In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier kleine stukjes gezien van het huwelijk, vond dat ze er wel mooi uitzag voor een royal wedding, de meesten zijn erg stijf gekleed, maar ik vond Kate wel mooi!

morgen gaan we met een aantal vrienden heerlijk op een terrasje zitten, doen we standaard elk jaar, is altijd erg gezellig.
    zondag gaan we lekker bbq-en is het heerlijk weer voor, ga jij nog wat doen dan Petra?

heb gisterenavond ook al mijn eerste buikfoto gemaakt haha, kan heel de dag alleen maar aan mijn zwangerschap denken :D

nog een vraagje voor jullie: ik probeer het zwanger zijn nog even geheim te houden, maar nu heb ik zeer binnenkort een aantal feestjes met de vrienden, en ik sta nogal bedenkt als iemand die wel een glaasje lust (niet teveel natuurlijk ;) ) maar nu wil ik natuurlijk geen druppel alcohol drinken, hebben jullie nog goede ideeën hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt!

2. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Delilah....

Een vriendin van mij heeft mij ook voor de gek gehouden met het volgende

Fles lege les wijn omspoelen en daar fruitdrank in doen van dat tintelfruit... dan kan je kiezen voor citroen druif ( net witte wijn) of rode vruchten ( net rode wijn)....... ze had ons mooi voor de gek!

haha

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

da's slim zeg van die drank omwisselen!
    Ik dronk eigenlijk bijna nooit dus bij mij viel het niet op toen ik geen wijntje nam maar we hebben laatst een etentje gehad met de familie en ik hou normaal wel van lekker eten. (vooral van Carpaccio) dus mijn oom keek wel raar toen ik zei dat ik geen voorgerecht wilde. Ik heb het er toen op gegooid dat ik grieperig was (was ook kotsmisselijk) en dat vonden ze schijnbaar aannemelijk want ze hebben er niks over gezegd.

Je zou ook nog kunnen zeggen dat je antibiotica slikt, dan mag je ook geen drank hebben.
    en ik weet van een vriendin dat zij wel een wijntje vast had maar dat het niemand door de drukte opviel dat ze de hele avond met een vol glas stond. tussendoor dronk ze dan water onder het mom van...anders gaat het zo snel met de drank. en toen ze weggingen heeft ze het glas weggezet (vol)

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Nanon dat is inderdaad wel een hele goede, maar ik heb feestjes bij een ander, helaas niet bij mezelf dus kan ik jou idee niet uitvoeren, maar vind het wel een briljant idee!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Petra ik had zelf inderdaad ook al bedacht om het op een blaasontsteking te gooien, dat ik aan de antibiotica zit. denk dat dat het ook gaat worden, want een vol glas de hele avond dat hebben ze hier heel snel door (helaas ;) )

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zeg, dames, wie van jullie past nu al niet meer in de normale kleding?

Mijn man zegt zelfs al dat ik een pensje egin te krijgen en ik pas nu al bijna niet meer in mijn grootste broek.

Maandag ga ik met mijn trauma shoppen, dus dan gelijk maar iets ruimers halen.

Mijn (.)(.) knappen al bijna uit mijn grootste BH, dus die moet ik ook maar gaan vervangen voor een andere...

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

tjonge misschien wordt het wel een tweeling dan? of een drieling ?

Ik ga vanavond lekker wel aan de alcohol! Heb een feestje.

Trouwens ik heb wel gehoord dat de eerste weken geen bloedband hebt met de baby, dus een glaasje kan dan wel denk ik..
    maar drank omwisselen is ook wel slim:) alleen wat als je vriendinnen ook die wijn willen?

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tweelingen zitten, aan mijn moeders kant, in de familie.... dus uitgesloten is het niet.

Dat zou wat zijn: mijn zus en ik allebei een tweeling! (mijn zus heeft 2 ontzettend leuke en lieve dames van bijna 7)

Mijn zus en ik zijn ook op dezelfde dag jarig, alleen geen tweeling... Wij hebben 4 jaar verschil.

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heel normaal hoor!ik had vooral de eerste paar weken erg veel last van mijn darmen en buik waardoor het wat opgeblazen was. als ik thuiskwam trok ik gelijk mijn joggingbroek aan!
    Wbt je borsten...ik heb tm week 6 hele harde en pijnlijke borsten gehad en daarna werd het een stuk minder. dus...er is hoop:p Ik wilde toen ook een nieuwe bh kopen maar heb ik niet meer gedaan omdat het ontploffingsgevaar toen was geweken :D

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha...

ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat voor ons.

Ik laat het allemaal mooi op me afkomen.

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha het is voor een goed doel toch! dat hou ik mezelf steeds voor!
    en je weet in ieder geval door al die klachtjes dat de hormonen op volle toeren draaien!
    Heb je nog geen last van misselijkheid ofzo? en heb je de dokter al gebeld met het goede nieuws?

ik had voor vandaag grote plannen...nou ja..niet echt haha..maar werd vanmorgen wakker en moest gelijk naar de wc rennen omdat mijn darmen nogal van slag zijn. heel fijn want van die lucht wordt ik weer misselijk dus het blijft elkaar heerlijk in stand houden;)

12. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, koninginnenacht weer overleefd.... was weer veeeel te gezellig

Dus ben ook beroerd... maar dan van de drank!

Straks weer de kroeg in maar ben wel optijd terug....hoop ik:p

Fijn weekend!!

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

haha ja heb het ook gezellig gehad in de stad gisteravond:)

14. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames!
    mimuutje, spannend morgen testen! ik hoop voor je dat er een mooi 2e streepje komt..

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Menn k zit in spanning..
    Vorige maand werd k op zaterdagmiddag ongi...
    Nu nog niks... Ga maar nregens vanuit again, maar heb wel weer hoop.. Mja die zal vannacht ofzo wel weer vervliegen ;) Af en toe last van wat krampjes...

16. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Wanneer ga je testen dan Dreamer'? morgen??

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Weet t echt niet.. Heb twee testen in huis liggen..
    Zoals al eerder gezegd heb k een weekj terug ofzo een sliert slijm met weat roze achtig bloed verloren... Ben soms met vlagen wel misselijk mja kan k me ook inbeelden :p

Denk wel dat k dan morgen wil testen, kan denk k nie langer wachten haha :p

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Dat je nog niet getest hebt Dreamer! Spannend joh!!
    Als je eisprong meer dan 10 dagen geleden is geweest zou ik er morgen zeker een testje tegenaan wagen. (ook omdat je zegt dat je vorige week roze sliert hebt verloren) het zegt natuurlijk niks maar het zou wel kunnen:D

Jeskejes, wanneer kan jij testen? en Pip jij bent ook over niet al te lang aan de beurt toch?

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik denk dat ik op moederdag ga testen. Zou leuk moederdg cadeau zijn. Maar ik weet t niet zeker. Ff aankijken hoe t van de week gaat. Want wordt niet veel wijzer van mn temp kaartje.

We hebben met moederdag dan ook een doop en verjaardag in 1. Dejavu van een maand geleden. Toen net ongi geworden en allemaal baby's en zwangere dames om me heen. Deed eventjes pijn. Ik hou jullie op de hoogte wanneer ik test.

Fijne avond nog. Vriendlief ligt al onder de wol, die was helemaal kapot. Morgen maar lekker varen en de koppies leeg.

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kan mn zenuwen ook maar moeilijk in bedwang houden..
    Vriendlief vroeg er net al naar... Dus k zei dat t nog nie zover was.. Zegt ie oooh dus k mag je missn mama noemen ghe ghe... Menn heb twee testen liggen maarben bang voor teleurstelling... Heb neiging om elke vijf min naar de wc te rennen :p Terwijl k heel goed weet dat mn ongi ook pas morgen kan komen ;)

Deel Deze Pagina