Hoi Allemaal, ik sluit me even aan mij jullie "clubje". Ik ben een hele Blije Vrouw van 20jaar, met een enorme kinderwens die toch al 2 jaar overal met kop en schouder bovenuit steekt. Nu mijn vriend(ondertussen man) en ik alles op de rit hebben willen we er dan ook erg graag voor gaan. Ik heb mijn laatste strip afgemaakt, en ben dan ook gister gestopt met de pil. (Gestodeen/Ethinylestradiol) en vandaag begonnen met de Vitaal zwanger tabletjes van het kruidvat. Ik hoop net als jullie dat ik/wij dit jaar onze eerste positieve test mogen gaan krijgen, en wij volgend jaar ons eerste kindje in onze armen mogen sluiten. Liefs, een blije vrouw.
Er is geen bijhouden aan hier! Alle nieuwe zwangere meisjes van harte gefelici en alle nieuwe leden van harte welkom! Ik heb afgelopen woensdag ons kindje weer even mogen zien tijdens de nekplooimeting. Was inmiddels goed te zien via een uitwendige echo (ondanks mijn extra kilootjes), maar had stiekem liever een inwendige gehad, omdat je dan toch een iets helderder fotootje mee krijgt. Tsja... Vriend en echoscopiste hebben ook de armpjes en beentjes gezien, maar ik zag dat er toch niet in, eerlijk gezegd. Ons kleintje was 6,2 cm met 12 weken en 5 dagen. Ik had zelf het idee dat dat iets te klein is (vraag me niet waarom...), maar volgens de echoscopiste was het prima, dus daar gaan we maar van uit...
@ MayD hier ook iemand die ook amper in de normale kleren "past" loop nu al een paar dagen in leggings en broeken met elastische band, omdat ik een strakke broek gewoon helemaal niet prettig vind zitten. mijn buik is (vooral 's avonds) enorm opgeblazen en het doet gewoon een beetje pijn als ik een strakke broek aandoe @ Dreamer spannend!! hopelijk kan je je ook aansluiten bij de zwangeren in dit topic! @ jeskejes zou inderdaad een mooi moederdagcadeau zijn! hoop het voor je! @ blijevrouw welkom! klets maar lekker mee, het is hartstikke gezellig @ dramaqueentje wat fijn dat je jullie kleintje hebt gezien en dat alles goed is! de lengte van jullie kleintje zal vast wel goed zijn als de echoscopiste dat zegt! die liegen daar vast niet over @ Petra hoe gaat het verder met jou? en met je zwangerschapskwaaltjes?
Welkom Blije vrouw! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus en ben je zwanger!! Dramaqueentje, fijn dat het goed was op de echo. ik heb geen idee of 6,2cm iets te klein is. Maar wel erg klein he, wat een wonder. Dreamer, laat je morgenochtend weten?? ik duim voor je..!
dreamer wat spannend zeg!! ben benieuwd! en jeskejes voor jou ook weer behoorlijk spannend he? wel leuk om op moederdag te testen, maar mocht het niet zijn dan is de dag misschien moeilijker voor je omdat het moederdag is en je misschien op bezoek gaat.. dramaqueentje wat gaaf dat je je kindje hebt gezien! voor de 2e keer? ik ga volgende week voor het eerst de verloskundige bellen.. kan niet wachten op die echo haha! hoe voelt een inwendige echo?
Hi meiden! Lang geleden dat ik hier nog ben komen kijken en ik zie een hoop goed nieuws! Aan alle zwangere: succes met de hormonen! Aan alle wachtende: good luck! Zelf is ronde 4 nu gepasseerd bij mij, eerste keer in 4 maand dat ik overtijd ben (2 dagen) maar negatieve testen helaas. Ik kijk uit naar de volgende klusweken
Ik heb gister 2 positiebroeken bij de Hennes gekocht. Ik had gewoon al super veel last van de buik toen ik met mijn gewone broek aan in de trein zat. Ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten Nu dus een fijne broek aan. Morgen even nieuwe BH shoppen met mijn schoonmoeder.
@dreamer: al getest? Spannend zeg.. @jeskejes: nog een weekje dus.. zal voor je duimen @blije vrouw: welkom hier, nog een leeftijdsgenootje @dramaqueentje: wow, alweer over de 12 weken, gaat supersnel zeg!
Hier nog steeds geen bloed... Ga zo denk maar een testje wagen... Had vannacht de neiging al maar wil t wel gelijk vriendlief kunne vertelle Ben helemaal zenuwachtig
Dreamer oh spannend!!! mijn duimen draaien op volle toeren!!! MayD dat heb ik dus ook als ik nu een spijkerbroek aandoe dan moet ik bij het zitten echt de knoop los doen, anders zit het echt te strak. probeer al zo veel mogelijk leggings en broeken met elastiek aan te doen maar op het werk gaat dat echt niet, dus dat word nog wat haha. heb je al een buikfoto gemaakt? ik wel, heb al echt een darmenbuikje zal ff een foto toevoegen voor de liefhebbers
Ik heb nog geen buikfoto gemaakt. Dat wil ik pas gaan doen als ik een dikke pens heb. Je hebt idd al een mooi klein buikje! @ Dreamer: je maakt het wel spannend hoor. Ik ben benieuwd.
delilah dat is mooi gedaan met het aantal weken zwanger erbij. heb je dat via photoshop gedaan? van je darmen kan je buik idd heel naar aanvoelen in een broek en daarnaast gieren de hormonen door je lijf om je lijf klaar te stomen voor het groeiende kindje dus als die positiebroeken lekkerder zitten zou ik ze gewoon aandoen. ik heb er spijt van dat ik ze niet eerder heb aangetrokken, idd vanwege het knellende gevoel. Ik heb gisteren heel de dag ziek op bed gelegen met hele heftige diarree (smakelijk ) dus heb gelijk even opgezocht of dat geen kwaad kan maar dat is gelukkig niet zo. Ben wel blij dat mijn lijf alles nu weer binnenhoudt want ik ben behoorlijk afgevallen. Ik ben sinds ik zwanger ben al ruim 3kg kwijt en alleen van gisteren ben ik al een extra kilo kwijt geraakt dus zit nu op 4kg Hebben nog meer meiden dat? (door misselijkheid etc) Spannend Mayke, shoppen voor nieuwe spullen!! Hebben jullie het al tegen iemand verteld? Dramaqueen, wat fijn dat de echo weer goed was! Hoe gaat het verder met je na het verlies van je moeder? Dreamer...testen meid
@ Petra heb die tekst er met Picassa bij opgezet, stond hier automatisch op de laptop leek me wel handig zodat ik straks kan zien wanneer welke foto precies was! balen zeg dat gisteren ziek bent geweest! voel je je alweer wat beter? en afvallen zou je inderdaad niet verwachten tijdens een zwangerschap eerder aankomen maar ik hoor het wel meer dat meiden door de misselijkheid eerst afvallen in plaats van aankomen. kan er nog niet over meepraten wanneer hebben jullie het de ouders verteld? en hebben jullie misschien nog leuke ideeën om het te vertellen? ik dacht zelf om een slabbetje of rompertje met mijn opa/oma is de liefste ofzo te doen, maar misschien hebben jullie wel originelere ideeën?
Taart met een echo erop of opa en oma.... zo ga ik het vertellen wanneer het ooit raak is...... ben nu al zenuwachtig voor volgende week... hoop dat mijn rode duiveltjes wegblijven!
@ Nanon dat vind ik inderdaad een heel mooi idee, die ga ik onthouden! Bedankt! ja hoop het ook dat je ongie uitblijft en jij je ook kan aansluiten bij de steeds groter wordende groep zwangeren
dag dames.. al een aantal met suc6 zie ik... ook maar hier aanschuiven in de hoop dat het suc6 zal opleveren en ik ook snel kan aansluiten hahhaha... leuk om die kleine buikjes al zo te zien ik heb niet ZO een strakke buik van mijzelf dus bij mij ziet het er nu al zo uit hahahah... kben 18 maart gestopt met pil.. Ongi kwam na 32 dagen gewoon op gang dus dat was fijn.. nu nog niet gericht aan het klussen maar wel zonder jasje waarschijnlijk gaan we volgende ronde echt gericht aan de slag.. maar omdat ik zo lang aan de pil heb gezeten ik niet precies weet hoe mijn cyclus is, kan me niet herinneren of dat altijd rond 32 dagen was....word dat even gokken...
Net nog getest.. Negatief Maarr heb volgens mij ook iets verkeerd gedaan Volgens mij te weinig urine gebruikt en was inmiddels ook al 5 keer gaan plassen Als er morgen nog geen rode duivels zijn gaan we gewoon opnieuw testen En anders is mn cyclus dit keer helaas langer Het vage vind ik alleen dat k geen echte krampen heb, eerder wat steekjes zo nu en dan.. Kan t ook zijn dat k te vroeg getest heb?
@ lilsuz welkom! klets gezellig mee en inderdaad hopelijk is het voor jullie ook snel raak! kan heel snel gaan hoor! ikzelf ben 10 jaar aan de pil geweest, in januari dit jaar gestopt me de pil om te ontpillen en eind maart met ronde 1 begonnen en direct eerste ronde raak! ben er superblij mee dat het zo snel is gegaan, maar het kan dus heel snel gaan zoals je ziet @ dreamer, balen zeg dat de test nega is! het is wel het beste om me ochtendurine te testen, maar dat weet je vast zelf ook wel haha hopelijk morgenvroeg wel een posi test, wat zenuwslopend of niet?
Nou, bij mij is het dieptepunt bereikt (LF) 5 daagjes na mijn eisprong ongesteld geworden.. zo ineens zonder aankondiging bruin verlies.. even dacht ik dat het misschien innesteling kon zijn, maar nee hoor ook rood in de wcpot. (sorry voor de omschrijving..) kan wel janken.. had namelijk toch hoop, omdat mn tepels nog steeds gevoelig zijn.. morgen de ha maar bellen dan
Hoi meiden, Ik zie dat ik veel te lang weg ben geweest om bij te lezen.. Was ook even kwijt in welke topics ik nou wel en niet meeschreef!