Goedemorgen dames, Mag ik er bij? Ik ben dikkelke. 29 jaar en gestopt op 27/2 met de pil. Na de doorbraakbloeding op 4/3 nog steeds geen natuurlijke MS gehad. Op 19/4 ben ik naar de HA geweest. Bleek dat ik toen juist ofwel mijn ES ging krijgen, ofwel mijn ES juist gehad had. Fertilityfriend liet zien dat ik mijn ES waarschijnlijk de 18 de gehad had want toen steeg mijn temperatuur. Ondertussen zit ik op 10 dpo. Mijn Nod is op 2/5. Op 8 dpo zakte mijn temperatuur met 0,8° om de dag erna te stijgen naar 36,9. Vanmorgen zelfs naar 37,0. Liefs
mick en delilia gefeliciteerd gaaf hoor. Mayd wat zou dat topie zijn zeg als het toch zo mag zijn. ik duim voor je. Dikkelke welkom bij de club. Ikke zit nu in week 5 van het vloeien van de mk. Maar het wordt minder gelukkig. voel me wel echt verrot. Nu maar weer wachten op een ongi en dat kunnen we weer aan de klus. Ik wens iedereen een fijne dag toe
Mayke wat spannend!! Ik duim dat je streep alleen maar donkerder wordt Hier vannacht weinig geslapen... Viel al moeilijk in slaap en toen k wakker werd last van mn buik... Lichtelijk misselijk.. En last van mn darmen wat k normaal altijd in de ochtend heb.. Zal blij zijn als t zondag is
@ jesse32 Snap wel dat je je verrot voelt ja, Hopelijk komt er gauw een normale menstruatie! @Dreamer Hopelijk zijn het goede tekenen meid! Sterkte nog met wachten tot zondag
MayD: ik zou zeggen een streep is een streep toch? dus een voorzichtige gefeliciteerd! hoop zo dat het raak is! Mimuutje: spannend zeg! hopelijk voor jou ook raak deze ronde! Dikkelke: welkom! Jesse: knuf voor jou meid! Dreamer: voor jou ook spannende dagen dus! hier vooral steekjes in de onderbuik, af en toe lichtelijk misselijk en mijn gezicht is hopeloos normaal nooit geen pukkeltje te bekennen en nu is het een en al hobbel de bobbel haha, hormonen he
Oh Mayke wat spannend!! Ik zou ook zeggen een streep is een streep!!! Ik hoop het zo!! Is april toch inderdaad een erg vruchtbare maand!! En mocht het toch weer niet zo zijn.. misschien moeten de nog niet zwangere een reisje naar turkije maken?? Net zoals Delilah..?? Jesse.. Pff wat moet dat inderdaad een Kl*te gevoel geven.. Ik kan het me niet voorstellen maar hoop dat je snel weer de oude bent en gewoon weer lekker aan de gang kan en ook maar snel zwanger bent van een gezond kindje! Voor de nieuwe en lang weggebleven dames.. welkom!! (en welkom terug).. Misschien een voorbeeld aan Mick nemen? (en bij Petra heilp t ook volgens mij) niet teveel tempen etc.. Gewoon ontspannen en lekker klussen met je mannetje. Geniet er maar van want als je eenmaal zwanger bent zit het klussen er niet echt in... Mijn libido begint nu pas weer terug te komen...
Ja zou wel super zijn als dat zo zou zijn, maar ga er maar niet vanuit. Hopelijk voor jou word je niet al te misselijk! en jammer van de pukkeltjes, maar het is in ieder geval voor een heel goed doel
@Petra en de rest ook natuurlijk.. 10 mei heb ik om 21.30 mijn eerste officiele termijn echo! dan ben ik door de eerste 3 maanden al heen!! wat gaat dat snel!!!
@ mimuutje haha is inderdaad voor een goed doel, heb het er graag voor over, als het hierbij blijft @ Casss dat gaat inderdaad snel zeg! lijkt me een fijn gevoel als je door de eerst 12 weken heen bent, dan is het grootste risico voorbij. ik zit een beetje te dubben over wanneer ik de verloskundige moet bellen, met hoeveel weken hebben jullie gebeld? en met hoeveel weken kan je meedoen aan MvM?
Thnx voor de steun dames. Ik hoop ook dat het echt raak is en het een plakker is... @ Jesse: fijn dat het nu al wat minder is het vloeien, wel enorm k*t dat je nog steeds vloeit... Ik hoop dat het snel over is meis.
Mayke: Nog steeds spannend voor je Mayke! Morgen weer een test he! en dan maar foto plaatsen! Het zou toch een mooi wonder zijn, aangezien de HA dacht dat het niet uit zichzelf zou lukken! @ Delilah: Pukkels.. ik weet er alles van, nu ik gestopt ben met de Dianapil (die ik eerst tegen acne slikte) komen ze ineens terug.. Hopelijk helpt een zwangerschap er juist tegen Ik heb trouwens wel gevoelige tepels.. niet eerder gehad.. kan dat 2 dagen na eisprong? of hoor je zo snel niets te voelen van een bevruchting?
eehm ja ik ben echt ontzettend moe! heb echt uuuuren geslapen vannacht maar ben nu weer kapot of ik een nacht heb lopen stappen... en heel licht gespannen borsten en mn vriend vind dat ze al groter zijn geworden hihi o en vreemde dromen..
:O:O:O:O wat spannend!!!! ik hoop het echt heel erg voor je! oo wat naar dat het dan weer een heeeeele lichte streep moet zijn.. zo licht dat je er weer aan kunt twijfelen... ik hoop voor je dat hij duidelijekr word en dat je toch lekker zwanger bent!
ja vreemd he? moeder natuur doet aparte dingen................. wel leuk dat jij en ik nu gelijk lopen! weet je ook wanneer je eisprong was? mijne 12 april of misschien de 13e maar denk 12..
oeps, een hele pagina met berichtjes van mij maar als lezend kwamen er steeds meer berichtjes waar ik op wou reageren.... nu nog maar eentje dan mayke,,,, jouw 2e berichtje! wat spannend dat het streepje donkerder is... lukt het echt niet om op de foto te zetten? ben zo benieuwd... hoop het zo voor je! gun het je van harte meis, al ken ik je niet eens cass: ja die rust heeft voor mij echt enorm geholpen.. maar nu het zover is kan ik hier ook weer wat meer meekletsen,, als jullie het niet vervelend vinden althans mijn libido is nog niet echt gezakt.. zal m afkloppen.. zou ik ook wel jammer vinden want dan ben je zo fijn echt met elkaar jesse, meis wat enorm klote voor je... zo lang bloed vloeien lijkt me zowieso al erg naar, maar met de reden waarom erbij helemaal.. sterkte meis.. ik hoop dat het gauw over is en dat je weer verder kunt.. want zo blijf je erin zitten en word je er telkens aan herinnerd...
@ mick we lopen inderdaad bijna gelijk op, zoals ik het uitgerekend was mijn eisprong 10 April. wanneer ben jij uitgerekend dan? ik op 1 januari 2012 heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, mag 23 mei voor een echo komen, ben dan 8 weken 1 dag, zij gaat mij ook aanmelden voor MvM, die nemen binnenkort contact met me op, ben benieuwd