@ Jesse: ik hoop dat er niks aan de hand is meid. Ik duim voor je. @ Petra: wat heerlijk dat ontspannen! @ Pip: misschien kan ik ook wl visolie gaan proberen. Of misschien die Davitamon mama compleet met omega's? Daar hoor ik ook goede verhalen over... @ Jeskejes: vreemd, dat je je zo anders voelde.... let's hope for the best! Ik hoop dat mijn lichaam mij niet voor de gek houdt, maar ik echt het gevoel dat het raak kan zijn deze keer! Maar even afwachten wat het morgen geeft... Mijn temp is wel gewoon nog steeds hoog, dus nog geen ongi in zicht (hoop ik)
By the way... net heb ik mijn FF bijgewerkt en nu heeft ie eindelijk mijn ei bepaald.... volgens FF zou ik al op 9 dpo zitten... Dat betekend dat ik nu dus al een LF zou hebben van minimaal 8. en dat zou ook betekenen dat ik theoretisch gezien vanaf morgen al zou kunnen testen. I'll keep my fingers crossed!
Dat zou super zijn Mayke!! Dan is je LF deze maand in ieder geval al wat langer!! en dan is nu natuurlijk de vraag....gaat je morgen ook al testen? Jeskejes, dat je misselijk bent geworden op een boot terwijl het best warm was hoeft niet eens zo vreemd te zijn. Als ik jou was zou ik het juist vreemder vinden dat je borsten zeer deden, zeker als dat normaal gesproken niet zo aanvoelt. (misselijkheid kan echt door 10 verschillende dingen komen maar pijnlijke borsten heeft vaak maar een paar redenen) Jesse, hoe gaat het vandaag met je?
Ik weet nog niet of ik morgen ga testen... een stemmetje in mijn achterhoofd heeft zoiets van: eerst zien dan geloven, we wachten nog even...
@xxPetra: heb vaker met warm weer in t voorjaar op de boot gezeten en nog nooit last van gehad. En op t water was niet zo warm met de wind. Ook met een kater op de boot nooit last van gehad. Dus voor mij ist wel vreemd, kan best veel hebben wat dat betreft. Maar we wachten gewoon netjes af. MayD: Spannend!!!!
Jesse wat k*t zeg dat je denkt dat je een MK krijgt, hopelijk is het vals alarm en valt het allemaal mee! sterkte ermee meid! Jeskejes en MayD spannend zeg voor jullie, hopelijk voor jullie snel een posi test! hier nog druk aan de klus weet namelijk niet 100% zeker wanneer m'n ei komt, al verwacht ik volgend weekend. liever te vaak klussen dan te weinig fijne zondag iedereen!
Hallo dames, Jesse wat rot voor je hoop dat alles goed komt voor je en het een "gewone" doorbraakbloeding is die zwangeren af en toe wel vaker hebben. Van veel van jullie heb ik weleens gezien dat ze met kruidvat 2voor5 testen. Heeft er weleens iemand een soort van positief getest? Ik heb vanmorgen nl een test gedaan omdat ik gewoon niet langer kon wachten en deze gaf een zeer licht teststreepje, je moest hem tegen het licht houden maar hij was er wel. Heb hem na vijf minuten niet meer bekeken omdat in de beschrijving staat dat ze daarna niet meer betrouwbaar zijn maar twijfel nu nog meer want heb nog steeds buikpijn. Mogen we al enigzins hoop gaan koesteren of is het daar nog te vroeg voor? Iemand met hetzelfde gezeten en wat meer ervaring hiermee, alvast bedankt Xxx D!
een streepje is een streepje hoor!!! Ik heb positief getest met kruidvat 2 voor 5euro alleen die streep was al vrij donker. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Het kan zijn dat je iets te vroeg hebt getest voor een donkerdere streep dus ik zou morgenochtend nog eens testen. (ik geloof dat HCG zich per 2 dagen verdubbeld) dus als je nu al een lichte streep hebt is die streep van de week donkerder hoor!! Gefeliciteerd!!! Die buikpijn is heel normaal hoor! Ik had er niet veel last van maar vriendinnen hadden het ook en waren ook gewoon zwanger. spannend joh!! @Jeskejes, ik bedoelde niet dat die misselijkheid niet van zwangerschap kan komen alleen zoals ik al zei kan je door zoveel verschillende dingen misselijk zijn. Je moet alleen niet teveel ophangen aan die misselijkheid maar juist wel aan wat je zegt over je borsten die pijnlijk aanvoelden. (tenzij je elke maand voor je menstruatie last hebt van je borsten) Wanneer ga jij testen?
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het zet hier echt door veel bruine meuk. Ik bel mrgen idd de VK en de HA even. Maar ik ben er zeker van dat het een MK is. Iemand schreef ervaringen van kruidvat test. bij mij was hij ook possitief. al was de clearblue sneller gek genoeg. IK hoop dat andere wel een plak baby morgen dragen en dat andere snel possitief testen. Ik wacht morgen even af jullie horen nog van mij.
FF = de website fertilityfriend.com (waar je je temp op kint bijhouden) DPO = days past ovulation (dagen na ovulatie) @ Jesse: gatver meid.... sterkte
Deianaira vanuit hier alvast een (voorzichtige) gefeliciteerd hoor! een streep is een streep dus naar mijn idee ben je gewoon zwanger Jesse wat kl*ten zeg! hopelijk toch vals alarm
@jesse: wat naar.. succes morgen! @jeskejes hoop dat ik t vol kan houden om pas donderdag te testen.. wil niet te vroeg testen. En jij? @deianaira Oeh spannend idd nog maar een x testen! @mayD: hopen dat je gevoel goed is! succes vast voor als je evt. gaat testen.
Hej meiden! Kom hier ook weer eens neuzen. Heb al die tijd wel meegelezen hoor, maar jullie zijn zoo snel kan het allemaal niet meer bijhouden @Jesse succes morgen, hopen dat het allemaal vals bedrog is en dat je beebje nog gewoon bij je zit! @xxPetra, genoten gisteren met je vriendinnen? Wat een heerlijk weer was het he? @Deianaira, Ik had 3 dagen voor mijn NOD getest en deze test was ook redelijk licht. Met de dagen werd deze test donkerder, dus een streep is een streep. Gefeliciteerd!! Hier flink misselijk. Vandaag zelfs 2 keer moeten overgeven, tot nu toe. Pff hopen dat het hierbij blijft, want fijn is het absoluut niet. Voor de rest mag ik morgen eindelijk bellen voor een termijnecho voor over 2 weken! Hopen dat ik die maandag dan meteen terecht kan, kan echt niet wachten!!
ik heb in het begin met jullie meegelezen en was even benieuwd hoe het er nu voor staat maar ik zag het berichtje over de kruidvat testen maar ik had geen streep 1 dag voor NOD toen een lichte streep 2 dagen daarna en daarna een knal streep na een halve minuut dat was 5 dagen na de NOD en inmiddels ben ik 12 weken zwanger.... Succes iedereen!!
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties, als ik alles lees mag ik toch goede hoop hebben ik ga van de week gewoon weer testen. Petra: Eigenlijk weet ik niet precies waar in mijn cyclus ik zit, maar denk al wel er overheen. Ik zit nu op 41 dagen mijn cyclus is nogal onregelmatig. Heb toen ik stopte met mirena een cyclus van 45 gehad, daarna 2 van 32, 1 van 40 dagen en zit nu op dag 41 dus uitgaande van mijn voorgaande cyclus was mijn NOD gisteren. Daarom misschien het hele lichte streepje... ?!?! Hoop dat het over een paar dagen een heel donker streepje is zoals bij Ikke. Zal jullie op de hoogte houden wat er met de volgende test gebeurd en jesse heel veel succes morgen bij de vk, ik zal voor je duimen dat het vals alarm blijkt te zijn. Xxx D
@xxPetra: Snap dat je van verschillende dingen misselijk kan worden. Das soms t vervelende van iets schrijven op een forum, dan komt t anders over. Maar ik ga woendsdag op zn vroegst testen. Borsten doen normaal geen zeer, nu wel. We zullen zien. @Jesse: Succes vandaag, zal aan je denken en duim voor je dat t goed gaat. @Babylizz: ik mag woensdag testen maar misschien dat ik nog ene dag extra wacht. maar igg niet voor woensdag. @Babywens: Hoop dat je snel terecht kan voor je echo. @Ikke24: gefeliciteerd meid. Lekker van genieten. @Deienara: Spannend meid en je gaat gewoon op roze hoor.
Jesse wat ontzettend klote! Heel veel sterkte vandaag!! Mayke, hoe is het met jou?? Nog steeds geen ongi??? Spannend hoor! Babylizz en jeskejes: nog 2 daagjes wachten toch?? Of toch al getest?? Ik moet morgen om 3 uur een uitstrijkje laten maken. Niet omdat ik 30 ben maar omdat ik last heb van mijn onderbuik en de afgelopen 3 maanden ineens een hele onregelmatige cyclus heb, vorige keer was ik 10 dagen overtijd. Ik heb ook continu het gevoel dat ik ongi moet worden (terwijl ik dat net ben geweest) en ook mijn emoties zijn een beetje van de kaart. Ik heb er geen goed gevoel over en het idee dat er wel eens wat mis kan zijn... Dit komt ook omdat een vriendin van mij de zelfde klachten had en zij had een soa... Ik weet dat ik niets heb gedaan en dat ik soa vrij was toen ik aan mijn relatie begon, dus dat zou betekenen dat mijn vriend mij iets uit te leggen heeft... Ik kan me het echt niet voorstellen, we hebben het super fijn samen, maar je weet maar nooit. Ik ken zo veel mannen die vreemd gaan, ook waar je het niet van verwacht. @ petra: hoe lang moest jij op de uitslag wachten met het bevolkingsonderzoek? Liefs S