In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Spannend en leuk morgen die echo petra. En groot gelijk dat jij net gaat sjuowen, daar zijn mannen voor ;)

Ik ben vandaag vrij, morgen nog een middagje en dan weekend. T wordt idd lekker weer.

2. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Dames vraagje.. Hoe vaak klussen jullie gewoon en hoe rond de eisprong? Ik hoor verschillende dingen over dat elke dag niet goed zou zijn maar te weinig ook niet.. Hoe doen jullie dit?

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh lekker zeg, dat je lekker lang weekend vrij bent :D Lekker van genieten!

Oehh ja ik ben ook zo zenuwachtig.. jij ook? Ahh ik zou ook zo blij zijn als alles goed is, kunnen we het eindelijk tegen iedereen vertellen en hoeven we niet meer zo geheimzinnig te doen :D Morgenochtend om half 10 zijn we aan de beurt :D:D

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

De maand dat ik zwanger werd hebben we deels gebruik gemaakt van het SMEP-pen. (sperm meets egg plan)
    Ergens op het forum staat er iets over en uit dat onderzoek komt dat het "het meeste effect" heeft als je vanaf dag 10 om de dag gaat vrijen, op de dag van je eisprong en de 2 dagen erna dan een dag overslaan en dan weer een keer vrijen.
    Maar....zoals bij alle onderzoeken...je weet het gewoon niet. Wij zijn er hier allemaal geloof ik wel achter gekomen dat de natuur zich nou eenmaal niet laat pushen en dat het gewoon geluk hebben is. Dus of ik nou daardoor zwanger ben geworden of gewoon door puur geluk....ik gok op het laatste.

Sommigen zeggen dat het beter is om niet elke dag te vrijen maar anderen doen dat wel en zijn dan heel snel zwanger. Maar goed je hebt ook meiden die een maand niet lekker zijn waardoor ze erg weinig vrijen en toch zwanger zijn.
    Ik heb wel altijd in de gaten gehouden wanneer mijn eisprong was omdat ik het idee had dat ik dan de meeste kans had.
    Succes meid!!

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oeeee spannend joh om half 10 al!!!!! Je stuurt wel gelijk even een berichtje he:D
    Ik begin ook al licht zenuwachtig te raken en mijn man ook maar ik denk dat het meer is omdat het dan "echt" wordt. veel plezier morgenochtend!

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja lekker vroeg gelukkig ;) Ik ga mijn zus meenemen (en man natuurlijk)) en daarna gaan we direct een dagje samen weg.. dus gelijk een berichtje plaatsten gaat helaas niet lukken! Jij ook alvast veel plezier bij de echo :D

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    A Petra heerlijk zeg lekker vrij, geniet ervan! en spannend zeg morgen de echo, laat je ff weten hoe het was? succes alvast!
    hier vandaag gewoon gewerkt, 1x in de 5 jaar heb ik Bevrijdingsdag vrij :D
    ik zal ook ff wat HCG blazen, misschien helpt het ;)

@Babywens spannend. succes morgen!

wat betreft hoe vaak vrijen, wij deden gewoon om de dag en rond eisprong elke dag, maar kan me voorstellen dat als het lang duurd het echt zo'n moetje word en dat lijkt me ook niet prettig. bij ons was dat gelukkig niet het geval

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Tussen het schreeuwen van de daken door plaats ik zeker even een berichtje Delilah!:D

even offtopic..heeft iemand digitale tv (waarschijnlijk iedereen wel hihi) maar hebben jullie ook dat het beeld op RTL steeds blijft hangen? ik wordt er echt helemaal gestoord van!!! :x

Net werden de planken voor de schutting eindelijk bezorgd. Dus ik vroeg aan de man of ze de spullen door het huis naar achteren wilde brengen of achterom. zegt ie: nou ik ga echt niet meer dan een paar meter met die spullen sjouwen hoor! hij wilde ze zelfs gewoon op straat leggen:$ :$
    Eerst met mijn charmes geprobeerd om hem zover te krijgen (was overigens ook in de winkel gezegd dat ze het in tuin zouden leggen) en toen dat niet werkte heb ik mijn hormonen hun werk even laten doen;) Helaas werkte dat ook niet;)
    dus....peet heeft een poging ondernomen om de planken naar achteren te sjouwen maar dat was geen goed plan dus ik laat het mooi liggen voor mijn hubbie :p
    nu dus maar eens mijn pizza naar binnen werken en daarna ga ik uitgeteld op de bank hangen ;)
    Hebben jullie nog plannen?

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sow das ook niet netjes van die man. Je zou ze soms wat willen doen dan hé. En dan helemaal als in de winkel is afgesproken dat ze t naar achteren zouden brengen.
    Maar groot gelijk dat je t nu aan je hubbie overlaat.
    Ik lig al in mn bed, voel me zo beroerd, ben kotsmisselijk. Eten van vanmiddag is er al uit en heb niks meer verder kunnen eten, alleen drinken. Dus mijn plan... op bed hangen met laptop en tv aan.

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Petra, hier ook digitale tv, die op RTL staat maar geen problemen!
    wat een eikel of niet dat hij niet ff de planken naar de tuin brengt! helemaal als jou dat wel beloofd is, is toch maar een kleine moeite?
    pfff kan ik echt niet tegen! maar zeker niet zelf gaan sjouwen hoor!
    volgens mij is zwaar tillen ook helemaal niet goed als je zwanger bent!
    hier ga ik vanavond heerlijk bankhangen, enigste dag dat ik niks heb deze week, heerlijk generatie 2010 kijken :D

@ Jeskejes wat vervelend meid dat je je zo slecht voelt! gewoon een griepje of? beterschap in ieder geval! hopelijk knap je snel weer op!

11. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@Petra, jij vertelt je verhaal echt heel grappig!! Maar verstandig van je dat je de planken hebt laten liggen voor je hubbie!!

@Delilah, wanneer heb jij je eerste echo?

@Jeskejes, balen meid dat je je niet lekker voelt. Maar combi laptop en tv is altijd goed toch?? Hopelijk knap je snel op!!

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Afgelopen maand hebben wij het het minst vaak met elkaar gedaan (i.v.m. alle voorgaande maanden). 1x 5 dagen voor ovulatie, 1x 1 dag voor ovulatie en 1x op de dag van ovulatie.

Soms kan het met 1 keer al raak zijn. Je kunt er geen pijl op trekken.....

De hele maand door elke dag is niet goed voor de kwaliteit van de zwemmers. Dan is SMEP een aardig alternatief.

Om de dag het doen kun je je ei iig niet missen.

Probeer er vooral niet te krampachtig mee bezig te zijn. Rust in je hoofd doet wonderen.

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: wordt snel beter meid!

@ Petra: jazeker meid, dat wordt een echo showen!

Ik heb vandaag toch al een afspraak gemaakt en ben op 9 juni pas aan de beurt voor intake met echo.

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@jeskejes, wat rot dat je ziek bent! Dan werkt lekker opgekruld in je bed liggen het beste he! Beterschap!

@brotherbear, jij kan ook al bijna testen!! spannend. ga je het ook pas over 3 dagen doen of denk je dat je, je niet kunt inhouden?

@lilsuz, die laatste zin van Mayke is denk ik ook het belangrijkste...rust in je hoofd en er niet te krampachtig mee bezig zijn.

@Mayke, 9 juni....bah dat duurt nog lang he! Zo zie je maar...als je dan eindelijk zwanger bent na al dat wachten dan begint het wachten opnieuw...maar je zal zien, die eerste paar weken vliegen echt voorbij en voor je het weet zien jullie, jullie kleine frummel ook op de monitor!
    Hoe voel je, je? nog geen misselijkheid of moeheid?

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ brotherbear mijn eerste echo is op 23 mei :D

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Niet druk om maken en gewoon lekker klussen en er zin in hebben..

17. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Als het goed is heb je nu ongeveer je echo!! spannend!!
    scan je hem in??

18. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!!!

hoe is het met jullie??
    Hier wel goed, voel me niet helemaal fit keelpijn erg moe en af en toe misselijk... ook heb ik af en toe kramp in me buik en nog steeds doorzichtige afscheiding... met vorige week een klein inimini propje bloed erbij...... Vreemd!

Eigenlijk wil ik wel een test gaan doen maar ben bang dat ie negatief is hihi

Dus of het is raak of het komt gewoon omdat ik iets onder de leden heb, Heb ook erg veel geweerkt namelijk de afgelopen tijd... de zorg he! En als je collega's heb die zich ziekmelden omdat ze last van hun dikke teen hebben moet je gewoon wat extra werken.

En ik ben woensdag even heerlijk aangevallen door een bewoner, dus een blauwe scheen en blauwe arm + krassen rijker............................. heeeeerlijk die gehandicapten!

Zo dit was even mijn zeurberichtje...... heb ik vaker last van als ik me niet fit voel!

Liefssss

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En hoe was de echo, babywens?

Hè Nanon klinkt niet helemaal lekker, beterschap meid. Hoop dat je posi test een dezer dagen.

Ik ben weer een witte test rijker.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@nanon, haha volgens mij werken wij met dezelfde doelgroep binnen de gehandicapten zorg...de lieverdjes ;)
    over 4 dagen kan je testen zie ik op je banner..ik zou nog even een dag of 2 wachten want 4 dagen is misschien net iets te vroeg om te testen en dan is het zo'n tegenvaller.

@Jeskejes, Komt vast allemaal wel goed en als het deze ronde niet raak is dan zul je het tentje weer tevoorschijn moeten halen :p en dan is het volgende ronde vast wel raak!

Babywens....we weten dat je een dagje weg bent maar je man of zus heeft vast internet op de telefoon dus stuur in ieder geval even een berichtje naar het forum :D

Wij zijn om 16.30uur aan de beurt...ik begin het nu wel heel spannend te vinden. Afgelopen nacht heb ik heel slecht geslapen..leek net of er een olifant over het dak liep dus ik zat al in de stress dat het misschien een inbreker was dus manlief om 5uur wakker gemaakt :);) was natuurlijk niks aan de hand:):) en toen ik weer in slaap viel heb ik een hele levendige droom gehad waardoor ik huilend wakker werd:$ Ben dus gesloopt dus ik ga zo maar even op de bank hangen.

Cass, jij bent maandag aan de beurt toch?
    en dan Delilah 23 mei en Mayke 9 juni. Mick wanneer is jou afspraak?

Deel Deze Pagina