In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    @ Petra Jazeker!! nee gebruik ik bewust niet....dan ga ik mezelf helemaal gek maken.....deze maand lekker veel klussen!! zodat we me eitje zeker niet missen!!

liefs

2. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    @ Babyliz: Zou idd erg leuk zijn! nu eerst wachten tot dat me ongi weg is dan aan de klus en dan lang wachten tot we weer kunnen testen en hopelijk dan positief! :D Ik ga voor je duimen meid dat het deze ronde voor jouw ook raak mag zijn...

liefs

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ga vanavond gewoon open kaart spelen.... Maar ja, als ik nu mijn ei heb, is het eventueel bevruchte eitje toch nog niet ingenesteld...

Misschien heb ik geluk en laten ze het?

Gisteren zijn manlief en ik in slaap gevallen op de bank. Vanmorgen heb ik hem met ontbijt op bed getrakteerd ;)

Ik hoop dat mijn LF langer is. Ik heb deze ronde helemaal geen zere (.)(.), vandaar dat ik mijn positieve test niet zag aankomen. De vorige 3 rondes had ik 1 dag voor de positieve test echt enorm zere (.)(.).

Rond 3 april weet ik of mijn LF langer is (volgende week dus). Ik ben echt heel benieuwd. Het voelt nu sowieso al heel anders dan in de vorige rondes. Gisteren had ik het gevoel dat mijn BM los onderin de buik lag en bij het lopen op en neer stuiterde (tja, ik kan het niet anders omschrijven). Nu nog een beetje een zwaar gevoel downstairs...

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @xxPetra mijn NOD deze maand (als je dat een NOD mag noemen) was 25 maart, gisteren dus. ben nu dus 1 dag overtijd en heb de afgelopen 2 keer een cyclus gehad van 28 dagen, zit nu op dag 29. we wachten af ;)

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha je zou boeken moeten gaan schrijven;) echt geweldig die omschrijving! en het is gelijk duidelijk toch!
    Een ronde die anders aanvoelt dan anders...klinkt ook goed:cool: In eerste instantie duimen dat je LF langer is en gelijk erachter aan duimen dat je LF er deze maand niet meer toe doet!

succes vanavond! Ben blij dat ik niet in jou schoenen sta want het lijkt me erg lastig.
    en natuurlijk veel plezier nog de komende dagen :D Je man is vast nog nooit zo blij geweest met een ontbijtje op bed;):D

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ow jee dan wordt het nog spannend dus! Heb je het idee dat je elk moment ongesteld kan worden?
    Zal je net zien...willlen jullie beginnen met zwanger worden...wordt je maar niet ongesteld:D Hou je ons op de hoogte?!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook dat dat een goed teken is... afwachten maar. Eerst maar eens de ovu-test van vandaag afwachten. Die test van gisteren knalde er trouwens echt af.

Mijn man is sowieso al superhappy sinds ik van de pil af ben :D

Ik hoop dat ik me voor niks zorgen heb gemaakt over vanavond.

8. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    mayd heerlijk zo'n man die helemaal happy de peppy is. Mijn man ook wel hoor.
    Ik krijg pas pijnlijke(.) (.) als mijn ei geweest is pas als ik ongi moet worden .

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dat is het hem nou juist, helemaal geen gevoel van een aankomende ongie, wel heel onrustig in de buik maar anders dan anders.
    als ik zwanger blijk is het uitblijven van de ongie helemaal niet erg :p maar ik ga er niet van uit, aangezien ik ook negatief getest heb dus laat die ongie maar komen dan kunnen we beginnen haha

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mayke, hoe was het gisteravond? en heeft je man weer ontbijt op bed gekregen ;)

@Delilah, nog geen menstruatie te bespeuren? Wat spannend allemaal! Je eisprong kan later zijn geweest, je bent er onbewust mee bezig waardoor het langer duurt, je cyclus is aan het zoeken welke lengte die gaat aannemen maar de leukste blijft toch dat je zwanger bent:D
    Ga je morgen weer testen?

Over testen gesproken.... Mick, Swaan en c84 (hoop dat ik niemand ben vergeten;)) hebben jullie nog een test gedaan van het weekend? En zijn jullie zenuwachtig voor het bezoek aan de huisarts?

Wij hebben het leuke nieuws gisteren tegen mijn schoonouders verteld en die waren ook erg blij. Haha wel grappig want het ging er gelijk over of het kind dan ook naar hun zou komen ipv kinderopvang....euhmmm;) zullen we eerst de zwangerschap even afwachten!! hihi

Fijne zondag allemaal!!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb me zorgen om niks gemaakt... blijkt dat ze een mand geleden hebben besloten te stoppen met blowen. Niks aan het handje dus.

Gisteren weer een omo-witte ovu-test. Gek, deze maand maar 1 test gehad met 2 strepen en die was eergister.

Mijn man haaft vanmorgen geen ontbijt op bed gehad. Het was gister een latertje en vanmorgen geen zin.

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ mick...zo druk bezig met het verhuizen!! waar gaan jullie heen verhuizen?? wat een werk is verhuizen he?? ga je morgen nog de ha bellen??

@ c84 hoeveel dagen ben je nu overtijd?? heb je nog getest?? dus je gaat waarschijnlijk morgen de ha bellen?? spannend hoor!!

@ mayd het is al positief ja dat je test 2 dagen eerder was...!! ja mij normaal ook niet..maar ik denk dat het qua dit zo is van dat ik me niet voor kan stellen dat ik zwanger KAN zijn :D is ook weer zo'n gevoel he..hjoe is het gisteren gegaan bij jullie vrienden?? ben benieuwd!!

@ petra ik heb ook nog niet opgegeven hoor!! kan ind nog alle kanten op! wat fijn dat je fam/schoonfam zo leuk reageerden!! en je schoonfam zijn al adhd-ig enthousiast dus haha :D en een super idee dat boek!! miss pik ik ooit je idee wel af...:p morgen heb je die afspraak he...spannend zeg!! geniet er wel van he!!

@ babyliz...nee je hebt helemaal gelijk..je weet het ook niet..je lichaam kan je elke keer weer voor de gek houden..dus ook deze keer! jij moet nog ff wachten he voordat je evt kan testen...pff saai hoor!! maar tijd gaat snel gelukkig..!!

@ delilah ik heb nu al geen last meer van roken...ben vandaag 7 weken gestopt..maar gaat me makkelijk af!! tuurlijk denk je wel eens aan een sigaret maar zeker niet elke dag!! en ben je al ongesteld geworden?? of heeft je man al raak geschoten?? :D

hier nog geen nieuws..ben nog niet ongesteld geworden...mijn NOD was gisteren...(mijn banner klopt dus wel!! hoe ik daar op kwam?? vandaag is dus dag 29)
    ik heb gisteren 2x5 min best wel ongi krampen gehad...maar helemaal niks he!! dacht nou dan zal ik het wel snachts worden...maar vandaag ook nog niet!!
    vind het super irritant dat ik dus geen testen in huis heb!!
    ook slaapt mn kerel nog..dus kan alleen maar aan mijn ongi denken BAHH :( en op zijn vroegst kan ik morgen avond laat (rond middernacht) of di morgen pas testen...als ik dan nog niet ongi ben??!!

hele fijne zonnige zondag dames!!

liefs

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    wat fijn zeg!! zorgen maken hoort bij de vrouw hoor...zou ik ook doen!!
    miss zijn ze ook wel gestopt met de pil?? :p

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh spannende babytjuhh!!
    Lijkt me ook frustrerend. Ik was er ook echt heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden, had ongi klachten, krampjes, zere onderrug.. Maar niets was minder waar, hartstikke zwanger!!

@Petra, mijn moeder heeft het al haar collega's al verteld, die schreeuwden van blijdschap voor haar haha, moeder wilde dat eerste niet aan mij toegeven maar ik zag aan haar gezicht dat ze haar mond niet kon houden.. Gelukkig ken ik al die mensen niet dus... geloof niet dat t kwaad kan..

Schoonmoeder daar en tegen belt iedere dag om te vragen of ze het al mag zeggen want ze wil zo graag. Maar gezegd dat ze toch echt haar mond moet houden tegen familie want dan weten mijn vriend zijn nichtjes het ook zo en die zijn weer bevriend met vrienden etc... ja dan rolt dat balletje zo...

Dames ben zeer benieuwd naar de huisartsbezoekjes morgen!! laten jullie zo snel mogelijk iets weten??? vind het zo spannend!! pff kan me voorstellen hoe frustrerend/spannend het voor jullie moet zijn!!

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @Petra, zoals je aan mijn onderschrift kunt zien was testen niet meer nodig vanmorgen, deze cyclus was er een van 30 dagen ;)
    ben toch wel licht teleurgesteld moet ik zeggen, hoopte er toch een beetje op (ondanks dat we nog niet bezig waren) dat ik zwanger zou zijn.
    maar aan de andere kant, na de negatieve test van vrijdag blij dat ik ongie ben, kunnen we beginnen met klussen!
    wat fijn dat je schoonouders zo enthousiast reageren!
    @MayD fijn dat ze gestopt zijn met blowen, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken. en inderdaad vreemd dat je een posi test hebt gehad en nu weer nega.
    @babytjuh ben nu 12 weken gestopt met roken, en heb al wel een aantal weken dat ik er niet/weinig aan denk, de eerste weken waren best wel moeilijk. ik rookte zo'n 30 sigaretten per dag dus behoorlijk veel, maar ben zo blij dat ik er nu vanaf ben! voel me veel beter nu!
    spannend zeg dat je nog niet ongie bent geworden, en balen dat je nu geen testen in huis hebt, kan me voorstellen dat je graag wilt testen! hoop voor jou dat het raak is deze maand!
    @Casss wat leuk dat je moeder en schoonmoeder zo enthousiast zijn! kan me voorstellen dat ze het moeilijk vinden om hun mond te houden, zulk nieuws wil je toch van de daken schreeuwen?:D
    ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat die overtijd lopen maar nega testen! succes morgen bij de ha.
    iedereen een fijne zondag!

16. sophiedevries

7 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej

Ja bedankt!:) Ik ben ook super blij, ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden nog, maar gelukkig kan ik hier mijn verhaal kwijt,haha ;)
    Ik ben sinds een week behoorlijk misselijk en kan het ook niet altijd binnenhouden. Ik lust heel veel eten niet meer en kan binnenkort al nieuwe bh's kopen..want het begint al te knellen;) Maar goed al die kwaaltjes horen erbij en ik heb het er voorover natuurlijk!

Maar wat spannend voor jou..dat je nog niet ongesteld bent geworden.
    Ik hoop voor je dat het raak is:)

Liefs Sophie

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Was je ovu.test net zo donker als je controle streep Mayke? Het kan best hoor dat je maar 1 dag een donkere test hebt en de dag erna gelijk weer licht. Dat had een vriendin van mij ook.
    Blijf je wel doortesten of denk je dat je eisprong is geweest?

@sophie, vervelend van de misselijkheid joh. Dat van je borsten is heel herkenbaar. Ik ben morgen 5 weken zwanger maar ik heb het idee dat mijn borsten elk moment kunnen ontploffen:$ Dus ik ga van de week alvast een goede (zwangerschaps)bh halen.

@babytjuh...testen!!! testen!!
    Wat spannend weer met al die meiden die kunnen gaan testen.
    Jeskejes, jij kan ook bijna testen toch?

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, ze waren nog stevig aan het roken, dus daar durf ik niks over te zeggen... Zij gooiden het op dat het te veel zou kosten (€ 500,- per maand!!! :$).

@ Petra, de test was echt positief hoor. Teststreep net ietsje donkerder dan de controlestreep (dat is voor mijn doen knal bij de zw&k testjes...).

t/m donderdag helemaal geen streepje op het testvlak, vrijdag dus positief en gister en vandaag helemaal geen streepje meer... Ik test net als de voorgaande maanden nog wel een paar dagen door.

De andere maanden had ik iig nog 1 dag voor de test (als de zere (.)(.) begonnen) al een aardig teststreepje. Maar de dag erna was ie ook telkens omo-wit... da's dus niet anders.

Misschien heb ik deze maand wel een snel ei gehad? hahaha. Ik heb hem vandaag geloof ik wel gevoeld..

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

:D aan de slag dus ;)
    Super joh, dan is je ei dus geweest!! En eerder dan vorige maand toch? Het kan best hoor dat je ei zo snel komt! Ik testte altijd de dagen na de donkere test nog redelijk donker en dan zit je zo te gissen wanneer dat ei nou gaat springen.(ik voelde het ook bijna nooit) Voor jou is het dan alleen maar fijn en duidelijk!

500euro in de maand :$ :$ Jemig, dan is het wel goed dat ze gestopt zijn want dat is wel een bedrag zeg. 500 euro.........

20. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden!
    nou.. de verhuizing is gelukt maar kreeg vannacht ineens erge krampen en veel bloed dus voor mij eindelijk duidelijkheid :) was wel even balen na al die weken onzekerheid, maar voel me nu wel rustig omdat ik tenminste wat weet.. verder ga ik stoppen met het forum.. ik denk dat als ik niet elke dag op het forum kijk en ovulatie testen doe en gepland ga vrijen met mn vriend dat het dan beter is. dat het dan uiteindelijk minder stressvol is omdat je toch hier elke dag aan het tellen bent als het ware..
    maar dames, ik vind het echt een superclubje, en moge de nog niet zwangeren maar gauw zwanger worden!
    veel liefs, mieke

Deel Deze Pagina