In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, en welkom nanon!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je Mick, lief je berichtje. Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag zijn. Hoop t voor iedereen hierzo. Ook ik heb zo'n gevoel dat je elkaar toch op dit vlak kent. En je leeft met elkaar mee en steunt waar je kan.

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

bovenaan je scherm staat ergens "banner" daar moet je dan op klikken en de rest wijst eigenlijk voor zich!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Volgens mij is het onmogelijk om er niet mee bezig te zijn maar ik snap wel wat je bedoeld.
    Bij mij hielp het heel erg om druk met anderen dingen bezig te zijn, zo ben ik druk in huis gaan klussen en heb ik me ook weer op sporten gestort (waar ik nu weer mee gestopt ben;)) Daarnaast was het op mijn werk ook ontzetten chaotisch dus ik was meer met die dingen bezig. Het proberen zwanger te worden had niet meer zo de overhand.
    Ik denk dat het ook een stukje is dat je de controle moet loslaten. iedere vrouw die stopt met de pil (en met kinderwens) wil niets liever dan een kindje. ik riep soms echt tegen mijn man: je kan niet slapen want we hebben gisteren ook niet gevreeën!!!! het moet nu! (ik had een schema in mijn hoofd wanneer het moest gebeuren voor een zo'n goed mogelijk resultaat)
    I know..schaam me kapot.
    Maar toen ik het wat los liet wilde niet zeggen dat ik er niet meer mee bezig was, ik denk dat, dat gewoon erg lastig is.

Wat ik bedoel te zeggen...gewoon lekker meekletsen op het forum en niet zo op symptomen gaan letten en bedenken wanneer je wilt testen. Laat het maar gewoon op je af komen en ondertussen kan je hier toch je ei kwijt!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ petra we gaan heerlijk een weekje naar Turkije! helemaal zin in, hopelijk komen we zwanger terug ;)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heb niet gezegd dat ik er niet meer bezig wilde zijn, maar minder. Het neemt de overhand en dat wil ik niet, hoor vaak dat wanneer de druk hoog is dat t niet lukte. En wanneer je de teugels viert, druk eraf zeg maar, dat dat kan helpen. Bij 2 bevriende stellen was dit t geval.
    Wat jij zegt Petra, heb ook zoiets ja maar nu moeten we klussen. Thnx voor je berichtje en de tips.

Ik wil niemand tegen de borst stoten, wilde t gewoon ff kwijt. Ik schrik ook beetje van de reactie van MayD.
    Das soms t moeilijke van schrijven op een forum. Het kan anders overkomen dan bedoeld.

7. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

klopt .. dat is altijd het lastige aan geschreven woorden he.. vind dat zelf ook moeilijk. ook hoe je dingen tegen anderen zegt en zo. soms leest een ander dat heel anders! maar wat belangrijk is is dat jij lekker je ding doet en die rust vind zoals jij dat fijn vind, en hoe dat maakt niet uit. misschien voel je je over een week wel weer totaal anders! :) wat jij beschrijft voelde ik 2 weken geleden ook zo en nu voel ik me alweer veel beter.. voel je nu maar niet bedrukt! goed dat je alles zegt toch? lekker alles eruit gooien en wie weet is het morgen weer heel anders! ;)

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh...
    Zo te zien zijn er weer een hoop in de nieuwe ronde bezig :)
    Succes allemaal!!

Sigrid, welkom en veel succes!

Hier een beetje in twijfel wat te doen deze maand... Vriendlief heeft diclofenac pillen gekregen.. Weet dat het bij onsk waad kan als we zwanger zijn, maar zou t kwaad kunnen als je probeert zwanger te worden? Dunnow...

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Babywens: voel je je al wat beter?
    @xxpetra: succes vandaag! :)
    @delilah: fijne vakantie vast.. en wel lekker dat je juist in de week voor 'nod' wat afleiding hebt!
    @jeskejes: begrijpelijk dat je er minder mee bezig wil zijn.. je moet doen wat voor jou goed is :) succes in ieder geval met alles.. en ik hoop dat je je snel wat rustiger/beter kunt gaan voelen :)
    @mick: ja dat familie gevoel heb ik ook heel erg hier, leuk!
    @dreamer: heb even op Google lopen snuffelen voor je en kwam een oud topic tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/43574-medicijnen-schadelijk.html
    Hopelijk kan je er wat mee!
    @jesse: knuffel.. wat rot zeg.
    @mandyy: succes met wachten!
    @babytjuh: wow wat een lange dagen :/ afleiding genoeg in ieder geval dus.

@nanon en sigrid: welkom!

10. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee het schiet nog niet echt op ;) Vannochtend weer drie keer boven de wc gehangen.. alles wat erin gaat komt er net zo hard weer uit :p hahah wel erg vermoeiend, maar het is voor een goed doel!

12. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ik ga ook maar eens proberen een ontbijtje naar binnen te werken..

Petra succes en veel plezier met je echo vandaag!!!!

Morgen ga ik de stad in, even naar de H&M voor wat t-shirtjes, een leuke rok en een broek... Mijn huidige broeken zitten erg strak en we willen op texel dit weekend flink gaan fietsen.. Dus wil ff lekkere comfortabele kleding hebben! Zag dat ze ook mama leggings hadden daar.. Lijkt me ook heerlijk voor onder een rok.. Zin om te winkelen :D

Ook zin in het weekendje :D

Vandaag nog even werken van 15 tot 21 en dan 4 dagen vrij!!!

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Balen babywens.. tis idd voor een goed doel, maar dat maakt t nog steeds niet fijn ;) Ga je nog naar de huisarts als t nog heel lang zo blijft?

@casss: leukleuk! Heel veel plezier vast dit weekend.. en met leuke kleren shoppen morgen :D

14. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    @ Delilah86: Verschrikkelijk dat wachten!! zie dat jij alleen nog iets langer als mij moet wachten!! Las dat jij ook nog lekker op vakantie gaat!! Geniet er van he!

@ Petra: Ja dat klopt dat ik de laaste tijd iets minder actief ben op de site...komt moet veel werken..maar probeer wel iedere dag te lezen...

Hier nog steeds alles rustig! Nergens geen last van...hmmm....ach ja voor de verandering wachten we nog maar even he ;)

liefs

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens echt wel balen dat je zoveel over moet geven, maar je doet het ergens voor ;)
    Casss heerlijk zeg, lekker shoppen! hou ik ook altijd zo van :D welke vrouw niet :p
    Mandy ja wachten duurt best wel lang haha maar ach lekker op vakantie en dan is het alweer zover ;) jij ook succes met wachten!

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jeskejes, ik denk dat je er bij alle reacties wel vanuit kan gaan dat niemand het rot bedoeld omdat iedereen met elkaar meeleeft!
    Ik zou me er niet te druk over maken.
    Ja dat het de overhand neemt is lastig he, hopelijk zakt het een beetje bij je! het moet natuurlijk wel leuk blijven.

@ Babywens, spuug je nog steeds gal? wat zei de dokter ervan?
    @Cass, veel plezier met shoppen!!

Hoe gaat het met alle andere meden?

Wij hebben vanmorgen onze pinda gezien:D (het is echt net een pinda op het plaatje) én het hartje klopt!!!! jeeeeh!!
    Mijn man heeft echt met open mond naar de monitor zitten kijken! als ik eraan denk moet ik bijna huilen haha.
    Verder loop ik tot nu toe gelijk met mijn banner en 6 mei hebben we de termijnecho!
    Cass, wil je even laten weten of er leuke kleding bij de H&M is?! Ik ga zaterdag op jacht naar in ieder geval een broek want die dingen zitten echt niet meer;)

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ohh heerlijk joh!! Naar welke plaats gaan jullie?
    Dat zou wel super zijn als je terug komt en je test positief!!

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Petra wat fijn joh dat echo goed was en dat het hartje klopt! wat zal dat een heerlijk gevoel zijn! toch een hele zorg minder denk ik zo als de echo goed is!
    Wij gaan naar Side, daar is het nu ongeveer 25 graden, heerlijk!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #2499 Dubbeltje82, 13 apr 2011
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
    Sorry dat je ervan schrikt meid... dat was echt niet de bedoeling.

Het was eigenlijk niet als verwijt of dergelijke maar meer als een soort van geintje (ik weet het, dit klinkt ook niet echt lekker)...

Ik bedoelde ermee te zeggen dat mensen die niet met kinderen krijgen bezig zijn altijd zo lekker zeggen dat je er maar niet mee bezig moet zijn. Dat dat vele malen makkelijker is om te zeggen dan om te doen.

Ik hoop natuurlijk echt oprecht dat alles goed gaat en dat het jullie gegeven is om snel op een roze of lichtblauwe wolk te zitten.

Sow, ik hoop dat ik de schrik hiermee een beetje heb weg kunnen nemen. Nogmaals, het was echt niet mijn bedoeling om bot over te komen (zie ook de :p aan het einde van mijn vorige bericht).

Het is heel begrijpelijk dat je een paar tandjes terug wil schroeven als je het gevoel krijgt dat je er teveel mee bezig bent.

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het schijnt daar erg vruchtbare grond te zijn... Enkele vrienden van me zijn ook zwanger teruggekomen van Turkije.

Veel plezier en geniet ervan.

Deel Deze Pagina