heb al op mijn hand geblazen maar dan komt er in ieder geval niks hahaha denk toch dat het een spiertje was ofzo. Dus nog niks aan de hand meiden. Ik zal ook ff een charming foto van onze kat spammen. hier was ze denk ik een week of 9. we hebben helemaal dubbel gelegen om deze foto hahaha
@Cass, heb je het idee dat Anne vaker spuugt als ze een tijdje niet heeft gepoept? Finn spuugt altijd een mondje terug maar soms ineens veel meer. De arts op het cb zei dat dit vaak komt doordat de darmpjes vol zitten met poep en als de baby dan kracht zet om te poepen maar het heeft gedronken komt dat er vaak uit ipv de poep. en anders langer omhoog houden maar dat doe je al denk ik. leuke foto's van de katten!
@Zwendel: Ha dat is een mooi positief verhaal. Kunnen we wel gebruiken Zou fijn zijn als we nog een kindje zouden krijgen in 2012 ja, moet ik wel snel zwanger raken HSG zie ik wel een klein beetje tegenop ja, maar het moet maar. @Petra: Ja was heel energie slurpend, maar we kijken er wel positief op terug. Wat betreft de behandeling: Ben wel blij dat het IUI is en geen IVF. Er is wel een kans dat het nog IVF wordt, maar zo gaat het toch meer met kleine stapjes. Wat wel vaag is is dat de arts vorige keer zei dat IUI zonder hormonen nauwelijks meer kansen geeft dan natuurlijk zwanger worden (die kans is bij ons sowieso nihil), maar dat ze nu wel zei dat we het zonder hormonen mogen proberen in principe. Dus nog maar eens goed navragen de 31e! @delilah: Daar hopen wij ook heel hard op! Eindelijk komt er iets op gang, dat is beter dan zomaar nutteloos wachten @Casss: Ja je hebt gelijk. We moeten maar bij de dag leven en niet al teveel vooruit kijken naar wat eventueel nog zou kunnen proberen. Wij hopen ook dat het met IUI gaat lukken! Oh wat lief babyhaarspeltjes.. foto? Vind haarbandjes bij die kleintjes ook altijd zo schattig! @c84: Woow wat een mooie en duidelijke echofotos zeg! @maybebaby: Ah ook een babyboomkijkster. Toen ik daar naar keek kon ik niet denken dat wij ook ooit zulke behandelingen zouden moeten ondergaan, heel raar is dat. Thanks voor het duimen @Nanon: Haha geniale fotos! Lekker fris kleurtje in de babykamer
@ babylizz, dat stel waar ik het over had is volgens mij na die behandeling met die vloeistof het ook eerst gaan proberen zonder hormonen (weet het niet 100% zeker) maar het scheelt natuurlijk wel dat de goede zaadcellen eruit gevist worden en gelijk een handje geholpen worden de goede richting in. das natuurlijk al een stap verder dan bij een natuurlijke bevruchting.
@ Cass: wat bij onze meid helpt is haar niet direct na het drinken over de schouder te doen, maar haar eerst nog een minuut of 5 gewoon in de drinkstand laten liggen... iig niet te veel mee schudden en bewegen na het eten. @ Zwendel: echt een geniale foto!!!
Zwendel wat een hilarische foto! Je bent wel lekker aan het rommelen hè. Het gaat niet lang meer duren denk ik. Babyliz. Iui heb je dan meer kans om zwanger te worden ipv IVF? Ik duim dat het snel raak ik. C84 wow wat een duidelijke echo foto's . Daar kan je al lekker van genieten. Lennyt. Hoe is het met u? Petra. Hoe is het met Finn. Is hij weer de oude? Ik heb ook aardige littekens en ik vond het ook eng om ernaar te kijken en zeker om het aan te raken. Geeft ook een raar gevoel omdat net alsof de huis er omheen er niet is. Ik heb helaas nog steeds plekken waar geen gevoel inzit. En als je daar in de buurt jeuk heb helpt het niet om te krabben Nanon. Wat een lekker fris kleurtje. Idd uitrusten op de bank is heerlijk. Ik had zondag al ongi moeten worden. Maar nog niks te bekennen. Negatieve test.weet niet of het een bijwerking is van de ad. Morgen maar even de ha bellen. Anders ga ik weer omlaag. Wel sinds vrijdag misselijk pijnlijke borsten schoonmaak tik. Dus denk dat ik gewoon ongi moet worden. Misselijk van de verhoging van de ad. Snap het niet
hoest met de dames vandaag ??? @jesse dacht dat ik me ongi had gespot maar het blijft tot nu toe alleen bij roze bloed met afvegen best wel redelijk veel en daarna niet meer
@ foto, het is echt ons fotomodelletje hoor. nog ff een charming foto spammen en dan stop ik met spammen hoor.. verder is ze overigens ook knettergek hoor maar wel een echte kroelkont
@ lennyt, dus geen echte ongi bloeding zeg maar... nou ben benieuwd. wanneer zou je ongi moeten beginnen?? vanmiddag was vermoeiend maar heel gezellig. Vriendin had haar zoontje meegenomen en het kadootje viel goed in de smaak gelukkig. kruidvat heeft nu trouwens op heel veel dingen 50% korting. ga morgen nog een paar nijntje opbergboxen halen, die zijn nu 3,50 en had vandaag ook voor die prijs een hoes voor de maxi cosi. Hier hadden ze ook heel veel babyspeelgoed met 50% korting
@Jesse, wat vervelend dat je niet lekker bent van de verhoging...of... Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat het van iets anders is? Finn is nog wat hangerig en vanmiddag leek het erop dat zijn temp weer omhoog ging maar het is weer gezakt. Hij heeft vandaag wel meer geslapen als hij normaal doet dus ik denk dat het nog niet helemaal lekker zit. @Zwendel, ik weet niet of je al luiers genoeg hebt maar bij de A.H. is het 2+1 gratis op de luiers enkelpakken. (new born luiers vallen daar ook onder) Heb je nog steeds last van krampen? @Lennyt, had je andere maanden voor je menstruatie ook last van roze bloed/slijm bij het afvegen? Je nod is van het weekend he.. wel spannend. Het wachten op je menstruatie is het vervelendste he! zou het wel, zou het niet... ik werd er helemaal gek van toen ik nog niet zwanger was. @Babyliz, misschien heb je het al een keer uitgelegd maar dan heb ik daar overheen gelezen (of ik ben het alweer vergeten) maar wat gaan ze precies doen met IUI? en normaal wordt die behandeling met hormonen gedaan maar niet altijd dus als ik jou goed heb begrepen? Ik ga even snel het bed opmaken en dan een lange, warme douche nemen!! Fijne avond meiden!
@ petra, het zijn nu niet echt krampjes meer pijntjes, weet niet echt hoe ik het moet omschrijven. Dacht vanavond wel ff dat het was begonnen, Had een kramp die ik echt weg moest puffen voor me gvoel. Duurde ongeveer een halve minuut en daarna helemaal niks meer. dat was om een uur of 7. ach we wachten vrolijk verder af... @ Jesse, balen die onduidelijkheid maar ga hier wel voor je duimen hoor..
Jesse het zal toch niet.....?! Stel je voor dat het géén ongi is, of durf je daar niet op te hopen? Zwendel je kat is echt superleuk, daar kan je geld mee verdienen in een reclamespot haha. Onze kat springt net als de Whiskas kat de ballen achterna als er voetbal op tv is. Alleen zit ze dan dus pal voor het beeld en dat wordt door de voetbalkijkers hier niet altijd op prijs gesteld hihi Lekker slapen, het is al laat. Trusten!
@lennyt meid wat goed dat je nu ook op anderen reageert!! hoe gaat het met je?? welke dag zit je nu in je cyclus?? @mayd meid wat gaaf dat jullie snel voor een 2e willen gaan!! mag ik vragen aan wat voor tijd jullie denken om weer te gaan klussen?? edit ik lees net dat jullie als alles goed gaat met jou na het vloeien alweer willen klussen... spannend hoor meid!!hoeveel kinderen zouden jullie graag willen?? hoe gaat het met reneé?? en met jou?? @babyliz ik heb gedeeltelijk je tip opgevolgt!! ik test rond half 4...en vanaf half 2 drink ik niks meer...dat scheeld echt als ik naar de kleur urine kijk...daarna ga ik weer drinken...vandaag of morgen knaller!! (heb andere ovutesten dus twijfel aan die van vandaag of het al een knaller is!!) na deze week ga ik gewoon weer meer water drinken!! wat goed dat jullie binnenkort aan de gang kunnen!! en gelukkig zoals het nu lijkt geen ivf!! wanneer gaan ze het vloeistof inspuiten?? alvast een dikke knuffel voor de pijn!! valt er een last van jullie schouders?? @cass dank je meid!! hmm of er veel af moet...eerlijk te zijn heb ik toevallig vanmorgen gewogen (ik weeg me nooit uit zelfbescherming!) maar ik ben me de kleplazurus geschrokken!! laten we zeggen dat voor een gezonde bmi wel 25 kg af moet!! pff laten we eerst maar eens met 10 beginnen!! jij wilt er dus 10 kg vanaf hebben...maar je geeft toch borstvoeding?? ze zeggen toch dat je dan vanzelf afvalt...of valt dat tegen?? dan is minder snoepen voor een verse moeder denk ik het beste...iig succes!! @delilah wat fijn dat jij en je man zo snel wennen aan jullie mooie mannetje!! het is dus waar wat ze zeggen...dat zodra het kindje geboren is de moeder (maar ook zeker de vader) op slag verliefd zijn!! zo byzonder!! en zo uniek!! en wat fijn dat alles goed gaat met jullie!! hoe gaat het met de wond?? kun je al een beetje meer?? @nojumidy dat is natuurlijk ook nog een optie!! zo'n digiding ovutest kopen!! maar het nadeel met mij is...dat ik vaak snachts moet plassen...en helemaal nu ik veel water drink...maar ik heb het nu opgelost door smiddags 2 uur niet te drinken! maar jouw tip hou ik cker in mn achterhoofd!! dank je!! hoe gaat het met je?? en met je zwangerschap?? @babywens wat fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt!! behoorlijk verwend dus!! hihi ja zo'n fiets komt straks mooi van pas!! en vaak zijn ze ook nog wel prijzig!! leuk dat je daar voor spaart!! vanaf hoeveel maanden mogen kinderen op de fiets??? wat voor foon heb je?? ik heb sinds een 2 maand een Iphone...vind hem helemaal geweldig!! welke heeft je man?? nou k vind het niet knap hoor lijnen...ik hoop alleen dat ik het vol ga houden..!! hoeveel kg wil jij kwijt dan?? hihi sneu voor max dat iedereen aan hem wilt plukken heeft hij nog goed geslapen??? @jeskejes meid hoe gaat het nu met je??? wat ik de laatste keer tegen je zei he...hoop dat het niet al te hard overkwam...k bedoelde het iig goed!! heb je klussen op een laag pitje gezet...of gaan jullie gewoon verder?? @maybebaby wat fijn dat de proefdruk voor de kaartjes top waren!! moet je toch een soort rust geven!! naam zijn jullie ook helemaal over uit?? nog een paar weekjes he..snel gegaan!! gaat het goed met je?? wat een mooie katjes!! *love* @zwendel haha wat een leuke fotos van jullie kat!! dacht eerst dat het een neppe was!!(die 1e dan) super fotos!! hoe gaat het met jou?? nog geen teken te bekennen dat er wat gaat gebeuren?? @petra hihi dus jij wilt ook wat afvallen...hoeveel wil je afvallen?? ik moet helaas behoorlijk wat afvallen...maar ik doe het rustig aan.. rome is ook niet in 1 dag gebouwd...en mijn kg zijn er ook niet in 1 dag aangekomen...dus hoeven ze er ook niet in 1 dag af!! helaas na het stoppen met roken ben ik een beetje doorgeslagen met eten!! wat een takkew*f bij cb!! je zou haar toch wat!!! :x goed dat je man er wat van zei!! sneu dat finn zo moest huilen *kippevel* daarna ff lekker geknuffeld!! @c84 woww wat een mooie echo!!! was fijn om je kindje weer ff te zien zeker??!! gaat het verder goed met jou?? heb je het zwaar?? @nanon wat een leuke kat!! hihi lekker lui!! mooie kleur in de babykamer!! gaat het goed met je?? @jesse meid minder dat je nu geen duidelijkheid hebt en niet helemaal fit bent!! bestaat er een kans dat je zwanger kunt zijn??hoop dat je morgen meer weet!! iig een dikke knuffel voor jou!! @pip meid al een paar dagen niet gezien!! hoe gaat het met je??? hoe gaat het met de clomid?? doet het zn werk?? @dreamer meid hoe gaat het met jou?? kun je het allemaal een beetje volhouden?? veel plezier morgen bij jullie pretecho!! hopen dat jullie nu wel alles kunnen zien!! zoo echt niet normaal ben gewoon 1 uur hier mee bezig geweest!! en wou nog wel op tijd naar bed vandaag mn vruchtbare slijm (slierten) verloren!! en of vandaag mn knaller of morgen (heb nieuwe ovutesten en ik twijfel of die van vandaag al de knaller is..iig al geklust hihi ) dus ik zit in mn klusdagen!! afvallen gaat tot nu toe goed...blijven jullie duimen voor mij?? FF vraagje kun je daar ook invullen als je een positieve ovu test hebt?? meiden waarschijnlijk ben ik hier zondag pas weer..willen jullie beloven dat jullie niet zoveel gaan kletsen?? haha voor iedereen een hele dikke knuffel en tot gauw!!
ja ze is ook echt superlief (nu een half jaartje oud). nu de afgelopen dagen ook als ik krampen heb dan komt ze bij me liggen, kruipt dan onder de deken en gaat tegen mijn buik aan liggen (verschoon mijn bed ook echt elke dag nu ivm eventuele bacterien, kan d'r ook echt niet tegenhouden op 1 of andere manier hihi, normaal deed ze dat echt niet en doet het ook alleen bij kramp) en dan heb ik mijn privekruikje. soms krijg ik dan ook een likje op mijn buik en zij af en toe een schop hahaha. wat beesten al niet merken. overigens mogen de katten ( we hebben er 3) normaal wel in de slaapkamer maar alleen op het voeteneind ( en dan vaak liggen ze gewoon op de grond) en verder niet, laat staan onder de dekens dat weten ze maar dit vind ik dan ook wel weer grappig. heb ik geen last dan ligt ze gewoon op het voeteneind. Word dus goed voor me gezorgd door de kat.
@iedereen aankomende zondag is mijn ongi de vorige cyclus voor dat ik ongesteld werd had ik drie dagen ook bloed maar niet zo als nu maja @zwendel grappig dat ze bij jou komt liggen als je dat je krampen hebt in je buik misschien geeft het wel wat rust @jesse heb je nog getest meiske of niet @cass zou inderdaad gewoon eens beginnen met 10 kg eraf als je er 25 in een keer wil afvallen verg je wel heel veel van je eigen lijkt me @petra hoe ist met de kleine man
@Babytjuhh nou je hebt in iedergeval genoeg geschreven om tot zondag afwezig te zijn...dus bij deze: you're dismissed! De namen hebben we na lang overleg gevonden en we zijn er allebei erg blij mee. @Lennyt wel lastig dat je iedere maand vlak voor je ongi wat bloed/slijmverlies hebt. Kan ook wijzen op een innestelingsbloeding dus wieweet! @Zwendel lief dat jullie katje het aanvoelt als je niet lekker bent. Voor onze kat is de slaapkamer verboden terrein, dus als de deur even op een kier staat als ik iets aan het opruimen ben ofzo, maakt ze daar graag misbruik van. @Afvallers ik ben een aantal jaar terug 15 kg afgevallen dmv Weight Watchers, ik zwéér erbij! Kilo's zijn (tot nu dan) niet meer teruggekomen en na de bevalling ga ik er zeker weer mee aan de slag. Vanavond gaat ons bed ook op klossen. We hebben er 14(!) nodig. De hoogte komt uit op 82 cm dus ik ga maar even langs de winkel om een opstapje te kopen anders kom ik er echt niet in. Van de thuiszorg ook een douchekruk en ondersteek gekregen. Ik dacht dat een ondersteek een laken/zeiltje voor onder je matras was, blijkt het een po te zijn haha...lekker dom Ik heb hem snel opgeborgen want vind het maar een gek idee om dat ding op bed te moeten gebruiken. Morgenochtend om 9.00 controle/intake van de kraamzorg. Ben benieuwd hoe zo'n gesprek zal gaan. Nu even lekker douchen en wat huishoudelijke klusjes doen.
@ lennyt, ik ga voor je duimen dat je ongi gewoon lekker wegblijft!!! Hier eigenlijk geen krampen meer gehad vannacht maar ook de kleine niet of nauwelijks gevoeld, af en toe een zacht trapje. Maak me nog niet echt zorgen maar vond het wel een mooie gelegenheid om de vk te bellen, wat denk je krijg ik diezelfde muts als maandag op controle. Had het idee dat ze me wilde afschepen maar word zo teruggebeld en dan mag ik een hartfilmpje laten maken, hoop eigenlijk dat ze dan ook verder gaan kijken... Nou telefoon terug gehad en mag er nu gelijk naar toe. gelijk naar de verloskamers en niet poliklinisch dus ben benieuwd...
Zou je denken maar heb me eisprong al minstens een week of twee geleden gehad dus innesteling lijkt me onmogelijk mja @zwendel zet hem op meid hopen dat het zo ver is niet