ff snel... @Babywens: was het een mooie dienst? Je hebt vast een fijne dag gehad. Ella wordt niet gedoopt. Wij zijn wel allebei gedoopt maar niet gelovig opgevoed, dus voor ons heeft het absoluut geen toegevoegde waarde. Zou het heel hypocriet vinden van ons om haar dus te laten dopen... ieder moet het voor zichzelf weten, natuurlijk, maar ik snap het " dat hoort er toch bij " argument van mensen die verder niks hebben met de kerk nooit zo goed... edit: nu ik het zo terug lees lijkt het misschien of ik jullie daarmee bedoel, maar dat is natuurlijk niet zo omdat het voor jullie wel echt betekenis heeft... daar heb ik niet overheen gelezen, hoor... sorry als het dus anders overkomt... @Casss: succes met de prikjes morgen... hopelijk blijft het voor Anne ook bij de traantjes van het prikken... @Zwendel: succes morgen meid... of zou de kleine toch vannacht nog zijn opwachting maken... @Petra: JALOERS!!! Ik zei net tegen vriend " zo kom ik nu nooit thuis... @iedereen: vandaag bijgekletst met de stellen van de gym... leuk zo die babyś bij elkaar. Ella was uiteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard de mooiste... Ook leuk de ervaringen te horen... van de vier hebben er twee een heftige bevalling gehad, of eigenlijk maar eentje maar een is helaas nog totaal uitgescheurd door een fout van de VK (wel verdoving zetten maar vervolgens niet knippen terwijl daar nog wel tijd voor was ). Gelukkig totaal hersteld...
Ik kwam ook even vragen hoe de dienst is gegaan Babywens? @Mayke, ah gosh! dus papa en mama lopen op hun tandvlees nu? Pff die gebroken nachten zijn niks he! Hoe ga je het vanavond aanpakken? @dramaqueen, haha tuurlijk is je eigen kind het allermooiste! @mama's, gaan jullie op babyzwemmen?
@ Babywens, hoe was de doping?? was het een mooie dienst?? @ Petra, ik wil wel gaan babyzwemmen, lijkt me echt geweldig hahaha @ Dramaqueen, dat hadden denk ik alle ouders dat ze hun eigen kind de allermooiste vonden hahahaha niet zo raar toch, je eigen kind is ook gewoon de mooiste.
@zwendel wat lief dat je katje als een soort kruik bij je gaat liggen!! ze voelen meer dan dat wij denken!! altijd heel byzonder!! ben benieuwd hoe ze straks op jullie kindje reageren!! hoe gaat het verder met je?? dank je voor het duimen!! en heel veel succes morgen!! @lennyt je ongi is toch gekomen?? balen meid!! hopenlijk heb je deze maand een mooie roze test!! @maybebaby haha dankje...soms ben je gewoon te druk om ff te reageren he!! fijn dat jullie het eens zijn over de naam..ben benieuwd!! hoe gaat het met je?? alles klaar voor de bevalling?? wat afvallen betreft...ik ben een paar jaar terug bijna 30 kg afgevallen door echt gezond te eten en te sporten...ww is niet echt mijn ding maar vind het fijn dat het jou geholpen heeft!! @jesse meid ik weet dat t verslavend is haha alleen moet je er ook tijd voor hebben moet wel eerlijk toegeven als ik net ongi ben intresseerd t mij een stuk minder!! hoe gaat het met jou meid?? jullie willen het weer proberen na je ongi...woww vind het heel fijn voor jullie!! je bent sterk meid...en ik gun het je van harte!!! knuff zag lekkere gebakjes voorbij komen op fb...#zieterlekkeruitalsjeaanhetlijnenbent @petra woww meid je bent al aardig afgevallen!! wat super goed van je!! hoe ik af wil vallen vooral door gezond te eten en heel veel narigheid te laten staan!! de 1e week ben ik goed doorgekomen!! hoe gaat het met finn?? en met jou?? geen schuldgevoel meid als je wilt stoppen met kolven!! @mayd wij zouden ook graag 2 kinderen willen...een 2ling hmm vind ik zoo bijzonder!! gaan jullie 1e zelf proberen of gaan jullie gelijk onderzoeken doen?? het was toch een dubbel wonder dat je zwanger was..!! hoe gaat het met reneé? en met jou?? en lichamelijk nog veel klachten?? @dreamer heb toch maar een beetje geklust haha ach we gaan het wel zien hoor!! hoe ist daar??? en met je zwangerschap?? ik vind je echo's nog best duidelijk hoor!! @cass meid hoe gaat het met je?? en met je mooie dochter?? @babyliz bedankt voor het uileggen het nadeel van ovutesten voor mij is dat ik dan bang ben om hem te missen...ik word dan iets onrustiger!! maar goed op de dag van positief geklust en een dag later...we gaan t zien..merk dat ik nu een beetje onverschilliger word..van we zien t wel!! (in je achterhoofd denk je toch ook van t zal toch wel niet!! )ik heb ook besloten om volgende maand met tempen te stoppen!! ik heb zo'n onregelmatig slaappatroon dat ik soms de gekste temp krijg!! alvast heel veel succes en sterkte voor donderdag meid!! kan me voorstellen dat het niet fijn is dat jullie 100% weten waar jullie aan toe zijn..!! aan het einde van de maand hebben jullie toch verdere onderzoeken?? een dikke knuffel voor jou!! @nojumidy 4x op een avond????!!!! WTF!! haha echt niet dat 4x bij mij gebeurt hoor...en helemaal niet als het moet!! klussen moet wel een beetje leuk blijven!! ben blij dat het voor jullie geholpen heeft!! hoe gaat het nu met je?? veel last van je zwangerschap?? of valt het mee?? @pip 4x op een avond klussen misschien fijn??? no way dat ik dat fijn vind!!! dat gebeurt dus ook niet!! hihi vind jij dat wel prettig dan?? ik denk dat juist nu we wat langer bezig zijn het moeten niet echt prettig is...vind ik tenminste..tuurlijk doen we het wel wat vaker in onze vruchtbare tijd maar niet zoals in het begin hoor!! jullie?? hoe gaat het met de clomid?? merk je er wat van?? en hoe nu verder?? @babywens dank je meid!! soms fijn als het ook andersom zou zijn !! ja dan is een moederfiets helemaal ideaal zonder auto!! haha wel makkelijk dat je s-ouders er 3!! hebben!! lieff als max straks voorop de fiets zit!! maak je een foto als het zover is?? hmm wist niet dat kindjes vanaf 6 maanden al kunnen zitten..hmm ben best een leek wat dat betreft!! (wist jij alles al voor je zwangerschap??) hmm die foon zegt me niet zoheel veel...hihi maar je kan net zoveel als een Iphone denk ik?? ja ik heb ook wf!! maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het een soort moeten word..dus het al minder leuk word! je bent na de geboorte van max al 15 kg afgevallen?? ja vaak moeten de laatste kg wel door sporten eraf..hihi sorry je mag niet lijnen...stom!! hoe is het vandaag gegaan?? @dramaqueen hihi ik was dat van afvallen dus je kunt met een gerust hart babyliz die tip geven hoe gaat het met je?? en met jullie mooie meisje?? kijk als je meer dan 1 jaar bezig bent...wil je absluut je ei niet missen...maar het is niet zo dt het moet he!! die dag dat ik het vroeg dus wel gedaan...maar daarna niet meer (was ook omdat we 2 dagen TE druk waren!) maar we zullen zien waar het schip strand!! @delilah meid wat hebben jullie een mooi manntetje!! <3 gaat het goed met hem?? en het moederschap?? en hoe gaat het natuurlijk met jou?? ben je al een beetje gewend?? @jeskejes meid kan me voorstellen dat je hier niet zoveel bent..je hebt al genoeg aan je hoofd!! als jij je hart wilt luchten..waarover dan ook...ben je welkom!! hele dikke knuffel voor jou!! @miesemuis van harte gefeliciteerd meid!! hoe voel jij je?? @3etopic ik vind de naam van cass heel mooi!! hier gaat het wel goed..was begin van de dag een beetje down maar is nu zo goed als weg!! ik ben de 1e week lijnen goed doorgekomen..hopenlijk gaat de 2e week ook zo makkelijk!! mn vruchtbare week achter de rug...we zullen het wel zien!! heb wel besloten om na deze maand te stoppen met tempen...omdat ik zo onregelmatig slaap krijg ik soms de raarste temp!! en als je dan niet een duidelijke eisprong kan vinden heeft dat wel een invloed op je humeur!! dus kan ik beter mee stoppen!! jullie hebben wel weer veel gekletst hoor..weten jullie hoeveel tijd dit me gekost heeft?? haha met alle liefde!! fijne avond meiden!! liefs
@Delilah ohh kijk leuk, een geloofgenootje In welke kerk zit je? Wij in de Christelijk Gereformeerde Kerk. Mooi dat Sem ook gedoopt wordt.. wanneer doen ze dat bij jullie? Max is nu 6en een halve week en dat is opzich best oud.. maar hiervoor hadden we natuurlijk allemaal feestdagen waardoor het neit eerder kon. @hormonen die vliegen hier ook nog alle kanten op hoor dames, dus jullie zijn niet de enige hahah hoelang zouden die nog bij me blijven?? Tjah ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangere.. tis zonde voor de m annen hahah @zwendel heerlijk joh, zo'n luie dag.. en aan het eind van de zwangerschap mag dat ook hoor!! Heb je maandag nou een afspraak voor ctg, tenzij je de kleine van het weekend goed voelt? Ik zou gewoon gaan hoor! Kan zoiezo geen kwaad toch? @MayD Dank je wel @dramaqueentje haha ik snap het hoor. Had het ook niet verkeerd opgevat! Ik deel jouw mening helemaal! Voor ons is het een hele mooie betekenis, maar vind het ook apart dat mensen dat doen omdat het hoort ofzo. Leuk he, zo'n reünie. Dat hebben wij donderdag ook gehad.. haha Max was ook verre van de knapste hoor! En de jongste, maar toch de grootste en de wijste hahah @xxpetra jep ik wil wel heel graag op babyzwemmen!! Misschien binnenkort al eens een keertje met Max naar het zwembad.. gewoon vrijzwemmen! haha heb afgelopen zaterag een zwemluiertje voor hem gekocht, super lief!! Ook heel handig want dat is gewoon een zwembroekje als luier.. hoef je niet nog een luier onder te doen! @babytjuh zoo meis, je hebt weer flink wat getypt hahah ik ga zeker een foto maken als hij op zijn fietsstoeltje kan zitten (zal nog wel even duren.. alhoewel de tijd gaat zooo snel!) Ik wist ook nog vrij weinig van dingen af voor mijn zwangerschap hoor! Als je zwanger bent ben je er natuurlijk nog veel meer mee bezig en dan ga je je heel erg inlezen, tenminste ik hahah ben in die 9 maanden ook super veel te weten gekomen, wat ik daarvoor helemaal niet wist. hahah dat is wel waar.. Wordfeud is opzich heel leuk, maar dan wel op je tijd he? Soms wacht ik ook dagen voordat ik weer een woord verzin En is er al wat bij je aan kilo's? Gaat zo langzaam he? Ging het maar net zo snel als dat je aankomt.. Max zijn doopdienst was erg mooi vanmiddag! Hij heeft zich gelukkig redelijk rustig gehouden, wel was hij de hele dienst klaarwakker (anderhalf uur) en soms had hij wat last van krampjes en hoorde je een gilletje door heel de kerk hahah. Maar ben heel trots op hem! Daarna nog gezellig met familieleden en vrienden een broodje gegeten. Iedereen vond Max zo'n mooi kereltje en hij keek al zo wijs uit zijn ogen (hahah dat hoor ik toch eens vaak) Hij paste het doopjurkje gelukkig nog net, maar het had niet veel langer moeten duren Hier nog een fotootje dat Max gedoopt wordt!
Mooie foto hoor!! wat goed dat ie zich de hele dienst zo heeft ingehouden hahaha. Fijn dat de plechtigheid zo goed verlopen is. vind het ook altijd mooi als het voor iemand een speciale betekenis heeft. Wij laten onze zoon niet dopen omdat zij allebei niet gelovig zijn. maar alle respect voor mensen die dat wel zijn. Ieder zo zijn ding toch.
mooie foto babywens! en wat fijn dat Max zich als een echte heer heeft gedragen vandaag! Waar heb je die zwemluier gekocht? Ik heb een zwembroekje voor Finn en luiers voor eronder gehad van een vriendin. Ik heb de 2 zwembaden hier in de buurt even gemaild over babyzwemmen, anders rij ik misschien naar Goes maar daar is het wel heel erg vroeg en aangezien je een uur van te voren geen voeding mag geven wordt dat wel lastig op de vroege ochtend voor Finn. Misschien ga ik binnenkort ook wel eerst vrijzwemmen met hem om te kijken of hij het zwemmen überhaupt leuk vind voor hij alles bij elkaar krijst @Zwendel, succes morgen meis! Ik zou ook gewoon gaan hoor, het kan geen kwaad en dan ben jij gerustgesteld! @babytjuh, super knap dat de eerste week zo goed is gegaan joh! Ben je al op de weegschaal geweest of doe je dat eens in de zoveel tijd pas? Zet m op hoor!
Gefeliciteerd ( beter laat dan nooit ) Hoe is het gegaan? alles goed met jullie splinternieuwe gezinnetje? @hier Volgende week maandag naar de verloskundige voor de 16 weken controle. Ik heb nog totaal geen buik, maar ben wel super benieuwd wat het is. En hopelijk is alles goed met haar/hem. Ik wou naar een pret echo gaan met 17 weken. hoor dat het vanaf 16 weken te zien is. Met hoeveel weken wisten jullie het geslacht? Gewoon 20 weken of zijn er nog meer die niet konden wachten ?
@Babytjuh, je hebt nier goed gelezen denk ik want 4x op een avond is voor ons ook niets aan. En het heeft ook geen nut. want na 1x komt er meer water uit dan zaad. (het heeft natuurlijk wel nut als je er wel zin in heb) Voor jouw weer de spannende weken! hoplijk eindelijk eens raak! @Babywens, mooooie foto! Mooi jurkje ook. bij ons in de familie is ook een oud jurkje die mijn opa ook nog heeft aan gehad! @petra, zwemluiers! aha ik dacht al, hoe kan het dat zoveel babys al zwemmen!!
@pip, hihi idd. maar ik wist ook niet dat je er speciale zwembroekjes van hebt. @gucci, wij waren super nieuwsgierig maar met 27 weken wisten we het pas omdat Finn zijn benen stijf dicht hield of met zijn billen omhoog lag. Finn heeft vandaag écht veel geslapen. hij komt als hij wakker is niet suf over en hij heeft flinke plasluiers dus misschien gewoon een luie dag..? (voeding is wel omhoog gegaan dus misschien dat hij voller zit...en gisteravond naar drukke verjaardag geweest waar hij zijn ogen heeft uitgekeken dus misschien ook moe daarvan)
@ Petra: Ik heb Reneé gister om 23 uur de fles gedaan en ben direct het bed ingedoken. Om 3 uur kwam ze weer en vervolgens om 6.30 uur. Het ging dus goed. Babyzwemmen hier eerst maar niet. Ik vind het ook een beetje te duur met 7,50 euro per les hiero... @ Babytjuhh: we gaan het eerst zelf zonder hulp van buitenaf proberen. Wie weet is mijn cyclus na de zwangerschap wel ineens anders? Goed dat jij je rust van het tempen neemt meis, doe dat wat goed voelt en waarbij je je relaxed voelt en dan komt het echt wel goed. Succes met je 2e dieetweek. @ Babywens: wat goed dat jullie Max zo mooi rustig bleef!
@ babywens, ik dacht dat die zwemluiers er alleen in grotere maten waren... tenminste als ik de goede voor me heb..... Hier net wel de kleine man eventjes een heel klein beetje gevoeld(billetjes omhoog) maar heb wel besloten om de afspraak in het ziekenhuis te laten staan voor vanmiddag, voor eigen gerustheid en vind het toch nog niet overtuigend voelen. Zou eerst alleen gaan (manlief vond het vorige keer vreselijk saai in het ziekenhuis die 2,5 uur dus had gezegd dat ie niet perse mee hoefde hij gaat verder altijd wel graag mee en ik vind het niet erg) maar schoonzus wilde graag mee dus gaan we die vanmiddag ff vervelen in het zh hahaha ( en kan ze ff naar d'r neefje/petekind gluren) Wel weer een mijlpaal.... ik heb vannacht melk gelekt hahahahaha (nog niet eerder gehad en weet dat het niks hoeft te betekenen maar vond het nu wel even een leuke positieve bijkomstigheid)
@zwendel ik denk dat je blij bent als je kleine man er is zo te horen kan me ook voorstellen da je een beetje ongerust bent dus als je je beter voelt om het even te controleren zou ik het wel doen @mayd het zou mooi zijn als het zonder hulp van buitenaf lukte niet ? @gucci alweer voor de 16 weken controleren hey wat gaat de tijd toch snel een jaar is niks meer tegenwoordig alvast succes maar zullen je nog wel vaker zien deze week @petra is toch mooi meis als dat finn veel geslapen heeft @babywens goed om te horen dat het met de doopdienst goed gegaan is en da heeft ie goed volgehouden dan 1.5 uur zeg haha al het maar leuk en gzellig was toch @babythjuh en pip hoest met jullie dames alles goed? hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb af en toe moeilijk om bij te houden als je een hele dag gewerkt heb dan mis je een heel deel hier
@ Lennyt: inderdaad meid. Hoe gaat het nu bij jou? Heeft je ongi nu echt goed doorgezet of moddert het nog aan?
Goedemorgen! Vandaag voor veel mensen de meest depressieve dag van het jaar volgens een psycholoog...Nou het wordt lekker zonnig, ik heb een vrij dag en mijn sjaggo bui is ook over dus ik doe er niet aan mee. Zwendel goed dat je de afspraak laat staan, kan geen kwaad en wieweet wat ze gaan doen. Gefeliciteerd met je lekkage haha...ik zit er ook met smart op te wachten! De voedings bh's zijn binnen, wat een lelijke en vormeloze dingen! Ik heb twee maten gekocht want weet niet hoe groot ze na de bevalling zijn. Hoe is het met de autojacht? MayD fijn dat Renée jullie een goede nachrust heeft gegeven. Ik heb me nog niet verdiept in de kosten van babyzwemmen eigenlijk, maar vergeleken met vrijzwemmen is 7,50 idd best prijzig. Dramaqueen leuk dat jullie elkaar weer gezien hebben na de bevalling. Best gek om al die bevallingsverhalen te horen lijkt me, zeker als het horror is geweest. Petra ja ik wil graag gaan babyzwemmen. Ik heb ooit meegedaan met mijn neefje (is nu 13 haha) en kan me nog herinneren dat ik het superleuk vond. Een lui dagje hebben we allemaal wel eens, dus Finn mag daar ook wel een keer aan meedoen. Babytjuhh wow 30 kg, wat knap!!! Wil je er nog meer afhebben of zijn er stiekem weer een paar kilo's bijgeslopen? Diep respect dat je zoveel kan afvallen hoor! Kan me wel voorstellen dat je het tempen even wil laten voor wat het is. Als het zo schommelt heb je er nu toch niet zoveel aan. Babywens wat een mooie foto! Fijn dat de dienst helemaal naar wens is verlopen en dat Max zich gedragen heeft. Ik en mijn vriend zijn beide niet gedoopt of gelovig opgevoed. Ben wel eens bij een doop geweest, dat is wel bijzonder om mee te maken. Nog 9 mnd na de bevalling last van hormonen Jeeminee ik hoop van niet! Ik word er trouwens wel eens in mijn buien op aangesproken door mijn vriend, of ik last heb van mijn hormonen...nou ik kan je zeggen dat is op dat moment géén slimme opmerking! Grrrrr Gucci jij gaat ook hard ineens! Volgende week de echo al! Wij weten niet wat het wordt, maar anders hadden ze dit bij de 20 wkn echo wel kunnen zien verwacht ik. Voel je je goed? Lennyt hoe gaat t met jou? Nog vergeten te vetellen dat ik vorige week geld heb bespaard! Een aantal winkels en supermarkten stunten door te zeggen dat wanneer je elders een product goedkoper vindt, je dan je geld terugkrijgt en/of het product gratis. De box die we bij Babydump hebben gekocht was in de aanbieding bij een andere winkel, scheelde 60,-! Dit geld krijgen we nu netjes van Babydump teruggestort. Ook de Pampers waren bij Nettorama goedkoper dan bij de Jumbo (ik was op jacht om prijzen te vegrelijken hihi) dus heb ik van Jumbo een heel pak t.w.v. 10,- cadeau gekregen.
het heeft wel doorgezet meende vrijdag een dikkere klodder bloed gespot te hebben dus toen schrok ik een klein beetje maar heb niet te klagen met 3 dagen ongi en een cyclus van 29 dagen deze periode dus we zien wel
@ Mabybaby: is inderdaad mooi bespaard. Zo had ik ook een mooie bespaaractie: bij Zeeman 50% korting op de afgeprijsde prijs van veel babykleding, rompers etc. Uiteindelijk 4 euro betaald voor 6 rompers en 1 blouse. Ik ga vanmiddag ook weer even heen om nog wat grotere rompers te kopen. (ik heb de rompers met knoopjes aan de hals, niet de uitrekbare hals). Voor 50 cent per romper is dat geen geld.
babywens wij zijn Nederlands Hervormd, en ik denk dat Sem straks ook een week of 6 zal zijn als hij word gedoopt bijzonder om te zien zo'n foto! en fijn dat Max zich goed heeft gedragen Gucci hier met ruim 16 weken de geslachtsbepaling laten doen, en was inderdaad goed zichtbaar wij (lees: ik) konden niet meer wachten haha Petra de kraamverzorgster hier adviseerde niet voor de 10 weken te gaan zwemmen met een baby in een openbaar zwembad maar babyzwemmen mocht dan weer wel omdat het bad dan warmer was ofzo! lijkt me heel leuk om te doen misschien ga ik dat ook nog wel doen! Lekker toch dat Finn zoveel heeft geslapen? haha maar wel logisch dat je je dan toch een klein beetje zorgen maakt! zou ik ook doen ff een vraag, maar had jij ook zoveel last van je baarmoeder? ik heb eigenlijk geen last meer van de wond/litteken, maar ik verneem mijn baarmoeder wel heel erg. kan ook niks straks daar hebben en wat jij zei van dat dove gevoel dat heb ik ook, een heel stuk voelt heel doof, net zo raar! maar herken jij dat van de baarmoeder? oh trouwens, de hechtpleisters heb ik er gister vanaf gepulkt best een beetje trots op mezelf Mayke zo dat is niet mis 7,50 per les! is dat bij de kolk? hoor wel meer over dat de zeeman nu zo goedkoop is, van de week toch maar eens gaan kijken als ik me goed voel zwendel haha 2x melk gelekt! haha ik vond dat altijd best wel vervelend, word je wakker met zo'n vlek in je hemd maybebaby nou hier niet depressief hoor en goed bezig met je geldbesparing! als je maar goed op let he!