Nee maar ik kreeg een formulier thuisgestuurd, moet ik wat gegevens invullen. En daarstond op dat je vanaf 8 weken een vroege uitwendige echo zou krijgen. Dus dat zal dan wel he? ja gelukkig geen schouderpijn meer gehad, krampjes blijven wel af en toe, maar het zijn wel mijn banden! Dus dat is niet erg, neem ik aan? Ook al is het alleen links
@Jesse: Veel sterkte meid, is niet niks. Hoop dat je t snel een plekje kunt geven. @Dreamer: balen meid. Op naar ronde 2. @MayD: weet je al iets meer? je maakt t wel spannend. @Cass: Leuk hoor een echo. En er is hier op t forum nu een topic met hoe ze t ouders en vrienden het verteld hebben. Heb je op een originele manier verteld dat je zwanger bent? heet t topic.
@ jesse: veel sterkte meid! @ Mayke: je maakt het idd wel spannend! Je LF is nu iig wel al langer dan de vorige keer toch? gezien je overtijd bent?! @ Delilah Ik had er ook nog nooit van gehoord, tante zeggertje?! Wel een grappig woord Mijn vriend ligt ziek op bed. Hij heeft me de hele nacht wakker gehouden en ik moest er om 7u uit om te werken... Ben echt super moe nu. mannen zijn net kleine kinderen als ze ziek zijn!! (kan ik vast wennen )
Hallo dames, Had beloofd jullie op de hoogte te houden maar ben gisteren niet lekker geweest daarom nu pas. Had zondag een test gedaan die licht positief was, die nacht kreeg ik vreselijke krampen en toen ik naar toilet ging kwamen er allemaal stolsels (bah, sorry voor het vieze verhaal) , dus ben er nu wel van overtuigd dat er iets zat maar dat het niet zo heeft mogen zijn ! Dus wij gaan nog een paar rondes proberen en dan maar zien waar dat toe leidt. Xxx D!
Ik kende het ook niet.. tantezeggertje.. Maar wel een leuk idee alleen dat red ik denk ik niet meer. Had zelf het idee om de echo foto te kopieren en dan klein onderin de chipsbakjes te plakken.. als er dan een bakje leeggaat zien ze het haha.. leek me grappig... en ja er komen een heleboel mensen, wel 50 ofzo.. 2 vriendengroepen en de familie. misschien verraad de familie het al want die kunnen best met cadeautjes voor de kleine aankomen.. @Deianaira, dat is balen zeg... Gewoon lekker naar de volgende ronde en niet teveel bij stilstaan denk ik... morgenvroeg naar de VK!! eerst gesprek.. overmorgen echo!! spannend!
Wat rot zeg! Heb je de huisarts voor de zekerheid nog gebeld of vind je dat niet nodig? @ Cass, dat idee met die kopietjes van de echo in de chipsbakjes is leuk joh!! en nu het over cadeautjes hebt...je kunt ook een rompertje kopen met I love mama en dan zeg je: dit heb ik van mijn man gehad Dan snappen ze het ook wel hihi. Geniet ervan morgen en we willen natuurlijk alles horen over de intake en over de 1e echo donderdag!! @babyliz, heb je vanmorgen al getest of ga je morgenochtend testen?Ik hoop zo dat het raak is!! En Mayke, hoe gaat het bij jou? nog niks in aantocht? Morgen toch maar testen dus
Ik ben vandaag ongi geworden... aangezien ik uitga van mijn eigen eigevoel, denk ik dat mijn LF deze maand 7 was (volgens FF 9, maar die wist het ook niet zeker) Ik had sowieso al een afspraak bij de HA staan morgen, dus kaart ik de korte LF meteen aan. Op naar ronde nummer 5!
deianaira. Balen meis heel veel sterkte. Mayd. Dat is Kl***te. Hopelijk kan de HA iets betekenen. Cass spannend je echo weehee Ik wordt gek geloof ik. Vandaag was ik aan het werk wordt ik gebeld door de VK. Ik moest om 10.45 mij melden bij de gynaecoloog die wilde mij zien.. Ze had wel gezegt dat er bloed geprikt moest worden maar niet dat ik langs moest komen. Ze vonden het toch een te groot risico. Dus ik halsoverkop naar het ziekenhuis. Ik daar bloedprikken, echo en gesprek. Er schijnt volgens deze gyn toch nog een kans te zijn dat ik zwanger ben dan zou ik 4 weken zijn dan zie je vaak nog niks. Mijn hcg komt er mee overeen. En kan je ook gewoon ongi zijn. Ik ga er vanuit dat ik het niet meer ben, omdat ik voor mijn gevoel ook minder klachten heb. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb in een of andere rollercoaster te zijn beland. Ik moet maandag terug komen bij de gyn (weer bloed en echo ook om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten) voel me niet goed worden moet ik 24 uur per dag bellen. Zo dat ben ik weer kwijt. pffff Ik zal blij zijn als ik in rustig vaarwater terecht kom. Ik ga nog eens zwanger worden haha
Oh jesse dat is wel heftig, kan me voorstellen dat t een rollercoaster is. Gooi t er maar effe eruit hoor meis. Er mee blijven zitten is ook niet goed. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
eeee Mayke,wat balen!! Ik had zo gehoopt dat je kon melden dat je zwanger was. Goed dat je morgen gelijk met de huisarts je cyclus bespreekt! Jesse!!! wat een verhaal meid. Het zou toch geweldig zijn als je nog gewoon zwanger blijkt te zijn! Ik kan me voorstellen dat je, je instelt op niet maar het is wel fijn denk ik dat ze je zo goed onder controle houden en je maandag weer kan!
ik duim ook voor je Jesse! en Mayke, ik ben ook wel benieuwd wat de ha zegt over je LF. ik denk zelf dat onze cyclus gewoon nog goed op gang moet komen, na jaren de pil te slikken..
Ff kort berichtje: drukke dagen gehad en moe! @deianaira: wat jammer zeg @jesse blijft nog weer spannend dus.. sterkte ermee! @mayke: balen! Ben benieuwd wat je ha zegt. @jeskejes en xxpetra: heb wel redelijk wat dingen gevoeld deze cyclus, maar t kan vanalles zijn. Vanmiddag wel wat bruinverlies gehad.. dus ben bang dat ik morgen gewoon ongesteld word. Maar we zullen zien.. hopen van niet natuurlijk Als ik morgen toch niet ongesteld word test ik donderdag! @casss: leuk idee zeg! Gaan er nog meer mensen testen binnenkort? En hoe voelen de zwangeren zich? Hoop dat k niemand vergeten ben.. ga t weer wat beter bijhouden
Hallo allemaal! Ik heb al weer even een tijdje niets van me laten weten! Vandaar dat ik maar weer eens even kom vertellen dat ik gisteren helaas gewoon weer ongesteld ben geworden. Wij gaan nu de 4e maand in. Nog steeds hopend dat het gaat lukken natuurlijk!!! Heb wel in de gaten dat het toch echt niet over 1 dag eis gaat! Vandaar ook dat ik heb besloten niet iedere dag op zwangerschapspagina te gaan. Zodra ik zwanger ben laat ik het jullie weten. Voor die tijd kunnen jullie aan men banners zien dat het nog niet zover is. Voor alle inmiddels zwangere dames, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie tijd van!!!! Voor alle dames die nog druk bezig zijn met klussen, hou het leuk en heel veel succes!!!! XXX
@Babyliz: Hoop met je mee dat je niet ongi wordt. Ik heb vanochtend vroeg getest en had goede hoop, maar helaas. Test was wit. Baalde en baal flink. Ze zeggen wel geen bloed geeft moed, maar die moed zit nu ergens in mn schoenen. Ik weet t even niet, maar nu w88 op de ongi dan maar.
Daar ben ik weer! Vanmorgen bij de vk geweest op intake. Het stelde allemaal niet zo heel veel voor.. Ze wilde van alles over mijn medische geschiedenis weten maar gelukkig heb ik daar allemaal geen problemen mee. Verder bloeddruk, die was goed en ik moest op de weegschaal. dat was minder goed vond ik zelf haha.... Ben 3 kilo aangekomen dus ik vrees dat dat nog niet door de baby komt Morgenavond echo.. Vandaag vriendje jarig.. Nu even naar bed want ik ben kotsmisselijk.. Net ook een spontane huilbui gehad uit t niets..en waarom?? tja.. we nemen het maar voor lief. Mday, Jeskejes.. balen... maar no worries!! ik ben gewoon een uitzondering hoor 2e ronde al zwanger! meeste vrouwen doen er wel langer over!! Al wil je het natuurlijk t liefst zo snel mogelijk.. ik snap t wel! Jesse, wat een gedoe allemaal!! pff en wat moet je in spanning zitten. Ik denk dat ik net als jou mezelf zou beschermen en van een ongi uit zou gaan.. dan kan het alleen maar meevallen en ben je voorbereid op de tegenslag... Je maakt het wel spannend!!! Verder genieten van het weer Dames!! Ik ga maar niet teveel in de zon.. ben gevoelig voor pigment (zomersproeten) en schijnbaar kan dat blijven dan tijdens/na je zwangerschap! Dus lekker bedje in nu.. Uiteraard laat ik weten hoe de echo was maar denk dat t vrijdag middag word.. want we gaan na de echo natuurlijk eerst naar de opa's en oma's en vrijdagochtend moet ik werken van 7 tot 12.. ajuus!! xxx
Hee Cass, dus het stelde niet veel voor? haha dan weet ik dat alvast voor volgende week Je gaat toch wel proberen om een plaatje te spammen hé!! Gefeliciteerd met je vriend trouwens! Hebben jullie al bedacht hoe jullie het zaterdag kenbaar gaan maken? @Mayke, hoe was het vandaag bij de huisarts? Hopelijk ben je wat wijzer geworden! @Jeskejes, van hoeveel dagen ben je deze maand uit gegaan? Ik zie aan je onderschrift dat je er ook wat langere cyclussen bij hebt zitten dus wie weet heb je nog te vroeg getest! @babyliz, hopelijk zet het bruinverlies niet door meid! @Jesse, hoe gaat het met jou vandaag? Maandag mag je weer naar de gyn toch?
hahaha, heeeeeel herkenbaar die spontane huilbui heb je nog geen last gehad van prikkelbaarheid? Ik schiet soms ineens uit mijn slof waar ik zelf van schrik en dan gaat het ook werkelijk nergens over. (schaam me diep haha) Misselijk was je tot nu toe nog niet echt toch?