Balen zeg dat je zo'n last hebt gehad van migraine! Hopelijk blijft het nu weg! Hier komt de uitleg Helemaal bovenaan heb je een balk met aan de rechterkant "Banner". Daar klik je op en dan kan je aangeven welk plaatje je wilt hebben en welke aanwijzer en dan kan je ook invullen wanneer je eerste dag van je laatste menstruatie was en hoelang je cyclus was. dan scroll je naar beneden en dan zie je 2 vensters met hele lange codes staan. Voor dit forum moet je de code kopiëren waarvoor staat BBCode. Als je dat hebt gekopieerd ga je naar "gebruikersinstellingen" die vind je op de balk waarboven staat dat je bent ingelogd. Aan de linkerkant zie je dan staan "handtekening" en dan krijg je ook een leeg venster. daar plak je de code in en voila...je hebt je banner
Ja wij gaan ook alleen voor de 20-weken echo. Geen nekplooimeting of andere prenatale onderzoeken. Wist eigenlijk nooit dat 20 weken daar ook onder viel? Achja altijd leuk om weer naar je kleintje te kijken dan, maar dacht zelf dat je wel vaker echo kreeg.. helaas hahah dus nog 2 echo's te gaan Wij laten zoiezo ook wel een pretecho maken rond de 20 weken.. Jullie ook?
Ik heb zaterdag een in de richting test gehad, zondag een vette posi en gister een uit de richting test... opbouw, knal en afbouw dus. Vandaag is ie omowit. Ik hoop dat dit een teken is dat mijn LF iets langer wordt. Ik blijf alles van de positieve kant bekijken! Als ik volgende week dinsdag niet ongi wordt, dan zou mijn LF al 1 dag langer zijn dan de laatste van 7 dagen. Elke dag is er 1! @Cass: wat lekker, fietsen op Texel. Zo, nu lekker lahmajun eten en bankhangen.
@ Mayke, na hoeveel dagen had je nu je positieve test? duimen, duimen, duimen!! Jammie...turkse pizza bedoel je toch? Delilah zal dat nu ook wel lekker eten!! @babywens, wij wisten ook niet dat de 20 weken echo bij de prenatale onderzoeken hoorde.Ik had zoiets van die wil ik vanwege de geslachtsbepaling maar volgens de vk is het in de eerste instantie een medisch onderzoek. hihi weer wat wijzer geworden. een pretecho lijkt me ook super maar ik weet niet waar je dat kan laten doen. Moet dat in het ziekenhuis? Voor de 20 weken echo moeten wij ook naar het ziekenhuis, gelukkig kan het wel gewoon in Z'zee want dat gedeelte is dan weer wel open gebleven @Jesse, hoe gaat ie?
Dag 13 had ik de positieve test en dag 14 (aan mijn temp te zien) mijn ei. Yes, Turkse Pizza en dan zelf beleggen met verse sla, paprika, knoflooksaus en feta hmmmmmm Ik ben benieuwd hoe Delilah het in Turkije heeft.
Hier is ie dan!!! Je ziet al goed zijn hoofd en buikje. En het witte streepje op zijn hoofd is zijn oog!! Bekijk bijlage 145639 Gisteren ook het hartje gehoord!! Ik zit nu op 8 weken en 4 dagen. Dus iedere zaterdag een weekje erbij!
Hoi dames, Ik weet niet meer wat ik moet doen.. kunnen jullie me helpen? Mijn cyclus loopt de laatste maanden erg raar van 27 tot 31 dagen en 1 keer zelf 35 dagen. We proberen wel zwanger te worden. Ik had 15 maart mijn laatste menstruatie en ben 30 maart geopereerd en daarna hebben we 4 keer geklust. Ik heb geen idee wanneer mijn volgende menstruatie nou moet zijn maar rekende wel tussen de 27 en 31 dagen. Aanstaande zaterdag zijn er al 40 dagen voorbij! en ik ben niet ong geweest. Ik heb een zwangerschaps test gedaan gisteren en die geeft negetief aan. we willen op vakantie eind mei maar ik ben bang dat ik toch zwanger ben. want als ik zwanger ben dan ga ik niet. Wat moet ik nu doen? ben duidelijk overtijd maar de test was negatief. heb ik te vroeg getest of kan ik beter een bloedtest laten doen? Ik heb gehoord dat die 100% betrouwbaar zijn. (bij de dokter) Ik hoop heel erg dat ik zwanger ben, wel bang voor de teleurstelling die we nu al 3 keer hebben gehad maar positief blijven denken . Wat kunnen jullie mij adviseren? succes allemaal xx
@ gucci..... Ik zou toch de dokter maar bellen want het blijft nu wel erg lang weg ( de menstruatie) ook geen klachten verder die je niet kan verklaren? Succes!
@casss: Gaaf Je kunt t al goed zien idd! @gucci: Kan het door de operatie niet in de war zijn allemaal? Anders idd ff de huisarts bellen wat die ervan denkt. Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen deze keer.. Geen enkel idee wanneer de eisprong komt, ik wacht het maar af.
@Cass, moooooooiii!! Maar dan ben je dus weer wat dagen terug gezet toch? Ach..je hebt het hartje gehoord en daar gaat het om hé! Zaten jullie ook met open mond te kijken? @Gucci, ik denk ook dat je cyclus in de war is door je operatie en daarnaast was je cyclus, zoals je zelf aangeeft, al erg wisselend. Ik zou de komende week nog afwachten en als je dan nog negatief test zou ik de huisarts bellen. Een paar meiden hier hebben laatst ook gehad dat ze ineens een hele lange cyclus hadden en niet zwanger bleken te zijn, soms doet je lijf gewoon rare dingen (net als je denkt dat je het doorhebt gaat het zoiets doen!!!) Hopelijk maak je gewoon laat HCG aan! @Nanon, jeeeh!! je banner is zichtbaar @babyliz, gebruik je ovulatietesten? spannend joh weer een nieuwe ronde!
@ Cass: supermooi meid! @ Gucci: ik sluit me bij de andere dames aan, maar sommige vrouwen testen ook wel eens 2 weken na NOD pas positief.... @ Nanon: gelukt hoor! Hier alles wel goed. Morgen een half dagje en dan het weekend in!
Hoi! Ik hoop ook in 2011 voor het eerst zwanger te worden! Zoals jullie in mijn banner kunnen zien ben ik 2 dagen overtijd.. Heb na 25 dagen al een eerste natuurlijke menstruatie gehad en nu is het wachten op de tweede.. of niet =) Ik wil graag met jullie meelzen en meeleven!
hahaha nou wat Mayke zegt brotherbear het is gelijk spannend! Heb je lang de pil geslikt? het zou nog kunnen dat je cyclus op zoek is naar regelmaat en dat ie nu 28 dagen is ofzo...maar het alternatief is veel leuker toch Jeskejes, hoe zit jij in je cyclus? @iedereen, gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend? Ik ben vandaag al vrij en dacht...whowhowwww lekker uitslapen! nou mooi niet dus!! ik ben gewoon al klaar wakker!!! bah Mijn man zei net...dan kan JIJ alvast wennen voor als de baby er is...de grapjas @de zwangere dames, bij mij is de misselijkheid van het weekend op een hoogte punt geweest en nu is het eigenlijk zo goed als weg. mijn borsten beginnen nu weer wel te zeuren. maar wat ik me afvroeg...hebben jullie dat ook? dat het ineens weg is?