In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jesse, gelukkig is bloed goed en vloei je minder. Hoop voor je dat t snel weer helemaal goed zit.

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    het jeskejes alles goed met jou?? Ja ik ben ook blij dat eindelijk het einde in zicht is ben er ook zo klaar mee!!!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
    Hier alles nog rustig. ga morgen als temp hoog is testen. Was v/d week wit. Heb t zuur hele dag al en net steken rechts onderin. Das niet goed, dus verw8 mn ongi.

4. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!! Mooie foto petra!!

Hier is het nog niet geweldig... voel me beroerder dan vanmorgen erg misselijk koorts en last van me buik plus keelpijn..... Wat een zielig kind ook he:p ... zo nog even voor de thuiszorg werken en dan slapen k zie wel hoe ik me morgen voel anders blijf ik gewoon thuis.( moet van 7 tot 15 uur werken bahhh)

nou ik ga ervandoor!

Fijn weekend iedereen

Liefs uit Groningen!

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij deze dan de foto's ladies!

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    En.. nog eentje ;)

7. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    @babywens.. wat bijzonder zeg zo een fotootje.. geweldig dat ze dat kunnen.. !!

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

blijft er apart uitzien hoor zo'n echo, zie je in eens het minimensje in je. ben toch blij dat dat tegenwoordig allemaal kan.

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

zou het kunnen zijn dat je, je ei wat later hebt gehad waardoor je cyclus wat is verschoven? dat zou je witte test en die klachtjes kunnen verklaren... wat spannend joh! Ik blijf ook blazen vanuit zeeland hoor!!

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wauw babywens wat een mooie echo's meid!!!
    Bijzonder he om ineens een mensje te zien zodra de echo op je buik gaat! echt zo'n groot verschil vergeleken met 7 weken.
    Hoe gaat het met je, ben je nog steeds aan het spugen?

@ jesse, wat fijn dat je niet meer aan het vloeien bent! na 5 weken vloeien is het ook niet zo gek dat je moe en duizelig bent lijkt me. Hopelijk ga je, je nu weer steeds beter voelen!

@ Cass, alvast ontzettend veel plezier maandag en geniet ze joh!! vraag maar aan babywens..het is zooooooo ontzettend bijzonder om je kindje ineens zoveel groter in beeld te zien!

@nanon, hopelijk zijn de klachtjes voor een goed doel meis!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames wat een mooie echo's..
    Nanon beterschap.

Petra het zou kunnen dat mn ei later is. Weet t niet.
    Maar vanochtend was temp 0.3 lager, dus zit op de ongi te wachten. Jammer, maar kan er nu effe niks anders van maken.

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: Ik hoop dat je ongi nog uitblijft meis... ik blijf doorblazen en duimen voor je!

@ Jesse: ik voel me goed, ben nu voor het eerst echt misselijk (van rijpe bananenlucht!). Fijn dat het einde bij jou in zicht is. Ik hoop dat je snel een beetje aansterkt na al dat bloedverlies.

@ Babywens: mooie echo's meis.

Vandaag vrijgezellenfeest van mijn man zijn nichtje. Ik heb er al wel zin in, maar ik hoop dat ik het een beetje vol kan houden. Ik ben namelijk 's avonds echt doodop.

Hebben de zwangere dames ook zo'n last gehad van niet uit kunnen slapen??? ik was vandaag ook weer voor 6 uur wakker en kon daarna niet meer slapen!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veel plezier met t vrijgezellenfeest. Hoop dat t niet te vermoeiend voor je is. Hoop dat t niet al te erg is die misselijkheid.

Lief dat je blijft blazen en duimen, maar heb mn andere kaartjes bekeken op ff en als tie morgen weer daalt, wordt ik morgen ongi.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ze zijn van plan om 's middags een heel eind te fietsen... ik ben benieuwd.

ik zal aan je denken jeskejes!

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Mayke, haha je gaat nu idd last krijgen van de meest rare dingen waar je misselijk van wordt. Heb je nog niet dat als je de koelkast opentrekt dat je denkt: ppffff volgens mij ligt er iets dood te gaan daar! of als je staat te koken dat je de geuren vies vind?

Dat vroeg wakker worden en dan ook echt klaar wakker zijn heb ik nu ook. aan het begin van de zwangerschap kon ik juist niet in slaap komen en de tussenperiode viel ik juist als een blok in slaap tot mijn wekker ging.
    Hoor jij ook alles in huis? ik wordt er niet goed van en heb het idee dat ik daar gewoon op ga liggen luisteren waardoor ik niet meer kan slapen ;)

@jeskejes, balen meid! maar hopelijk zegt het nog niks! ik heb nooit met tempen gewerkt dus ik weet ook niet in hoeverre het echt betrouwbaar is maar ik hoop dat je temp gelijk blijft of weer stijgt.

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xxpetra Ja ontzettend bijzonder. Inderdaad eerst zag je alleen nog maar een wurmpje en een maandje later is het echt al een minimensje met alles erop en eraan! En dat is dan maar 5 centimeter!! Zoo ontzettend wonderlijk..

Helaas is mijn misselijkheid nog steeds niet weg en ik moet ook nog bijna elke ochtend spugen.. begin het wel een beetje beu te raken en hoop dat het gauw over gaat ;) Jij nog last van misselijkheid/spugen?

Ik weet niet meer wie het vroeg over mijn buikje, maar hij begint inderdaad ietsje dikker te worden! Wel ben ik sinds ik zwanger ben al 3 kilo afgevallen, dus ben wel wat slanker.. maarja voor hoelang? :p

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden meiden! Succes met klussen en wachten op NOD!!

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

oeiii, succes meid!! misschien kunnen ze je op sleeptouw nemen als het niet gaat ;)

@babywens, ik ben alleen misselijk als ik mijn tandenborstel zie ;) dus onder de douche is het altijd een hele worsteling. Gelukkig hoef ik dan niet te spugen (moet dan wel kokhalzen) maar dat komt denk ik meer omdat er dan niks in mijn maag zit om uit te spugen;)
    de moeheid is wel weer terug maar dat vind ik niet zo erg.
    Wat rot dat jij nog steeds zo misselijk bent en elke ochtend moet spugen:( Gaat het nog de hele dag door die misselijkheid of is het alleen de ochtenden nog.
    ik ben inmiddels ook 4kg afgevallen maar de vk zei gisteren dat het er vanzelf weer bij komt haha.
    Ik zag trouwens nog niks op je hyves staan dus ik heb nog maar geen gefeliciteerd neer gezet ;)

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Babywens, wat een mooie echo ook die van jou!! en schreeuw het maar van de daken! kan me goed voorstellen dat je dat wilt, wil ik namelijk nu al haha ;)
    @ Jesse fijn dat het vloeien gestopt is en hopelijk word je snel ongie, kan je weer door!!
    @ jeskejes hier blijf ik ook HCG blazen, misschien heb je morgen wel een positest in handen, zou een mooi cadeau zijn voor moederdag!

iedereen fijne zaterdag!

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens: moooiiii die echo's :) hoop voor je dat de misselijkheid snel verdwenen is!
    @mayD: hou je t nog een beetje vol vandaag?
    @jesse: hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt!
    @jeskejes: oei, hopelijk word je toch niet ongi..
    Ik heb ook t sterke vermoeden dat ik vanavond of morgen ongesteld word.. Blegh.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemiddag dames. Vanmiddag naar mn ouders gefietst met de woef. Alleen kan die niet rustig lopen, nee gelijk rennen. Pff na 5 minuten was ze klaar en hing dr tong op dr knieen. Dus net alleen terug gegaan en mn moeder brengt dr zo langs. Wat ist toch een schat van een moeder:) T fietsen viel wel beetje tegen met wind op kop, zit nog bij te komen.
    Verder nog geen nieuws eigenlijk. Ben wel hele dag al misselijk en blokje kaas in de winkel kwam er bijna weer uit. We shall see.

Deel Deze Pagina