Wij gaan voor onze eerste! Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Djuke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou, tis weer fraai! Onze hele clubhuis foetsie!
    Gelukkig is een nieuwe snel genoeg weer in elkaar geflanst! Dus meiden hop, hop in galop hierheen! :D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ahh gevonden! :D:D

Ik zal de link naar wat meiden pben want je kijkt er zo snel overheen, dadelijk hebben we 4 topics ;)

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

:( Hebben ze de boel laten crashen :(
    Maar we zijn er weer!

4. Pinguïns

Ouch, ook mijn banner staat er ineens weer :(
    Dat is niet zo leuk om nu te zien :(

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat vervelend zeg dat het fout is gegaan met de werkzaamheden aan de site.... ik weet dus ook echt niet meer wat er allemaal gezegd is de afgelopen tijd.... Ben nogal een vergeetachtige doos momenteel....

Maar ik kan jullie wel vertellen hoe het hier is gegaan...

Woensdag de verloskundige... heb de baby weer even gezien.... alles was goed, bloeddruk ook, gewicht tja.... na overleg met haar besloten een afspraak te maken bij de fysiotherapeut, daar ga ik vanmiddag naar toe... Heb de afgelopen twee dagen veel pijn gehad doordat ik teveel moest lopen, maar vandaag heb ik weinig last, maar heb dan ook nog niets gedaan.... zal je net zien als je naar de fysio moet dat het alles meevalt op het moment. Ik voel het nog wel hoor, maar je raakt eraan gewend pijn te hebben geloof ik....

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Ilona: hoest met jou dan? Heb je nu al die uitslag van het chromosomenonderzoek? Ik hoop dat alles goed was! Liefs!

Timon: moest vandaag voor de TP toch? Ikke duimen!!!

Linda: ik las op hyves over spuitluiers! Jep, been there, done that! Gelukkig was het met name bij het eerste tandje van Tristan raak, daarna niet echt meer. Dus er is hoop!

Charpi: ik hoop dat de fysio soelaas kan bieden! Bekkenpijn isnie fijn! Heb ik ook gehad. Heb je niet zo'n band? Dat scheelt wel! En paardrijden helpt ook. hihi

Hierzo: weer ontdekt dat ik echt vreselijk emo ben geworden sinds ik moeder ben. Ik was begonnen in het nieuwste boek van Elizabeth George, vind ik normaal gesproken altijd erg goed. Nu niet, want er werd tot in detail de moord op een 2-jarig kindje besproken, geinspireerd op dat drama destijds in de jaren negentig. Nouuuuuuu, ik was de hele dag verdrietig. Echt vreselijk!
    Maar verder gaat alles goed hoor. Tristan zit wel een beetje in een sprongetje maar afgelopen nacht sliep ie gelukkig weer door. En zn 3 tandje (1e boventand) is er! Ook weegt de kleine meneer nu 10 kg en is ie 75 cm lang! Beertje he!
    Ook heb ik goed nieuws op solli-gebied. Ik mag op gesprek komen bij 2 leuke havo/vwo scholen. Dus volgende week moeten jullie duimen!!!!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw bah iloon da's idd rot om te zien :(:(

8. Pinguïns

We hebben de uitslag helaas nog niet, hij schijnt nu de 11e te komen dus als het goed is worden we maandag gebeld.
    Verder lekker rustig hier, niet echt met zwangerschappen bezig enzo.
    Heb daar ook niet echt behoefte aan.
    Heb op 16-11 afspraak in UZ Gent voor de rest van de onderzoeken!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    HEEL veel succes vandaag Timon!!!!!!! Duim voor je!!!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Meiden ik ben een weekje op vakantie vanaf vandaag, naar Weerterbergen hihi, 45 minuutjes rijden vanaf thuis :p.
    Lekker ver ;) maar wel veel zin in, met subtropisch zwembad! :D

Tot volgende week! Ik check vast nog wel via arno's tel of evt. als we hebben de laptop hoe het gaat hier..
    Ben benieuwd naar Timon!

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Timon ik duim voor je meid..... hopelijk gaat de tp helemaal goed!

Djuke, ik zal voor je duimen volgende week!

Ilona, ik kan me voorstellen dat je even niet met zwangerworden bezig bent.... ik hoop dat de uitslagen goed zijn volgende week.

Linda, heel veel plezier in Weerterbergen....

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    meiden, heb jullie dank zij linda weer gevonden!
    Ik was het gewoon kwijt! :(

Vanmorgen de punctie gehad. de punctie op zich viel mee. Maar de na pijn gatver!!!!
    Ik lig nu lekker op het bankie met dekentje. Heb vanmiddag van 14 tot 17 geslapen. En moet heel veel drinken ivm overstimulatie.
    Want dames houdt je vast. 27 goede eitjes hebben ze bij me weg gehaald.:$:$:$
    Dus ik wordt nu goed in de gaten houden. Maandag is de terug plaatsing. Van de tevoren wordt mijn bloed getest en is mijn bloedwaarde niet goed... dan gaat de terug plaatsing niet door. Dus alsjeblieft duim dat alles goed blijft gaan en dat die punctie pijn niet voor niets is.

Timon hoe is het bij jou meis???? Heb de hele dag aan je gedacht hooor!!!!!

Linda. fijne vakantie meis.

Djuke: lekker emo bij een boek. Vind je het raar dat je daar nu niet meer naar kan lezen. Het gaat over een kind! logisch dat je je dan verdrietig voelt!!!!

Iloon: hoop dat je snel de uitslagen hebt. Want dat wachten is echt niets. Wel goed dat je even het hele zwanger worden ergens in je hoofd gestopt hebt en dat je even bezig kunt zijn met wat anders. Dikke knuff!!!

Liefs

13. Pinguïns

Zoooooo Tamaar 27? :D
    Dat is een mooie oogst zeg :D
    Kom lekker bij van de punctie en hopelijk kan het maandag gewoon doorgaan!

14. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Heeee weer gevonden; ik denk al het is wel heeeeel erg rustig!
    Ff lezen :D

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hey meiden,

zeg het is wel heel erg rustig zeg. Moeten we allemaal even wennen aan de nieuwe toppic??? Of heeft nog niet iedereen het gevonden.

Nou hier gaat het niet echt lekker. heb erg veel last van mijn buik en ben der echt een beetje van ondersteboven.
    Ik hoop echt dat mijn bloed morgen goed is. maar heb er niet echt een goed gevoel bij.
    Daarnaast moet ik elke dag 3 x 2 bolletjes in mijn...... duwen en gatver wat is dat een plek zooi. Het zijn net kauwgombolletjes.
    Ik moet morgen om half 10 bellen dus ben benieuwd hoe laat we moeten bloed prikken en hoelaat dan de terug plaatsing is.

liefs

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    GEVONDEN!!!!
    Tamaar, volgende keer even de link in je pb zetten. Ik was dit echt kwijt!:$ Nu moest ik zoeken.;)

Even hier een copie plaatsen wat ik Tamaar al heb getikt.
    Ik heb geen tp gehad. Bleek dat mijn bms maar 5 mm was en ik mag 14-10 terug voor een echo. Als het dan wel goed is zal de vrijdag erna het lab bellen wanneer ik met de bollen moet beginnen. Hiernaast zal ik de progynova blijven gebruiken. Na 5 dagen bollen zal de tp zijn. Ik verwacht dat rond 22-10 dit te krijgen.
    Mocht alles goed gaan dan moet ik de utrogestan en progynova tot de 10e week blijven gebruiken.
    We zullen zien!

Dat ik vrijdag dacht een tp te hebben bleek een miscommunicatie te zijn geweest met de vorige fa. Ik dacht de tp te krijgen, erna gevraagd, en zij bevestigde. Alleen was ze het stukje tussen 1e echo en tp vergeten te vertellen. De fa van donderdag heeft ons de rest van de procedure uitgelegd, zoals hierboven geschreven.

Linda, veel plezier deze week.

Djuke, heel veel succes volgende week met de gesprekken. Ik hoop dat er iets moois bij zal zitten waar jij je zal gaan vermaken.
    Wat word je ventje toch groot!

Charpi, bekkenpijn lijk me erg lastig. Hopelijk kan fysio je verlichting geven.

Tamaar, wat veel eitjes!!!!:$ Blijf veel drinken, he. Ik hoop zo dat je tp morgen doorgaat.
    Lees net dat je nog steeds erg veel last heb van je buik. Mijn duimen draaien echt dat je morgen een emmy terug zal krijgen. Maarja, is het niet goed dan krijg je wat later een eskimo. Jij moet wel in orde zijn!
    Die bollen zijn echt geweldige dingen...NOT! Lekkere smeerboel. Ze werken wel en dat is toch het belangrijkste.;)

Vanmiddag zijn we naar de show Totem geweest van Cirque du Soleil. Zo gaaf!!! :D Echt super om deze nieuwe show te hebben gezien.
    Nog meer leuke dingen in het vooruitzicht: zaterdag naar de musical Petticoat en zondag een babyfeest. In januari gaan we naar een andere show van Cirque du Soleil in Brussel. Lekker een weekendje weg.;)

Vrijdag gaat mijn moeder geopereerd worden!!!! Eindelijk is het zover...

17. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

@ Timon: Wat balen zeg dat er een miscommunicatie is geweest. Ga je ergens vanuit gebeurt het nog niet. Duimen blijven voor je draaien en blijf aan je denken!

@ Hier: het gaat een stukje beter. Kan weer gewoon zitten en naar het toilet doet ook ineens geen zeer meer. Dus laten we hopen dat ik op de goede weg ben.
    Timon, ik drink me helemaal suf. ik moet tussen de 2 a 3 liter drinken. Maar ik red net 2 liter. en dan pies ik me ook nog eens helemaal wild. Ben al 2 kilo kwijt hahaha.

liefs

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kilo's verliezen is niet erg, maar op deze wijze? Eruit pissen...:D Blij dat het wat beter met je gaat.

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Lieve meiden,

Vanmorgen telefonisch contact gehad met het maasstad ziekenhuis. Mijn klachten zijn niet van die aard dat ik bloed moet laten prikken.
    Daarnaast vroeg ik de tijd voor de tp. En die is kwaart voor 3.
    Dus dat betekent denk ik dat er een emmy is!!! Want anders laten ze je toch niet komen lijkt mij.
    Dus nog een half uurtje en dan gaan we weer eens naar rotterdam fahren.

liefs

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even vanaf mijn telefoon.. Heel erg veel succes tamara. Ik duim voor jou!

Deel Deze Pagina