In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mandy veel klusplezier vanavond en de rest van de vruchtbare dagen :D hopelijk leid het deze ronde tot een posi test!

2. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    heb m inderdaad gekocht.. en tenzij het toevallig deze (voor)ronde raak zou zijn dan ben ik nog optijd... morgen meteen beginnen.
    Ik las dat je t na t ontbijt moest nemen, ik hoop maar dat ik het niet vergeet.. vitamines vergeet ik ook vaak :S

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Dat vergeet ik ook heel vaak, maar dit meestal niet hoor.. je moet wel ;)

4. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    @brotherbear, waarschijnlijk heb je gelijk hahaha..

5. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

dankje voor de uitleg! ik ben benieuwd wat ze mij gaan voorstellen..

dames weetje wat vreemd is? ik heb de verloskundige gebeld en ik mag daar pas na 9 weken zwangerschap terecht voor de intake! maar alle meiden hier hadden de echo en dat intake gesprek al veel eerder toch? krijg je tijdens de intake al een echo of vlak daarna? hoe gaat dat...

6. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

gelukkig, dat stelt me wel gerust! misschien is een inwendige echo dan wel beter.. maar ja, als ik pas met meer dan 9 weken mn intake gesprek krijg dan zullen ze daarna bij de echo al wel veel kunnen zien van buitenaf...

7. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

die etos pillen heb ik ook geslikt in de maand dat ik zwanger werd! daarvoor altijd davitamon b complex... maar je kan natuurlijk niet zeggen dat de zwangerschap door de etos pillen komen, maar toch ;)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je temp niet is gestegen, heb je waarschijnlijk geen ei gehad en heb je dus ook geen LF....

Veel succes bij de HA meis.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bij mij vandaag een paar pijntjes onderin de buik, maar niks schokkends.

Wel weer pijn in de borsten (maar nu errug blij met mijn nieuwe BH).

Mijn buik begint aardig te trekken en het was geen overbodige luxe om al positiebroeken te kopen.

De strepen op de zw-test van vandaag zijn al bijna gelijk van kleur! (op 15 dpo, of moet ik nu 4 weken en 1 dag zeggen?)

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @dikkelke: succes met in de volgende ronde, hoop dat je cuclus korter is.
    @Delilah: hier zn gangetje, alleen beetje gezeur op mn werk, das wel jammer. Deze maand voel, zie en denk ik niks. Weet nu niet wanneer ik zal testen en of ik een dezer dagen miss nog temp. Maar verder goed hoor.
    @lilsuz: ik zou foliumzuur slikken. hah zie al dat er gereageerd is:)Ik ben ook niet zon pillen slikken en doe t net voor ik naar bed ga, dan vergeet ik ze niet, anders wel.
    @xxpetra: he das minder die hooikoorts, heb t ook maar laatste jaren gelukkig minder. Sorry heb geen huis-tuin en keuken middeltje.
    @mandy: veel klusplezier.

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    MayD haha 4 weken 1 dag is het nu he? :D klinkt zo mooi :D
    Mick na 9 weken voor intake, ik weet eigenlijk niet of dat laat is? ik mag met 8 weken 1 dag, dan heb ik wel direct ook een echo. neem aan dat jij ook gelijk een echo hebt.
    de VK zei wel tegen mij dat ik rekening moest houden met eventueel een inwendige echo, dus misschien is dat dan bij jou ook zo.
    kan je daar helaas niet verder mee helpen.

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ jeskejes, juist die keer dat ik niets voelde (deze keer dus) bleek ik zwanger, dus wie weet is dat bij jou ook zo? zou wel heel mooi zijn natuurlijk ;) ga voor je duimen!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lief van je dat je gaat duimen, hou jullie op de hoogte.

14. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    @jeskejes goed idee om het voor het slapen gaan te doen.. das toch nie erg he? (omdat op potje staat na ontbijt) want dan kan ik het ook gewoon op de slaapkamer zetten dat niemand het ziet hahah

denk je dat dit niet erg is om savonds te nemen?

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @lilsuz volgens mij maakt dat niet heel erg veel uit hoor, als je er maar 1 per dag neemt. heb ook een hele tijd voor het slapen gaan gedaan omdat ik 's morgens niet at. maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, eet ik 's morgens wel en nu slik ik ze dan ook 's morgens ;)

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier nog eentje die smorgens niet kan eten. Ja een glas melk wanneer ik op mn werk ben. En wat je zegt lilsuz, zo ziet niemand t potje staan:p

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Jeskejes: Ik begin wel met HCG blazen naar het zuiden!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je ik sta al met mn schepnetje klaar ;)

Hoe ist nu met jou?

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wel balen dat je pas na 9 weken mag komen maar volgens mij is het overal weer anders. Bij ons heb je, je intake rond week 8 maar bij mij viel de datum wat gunstiger uit dus was het al met 7 weken. Normaal gesproken krijg je bij ons pas een echo rond 11/12 weken of als je bij de intake aangeeft dat last hebt van buikpijn of bloed verlies. Ik heb er gewoon heel brutaal naar gevraagd omdat ik zo nieuwsgierig was en kreeg met 7 weken dus al een echo.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jeskejes, dan blaas ik de HCG vanuit zeeland naar jou toe...dan kan het toch bijna niet te missen zijn!! Uit je raam hangen met je schepnet en goed inademen:D

@mandy, ik gebruikte Xyzal en dat mag je niet gebruiken als je zwanger bent. misschien dat andere medicatie wel gebruikt mag worden..geen idee eigenlijk.
    Dat je nog geen teken van je ei hebt wil echt niks zeggen hoor! de maand dat ik zwanger werd had ik geen slijm verlies en voelde ook niks aankomen. Gewoon gedachten op nul zetten en lekker klussen als jullie zin hebben.

@Mayke,die buikpijntjes had ik in het begin ook en elke keer schrok ik ervan maar vaak is het je lijf die zich klaarmaakt voor wat er gaat komen.
    Heb je, je nieuwe bh een cupmaat groter gekocht of juist groter in omtrek?
    Ik ga van het weekend shoppen,als de echo vrijdag goed is, en wil dan ook een nieuwe bh halen maar weet niet zo goed hoe ik 'm groter moet kopen.

Lilsuz, ik slik mijn foliumzuur en nu zwangerschapsvitamines gelijk als ik uit bed kom. Ze staan in de badkamer dus als ik uit de douche stap neem ik het gelijk in.

@delilah, wat rot van die hoofdpijn. Misschien helpt het als je af en toe een extra glas drinken neemt en lekker op tijd gaan slapen maar dat zal vast geen probleem zijn of heb je nog niet veel last van moeheid? ik kon de eerste weken mijn ogen om 8uur niet eens meer open houden om gtst te kijken:)

Deel Deze Pagina