geen leuke vond ik en de nieuwe komen binnenkort pas binnen. Wel een geweldige muts gekocht voor hem hihi. zal zo ff kijken of ie al op laptop staat dan post ik m. @maybebaby. wat fijn dat de baby is ingedaald! Hoe gaat het met je? Staan de klossen inmiddels al of was dat Zwendel die ze eronder ging zetten?
maybebaby fijn dat alles goed was bij de vk meis! Mayke vind het wel prettig om te lezen dat jij ook zulke onstabiele weeën had, niet dat ik het leuk vind dat jij weeën had maar meer de herkenning, je snapt me wel Petra ik heb het idee dat puffen niet echt helpt, de pijn komt er gewoon doorheen mijn man kan in principe makkelijk thuisblijven, het is nu toch rustig op het werk, maar hij en ik werken bij het hetzelfde bedrijf, dus als hij er niet is, dan weet dus iedereen dat ik bezig ben, en dan gaat dat natuurlijk als een lopend vuurtje door het dorp en daar zit ik niet zo op te wachten, als er echt wat aan de hand is blijft hij natuurlijk thuis. maar als het nog 'niks' is dan kan hij beter gaan werken voordat mijn telefoon roodgloeiend staat en mij hyves en facebook pagina volstaat met krabbels e.d. en misschien duurt het inderdaad nog wel een paar dagen en wat betreft de grote schoonmaak, heb niet het idee dat ik vaker moet poepen maar heb wel al de hele dag en gisteren ook na het verliezen van de slijmprop grote hoeveelheden bloederig slijm na het plassen, bij het afvegen en de vk had het ook al aan de vinger vanmorgen hihi dus er gebeurt wel van alles.
aaaah wat een mooi plaatje van Finn, *smelt* nu wil ik helemaal bevallen! kan niet wachten om onze uk te zien!
Van de week heb jij ook zulke prachtige foto's van jullie prachtige kindje!! Die vk kan zeggen wat ze wil maar volgens mij gaat het echt snel gebeuren en heb je wel weeën (zei de expert...not )
Ahww die foto van Finn, kjoet Pff vriend is sporten.. kzit al d e hele dag een beetje binnen op snel een boodschapje doen na.. Ik ben het zat.. Vriend heeft nu natuuuurlijk de auto mee dus kan nog geen kant op
Niet echt nee! Was met boodschappie doen al klein drama Heen vooruit geblazen en terug flinke moeite hahaha Achja maakt ook nie zo heel veel uit maar heb er ff de pest in
Jeetje meiden wat hebben jullie al veel neergezet gelijk even 5 pagina's terug gelezen. @ Deliliah, Wel fijn dat je je slijm prop bent verloren en dat je geen blaasontsteking hebt. Ik heb het het afgelopen jaar 3 x gehad en kan gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap. ik vind het heel vervelend voor je dat je pijn hebt en dat je het zo zat bent. Ik duim met je mee en laat je kindje maar snel komen nu. @ Nojumidy Wat een leuke echo he. Ik ben er ook helemaal gek op om mijn kleintje te zien. Het gaat snel hoor voor je het weet dan zit je bij je volgende echo. Hoe voel je je verder? @ Nanon Jeej, wat een buik. Ik was gaan baby winkelen in het alexandrium en had daar een baby buikband gepast omdat ik dacht dat ik al heel wat had. Maar je zag natuurlijk helemaal niks. haha. Gaat alles goed? @ Petra Wat een leuke foto van je kleintje. Hij groeit snel zeg! Geniet maar lekker van ieder moment. @ Dramaqeentje Thanks, wat een schatje heb je daar zeg!! @ babytjuhh Ja was een hele opluchting En tuurlijk mag je reageren!! Ik kon met dat ook bijna niet voorstellen in het begin. Maar je mag gewoon vrijen het kan geen kwaad. En vroeg of laat wil je toch wel weer intien zijn met je man. En hij met jou je kan hem ook niet op afstand houden dat lijkt me niet zo goed voor je relatie, alleen als het niet mag of kan ja dan heeft hij pech haha.. Veel succes bij de volgende ronden!! @ Babywens2011 O, okee. Nee ik had het ook alleen na het vrijen. Maar als het goed is dan kan het geen kwaad dus rustig aan @ pip1986 Dankjewell, gelukkig goed. Veel succes met de volgende ronden, hoop dat het lukt met het slikken van clomid. Ik zal even kijken of ik hem erop krijg.
@ hier Dit is ons kleine wondertje. Zoals ik al zei was hij/zij heel erg druk. Hier heeft hij/zij ze voetjes overmekaar heen gedaan en zat ermee te spelen haha.
Ook al een mooie echo Gucci!! Pff kben ineens weer helemaal kapot! Vanavond uiterlijk half 10 naar bed.. Vriend vertelde net doodleuk dat ie morgen om 6 uur moet beginnen dus..
Ik heb me laten omlullen over die droger...morgenmiddag gaan we 'm halen @Gucci, heb je geen last meer gehad van je buik na het vrijen? @Delilah, hoe gaat het nu met je? @Dreamer, hihi nee fietsen zou ik nu ook niet doen...nu ben ik toch al geen fietser, ik pak liever de auto maar met dit weer zou ik het al helemaal niet doen. Is je eetbui al over of heb je nog steeds zo'n trek? Vanavond komt Wie is de Mol weer. Kijken jullie dat?
Tis nu redelijk over gelukkig Heb nu weer last van een brandende slokdarm haha Wie is de mol kijk ik niet...