Zwendel succes!!! Hopen dat het vals alarm is en de kleine gewoon een luie dag heeft, maar ze kunnen wel even checken of je al ontsluiting hebt.
Goeiemorgen!! Zwendel, geweldige foto vvan je katje! Succes bijde vlos!! Ben benieuwd of ze nu wel iets doet
Zwendel en en? En wat een gewelidig beest. Ze is leuk. Lennyt. Hopelijk blijft de ongi weg. Maybebaby. Hoe was het gesprek met de kraamzorg? Ik vind plassen op de po ook een hel alles wordt er nat van. Heb het vaak moeten doen toen ik in het ZH lag. Je kan idd wel een trap naast je bed zetten haha Babytjuhh toch. Zo lang niet hier tot zondag. Maar wij blijven wel kletsen hoor het is verslavend Hier is de ongi begonnen eindelijk. Op dag 32. Zit normaal op 28 dagen. Komt denk ik door de ad. Ik ben opzich wel blij dat het er is want had heel veel rauw vlees op en advocaat. Na mijn ongi gaan we het voorzichtig proberen. En we zien wel wat er gebeurt. Fijne dag allemaal.
Spannend Jesse!! Kan je ad geen kwaad dan bij een eventuele zwangerschap? Spannend hoor, dat je het weer gaat proberen!
ontzettende buikpijn nu en nog steeds alleen roze bloed bij afvegen mag ik het nu al als een menstruatie zien dan zit ik deze keer mooi op 28 dagen zouden we samen op kunnen naar de volgende ronde jesse
@lennyt, is het al echt bloed of roze slijm? dag 1 van je nieuwe cyclus begint pas op de dag dat je bloed verliest. (dus het moet wel echt bloed zijn en geen slijm) @Zwendel, wat spannend meis! Goed dat ze je toch even laten komen maar hopelijk is de kleine uk gewoon zichzelf aan het voorbereiden op wat er komen gaat of hij is uitgeput van al dat getrappel Wie weet denkt hij straks op zo'n verloskamer wel...heee volgens de informatie moet ik er hier uit dus laat ik maar eens mijn best gaan doen! @Jesse, misschien raar om te zeggen maar fijn dat je ongesteld bent geworden. Dan kan je nu voorzichtig aan gaan kijken hoe en wat. Wat spannend allemaal joh! Komt allemaal goed! @maybebaby, haha je kan ook aan je man vragen of hij je op bed gooit maar dat wordt vast wat lastiger met die buik! Uit bed stappen vond ik ook altijd een stuk makkelijker dan erin komen en nu ben ik niet heel klein dus als je een stuk kleiner bent is het nog lastiger. @babytjuh, ik wil nu nog 5 a 6kg kwijt. Het grootste gedeelte ben ik al afgevallen na de bevalling. (ik was 9kg aangekomen en ben er 16kg kwijt) We supporteren elkaar gewoon hier!! Hoe wil jij gaan afvallen? Finn heeft gelukkig geen koorts of verhoging meer en hij lacht weer veel dus heb het idee dat het over is. (mama ook weer blij) Gisteravond tegen manlief gezegd dat ik het kolven spuugzat ben dus die zei gelijk dat we dan alle voedingen gaan opbouwen naar kv maar nu het weer ochtend is ga ik weer twijfelen. Kolven is echt niet mijn hobby en wat zal ik blij zijn als ik het niet meer hoef te doen maar aan de andere kant....bv is wel goed voor Finn dus dan denk ik...moet ik dan echt zo egoïstisch zijn om te willen stoppen.... *moeilijk, moeilijk*
Dreamer. De ad die ik slik is heel veel onderzoek naar gedaan,en zijn nog steeds bezig ermee.dit is de veiligste ad die er is. Er zitten risico's aan maar hoe ik was toen ik de vorige 2 x zw was is slechter voor het kindje. De baby wordt extra goed in de gaten gehouden tussen de 12 en 16 weken moet ik weer naar de poppoli. En de 20 weken echo wordt of in het AMC of UMC gedaan. En het is verstandig om om in het zh te bevallen, mag ook thuis maar moet ik binnen 8 uur als nog daarheen dus ik wil in het ZH bevallen. Petra. Ben ik helemaal mee eens. Wat fijn dat Finn weer helemaal de oude is. Ik weet niet wat verstandig is met de voeding. Maar kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Wanneer moet je weer aan het werk? Misschien is het dan wel makkelijker dat Finn aan de flesvoeding zit. Zwendel weet je al iets? Of houden ze je daar en is het begonnen? Lennyt. Ja idd op naar de volgende ronde. Wel kl..te van de buikpijn die je hebt. Heb ik geen last van. Was gisteren wel heel chagrijnig.
Okee!! Dus eigenlijk een beetje hetzelfde als hier... Mijn meds is ook de enige waarvan tot zover bekend is de veiligste voor de kleine! Had je tijdens je vorige zw.schappen andere ad dan?
@Petra ik weet niet hoe dat werkt...maar kan je bijvoorbeeld proberen de aankomende dagen juist extra te kolven, een voorraadje in de vriezer aan te leggen en het dan zelf vast afbouwen? Dan kan je Finn nog 1 a 2 flesjes bv per dag geven en ben je er zelf alvast vanaf.
@ Babytjuhh: wij zouden graag 2 kids willen (als we een tweede keer weer zo'n geluk hebben). Tenzij de tweede zwangerschap een tweeling wordt hahaha (het zit bij mij in de familie). Dan hebben we er 3. @ Lennyt: innesteling kan nog tot 3 weken na je eisprong... dus niets is onmogelijk. Maar ik sluit me bij Petra aan, ik zou wel beginnen met tellen vanaf het echte helderrode bloedverlies en niet vanaf het roze slijmverlies. @ hier: vandaag een ronde ToysXL, Ikea, Baby-Outlet en Jumbo. Heb nu eindelijk mijn boxkleed van Dani het olifantje en de bijgehorende babygym. Het kleed was 15 euro afgeprijsd en de babygym 10, dus 25 euries bespaard door toch even te wachten. Bij de Jumbo even onze klossen teruggebracht hahaha
Haha bierkratten gebruikt Mayke? Ik zou ook dolgraag twee kindjes willen, maar dan wil vriend er wel een aardig leeftijdsverschil tussen hebben.. We zullen zien wat de toekomst brengt Nou 25 euro besparen is niet verkeerd toch Kan je weer genoeg andere leuke dingen van doen Hier vanmiddag ff op t dorp bij een outlet van zeeman geweest.. Echt geinig.. Alles afgeprijsd en daar gaat dan nog een keer de helft vanaf... Geinig groen shirtje meegenomen... 50 cent
pfff 3 keer via mijn telefoon willen reageren maar die verzond de berichten niet. Ze hebben een hartfilmpje gemaakt en die was goed. zagen ook wel wat pieken in de buikactie (of hoe ze dat ook noemde). Zal je net zien lig je daar, 1 keer echt een harde buik gehad en geen krampen (zit je in de auto nog ff wat babyspulletjes shoppen en ja hoor continu harde buiken en krampen zelf in de winkel). echo gehad en ze zag idd weinig tot geen beweging maar wel een mooie hartslag en genoeg vruchtwater. geen inwendig onderzoek gehad dus weet niet of ik eventueel iets van ontsluiting heb. als ik de kleine vanavond nog niet gevoeld heb dan moet ik de vk bellen (fijn die muts heeft dienst) en anders moet ik zoiezo morgen ochtend om 10 uur terug naar het ziekenhuis voor nog een hartfilmpje en een echo omdat het toch maar een momentopname is. Ben nog even bij de baby en tienerstore in sliedrecht wezen shoppen en bij de prenatal in alaxandrium en goed geslaagd (nu kon het nog hihi) @ lennyt, het moet idd echt bloed zijn anders "telt" het niet. kan nl vanalles zijn, misschien wel innestelling... @ maybebaby, o echt meid je bed op klossen nou ik vind het heerlijk. en het in bed komen valt hier nog best mee. ik ben 1.72 en als ik een beetje op mijn tenen ga staan kan ik zo op bed gaan zitten zonder opstapje. en uit bed komen is ook echt een verademing, je laat je eigen er gewoon uitglijden @ mayke, dani het olifantje is leuk he!! wij willen ook nog een tweede hierna maar mijn vriend zegt dat we dan een tweeling krijgen. mijn schoonmoeder is er 1 van een tweeling, mijn opa ook en mijn oom heeft een tweeling. ik ben al eens zwanger geweest van een tweeling en het schijnt na je 25ste alleen maar sterker te worden (het erfelijke) heeft mijn tante uitgezocht toen ze zwanger was van de tweeling. @ iedereen die ik vergeten ben sorry!!!
Nog niet al teveel wijzer dus Zwendel! Mja iig fijn dat je morgen terug mag.. Toch wat extra zekerheid he!! Kan nooit lang meer duren bij jou volgens mij!! Pff is t nog geen half 6 hihi!
@ Zwendel: Ik had de muziekmobiel, de boxspiraal, de maxi-cosilijn en een knuffelolifant van Dani al, vandaar dat ik die laatste 2 dingen nog per se erbij wilde hebben... Die lijn van Dani past ook perfect bij het kamertje en de kleding.
@ dreamer, id nog niet veel wijzer maar ja ach.... Jij in ieder geval heel veel plezier bij je pretecho, hopen dat de kleine zich van d'r beste kant laat zien hiihi