In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

dramaqueen, ik zit echt met kippevel op mijn armen je verhaal te lezen.. ik weet niet wat ik moet zeggen...:(
    Ik vind het echt heel erg voor je en ik kan me niet voorstellen dat je, je moeder moet missen helemaal in deze periode.
    Ik leef met je mee en wens jou en je familie echt heel veel sterkte!

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte dramaqueen.. Ook voor je familie!

Ik kon op google niets vinden.. Heb ook nergens last van.. Ik zei ook al voor de grap.. dalijk heb ik 2 baarmoeders.. haha.. maar dat zou natuurlijk heel erg raar zijn..

Hier alles klaar voor het feestje vanavond. Omdat ik geen echo foto had alles vol gehangen met slingers en ballonnen.. Hoera een Jongen en Hoera een Meisje..
    We zijn allebei jarig dus misschien leggen ze de link niet meteen.. ben benieuwd!
    Zo nog ff een dutje doen en dan opmaken voor het feestje! :)

3. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Dramaqueen ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd ook voor je familie.

Liefs Kim

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Dramaqueentje wat ontzettend heftig zeg.. geen woorden voor. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie.

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dramaqueen wat erg voor jullie! heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies:(

Casss ben heel benieuwd hoe iedereen vanavond reageert! heel veel plezier in ieder geval:)

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ dramaqueentje: Tjee meid, wat een nieuwss ! Ik wen joou en je familie erg veel sterkte toe ik de komende tijd.

@ Cass: wat mooi dat je eerste echo zo goed verlopen is. Die luchtbel zal wel lucht zijn en weer wegtrekken. Laat je door docter google niet gek maken en wacht maar af hoe het gaat.

@ Petra: ik ben echt benieuwd hoe jij het in je eerste echo er vanaf brengt.

@ Babyliz: jammer meid, de volgende ronde in dan maar.

Vanaond doe ik me tegoed aan brie, port salut, filet americain en een goede rioja wijn.

Ik ga me nu ook niet meer alles ontzeggen en lekker ontspannen. Ik doe wel nog steeds ovulatietesten en temperatuur ook gewoon nog. Voor de rest relex and take ist easy.

Vandaag heb ik samen met mijn man mijn auto voorzien van nieuwe schokdempers, veren en mijn man heeft een nieuwe uitlaat aangelast (lassen is een van de weinige dingen die ik echt niet kan).

Morgen gaat het lekker weer worden, dus eens even kijken of ik het skeeleren nog niet verleerd heb....

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Dramaqueentje: gecondoleerd en sterkte met dit verlies. Neem je tijd en doe rustog aan. Zp loopt niet weg en wij snappen waarom je er minder bent.

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Mayke, owwwwwwww ik zit echt kwijlend jou berichtje te lezen over je avondje met filet americain en port salut!!!
    hahaha hoe ik het er woensdag vanaf brengt....waarschijnlijk heel stil en met open mond ;)
    We gaan zo voor de vorm de prenatale onderzoeken doornemen, ze willen bij de intake weten of we die willen laten doen. Het enige wat we wel willen is de 20 weken echo..ik wist niet eens dat die onder de prenatale onderzoeken viel:( maar verder willen we niks laten onderzoeken. Het is allemaal kansberekening en zelfs al is de kans groot volgens die berekening hoeft het nog niet zo te zijn dat het kindje een afwijking heeft.
    Cass en babywens, zijn jullie er al over uit of jullie het laten doen?

@ Cass, hoe was het feestje gisteren? Snapte iedereen de slingers of hebben jullie het moeten uitleggen:D

Waar ik nog aan dacht...ik weet niet precies meer waar iedereen woont..maar was niemand gisteren in de buurt van Alphen a/d Rijn? wat een verhaal hé!! Je zou daar maar rond hebben gelopen :$ :(

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss ik ben ook wel benieuwd hoe het feestje is gegaan gisteravond!

Petra spannend zeg woensdag de eerste echo! het is inderdaad kansberekening ik zou het zelf persoonlijk (als ik zwanger zou zijn) ook niet laten doen, uiteraard wel de 20 weken echo, een extra kans om je kindje te zien toch? ;)
    zag gisteren ook op het nieuws wat er in Alphen aan de Rijn is gebeurd! tjee wat heftig zeg! je bent echt nergens meer veilig, en wat lopen er een gekken rond op deze wereld zeg! niet te geloven :x

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ja bizar he. het ene drama na het andere gebeurd hier...en dat gewoon in Nederland:$:$
    aan jou banner te zien kan je aan de slag de komende dagen:D Veel plezier.

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ja inderdaad dan denk je dat zulke dingen niet in Nederland gebeuren, maar het komt steeds dichterbij, helaas :( het is gewoon te triest voor woorden dat zulke dingen gebeuren :(

haha we zijn inderdaad druk aan de klus dit weekend ;) hopen dat me ongie eind deze maand dan ook uitblijft!
    realiseer me aan de ene kant wel dat de kans klein is dat het in de eerste ronde lukt, aan de andere kant hoop ik er natuurlijk wel heel erg op ;) we wachten af, het zou wel heel mooi zijn natuurlijk :)

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nou de kans is wel aanwezig hoor!! In onze omgeving zijn er 2 stellen die de eerste ronde zwanger waren.
    Elke maand dat je geen anticonceptie gebruikt heb je kans om zwanger te worden..dus ook de 1e:D

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ja weet wel dat de kans bestaat natuurlijk, daarom hoop ik ook echt dat het in ronde 1 lukt, maar weet ook maar al te goed dat het ook heel anders kan gaan, maar daar gaan we nog maar niet over nadenken ;) we blijven gewoon positief! en hopen dat het in ronde 1 lukt! we zullen het zien over ongeveer 14 dagen :)

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Veel plezier Delilah! :D

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    thanx pip! gaat wel lukken, het is gelukkig geen straf om te doen:D

16. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dramaqueentje

Wat vreselijk zeg. Gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte komende tijd!

@xxpetra wij willen inderdaad verder ook geen prenatale onderzoeken hoor. Inderdaad de 20 weken echo, maar de rest niet. En heb je al moeten overgeven? Ik hoop dat het je bespaart blijft ;) Net weer gal overgegeven en het is zoo vies :(

Morgen echo en ben echt gewoon beetje gespannen :p Hoop zo dat alles goed is!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dramaqueen, wat erg... Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies!!

Hier nog niks nieuws te melden eigenlijk...
    Zijn weer drukdruk met het huisje aan te passen naar onze wens :)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames. Even een emo berichtje als t niet erg is.
    Gister op kraamfeest flink staan te balen. Stond tussen de zwangere iin. Had niet gedacht dat dat zo'n pijn zo doen. Ga nu echt proberen om minder er mee bezig te zijn en wel zien wat er van komt. Stop met tempen en ovu testen denk. En we zien wel. Verwacht mn ei met Pasen.

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    dan kan je vriend lekker met pasen eieren gaan zoeken!! :)

Feestje was leuk!! eerste instantie vonden ze het rare slingers.. totdat ze ook de ooievaren zagen haha.. Moet jij iets vertellen??? :D:D

Super leuke reacties!! zeker later op de avond toen er al flink gedronken was.. Sommige vrienden werden echt emotioneel haha.. Wat leuk voor jullie! Ik gun het jullie echt etc, etc, etc..

Andere vriendin melde me stiekem dat ze ook gestopt zijn met de pil maar ze gaan trouwen in augustus.. Haar gewaarschuwd dat het snel kan gaan.. Als ze dan nog in haar jurk wil haha..

Verder weinig bijzonderheden hier, nog steeds veel moe. Misselijkheid word weer iets minder gelukkig.. aankomend weekend gaan we samen naar texel, ff ertussen uit. Hoop dat het net zo'n lekker weer word als nu maar ze geven weer regen op.. dat is wel zuur!

20. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Vannochtend eerste echo gehad! Alles ziet er super uit, mooi kloppend hartje, goeie echo :D Ben echt super blij! Ben wel week en 2 dagen teruggezet. Cass ik ben dus nu ook weer even ver als jou ;) haha wat grappig zeg! wanneer heb jij je volgende echo?

Eerst uitwendige echo gedaan, was wat moeilijker te zien. Ze wilde tweeling uitsluiten en kreeg daarom inwendige echo. Valt inderdaad reuze mee, voel je niks van! Daar kreeg ze mooi kindje te zien.

Meiden ik hoop dat jullie dit zeer snel allemaal mogen meemaken!

Deel Deze Pagina