In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Swaan: succes morgen met t uitstrijkje. En nee ik heb nog niet getest. Woensdag of donderdag. Maar t begint goed te kriebelen nu.

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Deianaira,heb je vanmorgen niet getest? Morgenochtend zou ik wel een test doen hoor! Zo'n 2e streepje komt alleen maar in beeld als er HCG in je urine zit :D
    Ook al is ie licht...een lichte streep is een streep :D:D

@ Swaan, bij mij duurde het 2 weken voor ik de uitslag kreeg maar volgens mij duurt het niet zo lang als je voor 'gewoon' een uitstrijkje gaat hoor. Volgens mij is het dan een week dacht ik.
    Wat goed dat je dat gaat laten doen! Mocht er iets zijn waardoor je cyclus zo van slag is dan kan je het maar beter weten. Er zijn volgens mij zoveel medicijnen die er voor kunnen zorgen dat je cyclus weer op orde komt! Er zijn vast genoeg andere redenen waardoor het van slag is naast een soa en ik hoop ook dat het er of niks uitkomt of iets anders dan een soa. Je moet er niet aan denken dat het wel een soa is..:(

@ Mayke, hoe gaat het vandaag? Nog niet ongesteld geworden?

@ Jesse, hoe was het vandaag bij de vk?

@ babywens, wanneer heb je, je echo? Spannend joh.
    Cass heeft haar echo deze week dacht ik;)

@babyliz, hoe voel jij je? Al enige sporen van een naderende menstruatie of helemaal niet? Spannend joh...nog 2 dagen wachten!!
    Ik hoop zo dat er deze ronde nog meer meiden op roze gaan!!
    Dan kunnen we onze club verzetten naar de "zwanger zijn clubs":D

Ik heb het vandaag maar tegen mijn collega verteld want ik werd tijdens het eten helemaal niet goed:$ Gisteren ook erg misselijk geweest en vandaag meer een zeurende buikpijn waardoor ik het erg warm kreeg en ineens snel naar de wc moest rennen. Mijn collega schrok zich rot...dus heb het maar verteld haha.

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha Petra, tjah dat kreeg je ervan he ;) ik heb het ook geweten, ga noooit meer roepen dat ik misselijk wil worden :p

Heb vannochtend gebeld en kan volgende week maandag terecht! Hehe eindelijk, dat werd tijd ;) Nu nog weekje wachten en dan eindelijk kijken naar ons kleine frummeltje!!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hahaha ik wordt inderdaad gelijk gestraft babywens;)
    Super dat je volgende week al mag!! Dan ben je bijna 9 weken toch? dus dan zal je wel een uitwendige echo krijgen!! leuk!!
    Wij mogen volgende week woensdag en ben ook erg benieuwd! Kan bijna niet wachten.
    Als de vk zegt dat alles goed is ga ik dat weekend om wat basic zwangerschapskleding. Mijn spijkerbroeken knellen echt al iets :$ maar dat komt volgens mij omdat ik last heb van mijn buik/darmen en dan zit het gewoon niet lekker. Dus dan koop ik alvast een broek en ev een shirt.

heb jij al iets gekocht?

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha inderdaad, als alles op schema loopt (denk eigenlijk dat ik wel paar dagen tot week wordt teruggezet) dan zou ik 9 weken zijn ;) Denk ook al wel dat ik uitwendige echo krijg inderdaad!
    Haha duurt nog lang he? We blijven maar wachten :p

Nee heb ook nog niks gekocht, maar merk ook dat broeken wat knellen. Ik krijg er gewoon zere buik van, dus wil dan inderdaad ook alvast een zwangerschapsbroek kopen ;) Leuk hoor

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    IK ben net terug van de VK. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. :(

Morgen wordt ik nog gebeld door de VK. En moet er nog bloed geprikt worden om de HCG waarde vast te stellen dit ivm eventuele buiten baarmoederlijke zwangerschap.
    Voor mijn paniek aanvallen krijg ik hulp.
    In overleg met mijn man en HA en VK hebben we besloten om het rustig aan te doen. Dus minimaal 2 maanden wachten voordat we er weer voor gaan.
    Natuurlijk moet mijn lijf ook weer op orde zijn. En dat schijnt ook niet altijd snel te gaan. we wachten wel af.

Ik ga morgen weer jullie verhalen lezen, maar voor nu ga even wat anders doen.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hai dames..
    Heb nog niet veel terug gelezen...
    Hier gister ongi geworden (zaterdagavond al licht maar gister zette het flink door). Helaas nog geen zwangerschap mja ook pas ronde 1 he ;) Weet nu iig dat k een cyclus van 28 dgn heb gehad dus ga dit voorlopig aanhouden ;)

MayD nog geen ongi?

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nope (nog) niet ongi hier.

Wel een enorme keldering van mijn temp... kan dus 2 kanten op:

- innestelingsdip.
    - vanavond of morgen wordt ik ongi.

Gistermiddag wezen wandelen in het bos, ik moest elke 10 minuten wel even stoppen door enorme steken links onderin de buik. Ook nog steeds een zere onderrug en zere onderbuik.

We wachten nog maar even af...

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dreamer: het is sowieso fijn om te weten dat alles nog werkt...

@ Ikke: gefeliciteerd meid, geniet ervan!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Daarom MayD...
    Daarom is t nu ook nog niet zo heel erg vervelend, al is ht wel jammer natuurlijk ;)

Maargoed, sowieso weet je dat in ronde 1 je kansen nie groot zijn... Ben trouwens wel echt giga ongi nu vergeleken met de pil mja dat was te verwachten :)

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Jesse: wat super kl*ten zeg! knuffel voor jou meis!
    Dreamer: toch balen zeg dat je ongie is doorgekomen, 1e ronde zwanger zou ook wel leuk geweest zijn toch ;)
    MayD: spannend!

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik was de eerste 2x zo erg ongi dat ik dacht dat ik leegliep en na 8 dagen verschrompeld zou zijn...

De derde ongi was al beter, maar wel weer de volle 7 dagen ongi.

Ach ja, je hebt dan iig de grote schoonmaak gehad.

13. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zo!!! Wat gaan jullie snel!! net weet ik hoeveel bij moeten lezen, kan dus niet overal op reageren want zo goed is mijn geheugen niet haha..

Jesse, Ik vind het erg rot voor je.. We leven allemaal met je mee denk ik en als je af en toe lekker wilt spuien dan kom dat maar gewoon doen he!!!

Uhm.. iemand met e hele lichte streepje... Ik had dat ook!! Moest het goed in het licht houden en mijn vriend verklaarde me voor gek maar idd 2 dagen later al een knalstreep!! Wat Petra zegt.. alleen als je hcg in je lijf hebt krijg je streepjes!!

En inderdaad Petra!! ik heb donderdag om 18.30 mijn 1e echo! weet niet of het in of uitwendig is maar vind het reuze spannend!
    woensdagochtend om 8 uur intake.. Kon helaas niet tegelijk want degene die de intake doet mag nog geen echo's maken.

Heb voor moeders voor moeders alweer 4 grote potten vol geplast haha.. Vind het eigenlijk maar raar..

Zaterdag vieren wij onze verjaardagen samen (vriend en ik) Dan willen we het iedereen gaan vertellen.. zijn nu een beetje aan het bedenken hoe we dat gaan doen. Ik ben niet zo van de muziek uitzetten en t zeggen. ben dus op zoek naar een leuke subtiele maar toch over nadenk hint.. iemand een tip/idee?

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien een foto van een digitale zwangerschapstest maken, uitprinten en samen met een paar andere foto's ronddelen c.q. laten zien aan 1 iemand en door laten geven...

Tot iemand het plaatje ontdekt en dan kun je de rest van de situatie het werk laten doen...

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

whoehoeee Cass, wat spannend joh!!! Je plaatst wel een foto he als het lukt?
    en ik ben erg benieuwd naar je ervaring mocht je een inwendige echo krijgen!
    euhmmm...tips...geen idee. Zelf heb ik een boek aan mijn moeder gegeven waarop stond: Mam, je wordt oma! maar jullie hebben een hele groep thuis zitten begrijp ik uit je verhaal, toch?

@ Mayke, spannend meid dat je nog niet ongesteld bent!!

@ Dreamer, balen dat je ongesteld bent geworden maar wel fijn dat je een cyclus van 28 dagen hebt! Je hoort wel eens anders na het stoppen met de pil, dus hopelijk blijft je cyclus mooi regelmatig! En het is heel normaal dat je zelfs na de 1e ronde baalt hoor! Ondanks dat je weet dat de kans klein kan zijn hoop je toch elke maand dat de menstruatie wegblijft!

@ Jesse...:(:(

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss ik heb ergens eens gelezen dat ze slingers op hadden gehangen met een leuke tekst erop, kan zijn dat ze het dan niet direct zien, maar dat is misschien ook wel leuk.
    of heb je een klein tantezeggertje? die kan je een t-shirtje aan doen met hoera ik word grote neef/nicht of iets dergelijks.
    ik roep maar wat hoor ;)

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een giller :D:D:D:D

nog nooit van gehoord

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ MayD nog nooit van gehoord tantezeggertje? volgens mij is dat een gewoon bestaand woord hoor :(
    je kan ook zeggen neefje/nichtje maar dat kan 2 dingen betekenen de kinderen van je broer/zus noem je neefje/nichtje, maar ook de kinderen van je oom/tante noem je zo.
    dus om verwarring te voorkomen worden kinderen van je broer/zus ook wel tante of oomzeggertjes genoemd omdat (je raad het al) die jou oom of tante noemen ;)

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jesse, Oh wat erg zeg. Sterkte komende tijd!

@Cass, Spannend zeg. Begin je al beetje zenuwachtig te worden? Ik krijg volgende week maandag een uitwendige
    echo, dus zal heel goed kunnen dat jij dat ook krijgt. Even afwachten maar.
    Huh moet jij de flessen helemaal vol plassen? (haha klinkt stom :p) Ik moest elke dag een nieuwe gebruiken.
    Nou ik krijg ze geen eens voor de helft vol. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het soms ook wel vergeet.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hihi, ik had er ook nog nooit van gehoord maar het klinkt echt super grappig!
    Wel een goed idee trouwens Delilah van die slingers!

@babywens, had de verloskundige aan de telefoon gezegd dat je een uitwendige echo krijgt?
    spannend hoor! Zijn alle krampen en schouderpijn nu wel over?

Deel Deze Pagina