In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden! -2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ lilsuz
    je hebt vandaag je 1e jurk aangepast he!!
    hoe was het?? was het DE jurk??
    is je vriend al weer terug?? is hij op tijd voor je ei??
    ben je al begonnen met ovu testen??
    ik ben deze maand daar voor het 1e mee begonnen en ik vind het ideaal!!

@ casss
    je hebt 11 juli de 20 weken echo??
    dan horen jullie wat het word??
    spannend hoor!!
    hoe gaat het verder met je??

@ delilah
    wat fijn dat jij je een stuk beter voeld!! denk je wel om jezelf??
    geeft niet hoor dat je me niet kon helpen :D

@ petra
    haha ik zal mijn man straks gaan bespringen hoor..alleen ben ik straks wel aan rust toe hoor auww haha
    zwanger willen worden blijft toch een apart/byzonder/vreemd iets haha :D
    wat fijn dat alles goed was met jullie kindje!! en dat je het hartje weer gehoord hebt!!
    woww in 2 weken tijd het gewicht verdubbelen!! dan gaat het zeker hard!!
    hoe gaat het verder met je?? hoe was het in de stad?? nog dingen gekocht??

@ mick
    wat fijn dat je lichaam zich zo snel hersteld heeft en je zelfs al weer een ei sprong hebt!! heel byzonder!! dus je bent weer vol op aan het klussen?? ben je afgelopen week bij je vriend geweest??
    wat zou dat fijn zijn geweest!!

@ babyliz
    hoe voel jij je?? nog geen ongi te bekennen?? ik hoop dat het deze maand raak is voor jullie!!

@ dramaqueen
    wat een schattig hondje!! en wat een leuk idee met een roze strik!!
    misschien dat jullie het nu in een x eens worden over het kaartje!!
    zijn jullie er al uit hoe jullie meisje gaat heten??

@ babywens2011
    hoe gaat het met je?? maandag de 20 weken echo!! leuk!! willen jullie weten wat het word?? wat fijn dat jij je kindje gevoeld hebt!! wow!! heel veel plezier maandag!!

@ mayd
    wat fijn dat alles goed was tijdens de 12 weken echo!!
    jammer dat jullie kindje niet goed te zien was!!
    lichamelijk gaat het dus wat minder met je..hopenlijk helpt de fysio!!

@ nanon
    je kan bijna testen he!! denk je dat het raak is deze maand??
    ik hoop het voor jullie!!

@ nojumidy
    kan jij al bijna testen?? volgende week heb je een afspraak met de gynaecolooog he..hopenlijk gaat die als nog niet door!!

@ jeskejes
    wanneer is je nod?? wat goed van je dat je gestopt bent met roken!! heb je nog veel moeite?? probeer door te zetten he!!

@ zwendel
    hoe was je echo vandaag?? wat fijn dat jullie vakantie leuk was...en jullie nog goed van elkaar hebben kunnen genieten!! ben je nog geslaagd voor de positie broeken?? hebben we al een buikfoto van jou gezien??

@ satire
    ik ben afgelopen week ook begonnen met ovu testen van sensitest, ik vind ze zelf heel erg prettig en duidelijk in gebruik!! wil je ze de komende maand al gaan gebruiken??

@ maybebaby
    hoe gaat het met jou?? heb je 13 juli de 1e echo?? spannend zeker??

@ nanon
    balen dat je 6 dagen achter elkaar moet werken!! moet je vaak de weekenden werken?? toeslagen zijn zeker mooi en je moet maar zo denken als je zwanger bent...is dat allemaal over!!
    hoeveel dagen zou je dan evt willen werken?? of stop je dan helemaal??
    denk je dat je ongi word??

@ babyliz
    aaaahh zal het??!!! ik hoop het!! is toch positief dat je temp gestegen is?? en dat je zoveel kramp al had...:D
    ik had dus vandaag een lichter streepje dus...ik had dus maar 1 dag een knaller!! vond het wel vreemd hoor haha (ik dacht gistermiddag van zal dit echt een knaller zijn..dus ik teste savonds nog een keer omdat ik zo twijfelde haha tja had er niet aan gedacht dat die al veel minder zou zijn)

@ liefkleintje
    balen dat je zoveel pijn hebt en dat ze denken dat het een cyste is!!
    ik hoop dat het allemaal goed uit pakt meis!!
    sterkte voor maandag!!

@ jesse
    meis heel veel sterkte!! dikke ***knuffel***

hier gisteren een knaller test..dus ga nu lekker mijn bedje op zoeken ;) (samen met mn vriend ja haha)
    morgen nog werken en dan weekend!!
    iedereen een heel fijn weekend!!

liefs

2. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

Hier vandaag wat minder heb erg buikpijn echt menstruatiepijn maar het zakt steeds weer weg :( heel de dag snel naar de wc om te kijken of er al iets door is gekomen maar geen bloed gezien.

Gister ging ik lekker met mijn man in bad en was net uitgekleed zegt ie ineens huh ? zijn jou borsten nou gegroeid had wel een heel erg gevoel in mijn borsten ook vandaag stond heel mijn bh in de zijkant van mijn borsten :(

Ik kan echt niet wachten met testen :p:p:p maar ben hier niet de enigste word 4 keer per dag gevraagd wanneer gaan we nou testen ?? hihi

Heb zelf met alles wel het is veel ste vroeg om dingen te merken maar dan zegt me man weer van het kan wel ;)

Ik ga proberen om het uit te houden om woensdag te testen :p

Liefs Kim

3. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Babytjuhh op 13 -7 gaan we naar de vk voor de intake maar a.s. donderdag de 7e krijgen we de 1e echo al!

En ja...we wilden wachten tot na de echo maar konden het niet meer voor ons houden! We zijn bij mijn ouders op de koffie gegaan en ik heb mijn moeder een cadeautje gegeven, toen ze het uitpakte kwam er een héél klein rompertje tevoorschijn. Traaaaaanen met tuiten en mijn vader wist ook even niet meer hoe hij het had, echt zo leuk! Ik heb me nog nooit zo zenuwachtig gevoeld. Zondag zijn mijn schoonouders aan de beurt hihi.

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mayke, het was inderdaad een hele opluchting. Hoe raar het ook klinkt want je kan er bijna vanuit gaan dat het niet meer fout gaat als je bijna 19 weken bent maar het is toch elke keer spannend als ze de doptone op je buik zet.

Kim, waarom test je nu nog niet? Als jullie allebei zo nieuwsgierig zijn en je man het idee heeft dat je borsten groter zijn...why not! Is die negatief dan kan je van de week altijd nog een keer testen.
    Verder zegt het echt niks hoor over of het te vroeg is om wat te voelen! De ene vrouw voelt juist zo vroeg al van alles en de andere vrouw pas later. Als jij iets aan je lichaam merkt..ik zou er een testje tegenaan gooien!

Babytjuh, jemig meid wat goed dat je op iedereen kunt reageren. ik begin altijd enthousiast met typen en vergeet dan de helft :)
    We hebben heerlijk gegeten in de stad!
    Jeroen moest wel om me lachen, want tijdens het eten kwam er een horde mannen in pak en vrouwen in jurkjes voorbij. Ik keek schijnbaar erg zielig toen ik zag dat Jeroen keek en vervolgens zei ik...je vind me zeker niet meer aantrekkelijk. hahahaha op het moment dat ik het zei dacht ik...zei ik dat? hahaha. Zwanger zijn is hartstikke leuk maar je zegt er soms maar rare dingen door hoor ;)

Liefkleintje, wat rot die onzekerheid joh! en vervelend dat jullie nu even wachten terwijl je eisprong eraan komt maar hopelijk komt er maandag duidelijkheid en is het goedaardig!

Jesse, hele dikke knuffel!!

Mayke, wanneer komt er weer een buikfoto van jou?

Jeskejes, echt goed dat je volhoudt! ik heb zelf nooit gerookt maar toen Jeroen stopte met roken zag ik hoe moeilijk het was. Zet 'm op hé!

Nanon, heb je er een goed gevoel van deze maand?
    en babyliz hoe is dat bij jou?

5. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!!

wij krijgen gezinsuitbreiding........ ze is nog zwanger maar met een aantal week gaat ze bevallen van prachige kittens!
    we nemen niet 1 maar 2 katjes!!
    leuk he!... ben helemaal blij.... ga nu gauw slapen, morgen 7 uur beginne!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Delilah: Thanks. En ja, zeker wel testdrang. Wil tot na het weekend wachten, maar ben benieuwd of dat gaat lukken.
    @xxpetra: Dankje voor het duimen, hopelijk helpt het.
    Op deze belgische site Aanbevolen toename op basis van BMI | UZ Leuven staat wel hoeveel je ongeveer mag aankomen tijdens zwangerschap, bij elk bmi staat weer wat anders. En als je op bekijk spreidingscurve klikt, dan zie je ook in hoeverre je daarvan af kunt wijken. Misschien heb je daar iets aan? Maar idd is iedereen verschillend, de 1 komt 5kg aan en de ander misschien wel 25. Succes ermee iig.
    @liefkleintje: He wat naar. Hopelijk is het goedaardig! Sterkte ermee.. Heb verder geen ervaring met een cyste, dus kan je niet verder helpen.
    @Jesse: Hele dikke knuffel.. Moeilijk zeg, dit alles.
    @babytjuhh: Tempstijging is zeker positief. Hopelijk istie morgen niet ineens gedaald;) Vind het echt spannend worden nu!
    Haha, nou 1 knallende test is opzich ook genoeg toch! En je ei komt na die test binnen 24-48 uur.. Temp je er ook bij of nog niet?
    @nujomidy: Haha, zo spannend altijd he, dat wachten. Op hoeveel dpo zit je nu? Duim voor je!
    @maybebaby: Ooh wat een lieve reactie, leuk zeg :) Fijn dat je al zo snel een echo krijgt ook!

Hier nog niks te bekennen, officieel is morgen dag 29 al :D (de vorige 2 keer kwam toen mn ongi). Ben heeeel benieuwd!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Oh haha, zijn er alweer 2 reacties voor me geplaatst.

@xxpetra: Op dit moment begint er wel een goed gevoel te komen, vooral door de hoge temp van vanochtend en na de rugpijn van gister. Maar uit zelfbescherming juich ik nog maar niet te hard. Als morgen(op 'nod') mn temp nog zo hoog is word ik wel enthousiaster denk ik:D
    @Nanon: Oooh leuk! Ben jaloers;)

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi

Ik zit vandaag op dag 9 DPO en ga dan denk ik morgen toch maar een test doen we gaan morgen ook naar mijn schoonouders in limburg dus dan heb ik wel een leuke dag hihi ("leuke'' ;) schoonouders)
    Ben zoooo benieuwd maar heb wel zo'n gevoel van het zal toch wel niet

Liefs Kim

9. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ohhh leuk jonge katjes :D wij hebben hier ook 4 katten (noorse boskatten) en een hondje (chihuahua X vlinderhondje)

Ik heb vandaag een konijntje voor mijn moeders verjaardag gekocht hihi :p

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Pfu, succes dan. Zowel met testen al met de dag met je schoonouders;)Hopelijk klopt je gevoel niet en komen er 2 mooie lijntjes;)Dit topic heeft wel weer wat roze nodig!

11. zwendel

zwendel Niet meer actief

@babytjuh jeetje het lukt jou echt om op iedereen te reageren in 1 berichtje knap hoor petje af mij lukt het niet hahahah

Echo was echt super gisteren zodra ze het echo apparaat op mijn buik had gezet zagen we gelijk heel duidelijk ons kindje in beeld, lag lekker te spartellen en te zwaaien. Vooral dat zwaaien zag er erg grappig uit alsof het wilde zeggen "joehoe hier ben ik zien jullie mij" de verloskundige moest er ook erg om lachen. de beentjes en armpjes waren echt al zo goed te zien we konden zelfs al de vormng van de vingertjes en teentjes zien en de aanzet van het neusje. Schoonmoeder en 2 schoonzusjes en natuurlijk ook mijn vriend waren bij de echo (heb een hele goede band met mijn schoonmoeder en 2 schoonzusjes ) en we moesten allemaal even een traantje wegpikken hoor was ook wel zo'n opluchting na de mk. Ze wilde zo graag een keer mee met de echo en ik wilde dat niet met de 20 weken echo want ik wil niet dat ze weten wat het wordt dus dacht dan nemen we ze nu mee maar toen ik ging liggen had ik wel even zoiets van als het maar wel goed is....

Ben ook geslaagd voor de zwangerschapsbroeken, dat had ik echt eerder moeten doen zeg wat zitten die lekker en het was ook nog uitverkoop bij prenatal heb er gelijk maar alvast 3 gehaald hahaha

Morgen naar de Baby dump krijgen van mijn ouders de kinderwagen en eigenlijk wilde mijn vader nu niet meer wachten nu deze echo goed was en wij hadden er al een leuke gezien via de site. Dus morgen ff paps zijn portemonnee leegplunderen haaha (oke niet echt hoor zo ben ik nou ook weer niet)

@babyliz idd we kunnen wel wat meer roze gebruiken in dit topic het lijkt een beetje stil te staan. Dus dames allemaal een test met 2 streepjes aub....

Zal dit weekend ook nog even een buikfoto maken en plaatsen

oja nog een vraag hebben jullie ook dat je vooral 's avonds last hebben van jullie borsten? Ik moet 's avonds echt mijn bh uit doen omdat ik anders helemaal gek wordt en ik heb echt goede ondersteunende bh's die overdag echt heerlijk zitten was benieuwd of meer meiden hier last van hebben.

groetjes en een fijn weekend

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Petra: mijn buikfoto komt z.s.m....

Vandaag verder met de logeerkamer (projectje heeft al meer dan 3 maand stilgestaan).

Ik zal mijn mams binnenkort even vragen de balken te schilderen...

Gisteren e.e.a. bij de hema in de aanbieding gekocht (rompertjes, broekjes etc. allemaal lekker sekseloos hahaha)

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: Wacken wordt dit jaar onze 9e keer... Hopelijk volgend jaar weer, maar dan met de kleine erbij!

14. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat zei iemand anders ook al... En inderdaad, hij ZIET er lief uit ;). Ach nee, ik mag niet klagen, hij is ook wel lief, maar tegelijkertijd erg ondeugend. Maar goed, het is een Terrier, dus dat zat er dik in. Beestje doet in ieder geval geen mens of hond kwaad, is heel sociaal, maar wat voorbij kruipt, vliegt, of waggelt moet maar snel voorbijgaan... Overigens had ik laatst vier paar babysokjes gekocht... had hij ze in een onbewaakt ogenblik gepakt en... er 5 (!) opgegeten. Bij de dierenarts kwamen ze er een voor een weer uit, gelukkig. Was wel zielig: hij kreeg eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel koekjes omdat 'ie al een poosje niets (nou ja, behalve die sokjes dan :p ) had gegeten. Helemaal blij, kwispelen, naar de dierenarts opspringen om kusjes te geven... krijgt ie daarna een spuit en wordt 'ie zo beroerd als kan zijn...

De naam staat 100% vast. Ik weet niet of ik dat al eens heb verteld, maar mijn moeder heeft destijds nog uit onze lijstjes haar favorieten uitgekozen, zodat ze nog de naam kon meegeven aan ons kindje. Ik houd m natuurlijk nog geheim, maar mocht je een idee krijgen van de stijl: de afvallers waren Anna (1e keus van vriend) en Veerle. Zonder het te weten heeft mama dus mijn favoriete naam gekozen (WOOHOO!)

Hopelijk heb je goed geklust :p en met resultaat!

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jesse: Begrijpelijk, hoor! Neem lekker de tijd voor jezelf en om alles te verwerken.

@Zwendel en de andere zwangerschapsbroekliefhebbers: Is het echt zo fantastisch? Heb er al wel een gekocht, maar mijn eigen broeken passen nog steeds en zitten nog prima, dus ik blijf het maar uitstellen om 'm aan te doen...

@Zwendel en Petra: Fijn, die goede echo's. Jullie hebben vast flink genoten! Oh, en Petra, ik snap je helemaal hoor. De kans is misschien heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein, maar toch... het blijft zooooo spannend!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    @babytjuhh....wat ongelooflijk hoe goed jij op iedereen kan reageren!! Heb jij een fotografisch geheugen? ;)

Bedankt allemaal voor de lieve woorden!! Ik heb net toch de huisartsenpost gebeld! Pijn zakt nu ook steeds verder....in mijn benen!
    Ik vertrouw het gewoon niet!
    Ik mag om 11.05u komen....met urine! (ze denken ook nog aan nierstenen)

Ik ben dus heeeel benieuwd! Vanmorgen toch nog geklust;) Medisch gezien zou het gewoon mogen om zwanger te worden! Dus we zullen zien....

17. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig meis, ik heb gewoon over jouw voorgaande bericht(en) heengelezen, zie ik nu! Sorry, zeg! In ieder geval goed dat je de huisartsenpost hebt gebeld als je iets niet vertrouwt... je hebt maar een lijf en daar moet je het mee doen.... altijd voor jezelf kiezen dus in zo'n geval! Ik hoop dat de uitslag meevalt en dat je SNEL van je pijn af komt! Succes en sterkte!

18. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ dramaqueen ik had echt al last van mijn gewone broekenvooral bij lang zitten knelde de broek onwijs in mijn buik en moet zeggen heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan maar moet er wel ff aan wennen maar knelt in ieder geval absoluuut niet dus daar ben ik erg blij mee

@ Liefkleintje Succes hoop dat het meevalt

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Liefkleintje, hoe was het bij de HAP? Hopelijk kunnen ze er snel achter komen wat er aan de hand is. Als de pijn maar over is toch!
    en hopelijk is het dan ook nog raak deze maand!

@dramaqueen, ik vind het echt een prachtig gebaar dat je,je moeder de naam nog hebt laten kiezen en dat ze dan nog jou favoriete naam heeft gekozen...kippevel!
    Hebben jullie al veel gekocht voor de kinderkamer of kleding?
    Kan jij je broeken nog aan? wat goed zeg! Ik ben met een week of 8 zwangerschapsbroeken gaan dragen omdat ik last had van mijn buik door mijn darmen. met 15 weken heb ik nog een spijkerbroek van mezelf gepast en die ging nog dicht maar erg comfortabel zat het niet meer dus ik pas ze ook niet meer.

@ Zwendel, wat fijn dat de echo goed was! Krijg je met 12 weken nog een echo of was dit "de 12 weken echo" ?

Ik ben net weer ouderwets met mijn moeder de stad ingegaan. (waren op vakantie geweest) We kwamen mijn schoonmoeder tegen die gelijk begon over hoeveel ik al was aangekomen. Toen ik vertelde dat Jeroen ook op de weegschaal had gestaan vroeg ze gelijk waarom hij dat zou doen en dan zouden mensen die ev ook bij de vk zaten ook zien hoeveel hij weegt. (jeroen is 1.96m en weeg 102kg dus dat is echt niet veel) Ik stond alweer te koken daar...bah!
    *zucht* mijn schoonouders hebben echt een obsessie voor gewicht! Vanavond gaan we er eten en verjaardag (heb er nu al zin in ;)) maar dit keer heb ik besloten dat ik er wat van ga zeggen! Ik wil straks nl niet hebben dat ze ook zo tegen ons kind gaan praten!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    You go girl!

gewoon van je afbijten mag best een keer hoor. Het is uiteindelijk wel jullie kind en niet die van hen!

Succes meis.

Deel Deze Pagina