In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh wat een lekker weer he? haha nee uitslapen zit er hier ook niet meer in helaas ;) whahah wat een grapjas is je man :p maarja als je borstvoeding gaat geven, dan zal het wel zo gebeuren ;) Weet je dat al of je dat wilt?

Wat ik mij nog afvroeg: doe jij nou ook mee aan moeders voor moeders?

Hmmm nou geniet er lekker van, dat je van je misselijkheid af bent. Hier helaas nog niet hoor.. is al 3 weekjes lekker bezig ;) En helaas ook nog steeds overgeven, maar het hoort erbij laten we maar zeggen!

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

aaahh ik vind het echt rot voor je dat je aan het spugen bent. Heb je de dokter nog gebeld of wil je er liever niks voor hebben?
    Ik doe niet mee met moeders voor moeders, eigenlijk omdat ik er te lui voor ben om me aan te melden:) slecht he! Jij doet daar wel aan mee hé?

Ga jij borstvoeding geven?
    Bij ons vroegen ze het tijdens de intake en ik weet dat zij erg pro-borstvoeding zijn want bij een aantal vriendinnen kwam het niet goed op gang en moesten ze van alles gaan doen om toch maar borstvoeding te kunnen geven. Dat was voor hun echt heel vervelend.
    Ik heb dus gezegd dat ik het wil proberen maar dat als het niet lukt ik geen capriolen ga uithalen om toch maar borstvoeding te geven. als het niet lukt, lukt het niet en dan krijgt de baby flesvoeding.
    Dat vonden ze een prima streven maar ik heb wel gezegd dat ik wil dat ze bij mijn gegevens zetten dat ik niet wil dat ze op mijn kraambed toch gaan proberen om het alsnog te doen. hihi erg duidelijk dus maar ik heb zoiets...we gaan het doen zoals wij het willen en dan heb ik geen zin in gezeik.

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@babywens2011: Ik maak het zeker spannend want ben ook nu nog niet ongi.. haha. Ik ben er zelf bijna van overtuigd dat mijn eisprong rond 6 april was.. dus dan zou ik wel 25 dagen moeten hebben.

@xxPetra: balen dat je zo misselijk bent dat je moet overgeven.. hoe lang zou dat moeten aanhouden?

4. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    He Dames....

Sorryy voor het zo lang in spanning houden...Zijn druk bezig hier thuis...Ze komen morgen hier de voortuin betegelen,,,dus heel veel zwart zand eruit toen weer wit zand erin ondertussen naar de stort....en blah blah blah ;)
    HELAAS zijn de RODE duiveltjes er ALWEEER ...:(
    Nja nieuwe ronde nieuwe kansen..heb me ooit laten pendelen zij vertelde: mei zwanger van een jongetje hopelijk heeft ze gelijk :)

ik ga snel hier thuis nog wat opruimen en dan maar weer gaan werken!! ALs ik jullie niet meer spreek voor de paas dagen wens ik jullie allemaal hele fijne paasdagen!! Succes met de eitjes zoeken ;)

liefs

5. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.... loon staat op de rekening! wij gaan vanmiddag shoppen is Assen.... Groningen stad is nu de bloemetjes markt... vreselijk! Veel duitsers en smooooordruk! Verder heb ik weekend dienst dit weekend dus ga met mijn bewoners wel pasen vieren... kan ook gezellig zijn! Jullie allemaal een fijn weekend!!!

Groetjessss

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ik denk dat je onze namen hebt verwisseld, maar geeft niet ;)
    Ja zeker balen. Meestal duurt dit tot ongeveer 12 weken.. Nog 3 te gaan dus :p Alleen heeft mijn moeder de hele zwangerschap last gehad van misselijkheid, nou hopen dat ik dat niet van haar overneem :p

@Mandy ahh balen zeg, dat de duiveltjes zijn gekomen :(

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

balen Mandy! Was je wel op tijd of was je cyclus langer?
    Leuk joh dat de tuin wordt gedaan, zeker met dit lekkere weer!

@nanon, heerlijk he al die toeristen:$ Ik woon in de provincie Zeeland dus vandaag is de intocht van alle toeristen en maandag de uittocht....dus het is niet heel slim om het eiland op of af te gaan komend weekend hihi. Vanmorgen om boodschappen geweest.....daar wordt ik heel agressief van;) al die mensen die bang zijn dat er niks meer in het schap ligt en je dus bijna omver lopen om maar te hebben wat ze willen hebben. PPfffff.

@babywens, onze vk vertelde me dat de klachten in week 10 het heftigste kunnen zijn omdat je HCG dan op zijn hoogtepunt is:$:$ Ik hoop voor je dat week 10 bij jou betekend dat alle klachten weggaan en niet dat het erger wordt!!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Mandyy: jammer meis, op naar de volgende ronde.

Ik soot me trouwens ook aan die graaicultuur in de supermarkt. Het is potverdikkie net of de oorlog is uitgebroken en niemand heeft genoeg in huis! In sommige winnkels lijkt het wel of alles gratis is, zo graaien!

Gisteren is familie uit Duitsland aangekomen, die gaan morgen weer terug. Morgenavond uit eten met de wederzijdse ouders (mijn zus en de kids zouden ook meegaan, maar die hebben gisteravond afgezegd - is vij normaal voor mijn zus om iets af te spreken en vervolgens doodleuk af te zeggen als er een ander alternatief voorbijkomt...).

Maandag gaan we even kijken wat we gaan doen... waarschijnlijk lekker relaxen.

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nou moe da's ook niet heel gezellig van je zus, Mayke! Maar gelukkig kunnen jullie nog lekker smullen van het eten!

Wij gaan straks naar een vriendin in Tilburg die jarig is en vanavond hier bbq-en met vrienden, morgen verplicht naar de schoonouders;) en daarna installeer ik mezelf in de tuin en kom ik er niet meer uit:cool:

Mayke, voor jou is het wachten weer begonnen. jij zou een deze dagen ongesteld worden toch? dat ga je natuurlijk niet worden :D maar dan weet ik wanneer ik voor je moet duimen.

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ja herkenbaar van de supermarkt!!
    is die 2 dagen dicht oeioei dan moeten we maar meteen provisie voor een maand inslaan!!

ik was expres donderdag vast boodschappen wezen doen.. toen was het nog redelijk rustig..

ik heb sinds vandaag een weekje vakantie!! ga nergens naar toe maar druk programma. Vandaag vrijgezellen feest van een vriendin. Morgen paas brunch bij moeder, overmorgen schoonmoeder jarig...
    pff dan ff rust dag denk ik...

Hier geen toeristen :)

Mijn eerste cyclus was overigens 36 dagen.. Mijn 2e waarschijnlijk ook zoiets omdat mijn zwangerschapsduur terug werd gezet.. Dus lange cyclus hoeft niks te maken te hebben met je vruchtbaarheid..

Happy Easter!!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgenn...

Mayke, das ook nie gezellig...
    Hier weinig nieuws beleefd... Alleen wel iets wat k een beetje raar vind... Volgens mn eigen berekeningen heb ik vorige week zaterdag/zondag mn ei gehad.. Ik kan me nooit iets herinneren met of zondr pil dat ik na een menstruatie ergens tussendoor ook maar een drupje bloed heb gezien... Nu had ik vd week ineens een heeeel klein soort van draadje bloed :( Sorry voor de details :) Kan dit iets met een eventueel bevrucht ei te maken hebben:(

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi dames..

ben duidelijk gemist hier :p
    ben behoorlijk druk geweest en nog kan ik niet zeggen dat de rust er is..
    helaas maar dat wist ik wel ben ik vandaag ongesteld geworden...
    te weinig tijd gehad om op mijn vruchtbare dagen te gaan klussen, als je snachts om 0.00/1.00 thuis komt en de wekker gaat weer om half 9 dan heb ik echt geen puf hoor!!!

de zwangere dames...hoe gaat het?? veel last van misselijk zijn?? de echo's waren super dus!! hoe gaat het nu verder??

de klussers...hoe gaat het ermee??? denken jullie dat het deze maand raak is??

zijn er testers?? succes dan!!

een heel fijn weekend allemaal!!

liefs babytjuhh

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    misschien een innesteling????

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    cass wat leuk dat je een echo foto heb geplaatst
    petra ben blij voor je dat je misselijkheid minder is.
    Mandy balen dat je weer ongi bent geworden

Ik heb vandaag roosvicee ferro gehaald krijg meer klachten van het lange bloedverlies moe en lusteloos zit nu op 4 en een halve week mag nog anderhalve week vloeien anders weer naar de gyn.
    De vk heeft van de week nog wel gebeld hoe het ging. En zei ook dat als wij in de toekomst weer zwanger mogen worden we gelijk bij de eerste possitieve test moeten bellen dus niet een paar dagen, weken afwachten.
    Ik wens iedereen fijne paasdagen toe

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: vandaag zit ik op 6 dpo... als ik overmogen nog niet ongi ben geworden, is mijn LF al weer wat langer (8). Ik heb benieuwd. Hoe was de BBQ gister?

@ Dreamer: ik hoop op een innesteling voor je meis!

@ Cass: lekker, een weekje vrij. Ik hoop dat je er de hele week mooi weer bij hebt.

@ Babytjuhh: Balen meis, ik hoop dat je deze ronde meer kans /Puf hebt om te klussen.

@ Jesse: ik hoop dat het vloeien snel afneemt. Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt om ZO lang te vloeien.

16. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    mayd. ik hoop dat je lf eindelijk wat langer is. dat zal wel fijn zijn . je merkt dus verschil nu je gestopt bent met de etos tabletten.
    Ik kan je vertellen dat het KL...te voelt om zo lang te vloeien. wordt er gek van. zeker nu er steeds meer lichaamlijke klachten komen. werd vanmorgen onder de douche helemaal niet lekker. maar goed we wachten wel af.

Grtjs en geniet van het lekkere weer

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jazeker:D:D:D:D
    ik had een week voor mijn nod helder slijm met een roze sliert erin...
    spannend meid!!!

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jesse, wat rot zeg dat je al 4,5week aan het vloeien bent. Op een gegeven moment zal je ijzer gehalte dan ook wel laag zijn of niet? Wel fijn dat de vk zei dat je gelijk kan bellen bij een volgende positieve test!

Babythjuhh..balen meid! op naar de volgende ronde!! Kan me voorstellen dat je baalt maar zoals je zegt je hebt je rust ook nodig.

Cassy, oohhh vakantie!!ik wil ook! Wel een druk schema voor de boeg maar dan is het juist fijn dat je vrij bent toch.
    Bij jullie weet iedereen het nu toch?
    Bij ons kwamen gisteren vrienden BBQ-en en mijn man had gezegd dat ik mocht beslissen of we het gingen zeggen of niet. Ik wilde het niet doen want over 2 weken mag iedereen het toch weten maar ze kwamen binnen (hij is al 15 jaar een hele goede vriend van mij) en ik keek hem aan en ik floepte het er gewoon uit:) hihi mijn man moest echt lachen.
    (ik ben zo goed in geheimen bewaren...not)

@mayke, nou meid ik ben echt aan het duimen hoor! Deze maand mogen er van mij weer veel meer roze testen voorbij komen!! wij willen foto's zien :D
    De bbq was erg gezellig...toen we 'm eenmaal aan hadden gekregen hihi.
    Van de collega's van mijn man hebben we een Weber BBQ gehad voor de bruiloft en mijn man was nogal aan het klooien om dat ding aan te houden. (lees; hij deed steeds eigenwijs de deksel erop waardoor de boel weer uitging)
    dus toen mocht ik weer als pyromaan aan de gang en toen deed ie het wel:cool:

Wanneer mogen de eerste meiden weer testen?
    Mayke is als eerste denk ik van de week mocht je niet ongesteld worden toch?

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Pf.. heb t superdruk, dus nog niet alles bijgelezen. Ff snelle reactie op wat ik zag: @xxpetra: nee gebruik geen ovulatietesten, dan ga ik er veel te krampachtig mee om denk ik. Misschien over een tijdje eens proberen.

Bijna-testers: veel succes, ik duim ;)

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #2600 Dubbeltje82, 24 apr 2011
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
    @ Petra: Dat van de BBQ ken ik... ik ben thuis ook altijd de pyromaan.... Ook met de kachel trouwens.

Ik denk dat ik de eerste tester hier in het rijtje wordt dan. Zolang mijn temp niet gaat dalen... Deze maand weinig tot geen last van PMS. Wel veel last van dunne ontlasting de afgelopen 2 dagen (niets verkeerds gegeten hoor) en bij bewegen gevoelige (.)(.) maar ook niet echt heftig... Ik zit nu op 6 dpo. Afwachten maar, maar ik denk dat het toch niet raak is en dat ik woensdag ofzo mijn ongi krijg.... ALS het ons gegeven is en het is toch raak, zijn jullie de eersten die een foto te zien krijgen van de test! (spreekt voor zich!)

Ik weet niet meer zo snel wie het vroeg, maar mijn LF is nog niet signifikant langer. 1 dag langer is weliswaar al ietsje beter, maar nog niet echt schokkend. Ik hoop deze maand op een langere...

Deel Deze Pagina