Spannend die echo's Succes petra vanmiddag! En daarna snel laten weten he Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Gaat het verder goed met je? Babywens we zijn nieuwsgierig!! @jeskejes voel je je al wel wat beter? @nanon ook al ziekig zie ik, beterschap! Hoe gaat het met alle andere zwangeren? En met de bijna-testers? Spannend? Hier al de hele week (menstruatie)krampjes, dus ik vrees dat het r niet in zit deze ronde. Wel supergevoelig borsten al bijna 2 weken, maar die heb ik wel vaker voor de menstruatie. Ik wacht (on)geduldig af
@ Babywens, en.. en..? hoe is het gegaan? @ jeskejes balen zeg die omowitte testen, ook nog geen ongie te ontdekken? @ Petra heel veel plezier vanmiddag! hier niks nieuws te melden, alleen dat ik weekend heb
Echo komt er zo aan!! zit nog na te trillen op de bank Ons beebje doet het helemaal zoals het zou moeten en ik ben 1 dag vooruit gezet. Het is echt onbeschrijflijk wat je voelt als je ineens een baby in beeld krijgt. vorige keer was het nog een soort pinda vormig iets en nu is het echt een kindje. zo bizar!!!! Het was ook ontzettend aan het bewegen en was aan het koppeltje duiken hihi.
ooh Petra wat heerlijk zeg dat de echo zo mooi was!!!! en wat enorm fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben! lijkt me heel apart om je wonder zo te kunnen zien heel benieuwd naar de foto's van jullie beebje!
Ik heb hier en daar wat steekjes in de buik en in de onderrug... De hele dag een ontzettend droge mond, veel drinken en weinig plassen. Borsten zijn errug blij met de nieuwe BH. Verder gelukkig nog niet (echt) misselijk... kan nog komen. Ik ben echt benieuwd naar 9 juni, maar nu wil ik eerst graag jouw echo bewonderen!
@Jeskejes... balen meid, maar de moed nog niet opgeven... Voel je je alweer wat beter? @ Nanon: niet iedereen test op 9 dpo al positief. Misschien nog 2 daagjes wachten. Beterschap meis.
Bekijk bijlage 148940 hier ben ik 10 weken 5 dagen! Ik krijg de foto's niet helemaal scherp op de foto dus ik probeer ze van het weekend nog even in te scannen.
@Petra: ja tentje staat al klaar hoor. Ondanks de witte test vind ik t wel jammer, maar baal niet zo. Heb al een hele dag flink zuur bah bah. Maar jah we zien wel. Temp is nog goed. Hoe was je echo vandaag? He bah dat je slecht geslapen hebt en gedroomd. Hoop dat je vannacht na je echo beter slaapt. Ohh kan me voorstellen dat t geweldig is om dat te zien. Whaah mooie echo meid. @Babyliz: ik voel me al wel wat beter, alleen dus dat zuur Ah nee jouw ongi mag niet komen hoor, ga duimen voor roze. @Delilah: nope nog geen ongi en t gevoel is ook niet dat die er komt. Voel me zo opgewekt en vrolijk vergeleken met andere keren. Fijn weekend meid, lekker vant weer gaan genieten. @mayD: fijn dat je blij bent met je nieuwe bh. Hoe voel je je nu? En nee heel vreemd maar geef de moed niet op. Er is nog een kleine kans, heb niet voor niks uit t raam gehangen met mn schepnet.
Blijf maar blazen, blijf ik scheppen. Thnx ja temp kaartje is nog mooi hoog. Hoop morgen ook nog. Hij geeft alleen geen ei aan maar denk m die paaszaterdag gevoeld te hebben.
Wauw, mooie echo petra! Super dat alles er goed uitziet. @jeskejes gelukkig dat het wat beter gaat. Idd hopen op roze, ook voor jou! Ik duim
Hoii Meiden! Sorry dat ik niet eerder wat van mij heb laten horen.. helaas hebben mijn zus en ik geen internet op onze mobiel (hihi ouderwets heh?) @Petra wat fijn dat alles goed was? Bijzonder heh? Bij ons was ook alles super goed! Wat ben ik blij, eindelijk kunnen we het van de daken schreeuwen en hoeven we het niet meer 'geheim' te houden. Eerst sliep ons frummeltje en bleef het mooi stil liggen voor foto's, na een tijdje begon hij opeens te bewegen en te zwaaien Zoo bijzonder om te zien. Ben 4 daagjes vooruit gezet, dus zondag 12 weken!! Ik zal morgen proberen fotootje te plaatsen, momenteel geen scan bij de hand!
Ow wat super leuk meid. Ben blij voor je dat je er zo van hebt genoten. Schreeuw t maar van de daken meid. Ben benieuwd naar de foto morgen. Lekker van genieten nog.
babywens en petra helemaal top dat jullie echo's leuk waren en dat alles goed gaat. Mayd enne hoe voelt het lekker zwanger te zijn. Heerlijk dat je ook in september niet in de malle molen hoeft. Voor iedereen die mag testen ik duim voor jullie. Wie mag klussen Succes en veel plezier. Voor de zwangeren onder ons die nog in de misselijkheidsfase zitten hoop ik dat het snel over is. en de andere dat je niet te veel last heb van het warme weer. Ik heb maandag bloed geprikt omdat ik heel moe was en duizelig. mijn bloed is in orde. het vloeien is eigelijk bijna helemaal weg. nu wachten op een ongi.