gucci bijzonder he zo'n echo, mooi plaatje van jullie ukkie! dreamer idd maar op tijd naar bed, hier kruip ik er ook zo in, ff proberen een beetje te slapen. Petra toch over laten halen een droger te kopen, ik denk dat je er veel gemak van krijgt en Jeroen straks wel dankbaar bent hier is het nog steeds hetzelfde, net weer 2 paracetamolletjes ingenomen en dan met een half uurtje proberen te slapen, hopelijk lukt dat een beetje. heb trouwens wel naar wie is de mol gekeken, geweldige serie vind ik dat, vorig jaar had ik Patrick als mol, dat was goed, nu heb ik nog geen idee eigenlijk dames allemaal welterusten, ik ga zo proberen te slapen, neem de laptop mee naar boven, als ik dan niet kan slapen ga ik wel een beetje internetten
Even welterusten wensen, dames... Zo lekker slapen. Wel met een pijnlijke knie en voet: ben na mn vorige berichtje van de trap gevallen (gelukkig maar een trede of 6, niet helemaal) met Ella in m'n armen. Had haar stevig vast en bleef gelukkig gewoon lekker in mn armen liggen... niks aan de hand gelukkig. Hoewel vriend die geschrokken kwam kijken later wel zei dat ze een WTF uitdrukking op dr gezichtje had... ...niet echt mn dag, haha. Toen ik vanmorgen bij het cb uit de auto stapte vroeg ik vriend mn tas te pakken (hij zat nog achter t stuur). Hij deed dat... zit het hengsel (of hoe noem je dat) om mn voet dus ging die tas langs mn been omhoog en ik pleurde de auto uit... gelukkig kon ik nog een debiele huppel maken en rechtop blijven staan... ...echt sinds ik zwanger ben geweest ben ik een levend lompe-acties-figuur... Zou dat oooooooit nog goed komen..
Haha.. Doe je een beetje voorzichtig dramaqueen? Ach.. Finn en Ella, Max en Anne.. gezellig! Droger.. Ik zou niet zonder willen want ik blijf wassen sinds er een baby in huis is! Ik kwam eigenlijk kijken of delilah al was bevallen.. Hoop dat je nu bezig bent! Las dat je er helemaal doorheen zit, nou ik kan t helemaal begrijpen! Succes meid! Nanon, leuk eindelijk foto's! Ben altijd erg nieuwschierig! Maybebaby, jeuh verlof!! Dat vond ik zo fijn! Al had ik net 2 weken verlof en toen kwam Anne al, dus niet erg lang van kunnen genieten. Jesse, zwanger zijn is ook niet altijd feest. Veel vrouwen hebben erg veel last van hormonen maar ik had dat eigenlijk helemaal niet dus dat kan ook Heb t idee dat ik binnenkort ongesteld word, buikpijn en gister een lichte roze bloeding en al een paar dagen geprikkeld... Daar komen de horrormonen weer! Dreamer, in je der trimester kun je idd weer erg moe worden, net als in t begin, ik had dat wel heel erg.. Dramaqueen, ik kijk ook vaak of ze nog ademt.. Ach, ja.. Nujombi, balen van de misselijkheid maar als je dan een echo hebt en hartje hoort maakt dat vast een hoop goed! Jeskejes hoe is t met jou meid? Heb je al ff gemist.. Rest.. Sorry moest zoveel bijlezen, heb niet alles onthouden..
Oh.. Ik heb op facebook wat mensen gewijgerd omdat ik ze niet kende... Pas later de link gelegd dat jullie dat kunnen zijn... Sorry!!! Vraag me aub nog maar een keer dan zal ik jullie verzoekjes aannemen! Nogmaals sorry!
hier is het nog steeds bagger, ik heb het idee dat de pijn steeds erger word, maar ik weet het ook niet meer precies weet wel dat ik helemaal zat van ben, ga straks om een uur of 8 de vk bellen op het spoednummer dus niet naar de praktijk zelf, laten ze maar hier komen ik heb echt geen puf om weer naar de praktijk te komen. ben benieuwd wat en of ze überhaupt wat gaan doen. gelukkig tussen de krampen door nog een beetje kunnen slapen. dus dat is wel fijn! manlief is helaas weer aan het werk, vind dat toch maar niks hoor. hij hoopt heel erg dat ik hem straks bel dat hij naar huis moet komen heb trouwens nog steeds erg veel slijm bij het afvegen, mag soms wel 6x een nieuw papiertje pakken, herkent iemand dit?
Mogguh.. Delilah, nog steeds niks dus helaas Euhh dat slijm,.. Kben dan nog lang nie uitgerekend maar dat heb ik echt al mn hele zwangerschap... Niet overdreven veel maar wel meer dan normaal... Schijnt ook een normale kwaal te zijn... Maar aangezien jij je slijmprop al verloren bent betekent het bij jou vast wel iets Pff kga zo richting werk... Ff vooruit geblazen worden naar de bus
dreamer. ja gewoon meer slijm dat herken ik wel, maar nu heb ik echt dikke slierten slijm (sorry voor de onsmakelijk details) en met donkerrood bloed erdoor, heel vreemd omdat ik dus de slijmprop al verloren ben, dat er nu nog zoveel slijm vrijkomt elke keer werk ze! het is inderdaad nog steeds stormachtig!
hier net met de vk gebeld, en was toevallig dezelfde vk die mij dinsdag gestript heeft, dus dat is wel fijn! ze was verbaasd dat ik nog niet bevallen was, en ze wist ook niet zo heel goed wat nu te doen, ze dacht dat de baby er misschien nog niet klaar voor is. ze zei dat mijn lijf er helemaal klaar voor is, alleen moet de kleine er ook klaar voor zijn. daarom zet het waarschijnlijk niet door. ze zei dat het elk moment kon gaan gebeuren, maar dat het ook nog wel een paar dagen kon duren. ze ging nu even overleggen met de vk die ik gisteren heb gehad, en dan belt ze me straks terug. ze had het wel over een paar opties, naar de gyn sturen voor eventueel slaapmedicatie (wat van mij niet hoeft) of de vliezen eventueel breken maar dat doen ze liever niet voor de 41 weken, dus we wachten maar weer af
nog even volhouden meis! als ze al gaan overleggen dan zal er vast iets gaan gebeuren! Dat slijm herken ik ook na het verliezen van de slijmprop alleen zat er niet zo heel veel bloed bij, bij mij. wel van die lange dikke slierten...blech! @dramaqueen, sorry je hebt je vast zeer gedaan of je bent geschrokken bij je huppel-move naast de auto maar ik zag het helemaal voor me en moest er erg om lachen. hihi wel heel naar dat je van de trap bent gevallen. heb je nog steeds last ervan? die lompe acties waar jij het over hebt heb ik heel af en toe maar sinds ik zwanger ben heb ik wel heel vaak dat ik woorden omdraai. bv Ah wat heeft Finn toch heerlijke wamsterhangen. ipv hamsterwangen. haha en dan nog boos worden op manlief als hij in de lach schiet en zegt dat dat niet bestaat @Cass, lang leve de hormonen he! ik dacht dat ze na de bevalling wel weg zouden trekken maar helaas! Hoe gaat het met Anne? @mayke, hoe gaat t met Renée? en is je BI al op zijn retour of merk je nog geen verschil?
@delilah.. Ik heb is gelezen dat je slijmprop blijft aanmaken.. Dus dan blijf je ook verliezen denk ik. Ik verloor de laatste week voor de bevalling ontzettend veel slijm.. Liep gewoon langs mijn benen naar beneden heerlijk! @petra.. Ja hormonen zijn geweldig.. Af en toe geef ik dan een lekkere sneer naar Arjan.. Germ.. Met Anne gaat het goed! Ze heeft op oudjaarsavond haar eerste lachje geshowt en sindsdien lacht ze.iedere dag wel even.. Zo lief!! Ben helemaal verliefd! Vannacht sliep ze pas tegen 1, wilde eten om 5 en toen weer om 8 en tussen 1 en 4 kon ik niet slapen omwat voor reden dan ook.. :s Dus ben beetje brak nu, zo ff een frisse douche nemen @petra.. Dus de droger komt er? Ja ik vind t ideaal! Je hoeft ook minder te strijken, handdoeken zijn lekker zacht, niet zoveel was in huis hangen etc.. Idd filters na iedere beurt even schoonmaken is 2sec. werk ik zet m ook nooit aan als ik niet thuis ben en bij ons hangt er een rookmelder boven.. Moet goedkomen lijkt me
jeetje wat is er weer veel geschreven zeg!!! @ delilah, balen dat je je zo klote voelt. Hoop dat er iets positiefs uit het overleg met de vk's komt. @ petra, toch een droger, nou echt je wilt straks niet meer zonder!!. ik was het met de klossen onder het bed. wat hoog ineens!!! die muts van finn is echt superstoer hahaha @ dramaqueen, kijk je wel uit met je "lompe acties" moest toch idd ook wel even lachen om je verhaal met je tas uit de auto... @ hier, gisteren bed op klossen gezet, wat is dat bed ineens hoog!!! als ik op mijn tenen ga staan kan ik precies gaan zitten hahaha. Wel rot geslapen, als ik op mijn ene zij ging liggen werd ik verrot getrapt en op mijn andere zij werd ik kotsmisselijk (heel de zwangerschap nog niet misselijk geweest) ben wel benieuwd of mijn lichaam toch bezig is met de grote schoonmaak, ga sinds eergisteren meer naar de wc en ontlasting is ineens veel dunner en andere kleur (sorry voor de details) en nu vannacht ineens misselijk. zelf zeg ik iedere keer dat hij met 38 weken geboren word en gisteren werd ik in de supermarkt ook al aangesproken met nou dat duurt geen week meer als ik jou zo zie lopen hahaha en mijn schoonzusje ( paranormaal en spiritueel begaafd ) (ik heb daar echt totaal niks mee maar ach) zei ik heb gedroomd en gezien dat jullie kleine man volgend weekend geboren gaat worden. nou ben benieuwd, zal wel 42 weken gaan worden haha
@Delilah jee meis wat een getob en wat een onzekerheid. Ben je al teruggebeld door de vk? @Zwendel gefeliciteerd met je 37 weken! Toch weer een nieuwe mijlpaal. Ik kan zelf niet wachten tot ik 37 weken ben want dan kan het toch echt ieder moment gaan gebeuren..tenminste dat is mijn instelling maar de vk zei dat ik beter rekening kan houden met 40 weken dan kan het altijd meevallen haha. Ik word gewoon een beetje ongeduldig nu. @Dramaqueen oei dat zal even schrikken geweest zijn, met Ella van de trap afglijden. Ik denk dat je automatisch in geen geval de kleine loslaat als je valt, maar je kan jezelf des te meer bezeren @Cass geef je facebookadres even door als privébericht, dan zoek ik je ook op, leuk. @Petra wamsterhangen whahaha! Afgelopen twee weken is vriend thuisgeweest, vakantie en grieperig, dus het zal maandag wel even wennen zijn als ie weer ana het werk is. Moet zeggen dat ik probeer iedere dag een klusje in te plannen voor de aankomende weken. Klinkt misschien stom maar 6 weken thuis zitten 'wachten' zonder baby lijkt me toch wel heftig hoor. Ik hoop niet dat ik me erg ga vervelen want kan niet zo goed stilzitten. Zo eerst boodschappen doen en daarna de boom eindelijk opruimen, dan ben ik voor vandaag weer even zoet
Delilah spannend!! Cass ikke ook een pb over fb?? jaja Ahh toe! Dramaqueentje wel voorzichtig doen hoor. Maar ik heb wel moeten lachen Zwendel. Wat ga jij toch ook lekker hard. Duurt ook niet lang meer Petra wat een geweldige muts heeft Finn. Ja Mayd is de bi minder? Ik ben gisteren begonnen met 30mg. En voel me een beetje een samsuffie. Maar dat gaat wel weer over. Morgen gezellig naar limboland naar mijn achterneefje die wordt 4. En de hobby/babykamer is zo goed als klaar eindelijk. Mocht het lukken hoeven we alleen meubeltjes en gordijnen te kopen en misschien een wandje een kleurtje te geven. En anders is het een mooie hobbykamer
vk is nog niet geweest maar heb het idee dat mij vliezen al (gedeeltelijk) gebroken zijn verlies steeds plasjes vocht, alleen is dat vocht wel bruinig van kleur, dus als het vruchtwater is dan heeft de kleine gepoept, dus hoop dat de vk snel komt!
@ delilah, ik hoop niet dat de kleine gepoept heeft in het vruchtwater. suc6 met de vk. wacht hier met spanning op goed nieuws...
Spannend meis! Zal vast al geweest zijn, maar als het vruchtwater bruinig is zou ik gewoon bellen dat er nu toch haast bij is dus dat ze moet opschieten (maar wel liever geformuleerd hoor ). Succes meid... ik hou het forum in de gaten voor nieuws... Maar eerst naar de tandarts...
@delilah ohh meid wat spannend!!! hopenlijk ze het vandaag door en mogen jullie gauw jullie knul bewonderen!! sterkte met de laatste loodjes!! @gucci haha daar zullen vast de meningen over verdeeld zijn!! het grappige is...dat mn vriend net zoals mij denkt en het dus ook niet voor kan stellen!! je hebt mensen die t net zo door doen als voor de zwangerschap..maar je hebt ook die het haast nooit meer doen in die 9 maand...hihi we gaan het hopenlijk ooit zien!! super mooie echo meid!! hoe gaat het verder met jou?? @dramaqueen meid wat een geluk heb jij gehad!! wist niet dat baby's ook een wtf uitdrukking konden hebben heb je nog veel pijn??