In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    inderdaad foliumzuur met nog wat extra vitamines..Maar enkel foliuwmzuur is al voldoende hoor!!

2. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    wow zie net dat vandaag ook bij mij mijn vruchtbaarste dag is....Maar is mijn vent niet thuis!!!

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heb je de afgelopen dagen 'geklust'? Dan kan het al genoeg zijn hoor. Je weet het toch nooit..
    en als je man morgen weer thuis is kan je hem altijd nog bespringen ;) Het eitje moet 12uur na de eisprong bevrucht worden geloof ik.

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    HIj komt vannacht thuis...zal hem eens een verassingswipje geven haha....;):D

5. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Ja, echt verschrikkelijk al die baby winkels!!!
    Het zou verboden moeten worden!!!

Met hulpmiddelen bedoel ik, zwangerschap's testen, ovulatie testen, foliumzuur, zwanger worden pillen, vagina cups om het sperma te laten zitten, sperma testen en alle andere hulpmiddelen!!
    Zal het zeker melden als ik het idealen hulpmiddel gevonden heb!!;)
    Ik ben bang dat het gewoon de natuur is:(

Dus als ik nu ongesteld ben geworden moet ik precies na men menstruatie ongeacht hoelang deze geduurd heeft een ovulatie test doen?
    Want ik heb werkelijk geen idee hoe die dingen werken en wanneer je ze dan moet gebruiken!!
    Of geeft zo'n test precies in dagen aan wanneer je eisprong komt?

Ppppfff er zit een hele wetenschap vast aan zwanger worden!!!

6. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hahaha die zal die vast niet afslaan!!
    Hoelang is ie weggeweest?
    Want dan heeft zen sperma goed kunnen rijpen!!;)
    Wie weet schiet hij recht in de roos!!

hihihi

XXX

7. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Sperma opvang cups..? Hihi klinkt geinig! Werkelijk waar nog nooit van gehoord! Helpt het niet gewoon om min. 10 minuutjes te blijven liggen met een kussen onder je bips?

O en ik las ook ergens dat het goed is om na de zaadlozing zelf klaar te komen, maar niet meteen.. Juist n half uurtje erna...tsja.. We nemen alle goede adviezen maar in acht he,alle btjes helpen!

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

In de bijsluiter van de ovulatietest zit een schema. daarop kan je afzien op welke dag van je cyclus je start met je testen. Dat is namelijk afhankelijk van hoelang je cyclus is. Als die 28 dagen is start je met testen op dag 10 van je cyclus. Op een gegeven moment heb je dan een positieve test (soms 2 dagen achter elkaar) en dan ben je dus op je vruchtbaarst en gaat je ei springen.
    (je ei springt ongeveer 24-36uur na de 1e positieve test)
    Als je test weer negatief is, is je eisprong geweest en dan kan je ook stoppen met de ovulatietesten voor die maand.

9. shani84

shani84 Nieuw lid

26 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik zijn ook dit jaar begonnen! 7-1-2011 was de 1ste dag van me ongestelheid maar heb 11 jaar de pil geslikt dus weet totaal niet hoe mijn cyclus in elkaar zit! We zijn meteen begonnen met klussen en ging er maar van uit dat ik een cyclus van 28 dagen zou hebben..(kan natuurlijk veel langer zijn maar goed) Maar nou heb ik gisteravond lichte bloed verlies gehad licht roze met slijm(sorry voor dit praatje) ik schrok er nogal van..wat kan dit betekenen?? Ben wel gaan zoeken hier op het forum maar word er niet echt wijs uit! hoop dat iemand reactie geeft!! Bedankt!!

10. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    dames hoe leuk ik deze pagina ook vind...en hoe leuk ik het vind om hier te reageren...of te lezen...het word me iets te veel allemaal..
    sommige van jullie draven nu al door...
    ik bedoel het absoluut niet verkeerd...ieder zijn ding..
    maar ik wil zo niet worden...
    ik ga eerst lekker afwachten of ik van het weekend ongesteld word...en daarna vrijen zoals we altijd al hebben gevreeen...
    niet met al die poes pas erbij...
    dat wil ik helemaal niet...misschien als het 1e niet lukt...ok...maar sommige van jullie willen al van alles gebruiken zonder dat ze uberhaupt al ongesteld zijn geweest!
    een kindje krijgen zal het mooiste zijn wat er is...maar het maken er van moet ook het mooiste blijven!!
    drm heb ik besloten...ook omdat ik niet op iedereen kan reageren om hier (tijdelijk) te stoppen!

dames ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen...en dat onze gezamelijke dromen dit jaar uit gaan komen!!

liefs!!

11. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Haai daisy,

Je bent ook veeeeeeelste vroeg aan het testen. Testen moet je minimaal pas 4 dagen van te voren doen.. (jij moet nog een week en 4 dagen). En het verstandigste is pas te testen op je nod.

Ovulatie testen kan geen kwaad, kan je ook zien of je uberhaubt een ei hebt.. Tevens die cups daar zou ik nog even mee wachten.. Ik persoonlijk vind het zowiezo onzin.. Want je baarmoeder neemt op wat hij op moet nemen en de rest is gewoon teveel en komt er weer uit. Je baarmoeder zuigt het als het ware op. En weet precies de hoeveelheid... En door zown cup neemt het echt niet meer op.

Tja, misschien begrijp je nu wat ik bedoel met teleurstellingen.. Je hebt het nu zelf ondervonden!..

Succes.

12. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Helemaal mee eens, ik heb dit al een paar keer aangegeven. Het moet leuk blijven. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat sommige echt ENORM doordraven en die gaat echt tot teleurstellingen komen.
    Maarja.. Ik denk dat iedereen er zelf maar achter moet komen.

Tegenwoordig worden we gewoon niet zwanger van de appelboom net als adam en eva.

(bedoel dit niet lullig, maar ik zeg het niet voor niets....)

Succes iedereen

13. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Oke,

Lijkt me heel ingewikkeld, maar ik ga het proberen!!!

XX

14. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Ja, ik weet dat het veel ste vroeg was, maar ik weet helemaal niet wanneer ik ongesteld moet worden aangezien mijn spiraal er op 4 januari uit is gegaan!!

Ik ga gewoon die ovulatie testen kopen vanmiddag dan kan ik in ieder geval vast de bijsluiter lezen!!:)

Teleurstellingen zijn nooit leuk zeker niet als het gaat om zoiets moois als zwanger zijn/worden, maar ik had het wel verwacht aangezien ik nog niet echt ongesteld ben geweest!!

Ik heb getest omdat ik al bijna een week keiharde borsten en tepels heb, kramp in men buik en rug, misselijk ben geweest, overal pukkeltjes kreeg en niet ongesteld werd!!
    Nu weet ik in ieder geval zeker dat het door het verwijderen van men spiraal kwam.;)

Nu is het gewoon wachten totdat ik ongesteld ben zodat ik hopelijk een eisprong krijg.
    Om nu om de dag te gaan klussen is eigenlijk onzin want ik krijg toch geen eisprong totdat ik ongesteld ben geworden!!

Moet trouwens een nieuwe banner maken want die van mij kan haast niet kloppen!!!!:p

XX

15. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Jammer dat je weggaat, maar inderdaad ieder zijn ding.
    Ik vindt het juist gewoon een heel gezellig topic waar vrouwen praten over wat ze eventueel kunnen doen zegt niet dat we het ook daadwerkelijk doen!!
    Sommige van ons zijn wel al bezig met (hulpmiddelen) en dat is hun goed recht!!
    Ik vindt het juist super dat ik zoveel informatie kan inwinnen!!
    Super toch om te lezen dat er zoveel vrouwen mee bezig zijn en ieder op haar eigen manier!!
    Je moet maar zo denken, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!;)

Zal het leuk vinden wanneer je zwanger bent je het bij ons even komt melden!!:)
    Voor de rest blijf je natuurlijk ook van harte welkom!!

Heel veel succes met zwanger worden!!!:)
    XX

16. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Leuk dat je erbij komt!!!

Wat het licht roze bloed verlies betreft durf ik niet te zeggen!!
    Het kan zijn dat het een ontrekkingbloeding is geweest, maar het kunnen ook talloze anderen dingen zijn!!
    Als je je echt ongerust maakt en zeker weet dat het niet je menstruatie is die er misschien aan zit te komen, zou je even naar de huisarts kunnen gaan!

Veel succes in ieder geval met zwanger worden in 2011!!!

XX

17. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hahaha ja, er is een andere naam voor, maar die ben ik alweer kwijt!!:p
    Dat doe ik inderdaad alleen dan 20min heb ik gelezen op het internet, maar als 10 minuten al voldoende zijn ga ik er niet 10 extra doen.
    Dus bedankt voor de tip!!:)

Klopt zelf klaarkomen is heel belangrijk!!!
    Je baarmoeder werkt als een stofzuiger wanneer je zelf klaarkomt!!!

XX

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

oke even een hele domme vraag..maar ik zie op het forum en in de banners regelmatig staan NOD.
    Waar staat dat voor?

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    De Niet Ongesteldheids Dag. De wanneer je weer een menstruatie zou verwachten maar niet wilt natuurlijk.
    Geen stomme vraag hoor, er staan hier op het forum een hele hoop dingen die ik af en toe niet snap.;)

20. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Ja dat komt inderdaad omdat je bent gestopt met anti conceptie.. Je menstruatie (na pil, prikpil spiraal of wat dan ook) veranderd zooooooo erg.. Mijn vriendin was altijd 5 dagen mega ongi voor haar m. spiraal.. en nu.. 3 dagen en een klein beetje...(wat een mazzel heeft die....) want ik had 3 dagen en een beetje nu 5 dagen kom van de pijn en megaaaaaa erg..
    Maar zowiezo ookal zou je wel zwanger zijn kan je dat alsnog niet testen, je lichaam moet eerst hcg aanmaken.. Dus ookal heb je zere borsten enz.. tuurlijk kan je zwanger zijn.. maar er moet wel eerst hcg aangemaakt worden wil je het kunnen testen en weten..

Probeer het over 2 weken nog is.. En wanneer hij dan weer nega is.. dan gewoon afwachten..tot je ongi komt. en daarna ovu testen gebruiken..Alleen is het handig als je weet wat je cycles is anders ga je testen gebruiken op niks af.. want bij iedere cycles moet je op een andere dag beginnen met testen..
    Maar dat lees je wel in de bijsluiter!

Succes

Deel Deze Pagina