In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou dan kan ik je een hand geven.. Ik ben ook super chaggie! Heb echt mega last van mijn hormonen.. :(
    Ben ook zo moe.. Zal Anne zo is wakker maken voor haar avond voeding en dan ga ik gauw slapen.

Borstvoeding is bij iedereen anders. Bij de een spuit t er bij 5 maanden al uit en bij de ander komt t pas na de bevalling op gang. Er is volgens mij weinig over te zeggen, afwachten denk ik dus.. Komt vast helemaal goed!

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

Sorry sorry sorry dames, nog niks aan de hand hier. sinds vanochtend lag het internet er hier uit en zijn ook de hele dag op pad geweest dus kon niet reageren want via mijn telefoon wil die op 1 of andere manier de berichtjes niet versturen. Had eigenlijk maybebaby even moeten laten weten dat er niks aan de hand was maar zo druk in de weer geweest dat ik daar niet aan gedacht heb. mocht het nog een keer gebeuren zal ik het wel ff melden.
    Wel nog steeds krampen en harde buiken en ineens ook weer erge steken in mijn doos (noem het iedere keer maar doos...) Bloeden is zo goed als over alleen af en toe nog wat oud bloed. vandaag de kleine wel wat gevoeld maar nog niet wat ik gewend was en naar mijn idee nog wel erg weinig ( 1 keer had ie de hik en 1 keer een kontje gevoeld) Wel worden mijn borsten steeds steviger maar nog geen lekkage hier. Ga zo lekker mijn bedje in en zal morgen weer reageren op de rest, ben verrot...

Truste...

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@cass, leuke naam idd!
    helpt het ook niet als je Anne alleen de spanning eraf laat drinken? dat je borsten wat meer wennen aan niet meer leeg gedronken te worden?
    ik weet ook niet hoe ik het moet gaan doen met kolven afbouwen. heb alleen gehoord dat je er steeds langer tussen moet laten zitten maar ja...kolf je ze dan nog leeg? en moet je het in een keer helemaal afbouwen of in delen? geeeen idee:( iemand nog tips?

heel herkenbaar Maybebaby & Cass, die rondvliegende hormonen en chaggo zijn.
    ik heb het niet meer zo erg als eerst maar heb nu wel ineens van die buien dat ik ergens ineens helemaal klaar mee ben in cominatie met vermoeidheid en stress van man zn werk. dan zegt mn man iets wat verkeerd schiet en voor je het weet is het ineens een hele discussie. bah!

@zwendel, je hebt ons wel in spanning gehouden joh!
    maandag mag je weer naar t z'huis toch?
    hoe gaat dat met inleiden? wordt dat van te voren gepland of kunnen ze ook besluiten om dat gelijk te gaan doen?

@maybebaby, volgens mij zegt dat niks hoor over je borstvoeding. net wat Casszegt, de een heeft er wel last van,van te voren, en de ander helemaal weer niet.

Trusten!

4. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Goedemorgen!

Cass en Petra, fijn te lezen dat die rotbuien jullie bekend voorkomen ;) Geen idee hoe je bv moet afbouwen, misschien een goede vraag voor de lactatiekundige op zp?

Zwendel je houdt de spanning er wel in zo. Heb je een beetje goed geslapen vannacht?

Hier een rottige en korte nacht gehad. Humeur is wel weer wat verbeterd, maar wel veel steken en krampjes gehad. Ik denk wat voorweeen. Lig nu lekker op de bank met een dekentje, kop thee en een boek waar ik zo eens aan ga beginnen.

5. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @petra, ik denk misschien ook steeds korter kolven? Dat idd de spanning er af is ook? Af entoe laat ik Anne idd de spanning eraf drinken dat helpt wel..

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss leuke topictitel! ik stem voor! :D

maybebaby hier kwam het vocht rond de 30 weken er af en toe uit, volgens mij duurt het dan inderdaad wel iets langer voor het op gang komt als er voor die tijd niets uit komt, maar bv moet sowieso op gang komen ;)

zwendel had gisteren nog wel op hyves gepost, dus denk niet dat ze toen al bezig was;) haha ik zie dat je ondertussen hier ook gereageerd hebt ;) spannend dus nog steeds meis!

Petra ik heb van die soort hechtpleisters over mijn wond, 4 van die witte streepjes, had jij dat ook en wanneer heb jij die eraf gehaald?
    ik wou ze gisteren onder de douche eraf halen, maar nu ben ik helemaal niet zo'n held in dat soort dingen, ging ik toch bijna voor de vlakte in de douche!:) manlief geroepen die was zich kapot geschrokken!
    van hem mocht ik ze er nog niet afhalen, maar ik ben zo bang dat ze gaan infecteren ofzo. ben benieuwd hoe jij dat hebt gedaan!

hier vannacht weer een goede nacht gehad! onze kleine man laat ons heerlijk slapen 's nachts :D hij kwam om half 11 toen om 3 uur en toen weer om 7 uur :) daarna lekker nog tot de voeding van 10 uur in bed blijven liggen! lekker hoor!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haihai!
    Cass, wbt topictitel, ik zeg doen :D
    Maybebaby, groot gelijk.. Lekker rustig aan dus vandaag! Welk boek heb je klaarliggen? (moet nodig mn biebabbo opschroeven :p )

Delilah, heldin :D Is er niet gezegd na hoeveel dagen ze er af mogen dan?

Hier komen zo mn schoonouders dus ben er rest vd dag niet denk k zo :) Eindelijk worden de gordijnen op maat gemaakt voor het kamertje :D

Fijne zondag allemaal!

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dreamer, ik weet het:) ik ben wat dat betreft echt geen held haha, vanmorgen was de vk hier en ze zei dat ze er eventueel af mogen, maar dat ik ze ook mocht laten zitten tot ze er vanzelf af zouden gaan, dus dan doe ik dat maar:)
    veel plezier vanmiddag meis!

hier net weer lekker een blokje om gedaan, wat een lekker weer is het zeg! vanmiddag komt mijn schoonmoeder nog ff op bezoek :)

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Delilah, owww ik ben zo blij dat jij het ook doodeng vind! Dan ben ik niet de enige meut daarin hihi.
    Ik moest in het ziekenhuis onder de douche de wondpleister eraf halen en toen werd ik er ook helemaal naar van.

Die witte stripjes heeft de kraamhulp eraf gehaald. 6 dagen na de bevalling heeft ze de ene helft eraf gehaald en de andere helft de volgende dag. (dan liet ze, ze om en om zitten tot de volgende dag zeg maar) maar dat deed ze pas toen ze had bekeken of er geen bloed meer uit de wond kwam. Toen ze de stripjes eraf haalde bekeek ze ook of het er mooi dicht uitzat.
    Het was wel even een rotgevoel omdat die dingen op de stoppeltjes van je schaamhaar zaten geplakt dus als ik het nog een keer zou hebben zou ik ze onder de douche eraf halen of bv als je net van onder de douche komt.
    Als de vk zegt dat ze eraf mogen dan zal de wond dicht zijn hoor dus dan kan je het gewoon voorzichtig doen. of vragen aan je man of hij je wil helpen.

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ petra, moet idd morgen weer naar het ziekenhuis om 14.30. dan weer hartfilmpje, echo en inwendig onderzoek. geen idee hoe dat met inleiden zit. Denk niet dat ze dat gelijk doen tenzij het zorgwekkend is.

Vind het zo vervelend dat ik via mijn telefoon de berichten hier niet kan plaatsen. facebook en hyves ed lukt wel maar hier niet, dan geeft ie aan dat mijn bericht te kort is. pfff zo toch nog maar eens kijken.

@ Delilah, lekker hoor lekker een blokje om met de kleine Sem

@ maybebaby, heb eigenlijk prima geslapen, had ook een drukke dag gehad dus viel eigenlijk gelijk in slaap. Begin jij nu ook al met steken en krampjes... ja gaat voor jou ook al opschieten he wordt steeds spannender voor we het weten mogen we ook knuffelen met onze ukkies

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kben zelf ook geen held hoor met dat soort dingen meiden ;) maar wel geinig om te merken dat je daar dan idd niet de enige in bent :p Ik poep volgens mij al in mn broek bij t idee de eerste keer te moeten plassen na (natuurlijke) de bevalling :p

12. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Morgen krijgt Anne der eerste vaccinaties.. ik vind het zo spannend!!

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra ja die grote pleister die hebben ze er bij mij ook inderdaad afgehaald nadat ik gedoucht had, dat durfde ik ook niet zelf:) dus denk dat manlief en ik maar een keer samen gaan douchen dat hij ze er dan afhaalt ofzo ;) komt vast wel goed :)

dreamer haha dat zou ik ook hebben, ik vond nu de eerste keer plassen nog eng haha laat staan de eerste keer poepen, maar dat is me uiteindelijk erg meegevallen ;)

voel me verder echt super, geen last van de wond, wel voel ik de baarmoeder een beetje trekken, maar die pleisters, horror vind ik dat:)

Casss oh dat lijkt mij ook echt erg spannend! zo sneu is dat als ze van die prikjes krijgen, maar het is voor een goed doel! succes alvast voor morgen!

14. Maybebaby82

Zo de dozen zijn eindelijk opgeruimd! Ik ben helemaal trots op mezelf :) Wel erg moe nu, sinds 5:00 wakker en vandaag niet even uitgerust dus ik duik er vanavond vroeg in.

Cass succes met de prikjes morgen!

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    doe je wel rustig aan Maybebaby?

16. Maybebaby82

Delilah ja ik doe mijn best, maar is best lastig. Als ik de slag te pakken heb is het moeilijk om alles aan de kant te leggen voor een volgende keer :) Fijn dat het zo goed met je gaat!!!

Dreamer ik ben vanmorgen begonnen aan Genesis van Karen Slaughter. Leest lekker weg, ben al op blz.79. Als deze uit is heb ik Millenium deel III en Sonny Boy nog klaarliggen dus ik kom de dagen wat lezen betreft voorlopig wel door.

17. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Casss, Succes morgen met de vaccinaties van Anne, hoop dat ze er niet al te veel last van heeft

@ Maybebaby, Doe je idd rustig aan, weet hoe lastig het is hoor als je eenmaal bezig bent wil je het afmaken ook.

@ Delilah, lijkt me idd wel eng om die pleisters eraf te halen. Ik zou het manlief niet eens hoeven vragen die durfde zijn verband niet eens zelf van zijn pols te halen na zijn operatie hahaha. Hoop voor jou dat jou vriend meer een held is hahaha

Hier vandaag een hele luie dag, probeer wel zoveel mogelijk in beweging te zijn maar er komt echt niks uit mijn handen. Wel weer de hik gevoeld bij de kleine en af en toe een hele lichte beweging. Als ik meer beweging zou voelen in het wekend dan voor het weekend zou ik het ziekenhuis af moeten bellen maar vind het eigenlijk ook wel weer lastig aangezien het natuurlijk wel ietsjes meer beweging is dan afgelopen dagen en ik niet als een aanstelster gezien wil worden. Maarja wat als straks weer weinig tot geen beweging te voelen is....zit een beetje met mezelf in de knoop geloof ik grrrrr

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel, mijn man die durft dat wel, maar of ik het aandurf om mijn man dat te laten doen? :p

lekker een dagje niks doen toch! had ik op het laatst ook hoor, dat ik nog maar weinig zin had om wat te doen! lekker aan toegeven!
    en gewoon bellen meis als je het niet vertrouwd! je bent nooit een pieperd als het om je baby gaat hoor!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Succes morgen Cass!
    en een tip...niet kijken!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: gefeliciteerd met de doop van jullie Max!

@ Hier: dame vannacht weer een spooknacht... vannacht gaan we het anders doen!

@ dopen: ReneƩ wordt ook gedoopt en wel in de familie doopjurk van Harold's familie.

Deel Deze Pagina