In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant

Haha, hij moet zich niet zo aanstellen! gewoon er op kruipen!! :p

2. Swaan

Swaan Lid

28 mei 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Hoe is het met iedereen??

@ mick: leuke verjaardag gehad?
    @ bellamanuela: gefeliciteerd!!
    @ Petra: Lekker aan het genieten?? Lijkt me ook heel moeilijk om niets te zeggen
    @ babytjuh: hoe is het met jou?? Je mag ook al bijna testen toch?
    @ Jesse: Bog steeds niet ongi?? Wanneer ga je weer testen??
    @Mayd: Hoe gaat ie bij jou?? Wordt je LF al langer?? of zit je nog niet na je eisprong (ben vergeten op je banner te kijken..)
    @ mandy en c84: Hoe gaat ie bij jullie?? Wat een klote HA Mandy! Met dat antwoord kan je echt helemaal niets. C84 jij moet tot maandag wachten... ook spannend!
    @ alle andere meiden: met jullie ook alles goed??

Ik heb weer negatief getest vandaag.. Heb continu het gevoel dat ik ongi moet worden maar er gebeurt niets :( Misschien moet ik ook maar even de HA bellen en een bloedtest eisen ofzo :p

Succes weer allemaal! xx

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik zou het ook graag tegen al mijn vrienden willen vertellen.
    Maar daar wachten we nog even mee... wel moeilijk!!

Gisteren het aan mijn schoonouders verteld. Die waren stom verbaasd!! die hadden het totaal nog niet verwacht!
    ze waren natuurlijk wel super blij, het word het 8e kleinkind.
    Voor mijn moeder is het de eerste.
    Zondag zie ik mijn vader pas, dan vertel ik het hem.. (ouders zijn gescheiden)

Verder heb ik wel het idee dat er iets groeit in mijn buik. sinds gister is er veel activiteit in mijn buik. Geen pijn of gerommel... Maar gewoon het gevoel dat er iets zit te friemelen.. :)

4. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2104 mick, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
    jazeker! heel fijne dag gehad :)
    heb je weer negatief getest? :( wat vervelend... probeer maar een bloedtest te eisen dan... ik ga een echo proberen te eisen maandag ;)

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Haha :) we hebben ons best gedaan.

Laat dat ei maar springen vandaag ;) heb iig alle vruchtbare tekenen, dus het lijkt erop dat mn cyclus gewoon normaal doorgaat.

@alle dames die nog steeds overtijd zijn: balen zeg, je wilt ook wel een keer duidelijkheid :(
    @mandyy wat een raar antwoord van je ha.. leeft niet echt mee ofzo.
    @de zwangere dames: leuk dat jullie blijven hangen :) lijkt me ook lastig om t niet van de daken te schreeuwen!

Zat net nog even op die site met die buikbanden.. als ik zwanger raak word ik daaraan verslaafd denk ik, ze zijn zo ontzettend leuk allemaal :)

6. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja, die buikbanden zijn echt zo leuk! en ze zijn ook super zacht! ik heb een paarse met handjes erop.. so cute!

7. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    he dames!

De rode duiveltjes zijn er.....Jammer...maar misschien ook wel weer goed die onzekerheid allemaal is ook maar niets....
    alleen weet ik niet hoe ik het nu moet rekenen....uhmm 2 dagen geleden bloed verlies gehad...toen een dag niets en nu wel weer....denk dat ik vanaf 2 dagen geleden moet tellen ofniet...???

liefs

8. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    ben toch maar vanaf 2 dagen geleden begonnen met tellen...bloed is bloed he....

9. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey mandy!
    gelukkig ben je van de onzekerheid af, al is het jammer dat het niet voor een zwangerschap was :) ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! hoelang was je overtijd?
    succes met de ongesteldheid.. :)

10. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster

He Mick..

was 7 dagen overtijd alleen heb ik 2 dagen geleden ook al wat bloedverlies gehad..dag 6 niets en vanacht voor de echie ongesteld......dat hoop ik ook volgende ronde flink aan de klus.:D:D:D..!!
    hoe gaat het verder bij jouw??

liefs

11. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster

oeps zie nu pas al 11 dagen overtijd!!dat is al even....hopen dat het weg blijft.....en dat je zwanger bent!!

12. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja! geeft niet! staat er ook in heeeele kleine lettertjes ;) durf niet zo goed te hopen maar hoop het toch hihi ;)
    maar wel een rare ongesteldheid dan voor jou.. want normaal ben je regelmatig? dan is er toch iets geweest.. maar wat.. stress? een bevruchting?

13. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster

dat geloof ik dat je het spannend vind!! heb je al vaak getest??
    tis voor mij een hele rare ongesteldheid...veel anders als normaal..ook qua klachtjes..normaal dan ver ga ik echt van de pijn..en nu niets....is wel prettiger,,mja nooit zo gehad...ik weet niet wat het allemaal is
    ja ben normaal ook vrij regelmatig kan wel eens een dag schelen mja dat vind ik niet onregelmatig:D...

liefs

14. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad... nou hou t maar goed in de gaten dan en als het je niet lekker zit kan je altijd nog naar de huisarts :)
    ik heb inmiddels al 6 keer getest ofzo :p of 5 .. weet het niet eens meer.. nu maar gewoon wachten denk ik.. gisteren was ie nog spieeeerwit. verbeelde me nog bijna dat hij op de plek waar een streepje kan komen te staan expres nóg witter was dan de rest van het veld.. zucht.. denk dat ik als ik maandag naar de huisarts ga een potje plas mee neem.. dan bekijkt hij het maar voor me :p

15. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster

snap ik wel ja dat je al zo vaak getest heb!! Zou ik ook doen..heb afgelopen week 2 keer getest.....hahaha ja je staart je suf op zo'n test he.....wel slim om maandag even na de huisarts te gaan..ben benieuwd wat hij zegt....

16. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ik ook!

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Cass, ohhh wat bijzonder dat je al zoveel activiteit voelt in je buik. Ik zit net over de 4 weken en heb eigenlijk alleen nog maar last van mijn borsten (vooral als mijn bh uitgaat) en met vlagen ineens heel moe.
    Het bizarre vind ik dat ik vorige week heel duizelig en misselijk was en zodra ik de test had gedaan waren de klachten over ;)
    Had jij toen je testte ook een hele duidelijke streep?Ik had dat wel dus mijn man zei nu ineens...ben je niet langer zwanger dan? uhhhh volgens mij niet hoor. (geen idee hoe dat zit)

@Mick, precies meid!! gewoon een potje pies voor zijn neus zetten en daarna een bloedtest eisen :D Als je al 11 dagen overtijd bent neem ik toch aan dat ze dat wel doen!
    Hoe was je verjaardag trouwens?

@Mandy, als je afgelopen nacht ongesteld bent geworden zou ik idd 2 dagen geleden beginnen met tellen. dus dat je nu op dag 3 zit.
    Ga je deze maand ovulatietesten doen?

@Mayke, hoe gaat het bij jou? Al een ei gespot?

@Swaan, balen zeg dat je test weer wit was!:(
    Wat raar ook dat er zoveel meiden overtijd zijn! Succes in ieder geval!!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik weet nog niet hoe het met mijn LF is (kan ik pas op mijn eerste ongi-dag zeggen...)

Ei is iig nog niet in zicht. Ik hoop zaterdag op een posi-ovu-test.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey, ben er weer
    Ff geveld door de migraine. Ik ga proberen bij te lezen vanavond. Maar vandaag met mn kop in de zon gezeten met de kids en voel m weer opkomen.
    Voor iedereen alvast een dikke knuffel.

Hier niets snappend van mn ei. Temp stijgt niet, we 1 knal testen gehad. Zal ik mn banner aanpassen? Ben bang dat ik te vroeg test. Pff verwarrend.

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hallo, hier aan het wachten op me ongie, die moet vrijdag komen, hoop dat ie snel komt dan kunnen we beginnen :D
    voor iedereen die overtijd loopt, hoop ik op snel een positieve test, en voor alle klussers succes!

Deel Deze Pagina