wow weer veel gepraat hier doe me best om het bij te houden @delilah fijn dat ze op je werk zo meeleefde geeft een fijn gevoel lijkt me en fijn dat sem netjes om de 3 a 3.5 uur komt @mayd had je een onslagbrief ingeleverd dan? mag toch hopen dat wat voor reden je er ook voor zou hebben jou begrijpen @ dreamer gaat me toch niet zeggen dat de kleine je schopt omdat ie der uit wil whehehe en rust maar lekker uit dan @ petra oh wat vervelend meis kan me voorstellen dat je dat nu niet kunt gebruiken dat ontslag @ maybebaby: veel succes bij de vk dan voor je standaardcontrole
Lennyt, dat hopen we toch niet nee Dan is ze ook nog flink aan de verkeerde kant hahaha Pff ben echt al een paar dagen goed neusverkouden.. Nu leek het gisteravond minder te worden... Maar nu toch weer opgestaan met aardige hoofdpijn vanuit mn neus.. Bah... Hoe is t verder met jou lennyt?
Mag niet klagen gaat best aardig maar zit me stiekem toch een beetje te irriteren omdat die van mij alleen wil een week voor mijn eisprong en rond mijn eisprong niet en ja daar kank nie zo veel mee
@dreamer misschien met je neus boven een grote bak met kokend water en een flinke dosis dampo gaan hangen
Durf ik nnu niet zo goed.. Achja begin vd zwangerschap ook gehad.. Toen is t ook over gegaan.. Schijnt trouwens nog redelijk goed te zijn voor de antistoffen voor je kleine ook dus
@ dreamer bouwt hij/zij wat weerstand op dat scheelt weer Was der gister een aan het klagen had jij zondag een eetbui ofzo had een grote schotel stoofvlees op met een grote hamburger en das normaal veels te veel voor mijn doen mja ik had honger whahaha
@ Lennyt: er zijn verschillende redenen waarom ik mijn ontslag heb ingediend... maar in hoofdzaak omdat mijn man en ik pertinent tegen de kinderopvang zijn en er geen mogelijkheid is dat mijn man 2 dagen thuis zou kunnen werken. Dat er ook een heleboel stress door mijn werk is geweest in de zwangerschap en ik daardoor in een depressie ben gekomen weegt ook enorm mee in deze beslissing. Persoonlijk ben ik er ook helemaal klaar mee als ze zo omgaan met een loyale werknemer die er al meer dan 5 jaar werkt. Zoals gezegd, maandag ga ik wel ff buurten op het werk en kijken wat hun reactie is. Ik weet iig dat ze de brief hebben gekregen omdat ie per aangetekende post is gegaan.
Heftig dus Mayke!! Hopelijk valt het mee maandag.. En zo niet.. Nja je hebt er niks meer mee te maken toch Hmm mn schoonmoeder heeft zondag de gordijnen op maat gemakt voor de babykamer.. Maar ze zijn gewoon zooo dun.. Nu zei ze dat ze er wel een stuk verduisterende stof achter kon zetten... Scheelt iig weer nieuwe kopen
lennyt het is inderdaad handiger als hij rond de eisprong wil, anders heeft het inderdaad weinig nut heb je hem dat wel uitgelegd dan? dreamer beterschap meis! net op het werk geweest en alleen maar leuke reacties gehad, erg prettig dus, iedereen vind het zo'n mooi kereltje en dat doet je moederhart toch goed he? haha erg fijn dat iedereen zo enthousiast is
Hihi kan me voorstellen dat dat je goed doet Hier net gegeten.. twee crackers.. Maar nog steeds trek dus er nog maar een derde bij maken
Sooooo cute Delilah! Kan me voorstellen dat ook iedereen op je werk weg van hem is. Alles bij de vk was weer in orde. Bloeddruk 90/60 dus nog steeds lekker laag. Eigenlijk geen bijzonderheden, moet volgende week weer terugkomen. Net een broodje gegeten en vanmiddag de eerste echte babywas draaien
@ Delilah: wat een moppie! @ Maybebaby: fijn dat je weer door de keuring heen bent! Babywas... heerlijk Ik heb weer 3 foto's aan mijn foto-album toegevoegd van onze scheet