In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook echt vies!
    Normaal ging ik na de sex altijd de boel even spoelen met een vaginaal douche, zo vies vind ik het.
    Nu ik zwanger wil worden kan dat natuurlijk niet en spoel ik alleen even de boel af onder de douche.
    Ik ga nooooooit meteen slapen, dan voel ik mij de hele tijd vies.
    Gelukkig is mijn vriend ook zo en die wast zich ook altijd even.:)

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja, ik ook!! moet je nagaan dat ze in films het nog eens dunnetjes overdoen! die hebben daar geen last van natuurlijk whahaha!

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha... nee en in de film worden ze ook altijd beeldschoon wakker;)

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dat gebeurt mij nou nooit :$!

oh ja, en ze heben er altijd van die mooie romantische muziek bij, hebben wij niet...;)

5. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    heey daisyvdh.

nou bijna t zelfde ik had de touwtjes door mijn baarmoederhals heen was wel n vervelend gebeuren maar ik kon t ook zien maar was best wel pijnlijk. maar de huisarte heeft t eerst nog tot bloedens geprobeert tot ik zei dat ik liever naar het ziekenhuis wou. en dat mocht en daag hebben ze hem dr met zon lang geval met grijpertje enz. verwijdert!
    heerlijk verhaal:D

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja met kaarsjes enz enz...:)

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een ongeduldig mens, maar de test die hier al 2 weken in huis ligt heb ik nog niet aangezeten. Erg knap van mijzelf. Mijn vriend heeft deze test gehaald omdat zelfs hij er helemaal mee bezig is hihi vind ik wel schattig:)
    Ik heb ook een test van clear blue en soms denk ik zal ik een goedkope test kopen en stiekem doen, maar dat doe ik maar niet.
    Nog even wachten dan kan ook ik testen, als mijn ongi niet stiekem komt.;)

8. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Haha ja vertel mij wat als die mannen het eenmaal in hun hoofd hebben kunnen ze er ook niet meer over ophouden!!!
    2 weken dat doe je inderdaad goed ik heb het nog geen week volgehouden!!!
    Als ik nu over 2 weken nog niet ongesteld ben ga ik toch echt weer een test kopen!!:p hahaha echt verschrikkelijk eigenlijk maar ach het is wel een blije bezigheid!!

9. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Hahaha je inderdaad ik had precies hetzelfde!!!

:)

10. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Ik hoop ook dit jaar voor het eerst zwanger te worden. Ik hoop het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, maar mijn vriend moest het gevoel ook nog krijgen. We beginnen trouwens niet per definitie meteen met proberen, maar wel dit jaar dus. Ik ga vrijdag beginnen met foliumzuur of vitaminen speciaal voor zwangerschap (daar zit toch ook foliumzuur in?).

Ik hoop enorm dat het gaat lukken, maar ben tegelijkertijd wel enorm bang voor (ernstige) complicaties en de bevalling. Dit komt mede door overgewicht maar ook doordat ik moeite heb de controle uit handen te geven.

Maar goed, voor nu ben ik vooral blij dat mijn vriend ook zover is en dat we in ieder geval dit jaar gaan proberen!

Succes allemaal!

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Spannend joh dat jullie voor een kindje gaan!
    Hihi dat je vriend eerst overtuigd moest worden! Mijn man roept al 2 jaar dat hij een kindje wil maar ik wilde eerst trouwen (lekker ouderwets he;))

Hebben jullie ook dat je, je gek laat maken door andere verhalen? Ik heb deze maand, zoals ik al eerder mailde, ineens een kortere cyclus en nu ben ik ook veel heftiger ongesteld dan de andere maanden. Een vriendin vertelde dat zij dat ook had en een maand later toch al 6 weken zwanger bleek te zijn.
    mijn handen jeukten dus echt om een test te kopen maar..heb het niet gedaan! Ik wil het zo graag geloven dat het zo is maar als je logisch nadenkt kan het helemaal niet.
    Dus net zoals jou daisy koop ik pas een test als ik overtijd ben! anders blijf ik testen als ze in huis liggen ;)

12. sal

sal Lid

26 jan 2011
    7
    0
    0
    #232 sal, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    hey meiden,

Ook ik en mijn vriend zijn in december gestopt met de pil!!!
    En hopen zo snel mogelijk zwanger te worden.
    Bij ons zijn er wat kleine obstakels door mijn gezondheid, waardoor zwanger zijn dadelijk iets spannender word....
    Maar eerst maar eens zwanger proberen te worden natuurlijk.
    Wij gaan gewoon maar aan de slag en wachten niet tot ik mijn eerste menstruatie krijg naar stoppen pil.
    Weet ook helemaal niet hoe mijn cyclus nu is en of ik zo wie zo wel een eisprong krijg aan komende maanden.....even afwachten dus!!

xxx

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja, daar zit ook foliumzuur in, maar ook andere vitaminen die je extra nodig hebt.

M.b.t. alles uit handen moeten geven... Ga er maar vanuit dat het je tegen die tijd als het zover is (de bevalling) echt geen h*l meer kan schelen, zolang het kind er maar uitkomt.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zie mijn handtekening. Nu heftige ongi, na een cyclus van 18 dagen???

Ben benieuwd.

Ik ga sowieso op mijn oude NOD-Datum 2 februari even testen (heb genoeg goedkope testen van testjezelf.nu in huis)

15. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Helaas is het niet zo makkelijk als het lijkt idd.. Ik ben nu bijna een jaar bezig.. (onpillen kan ondanks je ongesteldheid enz.) een jaar duren. Je mag na een jaar ongeveer naar de HA. Wij willen het nu eerst nog even gewoon proberen.. Denk dat als het na de zomer nog niet zover is dat we dan de molen in gaan.. Maar ik hoop op een spontane zwangerschap.. Want ziekenhuis is geen pretje..
    Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen..

X

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heej MayD, mijn cyclus was al een paar maanden 28dagen en deze maand 24/25dagen.
    omdat ik nu dus ook niet weet of mijn cyclus weer naar 28dgn gaat of 25dgn aanhoudt heb ik maar ovulatietesten gehaald.
    dan weet ik in ieder geval wanneer mijn piek is.

Was jij na 18dgn dan ook heel heftig ongesteld?
    Bizar he:(

17. sal

sal Lid

26 jan 2011
    7
    0
    0
    #237 sal, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011

volgens mij moeten bijna alle mannen eerst overgehaald worden!!
    vrouwen hebben denk ik altijd al moeder gevoelens...:)

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hey!

Dat denk ik ook wel hoor.
    Voor iedereen is het ook weer anders.
    Het is in ieder geval een spannende tijd en ik vind het zelf ook wel een bijzondere tijd omdat je samen kiest om ervoor te gaan.

19. sal

sal Lid

26 jan 2011
    7
    0
    0
    haha helemaal mee eens maar ik weet dat mijn kinderwens er al jaren is. mijn vriend was ook super snel overgehaald hoor.....uhm een week geloof ik!!!
    Maar nu inderdaad er samen helemaal voor gaan en afwachten hoe het gaat en hoe lang het gaat duren..idd super spannend!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zondag geworden en maandag wel 9x mijn verband moeten wisselen. Uit pure noodzaak maar superlappen bij de KV gehaald en gister ook veel bloed gehad... vandaag een "normale" hoeveelheid, maar het neemt nu duidelijk af

Ik heb rond dag 11/12 van de cyclus wel een eisprong gehad (met OV-test echt een LH-piek gehad ook) en we zijn ook rond die tijd wel intem geweest....

Ik ga er volgende week toch eens een test aan wagen...

Deel Deze Pagina