In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, die eerste twee :$:$ waren nog overgebleven van het stuk dat ik had gedelete... die moesten natuurlijk niet aan het begin van het bericht staan...

@Maybebaby: Ons bed was wel iets lager dan dat van jullie maar ik gebruikte standaard een huishoudkrukje om in bed te stappen hoor... lukte ook nog net zonder maar met was veel makkelijker. Eruit was trouwens heerlijk... liet me gewoon glijden. Overigens hebben wij nu last van post-klossen ongemakken... sinds het bed weer op zichzelf rust glijdt de lattenbodem aan mijn kant steeds een piepklein beetje naar binnen. Hoe we dat weten??? Ik ben al twee keer met lattenbodem en al naar beneden gezakt!!! :$ Als het bed nog eens op klossen moet, dan kijk ik elke keer of de bodem goed zit, moet er niet aan denken om dan ook naar beneden te zakken...

ff posten want moet heel dringend naar de wc...

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik vond t heerlijk een hoog bed! Jammer dat ik de klossen niet mocht houden haha.. We hadden wel een heel laag bed dus miss. Dat t niet zo hoog was als bij jullie.
    Onder t logeerbed... Dan moet je je kraamtijd ook daarin gaan liggen.. Lijkt mij niks..
    Een collega van me had zelf klossen gemaakt van blokken hout.. Die waren niet zo hoog als de leen klossen. Idee?

Ja ik geef wel kv. Ik wissel af. Vandaag had ze weer poep en nu,was t weer geelig en dunner, dus hoop dat t nu zo blijft..

Ik moet weg! Reageee straks,op de rest! Xx

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik mocht gewoon in mijn eigen bed slapen, maar moest alleen voor de controles even op het logeerbed...

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer :D

@Petra: lekker he, als ze lang(er) gaan doorslapen. Dan kom je zelf weer helemaal bij... Hoewel ik ondanks minder vermoeidheid nog steeds als een blok in slaap val hoor. Gisteren vroeg ik aan vriend of hij Ella d'r vitamientjes wilde geven, want waren we vergeten, kijk ik weer op, ligt ze al verschoond en al, in d'r pyjama en slaapzak in d'r wiegje en stapt vriend het bed weer een. Voor mijn gevoel had daar dan maar een paar seconden tussen gezeten...

@Mobiel: is leuk he???? Ella heeft er eentje van Sinterklaas gekregen en vrijwel meteen volgde ze de figuurtjes ook met d'r oogjes... Ik verbaas me er sowieso over dat die kleintjes zo snel dingen kunnen... Heb het idee dat ze nu een beetje begint te grijpen... nog niet helemaal gecontroleerd natuurlijk, maar ze heeft steeds vaker mn kleding (lees: precies bij m'n tiet) vast... En een paar dagen terug zag ik op drie verschillende momenten dat ze d'r arm uitstak naar een mobielfiguurtje. Heb ik sindsdien niet meer gezien dus was het waarschijnlijk toeval, maar aan de andere kant duurde het na het eerste lachje ook een poosje voor ze weer lachte. Vriendin's kleine is trouwens 5,5 maanden...wat die allemaal al kan... wat blijven ze maar kort : klein" he?

@Poep: Casss, die groene poep is inderdaad kv-poep... Toen wij zijn gaan combineren had Ella ook ineens zo'n groene verrassing voor ons... En STINKEN!!!! Wat dat betreft is bv-poep een stuk beter te handelen, vind je niet? Iedereen zei trouwens dat de poep van je eigen kindje niet vies is... nou, daar ben ik het dus NIET mee eens... blegh! Maar het verschoont wel een stuk fijner als het je eigen kindje niet is... dat weer wel. Overigens poept Ella ook niet zo vaak. Ze heeft er niet veel last van, dus maak me geen zorgen.

@Petra nog een keer: GRRRRRRRRR die CB mensen zo nu en dan! Ik kan me nu al helemaal inleven in alle boze verhalen die je hoort. Slaat toch af en toe nergens op! Onze verpleegkundige vind ik erg aardig, maar de arts.... gelukkig staat de volgende afspraak op mijn werkdag, dus mag vriend ernaartoe. Hoef ik ook niet bij de volgende vaccinatie te zijn.... Wat naar trouwens dat Finn er toch wel last van heeft gehad. Aan de andere kant heb ik dankzij jou geleerd dat koorts in de nacht vaak erger wordt (wist ik niet), dus daar kan ik straks weer mijn voordeel mee doen. Is het niets voor niets geweetst!

@Casss: ik ben ook benieuwd naar Anne's speldjes! Is vast megaschattig... Ella heeft er nog net niet genoeg haar voor, maar iemand vertelt me elke keer als ze Ella ziet dat ze weer meer/dikker haar heeft gekregen, dus wie weet. Overigens heeft Ella wat slag in haar haartjes, wat we vooral goed zien als het haar haar nat is. Heeft ze van mij... ik heb ook slag in mijn haren en als het regent worden de losse plukken pijpekrullen. Hopelijk heeft Ella straks iets dikker haar dan ik, want dan kan het mooi los hangen.

@Mayke: Wow zeg... ik dacht dat wij snel voor een tweede kindje wilden gaan... Lijkt me aan de ene kant zwaar, maar ook leuk. En dan heb je de tropenjaren snel gehad. Jullie willen twee kindjes las ik? Ik net als babywens drie, maar vriend echt maar twee... Werd ik gisteren zomaar uit het niets boos: we hebben een probleem, vriend? Hij: Huh??? Ik: Ja, want ik wil ECHT graag DRIE kinderen...! Jouw bezwaren zijn alleen maar praktisch en je gaat zomaar aan mijn geoel voorbij... Reageerde hij niet meer, haha. Zullen ast de hormonen zijn dat ik er boos om werd. Nou ja... eerst maar eens kijken of het ons uberhaupt gegund is om dit nog een keer mee te maken! En wie weet durf ik niet meer na een tweede bevalling... de eerste is zo goed gegaan, dat kan alleen maar slechter!

@Mayke: zag dat je al gereageerd hebt op eerste berichtje... Bizar toch, dat dat zo snel is gegaan... Het was er inderdaad eentje en geen tweeling, maar dat lieve kindje is er nu gewoon al! Gaat het goed met je meidje?

@weer Petra: ik snap je schuldgevoelens wat betreft de bv helemaal hoor. Ik weet dat ze nergens op slaan, maar ik heb het ook. Waar ik zo van baal, is dat het steeds weer wat minder gaat kort na het moment waarop ik denk: wat gaat het lekker nu! Grrrrrrr... Heb Ella de afgelopen dagen flink aangelegd voor de productie... hopelijk wertkt het goed want ik wil toch zeker tot eind deze maand bv geven, maar liefst iets langer. Heb zelfs al overwogen naar de ha te gaan voor domperidon (of hoe het heet), maar dat gaat me dan net weer te ver, want volgens mij is dat medicijn dubieus... althans, er schijnen echte voor- en tegenstanders te zijn. Dus liever niet...

ga later weer verder, meisje is wakker en heeft Heel Veel HONGER!!!!

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

Moest vandaag om 10 uur bij het ziekenhuis zijn en nu net pas thuis pfff. heb een uur aan dat apparaat gelegen dat het hartje meet en de buikactiviteit, dit was allemaal goed gelukkig want na een half uur moest ik op mijn zij gaan liggen omdat ze niet echt een duidelijk beeld hadden. Daarna echo gehad en zagen wel wat activiteit van onze kleine man, hij lag lekker te duimen. Ze moest wel ff goed zoeken voor een mooi beeld want hij schijnt al erg diep te liggen. Daarna inwendig onderzoek gehad. Pffff das nog best pijnlijk zoals ze ff een paar vingers in je doos stoppen hahaha wilde bijna zeggen mijn man doet dat liever en lekkerder maar heb wijs mijn mond gehouden. mijn man zei later tegen mij dat hij wilde zeggen dat hij dat veel voorzichtiger deed en dat ik dat volgens hem toch wel prettiger vond. We hebben er allebei heel erg om moeten lachen toen ze ff was overleggen met de gyn. Ze kwam er op uit dat ik 1 cm ontsluiting heb. Maandag nog een keer terug om 14.30 en dan nog een keer hetzelfde riedeltje tenzij de beeb van het weekend ineens heel veel gaat bewegen. Mocht het van het weekend nog hetzelfde blijven en maandag krijgen ze dezelfde uitslag als nu dan gaan ze misschien toch inleiden. De combi van de krampen en de beeb bijna niet voelen vinden ze toch lastig, ze willen mij gerust stellen (nu maak ik me niet zo druk) maar vinden het ook lastig om te zeggen wanneer ik nou echt aan de bel moet trekken omdat ik de beeb al zo weinig voel. Komen we thuis, ik ff plassen en ja hoor allemaal bloed dus schrik me de tandjes, zegt mijn man, ja dat had ze net ook aan d'r handschoen. Ik nog zeggen had ze dat niet ff kunnen melden dan dan had ik nu niet geschrokken. had bijna aan de tel gehangen dat ik bloed verlor.

Straks zal ik ff op de rest reageren ga nu eerst ff wat eten en dan nog even wat ophalen in de stad

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje: kan me wel voorstellen dat je daar boos om wordt hoor... Zoals ik al schreef als de tweede zwangerschap een tweeling zou worden is het ook meer dan welkom hoor. Het was echt bizar dat wij zoveel geluk hadden dat de eerste zo snel ging... misschien duurt het bij een tweede wel heel lang, vandaar dat wij niet te lang willen wachten.

Met Reneé gaat het heel goed... ze meldt zich nu voor het eten, dus ik zal d'r even een schone luier aanmeten en er even wat eten in stoppen en daarna lekker samen onder de wol (voor het eerst).

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwendel: de VK heeft vast een adertje geraakt... niks aan het handje. Ik hoop voor jou wel dat het nu gaat doorsetten meis!

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Ons logeerbed staat op zolder dus dat is niet handig omdat de badkamer volgens mij op dezelfde verdieping moet zijn. Ik denk niet dat ik hoef aan te komen bij mijn vriend en schoonvader om het bed op stukken hout/bierkratten etc. te zetten want ze hebben er 14 klossen onder moeten zetten dus het was nogal een klus haha. Ik zal zo wel even een foto laten zien. Uit bed gaan is inderdaad superhandig!

Zwendel 1cm ontsluiting jeejee!! Wel gek dat ze niet hebben gezegd dat je wat bloed hebt verloren, kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt.

Ik weet zelf nog niet hoeveel kids ik zou willen. Laten we eerst maar eens deze uk op de wereld zetten en dan zien we over een jaar of 2 a 3 wel weer verder. We willen in iedergeval allebei wel even wachten en niet te snel aan een evt. tweede beginnen.

9. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Dit is het gevaarte

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @maybebaby das inderdaad nogal een gevaarte hey
    @petra hoe gaat het met het ventje
    @mayd hoe gaat het met jou en met renee natuurlijk ?
    @cass hoe is het bij jullie
    @dramaqueen hoe is het met jou meiske
    @zwendel dat was me dan het dagje wel weer in het ziekenhuis bij jou zeg en da bloed zal wel schrikken geweest zijn ja

als ik iemand ben vergeten die meld zich maar :D

11. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Hallo Allemaal,

Ik ben een hele tijd niet actief geweest omdat ik er niet meer zo mee bezig wilden zijn.
    Dat heeft geholpen.
    Na een week over tijd te zijn besloot ik te gaan testen en er stond ZWANGER:D.
    We zijn zo blij.
    Hopen dat verder alles goed gaat.

Veel liefs

12. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat speelt ook door mn hoofd... Maar ik vond het zwanger zijn niet leuk, dus ik denk ook dat als we lang wachten ik er niet eens meer aan zou willen beginnen... Wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben, zeg maar, hoe ondankbaar dat misschien ook klinkt. Ik ben 29 dus in principe kan het nog even, maar ik hoop toch mijn gezin compleet te hebben met een paar jaar...

@maybebaby: da's inderdaag flink hoog! Heb je al gecontroleerd of de bodem goed vast ligt :p;). Kan me trouwens goed voorstellen dat je geen leerling of stagiaire wil. Toen ik nog bij de vk liep had ik gezegd dat het me geen probleem leek als er zo iemand bij de bevalling meekwam, maar ook heel duidelijk dat ik er op dat moment zo over dacht dus dat t niet vast zou staan. Een extra kraamhulp lijkt me ook niet zo.... eentje is genoeg lijkt me want je wordt inderdaad al geleefd (hoewel die meiden het ook moeten leren, trouwens. Zijn er trouwens ook mannelijke kraamverzorgenden?).

@Zwendel: wat knap dat je er zo rustig onder bent. Nou ben ik een paniekmiep die me voor veel minder al zorgen maakt... Misschien komt je ukje dit weekend wel, want inwendig onderzoek kan als je al zo ver bent ook triggeren natuurlijk... Ik denk stiekem nog steeds dat ik gestript ben, ookal zei de gyn dat er nog niks was. Het begon kort daarna te rommelen en s-nachts braken de vliezen, dus ik vermoed dat er misschien een piepklein openingetje was... youneverknow... maar het deed idd behoorlijk zeer. Ik geloof meteen dat je manlief dat een stuk plezieriger doet, haha....

@Petra (wie anders :p): nog even over de flesjes... wij hebben ze hier ook gesteriliseerd in het begin (Ella was 2 weken toen ze een flesje kreeg). Vriend met de magnetronsterilisator en ik in een pannetje. Vond dat toch praktischer, want je moet t inderdaad eerst even afwassen. Als je dan al het water opzet... Anyway, nu gooi ik alles in de vaatwasser. Gisteren kwamen de speentjes er wel vettig uit (ieeuw), dus heb ik ze nog even met de hand afgewassen en samen met de tutjes in een pannetje uitgekookt. Maar ook de tutjes gaan hier gewoon in de vaatwasser. Wel spoel ik alles altijd met koud water goed af voor ik het gebruik (Ella's spul dan... niet het onze).

@Casss: Ella's poep wisselt ook steeds hoor, van dikte en kleur. Dan is het weer meer de gelige dunne bv-poep en dan weer de dikke groene derrie. En soms zit t er een beetje tussenin. Kan volgens mij geen kwaad. Lekker praatje trouwens, haha.

@Lennyt: inderdaad fijn en gezellig dat je meer reageert. Het lukt mij trouwens niet om hier heel trouw te schrijven, zoals sommige meiden, maar ik lees goed mee en als ik dan reageer ga ik er meestal eens goed voor zitten. Vind het nl. zelf ook leuk om veel te lezen... Een nadeel: er wordt hier zoveel gekletst dat ik dan de helft weer vergeet...

@Mick: volgens mij zag ik je even voorbijkomen om Delilah te feliciteren... hoe gaat het meis?

@Babyliz: wil je even succes en sterkte wensen met het traject dat je nu ingaat. Superfijn dat er ein-de-lijk dingen gebeuren, maar het lijkt me bijzonder heftig allemaal. Wel veel chocola kopen hoor, om jezelf goed te verwennen... of was jij aan het afvallen? Help, wie was dat nou ook alweer :(, straks geef ik je een idiote "tip". Nou ja, en anders met mate... Hmmm, chocolade.... ik krijg nu behoorlijk zin in een Mars Delight ofzo... maar die koop ik niet want die zijn zo op...

Hmmmmmmm... ik dwaal af!

@c84: Ik zie dat ik een 4D foto over het hoofd heb gezien (hoe is t mogelijk :(). Ik ga zo eens even wat pagina's terugkijken, want die wil ik wel graag zien!

ff posten

13. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik ff blij dat ik tussentijds gepost heb... sluit mn computer plots af... automatische update. Had ik over het hoofd gezien, zo driftig zat ik te gypen... gelukkig was ik nog niet ver... Van de nood een deugd gemaakt door op zoek te gaan naar chocolade... vind ik een BonBonBloc (hoera!), is-ie al een paar maanden over datum :)?:(:(). Durf ik toch niet aan met de bv...

@Miessemuis: wat geweldig... GEFELICITEERD!! Geniet ervan en het gaat vast goed!

@Babytjuhh: Heb je nog geklust meid? Ik zou gewoon beide dagen doen, hoor! Probeer je er wel van te genieten? Ik kan me voorstellen dat seks erg klinisch wordt als je al zo lang bezig bent. En ze zeggen wel dat je om de dag het meeste kans maakt, maar als je lief voor elkaar bent doe je het nooit verkeerd. Hoewel, er zijn ook manieren om te seksen waarbij je nevernooit niet zwanger kan raken, natuurlijk...

Dwaal weer af

*******someone please save me from myself*******

@Mama's: hebben jullie al dingen waarvan je denkt: dat was een miskoop? Ik wel... de magnetronsterilisator dus. En de flessenwarmer, want de magnetron is sneller en makkelijker en de onze kan niet in de auto worden gebruikt (stom, stom). Misschien dat ik m nog goed ga gebruiken voor potjes, maar ik wil ook zelf fruithapjes gaan maken. En ook een miskoop: ALLE sokken behalve die van Bambino, van de Kruidvat (en de Belgische premaman winkel, maar daar heb ik nog maar twee paar van, dus vooralsnog twijfel). Bij kindjes van vriendinnen zijn dat ook de enige sokken die niet afzakken, dus zwangere meiden, doe er je voordeel mee!

Overigens ben ik helemaal fan van de Hema sinds ik mama ben... nog meer fans? Baal wel dat ze NOG STEEDS NIET de kleinste maat slaapzakjes hebben als ik er ben... grijp steeds mis!

@menstruatie: durf het bijna niet te zeggen omdat sommige meiden er steeds heel lang op moeten wachten, maar ik wil er wel weer vanaf! Sinds 12 december al (met tussenpozen) ongesteld... eerst heel lang alleen maar heel licht en slijmerig, daarna zette het door en ik denk in totaal vier dagen niet ofzo... pfff... Gelukkig is het niet heel heftig, zoals je weleens hoort na een bevalling en heb ik verder nergens last van (krampen ed). Als het eind deze maand nog niet voorbij is (of alweer terug) doe ik denk ik ff een belletje naar de gyn... Maar ja, bij controle zag het er allemaal goed uit, dus zal wel het opstarten zijn...

ff naar mijn meisje... die heeft zo te horen even wat mamaliefde nodig...

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    goedemiddag! wel alles gelezen, maar probeer andere keer weer te reageren sorry:)
    hier gaat het heel goed! beetje druk ;) je bent de hele dag in de weer met zo'n ukkie :)
    Ik ben al weer volledig op de been en voel me echt super ;) kan natuurlijk nog lang niet alles maar moet zeggen dat het me erg meevalt allemaal!
    Sem doet het ook super! groeit goed en is over het algemeen een heel tevreden mannetje! alleen heeft hij af en toe last van krampjes en dat is echt zielig!

ff onze lekkere ventje spammen :D eerste foto is van vandaag, met zn eerste pakje weer aan en de tweede is van gisteren, lekker stoer :D

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kom ook nog ff snel binnenvallen
    Zwendel, ook ik ben een druktemaker.. Knap dat jij nog zo rustig bent :D

Mayke, kan me voorstellen dat je bang bent dat het bij een tweede missn langer duurt.. Maar kan ook weer binnen 1 of 2 maand raak zijn :p

Miessemuis, gefeliciteerd meid!! Er niet mee bezig zijn helpt vaak idd wel wat ja :D

Delilah, fijn dat jij je alweer zo goed voelt! En wat een heerlijk mannetje is Sem zeg! Daar wordt je toch spontaan verliefd op ;)

@hier.. Kben enorm verkouden en met het toch al moe zijn is dat geen al te fijne combi.. Verder is uk vandaag erg rustig.. Misschien met elkaar te maken? Don't know! Vanavond maar ff afwachten.. Vaak als k al heelmaal stress gaat ze daarna helemaal tekeer hihi :D

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dreamer wij zijn ook echt enorm verliefd op hem! :D

balen dat je niet zo lekker te pas bent! beterschap!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij slapen op de eerste verdieping en hebben de badkamer op de begane grond... geen problemen mee gehad hoor.

Wel sjieke klossen trouwens.

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ligt volgens mij ook net aan je kraamverzorgster/bureau die je hebt of krijgt ;) Vriendin van me had heel dr bed nie op klossen staan en daar werd nie eens moeilijk om gedaan.. Ons bed kan niet op klossen dus geen idee hoe ze dat willen oplossen... Denk dat k tegen die tijd n extra matras bij mn oma leen ofzo...

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Miessemuis: Gefeliciteerd meid!

@ Dramaqueentje: ik ben nu ook (nog) 29... en had niet verwacht nog voor mijn 30e mama te worden (ik word volgende week 30). Zou wel fijn zijn inderdaad om het gezinnetje mooi snel compleet te hebben. Mijn zwangerschap was ook alles behalve fijn, maar ik zou het zo weer doen.

@ Delilah: wat een heerlijke vent!!!

@ Dramaqueentje: de magnetronsterilisator gebruik ik juist wel. De flessenwarmer hebben we in de auto/camper voor onderweg gekocht. Ik heb wel een slaapzakje maat 50/62 van de Hema. Ik heb wel de mouwen eraf geritst, want dat zijn kleine ondingen. Toch ben ik blijer met de slaapzakken van de Ikea.

@ Eerder bevallen dames: wanneer hield het vloeien bij julie ongeveer op?

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @delilah ah echt wat een schatje hey :D

Deel Deze Pagina