@Jesse, waar in zeeland ben je geweest van het weekend? Ik woon in zeeland dus ben erg benieuwd Spannend dat je nog niet ongesteld bent. Als je vandaag op dag 28 zit lopen we gelijk. Ik zit vandaag ook op dag 28. Wanneer was jou eisprong? @Jeskejes, heb je, je ei vandaag al gespot of nog steeds een licht streepje? Mayke hoe gaat het met jou zoektocht naar je ei? Voor het weekend mailde je dat je al een lichte streep had op je test. Hoe is het nu? Ik ben sinds vanmiddag met vlagen echt ontzettend misselijk alleen hou ik mezelf nog steeds maar voor dat dit te maken heeft met de griep die al weken probeert door te breken. @babytjuh, mijn man heeft het over donderdag testen omdat mijn eisprong dan precies 2 weken daarvoor is geweest. Het zou dus kunnen dat mijn nod do. pas is maar ja...zolang kan ik echt niet wachten denk ik Omdat ik vanmiddag zo misselijk was begint het nu weer aan me te knagen dus ik vermoed dat ik morgen al ga testen.. wat vinden jullie?
haha nou sinds ik op het forum zit is er ook een wereld voor me open gegaan hoor Ik wist ook niet hoe het allemaal zat. Voor zover ik het begrepen heb zit het zo: normaal gesproken is je nod 10-14 dagen na je eisprong. Innesteling is volgens mij tussen de 4-6 dagen na je eisprong. Het kan echter zo zijn dat je LF kort is waardoor je eerder dan 10 dagen na je ei ongesteld wordt. als je LF elke maand kort is kan het zwanger worden iets lastiger zijn. wat mijn ervaring is met ongesteld wordt is dat je door bv stress later ongesteld kunt worden. Het hoeft alleen niet elke maand hetzelfde te zijn dus als jij deze maand een dag later ongesteld bent geworden hoeft dit niet te betekenen dat je ei ook een paar uur later is. Je ei komt wanneer ie wil Ik had andere maanden een regelmatige cyclus van 27-28 dagen maar de ene keer kwam mijn ei op dag 14 en de andere keer op dag 16. Deze maand kwam mijn ei pas op dag 18. Dus jah..je kunt er geen touw aan vast knopen. Gebruik je ovulatietesten?
@Babytjuhh zoo ongelofelijk, wat heb jij op veel gereageerd!! Leuk hoor! Aan de ene kant heel fijn dat ik nergens last van heb inderdaad, maar aan de andere kant maakt mij dat wel weer onzeker.. haha en ik kan het nog steeds niet echt bevatten, juist omdat ik zo weinig voel. Voel mij daarom ook niet echt zwanger Denk dat ik het pas ga bevatten als ik mijn eerste echo heb gehad Heb het aan mijn ouders/schoonouders en vriendin verteld. Waren super blij en vonden het erg leuk! Je kan over 7 dagen al testen zie ik? Oehh spannend hoor! @Jesse haha ben je in Goes geweest? @xxPetra oehh spannend joh.. wel vervelend dat je misselijk bent, maar hopelijk betekent het wat goeds Maar dit is de eerste keer dat ovulatietesten gebruikt toch? Misschien heb jij wel een lf van 10 dagen ofzo, zou dan ook best kunnen he? Ik heb 3 dagen voor NOD ook positief getest, dus morgen zou je eventueel kunnen testen hoor!
Hoi dames. Helaas had ik een negatieve test vanochtend... Maar ik ben ook nog niet ongi dus wie weet @ petra: hopelijk heb jij meer geluk morgen! Wie kan er nog meer testen??
goeiemorgen meiden, babytjuhh : ja 9 dagen overtijd is superlang! ik snap er ook niks van... ben wel blij dat er verhalen zijn dat mensen na 2 weken pas positief testen, dus er is nog hoop.. van kattennagels kan je ook toxoplasmose krijgen omdat er kattenpoep in kan zitten dacht ik.. Swaan : zo, jij bent ook al 6 dagen overtijd? en negatief getest? balen zeg.. ik duim voor je dat je gauw goed nieuws hebt..
Mandy, hoe is het met jou? inmiddels ook al bijna een week overtijd? heb je getest? en C84 : jij al getest? er zijn zoveel meiden bij wie het erom spant.. hoop dat iedereen zwanger is
@xxpetra Hopelijk is die misselijkheid niet van een griep maar van een wondertje! dan is het toch veel minder erg ineens om misselijk te zijn succes alvast voor als je gaat testen
Gister uit eten geweest. Had hertenrugfilet en sukade met rode portjus en een tomatensoepje vooraf. Ik was vergeten te zeggen dat ik de saus graag apart erbij wilde hebben. Vriendlief ging naar de ober en zei dat en gaf gelijk door dat t wel wat doorbakken mocht zijn. Die jongen gelijk ow is ze zwanger? Misschien zei mn vriend. Nou ik zeg niks hoor. Vond dat zo lief. Hihi. Weet dat t nu nog eventueel kan, maar t idee. Maar t smaakte heerlijk en niemand heeft wat gemerkt. Weet ook nog steeds niet of ik mn ei heb gehad. Dus blijft maar wachten en gissen en om de dag klussen. Beide zwagers en schoonzussen hebben t al over wie hoeveel uur gaat werken dan. Ik met mn grote mond...daar hebben we t nog niet een over gehad. Klopt ergens ook wel. Maar wij zijn al bezig met een kleine en zij niet. Die willen carriere maken.
Nou dat is dan wel goed opgelost door je vriend en toch nog lekker kunnen eten zonder dat iemand het merkte.
@xxPetra: Knap van je dat je gaat wachten. Moet je ook eigenlijk niet aan die mannen overlaten he, hihih. Die zeggen dan net niet wat je had willen horen. Hoe gaat t vandaag met de misselijkheid? @Cass: Zul je net zien, komt er van alles tussen als je t wilt vertellen. @Swaan:Jammer van die test. Maar t kan nog. @Mick: Jij houd t ook spannend. kun je t een beetje volhouden, lijkt me zon onzeker gevoel. Nog steeds licht streepje, maar al 3 dagen zo ongeveer, veel last van steken.
Petra, hopelijk ben je gwoon misselijk ivm een wondertje Cass, jammer dat er iets tussen kwam, maar je verteld het ook niet even tussen neus en lippen door natuurlijk Jeskejes, hier hebben we het ook nog niet over t werk gehadh oor Pff gister echt een vreemde dag.. Had een partij last van mn rechterborst... Tepel(hof) helemaal gevoelig, jeukte als een gek en allemaal heeeeele kleine bultjes... Schiet mij maarlek hihi! Zal blij zijn als t 6 april is.. Hebben we misschien zekerheid hihi!
ow das wel raar ja. zeker omdat het ook maar aan een kant is.. maar hopelijk voor jou is het wel een goede voor teken
Links was/is ook wel wat gevoeliger dan normaal, maar echt rechts das niet grappig meer... Anyhoe afwachten maar
Ik had daar geloof ik ook wel last van toen ik zwanger was. maar ik heb meestal ook gevoelige/pijnlijke tepels als ik me eisprong heb. ja wel raar dat het rechts zo erg is. das niet fijn he. Sterkte met afwachten
hez dankje wel.... nou dat klussen ff pauzeren haha gewoon lekker afwachten of het ene of het ander ong zijn of een positieve tesst pfffffffff wat een geode zwanger zijn haha is moeilijkker dan ik had gedacht haha ben nu al meer dan 8dagen overtijd zaterdag getest negt en vanmorgen en weer negt dus dan maar weer afwachten nog steeds steken aan mn linker kant druk gevoel en ik voel me moe mn tietie begin nu beetje pijn te doen aan de zijkanten nou nou voel van alles we wachten nog tot het weekend als ik dan nog steeds niet ongs ben dan maar weer een test doen en als het weer negt is dan maar eens de dokter bellen meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en de rest scc allemaal hopen dat we allemaal snel zwanger mogen worden 2011 vind ik een mooie jaar om zwanger te zijn
is heel onzeker... maarja, je kan verder niks he.. ik ga volgende week maandag naar de dokter om een echo vragen als ik dan nog geen duidelijkheid heb.. tis zo raar om zo lang overtijd te zijn.. snap er echt niks van.. misschien morgen maar weer even testen.. zou een leuk verjaardagscadeautje zijn..
Raar hoor Mick, zolang overtijd zijn en dna nog een negatieve test ... Zou idd een leuk verjaardagskadootje zijn morgen positief t testen
@c84 & Mick Vind het echt vervelend voor jullie dat jullie nog steeds negatief testen na zoveel dagen overtijd. hopelijk komt er snel duidelijkheid!
goede morgen!! wat een heerlijk zonnetje al he!! @ jesse32 was dat dan je ontrekkingsbloeding of echte onge?? heb geen verstand van spiralen hoor..maar las dat ergens..hihi @ petra bedankt voor de opheldering haha het is ook allemaal wat...zoveel info!! nee ik gebruik geen ovu testen...miss ooit in de toekomst, maar mn vriend en ik willen het 1e zo natuurlijk mogelijk houden. al twijfel ik wel af en toe.. ik zou denk ik morgen gaan testen..jij al enig idee?? @ babywens2011 leuk dat je het al aan een aantal mensen verteld hebt!! dat lijkt me nou het mooiste he...t vertellen aan mn ouders hihi maar goed 1e maar eens zwanger raken hihi dat kan natuurlijk ook dat je helemaal geen kwaaltjes krijgt...wanneer heb jij je echo?? ja kan bijna testen...maar k test niet hoor pas als ik over tijd zou zijn...maar heb t gevoel dat t niet raak is dus hou in mn achterhoofd dat ik gwn onge word! @ swaan dat is jammer zeg!! hopenlijk test je binnen kort wel positief!! @ mick heb je en ig idee wanneer je weer wilt gaan testen?? word je btje moe van zeker elke keer negatief testen!! wat betreft die nagels...moet een kat je dan 1e krabben voordat t slecht voor je is?? @ jeskejes zo dat hebben jullie goed opgelost!! slimme kerel heb je!! heb je toch nog echt kunnen genieten!! @c84 ohhh je zit dus in een spannende situatie!! nou hopenlijk komrt er gauw meer duidelijkheid en test je positief!! zijn jullie al lang bezig?? nou meiden ik ga nu naar mn werk!! klusze/testze/wachtafze liefs