Ik weet het niet hoor Petra, ik denk niet dat het deze maand raak is. Ik heb nu echt te veel last van de pré-ongi klachten... Ach ja, we zien wel.
hey meiden!! bedankt voor alle lieve reacties! en delilah, ook van harte gefeliciteerd! wat een leuke verassing na je vakantie!! jeskejes, wat gaaf dat je aan wakeboarden doet! ik deed dat ook maar was er niet zo goed in heb nog wel een board liggen maar het komende jaar zal die lekker blijven liggen! mayke, je bent nog niet ongesteld? wat goed dat je lf wat langer word! ik hoop dat je ongesteldheid gewoon wegblijft.. ik blaas wat hcg jouw en de kant van alle andere wachtende meiden op!! ik ben helaas niet zo'n topografisch wonder dus weet niet welke letterlijke richting ik moet opblazen maar dat geeft vast niet petra, het was heel onverwachts!! we hadden inmiddels al zo veel testen gedaan dat je gewoon weer wit verwacht.. en alle andere maanden had ik allemaal klachten, zelfs ineens overgeven!, en deze maand had ik echt niks. 0,0 niks nada.. en toen was het ineens raak! dus grooooote verbazing en hyperheid! haha cass, vraag maar raak hoor!!! ben niet zo'n automatische verteller helaas c84, eeeehm of ik me zwanger voel? vind ik eigenlijk een moeilijke vraag want hoe ik vantevoren had gedacht dat ik me zou voelen (volledig besef) voel ik me niet, maar ik voel me zeker anders! en vaak ineens heel blij enzo! en telkens naar de testjes kijken... heb er vanmiddag nog een gedaan en die was al heel donker! dan voel je toch wel kriebels in de buik hoor!! zo leuk om 2 lijntjes te zien verschijnen.. nou dames.. ik hoop dat er gauw meer zwangeren bij zijn! had nooit verwacht dat ik daar nu al bij zou mogen zitten!!
hez petra ja klop kan ook bijna gaan testen pfffffff deze maand is nog erger dan de vorige maand haha nou ik had 2weken steken zn trek gevoel net als de vorige keer alleen na een week was het weg maar ik doe aan oveltest en die week dat ik last heb van treklink was mn ovltest pos en toen een week neg en nu is weer een weer dik posi maar ik heb gelezen als je ovat test pos blijf kan je ook zwanger zijn en mn temp blijf hoog en svond voel ik me warm net of ik ziek ben maar ik voel me niet ziek heel raar heb ook last van mn lies en keel pijn gehad was maar een dag dus en mn (.)(.)voelen anders aan heb last van stijve nippel haha alles is opgewollen mn bh zit ook strak hihi .....voel van alles maar goed ik wacht nog een af tot za dan ga ik testen .... we wachten nog af en hopelijk hou mn lichaam me niet voor de gek :x blijf pos maar gelukkig zijn er al weer 2 zwangere er bij hopelijk kan ik mij binnen kort ook bij jullie aan melden haha grjes
euhmm....en je hebt nog niet getest omdat..... Delilah, mooie test meid!! en wat is de streep al duidelijk joh! heerlijk voor jullie! @Mick, bizar he dat je andere maanden van alles voelde en nu je zwanger bleek te zijn helemaal niks voelde. Heb je nu je het weet wel last van bepaalde klachtjes of nog steeds niet? en Delilah, hoe is dat bij jou? MAYKE.........IK GA EVEN WAT HARDER PRATEN ZODAT DE HCG OOK HARDER WEG WORDT GEBLAZEN de wind staat hier goed in zeeland dus ga maar uit je raam hangen!!!
Zo, ff mij haar fatsoeneren (het waait hier)... Ik hoop dat het vlindernetje voor het vangen heeft geholpen...
kan er ook wat helemaal naar friesland waaien?? @Mayke, ik heb nog niet met de H.A gebeld, doe ik wel als in weer ongesteld ben geweest.
Ik durf het bijna niet te schrijven, misschien ben ik wel een beetje overmoedig.... Ik heb er een test tegenaan gegooid en ik heb zowel op de dipstick als op de casette een schaduw van een tweede streep ik denk niet dat ik de strepen op de foto krijg, want daarvoor zijn ze weer wat te licht. Ik ga er vrijdag nog eens een test tegenaan gooien.... Ik durf het niet te geloven en ben dan nu ook wel voorzichtig met juichen, aangezien de strepen echt niet meer zijn dan een schaduw... maar je kunt ze in het licht wel zien.....
Oh JEMIG wat spannend Mayke!! Heb je al eerder een test gedaan die toen duidelijk negatief was?? ik ben nu wel erreg benieuwd!ga je morgenochtend weer eentje doen ?
Ik heb echt al omowitte testen gezien die echt negatief waren (van mezelf). Ik ga, mits ik dan nog niet ongi zijn geworden, vrijdag pas weer testen. Ik vindt het echt superspannend!
Mayd spannend hoor zal voor je duimen....en ze zeggen alijd een streep is een streep hoe licht dan ook....
Wauw, weer 2 zwangeren, gefeliciteerd! Mayke: wat ontzettend spannend.. ik duim ook voor je. En alle zwangeren: Blijf maar hard hcg blazen Tis hier ook weer afwachten..
MayD oh wat spannend zeg!!! Mick ik had dat ook de andere keren heel veel klachten, deze keer geen enkele klacht en toch zwanger! moet wel zeggen dat ik vanaf zondag een enorm opgeblazen gevoel heb en steekjes in de onderbuik. Petra de test is inderdaad behoorlijk duidelijk, maar was ook al 3 dagen overtijd, had niet eerder de tijd om te testen (mischien maar goed ook ) heb er nog 2 liggen en die ga ik ook nog een keer doen over een aantal dagen, kijken of de streep donkerder word
Het gekke is, ik heb deze maand tot op 7 dpo ook helemaal geen klachten gehad. Gisteren echt veel last gehad van steken onderin de buik en vanmorgen pijn alsof je hoop vastzit (sorry, beter kan ik het niet omschrijven). Ik hon het niet laten en heb er nu weer een testje tegenaan gegooid... Deze is al wel ietsje duidelijker dan die van gister.
Hallo meiden, Allereerst Mick en delilah van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ben super blij voor jullie. Ik heb een hele tijd niet meer meegepraat hier, omdat ik eigenlijk het gevoel had dat ik niet echt mee kon praten met jullie, ook omdat ik de 1e maand na pilstop even wou afwachten om de volgende maand echt aan de klus te gaan. En ik er even niet al te veel mee bezig wilde zijn. Ik was weleens vaker tijdelijk gestopt met de pil en ik had toch altijd vrijwel een regelmatige cyclus van rond de 32. verder niet zoveel mee bezig geweest in die tijd totdat ik eens ging uitrekenen op welke dag ik nou eigelijk zat en dat bleek dag 39 te zijn, ik voelde me een beetje misselijk en opgeblazen en me tepels begonnen beetje gevoelig te worden. toen heb ik op dag 41 toch maar een testje gedaan en die was zonder twijfel omo-wit. Jammer maar toen dacht ik laat die menstruatie maar gauw komen, maar de dag erna had ik ineens pijn in mijn rechtereierstok en waren me tepels enorm gevoelig,zoals ik altijd heb met mijn eisprong. Dus toch die dag nog gauw geklust. ook last van vruchtbaarslijm de dag erna ook, toen ook nog geklust voor de zekerheid . En nu zit ik inmiddels op 11 dpo. gisteren een beetje een zeurderig gevoel in me buik maar verder voel ik eigenlijk niks. dus nog eventjes paar dagen wachten of menstruatie komt of uitblijft. Hoop wel gauw op wat duidelijkheid. Ik zit nu anders op dag 53 van mijn cyclus. pff Sorry voor dit lange verrhaal hoor, maar ik zat er al dagen mee en twijfelde steeds om het wel of niet neer te zetten, maar merk toch wel dat het fijn is om het even van me af te schrijven. En het lijkt me ook leuk om weer met jullie mee te praten Liefs
@ Mayd.... Spannend ... heb het gevoel dat ik je al mag feleiciteren... streep is een streep toch! nu hopen dat je morgen nog een duidelijkere streep hebt!! sigrid