In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Cass: Fijn dat t goed ging. Lekker van je zwangerschap gaan genieten. Gefeliciteerd met je vriend.
    @xxPetra: Ik heb m aangepast, had m eerst op 28 dagen gezet, maar ei was later. Ik zou hooguit 1 dag later kunnen zijn. Zit nu op 32 dagen.
    Dames die stemmingswisselingen, heb meelij met de mannen hihi. maar hoort er bij zeggen ze wel eens. Af en toe lekker janken is ook lekker hoor haha.

Hier nog geen ongi had m al wel verw8. Heb alleen van die smerige meuk als afscheiding. Beetke donkerder en creamy. Maar geen bloed. Wat dit nu is geen idee, nog nooit gehad.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, vandaag bij de HA geweest.

Ik heb hem mijn agenda laten doorbladeren (met daarin dus alles vermeld incl. ingeplakte ovutesten).

Hij zei dat na je eerste eigen ongi de pilhormonen wel aardig uit je lichaam zijn en dat mijn cyclus idd niet is zoals het moet. Volgens hem zou de kans om zwanger te raken op eigen kracht errug klein voor ons zijn (de kans dat je getroffen wordt door een bliksem zou groter zijn).

Natuurlijk moeten we nog even op eigen kracht proberen. Maar als het in september nog niet raak is, dan wordt ik via versneld traject doorgestuurd naar de Gyn. (normaal moet je al een jaar of 1,5 jaar bezig zijn)

Het viel een beetje in de lijn der verwachting, maar je krijgt toch wel een klap voor je kop als het je zo klip en klaar wordt gezegd.

We gaan vrolijk verder en ik ga lekker door met de testjes en het tempen... En we zien dus wel waar het schip strandt!

Ik ben nu wel aardig weer over mijn dalletje heen en ga het er vanavond van nemen met troosteten en een wijntje erbij!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jeskejes, je weet het wel spannend te maken! I'll keep my fingers crossed!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo MayD: super knap dat je zo posi en sterkt bent. Is toch niet niks wat je zo te horen krijgt. Maar nu heb je wel duidelijkheid. Heel veel succes meid en hoop toch vlot roze voor je.

Jah ik dacht laat ik maar wat spanning opbouwen hahah. Maar we zullen zien.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hahaha... idd

Ik heb vandaag al genoeg gehuild en ben er nu klaar mee.

Thuis zijn nog genoeg klussen te doen, dus daar ga ik me de komende tijd maar op storten.

Intussen gaan mijn hubby en ik wel gewoon lekker van elkaar genieten.

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    mayd. dat is even een domper, dat is best nog lang wachten voordat het september is. Maar wie weet gebeurt er een wonder en is het toch snel raak. Ik ga voor je duimen.

Daisy Succes in ronde 4.

Cass. Balen van die misselijkheid. Spannend morgen de echo wel vertellen hoor hoe het was. en alvast gefeliciteerd met je vriend.

Jesekejes. Als er nog geen rode duivels zijn kan het nog steeds. ook als er rode duivels zijn kan het heb ik van de week geleerd. Ik duim voor je.

Ik ga er toch steeds meer vanuit dat het een MK is. heb vandaag ook helder rood bloed en dat vragen ze steeds of ik dat gehad heb, nu dus wel. Ik heb wel veel last van licht in mijn hoofd zijn. maar goed ik vloei nu ook al bijna 3 weken. pfff niet ernstig ofzo maar toch. Maandag even vragen aan de gyn. kom weer bij een ander terecht maar goed 3 mensen zien soms meer dan 1. moet om 8.30 er zijn daarna werken.
    OP mijn werk weten ze ervan ze leven erg met me mee en zijn ook lief voor me. ik heb het ze maar verteld omdat ik zo halsoverkop weg moest en maandag ook later ben.

Petra hoe gaat het met jou en de kleine??

Een vraagje aan de zwangeren onder ons. hoe ervaren jullie het zwanger zijn? vinden jullie het eng/spannend/leuk enz. ben benieuwd. Toen ik vorige week poss. testen vond ik het ineens doodeng. waahaa Volgens Gyn,Ha,VK, gebeurt dat heel vaak, maar wil graag ook jullie verhaal horen.

dikke knuffel

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja hier dus ook spontante huilbuien gehad.. Echt zo bizar is dat. Want dan was er helemaal geen aanleiding
    voor en ging ik opeens keihard huilen whaha manlief wist zich geen raad ;) Gekke hormonen toch ook!

@MayD wat vervelend zeg. Maar wat is er dan precies mis dat jullie het hoogstwaarschijnlijk niet op eigen kracht kunnen?
    Ik duim echt op een wondertje voor jullie! Dat jullie de volgende ronde gewoon spontaan zwanger mogen raken! :D
    Wel een fijne gedachte dat, mocht het niet lukken voor september, jullie wel geholpen kunnen worden!

@Jesse wat erg zeg. Moet je nu morgen weer voor een echo dan? Ik hoop zo dat het allemaal vals alarm is en als het toch een mk wordt, dat het dan zo snel mogelijk gebeurt, zodat je weer verder kan. SUcces!

Ennehm hoe ik mij voel. Tjah het is heel gek, maar kan het gewoon nog steeds niet echt geloven. Het feit dat er een kindje in mij groeit, zoo bizar. haah eerst maar eens wachten op de echo en als het dan goed is, hoop ik dat het besef dan meer komt. Maar ik vind het allemaal wel spannend hoor. Er gebeurt zoveel in zo'n korte tijd!!

8. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@MayD waar basseerde de HA dat op? alleen op je LF? op forums lees je ook genoeg positieve verhalen daarover toch

Sterkte en wie weet laat je die man snel zien dat de bliksem in is geslagen!

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes he wat jammer! Ga je morgen nog een x testen of wacht je het ff af nu?
    @mayD: zo zeg.. dat is wel ff heftig. Sterkte en hopelijk gebeurt er toch nog spontaan een wonder!
    @jesse: wat moeilijk zeg die onzekerheid!
    @babywens: ja lijkt me ook heel apart dat er dan een kindje in je groeit.. geniet ervan :)
    @xxpetra totnogtoe niet gelukkig!
    @casss gefeliciteerd met je vriend.. en sterkte met de misselijkheid.

Hier is het wel spannend geworden! Nog geen bloed te ontdekken :) ga morgen testen.. heb wel al de hele dag wat buikpijn, maar dat komt bij vlagen en is niet echt pijnlijk. Kan alle kanten op dus..
    Voel nog wel meer dingen, maar geen idee of ik het me inbeeld ;) Ik hou jullie op de hoogte.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Game over, de duivels zijn gearriveerd.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen dames...

MayD, wat knap dat je nog zo posi kan blijven! Hopelijk luk he voor september toch op eigen kracht :)

Jeskejes, balen van de duivels :(

Hier zijn de duivels weer verdwenen en kan het wachten op mn ei weer gaan beginnen :D

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    jeskejes dat is weer even balen.
    babyliz nou duimen dat het weg blijft
    Babywens 2011 nee ik moet maandag voor een echo.

heb vandaag wel even de Ha gebeld ivm licht in het hoofd. heeft waarschijnlijk te maken met vermoeidheid onrust enz. we wachten wel af. vandaag genieten van het heerlijke weer.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jemig meid, dat was wel even schrikken denk ik dat de huisarts uitspreekt waar je al rekening mee had gehouden!
    Je hebt wel een super huisarts joh dat hij nu al zo'n concrete uitspraak doet over wanneer je terug kan komen! Natuurlijk hoop ik dat je lf steeds iets langer is en dat je snel zwanger wordt maar mocht dit niet lukken is het denk ik wel een opluchting voor jullie dat je vanaf september wat hulp krijgt.

Hoe voel je, je nu je er een nachtje over hebt geslapen?

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hee Jesse, dat lichte in mijn hoofd heb ik de week voor ik heb getest ook gehad. Ik ben bijna nooit duizelig dus ik vond het wel heel opvallend en volgens de huisarts kwam het idd door alles wat er aan het veranderen is in je lijf.
    hopelijk hebben ze maandag toch goed nieuws voor je! Ik hoop het zo voor je!

Je vroeg hoe de zwangeren het zwanger zijn ervaren...
    Toen ik positief testte waren we door het dolle heen en de dagen erna ook maar ik merk aan mezelf wel dat ik wat meer ga piekeren over dingen die ik voel. Je hebt natuurlijk geen idee wat er allemaal gebeurd in je lijf dus soms zou ik wel eens een lijstje willen hebben met wat het is wat je voelt ;) Verder is het idd zoals babywens ook zegt nog heel onwerkelijk dat er een wondertje in je buik aan het groeien is.

@babywens...het gaat nu opschieten voor ons hé!!
    @cass, heel veel plezier vanavond met de echo!!

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babylizz En? heb je al getest?? Ben benieuwd!!

@xxpetra jaa het gaat zeker op schieten, nog maar 4 nachtjes slapen ;) haha begin jij je ook steeds meer zorgen te maken over allerlei klachtjes? jaa heb ik ook.. kvind het wel reuze spannend hoor, de echo. Hoop zo dat alles goed is!

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nou sinds van de week heb ik af en toe last van krampen waar ik het heel warm van krijg en heel misselijk wordt. Ik was echt heel bang dat er iets aan de hand zou zijn maar het viel me gisteren op dat de krampen wegtrekken als ik naar de wc ben geweest....het zijn dus waarschijnlijk mijn darmen. Pfieuuww;)

Hoe gaat het bij jou met die steken? is het helemaal over nu?

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja dat is dan echt even schrikken he? haha nee nog steeds niet over hoor... heb ze al vanaf week 5, voornamelijk aan de linkerkant. Nouja de huisarts zei dat het mijn banden waren, dus daar gaan we dan maar vanuit he ;)

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes balen weer! Volgende ronde hopelijk wel zwanger :)
    @babywens en iedereen: heb helaas negatief getest. Maar nog geen enkel spoor van ongesteld worden..
    Wel gek, want ik ben nooit overtijd. Wachten maar weer ;)
    Snap alleen nog steeds niet waar dat bruinverlies van dinsdag vandaan kwam.

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh balen dat je negatief getest hebt, maar geen bloed geeft moed ;) hahah volgens mij is dat 'spreekwoord' al heel vaak gezegd, maar het is wel zo. Misschien was dat bruinverlies wel een late innesteling? Misschien is je ei wat later geweest dit keer? Spannend hoor, hopen dat je over paar daagjes positief test!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babyliz, balen dat je negatief hebt getest joh! maar net wat babywens zegt...als je ei later is geweest is je nod waarschijnlijk ook opgeschoven.

@babywens, zat er gewoon van te huilen zo was ik geschrokken:) maar ik merk wel nu ik er niet meer zo mee bezig ben ik er ook niet meer zoveel last van heb al van de week. woensdag vraag ik het wel even na bij de vk.
    haha dus jij hebt links straks hele ontwikkelde banden en rechts niet :p

@Swaan, ben je al bij de huisarts geweest voor het uitstrijkje en is er nog wat uitgekomen?

Deel Deze Pagina