In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Babyliz, bij jou ook spannend joh...nog 3 dagen. waarom heb je het idee dat je ongesteld gaat worden?

Jeskejes, je vertoond toch wel bepaalde kwaaltjes die hoopgevend zijn meid. ik blijf duimen en ook blazen.

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh dat is ook vervelend.. haha want tandenpoetsen moet je helaas elke dag ;) Ik vind dat juist heerlijk verfrissend, gek he, dat elk lichaam er weer anders op reageert. Helaas gaat de misselijkheid nog steeds de hele dag door :( Ik moet gewoon echt regelmatig kleine hapjes eten..

Nee klopt, heb het nog niet op hyves gezet. We willen het natuurlijk eerst aan onze familieleden vertellen en aangezien wij nogal beide nogal uit groot gezin komen, duurt dat wel even ;) Vind het namelijk het leukst om persoonlijk te vertellen.. hoe ga jij dat doen als iemand wat verder woont? Hebben jullie het al tegen iedereen verteld dan?

3. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zo ff snel korte reactie want heb de hele dag gewerkt en nu gaan we lekker BBQ'en!! Hoop dat ik wat weg krijg haha..

Super echo's!!! Het zijn idd al echt kindjes!! Raar he dat dat zo in je buik aan het spartelen is? ik kan het me nog steeds niet voorstellen eigenlijk! tijd dat die buik gaat groeien misschien dat ik het dan geloof!!
    pff en ik moet nog zo lang wachten.. mag pas dinsdagavond om 21:30!!!
    Ben zo benieuwd!!

Iedereen een fijn weekend en geniet van het weer!!

liefs Cassy!!

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes: spannend! Ga je morgen testen?
    @petra: omdat ik net al een heel klein beetje bloed verloor en ik aanneem dat dat de voorbode van mn ongesteldheid is.. Dus wacht alleen nog tot het doorzet eigenlijk.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames goedemorgen, temp was t zelfde dus dacht laat ik maar eens testen. Resultaat... helaas negatief.
    Baalde even, maar vrij gelijk erna dacht ik neeee klopt niet. Ik ben wel zwanger, alleen die test weet dat nog niet.

Nu kan t ook zijn dat mn ei wat later was en dat HCG nog niet hoog genoeg is. Zou allemaal kunnen, maar ongi kan er ook aankomen. Ik hou met beide rekening nu. Gaan vanmiddag weer tussen de baby's en zwangeren zitten. Misschien dat t 'besmettelijk' is ;)

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je moet dan niet met je benen over elkaar gaan zitten...!! (een grap die wij altijd gebruiken...)

Gisteren gefietst, geboerengolft en ge-bbqt. Was erg gezellig. Om 22 uur was ik thuis en om 22.30 uur als een blok op de bank in slaap gevallen.

Dames, voor wie interesse heeft: bij Blokker hebben ze nu een Alesto dect babyfoon in de aanbieding van € 89,95 voor € 34,95. Ik heb er gister 1 gekocht.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ah fijn dat t leuk was en logisch dat je dan als een blok in slaap bent gevallen. Das idd een mooie aanbieding die kun je niet laten lopen.

8. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Fijn dat t gezellig was MayD!
    Jeskejes, je maakt het wel spannend zo :D ik blijf duimen.

Hier is het game over. Bah, ongesteld zijn in deze warmte. Verga nu al van de buikpijn, dus dat wordt leuk.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He bah Babyliz. Balen meid, veel succes volgende ronde. Beterschap met de buikpijn, is niet fijn.

Ja vind t zelf ook erg spannend nu. Toen ik de pil slikte werd ik 's ochtends gelijk ongi. Maar nu later op de dag. Weet nu al hoe mn dag zal zijn: Vaak naar wc als ik denk iets te voelen.

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Dankje :)

Wordt een zenuwslopend dagje dus voor je.. succes! Hopelijk voel je niks :)

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heee babyliz balen meid!!
    Op naar de volgende ronde dus...een die hopelijk wel afgesloten mag worden met een mooie test!

Jeskejes, ik zat jou bericht te lezen en dacht even dat er stond dat je positief had getest. haha ik dacht echt....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Nou die reactie komt hopelijk van de week alsnog want het geeft toch goede moed dat je temp niet is gezakt! Weet je hoeveel dagen je ei later is geweest?

babywens, wij hebben vrijdagmiddag gelijk iedereen gebeld die het nog niet wist en van wie wij wilden dat ze het persoonlijk zouden horen. wij hebben kleine families dus dat duurde niet heel lang ;) Bij ons weet iedereen het nu zo'n beetje.
    en bij jullie?

Oh Mayke dat is idd een mooie aanbieding! ik zal morgen ook eens gaan kijken.

wij gaan zo naar r'dam toe want daar hebben ze een mega store van Prenatal op het alexandrium, dus ik ga inkopen!!!!! (positiekleding) eindelijk geen wijde shirts meer aan om de boel te verhullen :D

Cass alvast heel veel plezier dinsdagavond!! balen dat je pas savonds kunt, dan duurt de dag zoooooo lang!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik denk 1of 2 dagn later. Temp geeft wel beetje moed jah. En sorry dat je dacht dat ik posi getest had.

Veel plezier met shoppen, gaat wel goedkomen denk hihi. Lekker van genieten.

Ik moet opschieten om half 12 in de kerk zijn, pff haasten!!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij gaan donderdag naar prenatal (ook voor cadeautjes voor een pasgeboren nichtje...). Ook daar ff kijken voor onszelf.

Hier de link van de aanbieding (geldt ook in de winkel): Alecto DECT digitale babyfoon

@ Jeskejes: ik duim voor je meid dat de ongi wegblijft.

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Jeskejes je maakt het allemaal wel spannend! hopelijk heeft je gevoel het helemaal goed, en heb je deze week nog een posi test in handen, zou leuk zijn! steeds meer zwangeren hier :D

babyliz balen zeg! en ongie met dit weer is inderdaad niet echt lekker! hopen dat de volgende ronde voor jou ook tot zwangerschap leid!

MayD mooie aanbieding, zag ook dat je bij een blad, geloof kinderen ofzo bij een abonnement een babyfoon bij kreeg, wij zijn denk ik geen babyfoon nodig, ons huis is zo gehorig :p maar het is altijd wel makkelijk voor de oppas of als je ze ergens mee naar toe neemt!

Petra fijn lijkt me dat dat je echt aan iedereen je buik kan showen!!
    hier moet ik echt al wijdere kleding aantrekken omdat het anders echt al opvalt, heb van mezelf helemaal geen buik namelijk ;)
    je kan het nog niet aan iedereen laten zien, terwijl je er zo trots op bent, maar jij mag heerlijk gaan showen!!! heel veel shopplezier!

15. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal,

Alle dames die zwanger zijn Gefeliciteerd ;)
    Hier is weer een beetje rust in huis gelukkig we zijn vrijwel helemaal klaar met de badkamer die we aan het verbouwen waren gelukkig nu nog wat kleine dingentjes in huis en dan zijn we klaar :)
    Ben hier even niet geweest omdat we het zo druk hadden in huis maar vorrige maand heeft helaas toch mijn menstruatie doorgezet helaas 1 dag ongesteld toen 2 dagen niet en heeft in totaal 8 dagen geduurd.
    Nu vandaag helemaal onverwacht ineens bloed verlies op 25 dagen :( geen buikpijn helemaal geen voortekeken helemaal niks dus dat was erg balen we zouden lekker naar het strand gaan en net ervoor merkte ik het gelukkig, ik hoop niet dat mijn cyclus zo onregelmatig blijft en vraag me ook af of het wel mijn menstruatie was heb deze maand ook geen ovulatie testen gebruikt maar bij de vorige keren tijdens mijn eisprong had ik steken in mijn buik aan de rechter kant en dit had ik 2 dagen geleden ook dus ben wel erg benieuwd ;)

Liefs Kim

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @MayD en Petra: en gelukt met shoppen?

@Delilah: ik maak t graag spannend;) Nog even en dan kun jij ook je buik showen!

@Nojumidy: lekker he dat je weer wat rust in huis hebt. Wel balen van je ongi. Hoop dat je snel meer weet over je cyclus.

Meiden bedankt voor t duimen en blazen van HCG. Hier nog geen veranderingen, hele middag op en neer naar wc en gelukkig niks pff. Ben alleen keikapot nu en heb vreselijke stemmingswisselingen. Kan elk moment gaan janken of ik ga uit mn plaat om niks.

Fijne avond ik kruip op tijd mn nest in. Vriendlief ligt er al in die kwam de man met de moker hamer tegen.:(

17. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames!
    zeg nanon, hoe gaat dat straks als je misschien zwanger bent, kan je dan nog wel veilig daar werken met de gehandicapten? lijkt me best eng..

petra, wauw wat een leuke echo en een leuke tekst erbij van jou! bijzonder lijkt me dat zeg.. maar is dit je 2e echo? hoeveel echo's krijg je eigenlijk? mijn afspraak staat op 31 mei maar ze heeft niks gezegd over een echo dus maar even bellen om te vragen hoe dat dan zit..

jeskejes, wat een spannende dagen voor jou zeg! rust maar lekker uit.. ben benieuwd.. wel handig trouwens dat wij zo jouw temperatuur kaartje kunnen zien! ik hoop dat je temperatuur morgen nog hoog is :)

babywens, wat een mooie duidelijke foto's!!! prachtig.. dat dat al helemaal een "echt" kindje is he? zo bijzonder... zit alles er al aan?

babyliz, zo rot dat je ongesteld bent geworden :( hoe gaat het met je buikpijn?

hier gaat alles wel prima.. merk eigenlijk niks van de zwangerschap en soms heb ik wat steekjes in mn buik die ik tijdens of rons mijn ongesteldheid ook wel heb dus het voelt net of ik in een gewone cyclus zit.. kan echt niet wachten tot we ons kindje kunnen zien, of alles wel goed is! want dat ga je je toch afvragen als je niks voelt... maarja, nog eventjes wachten!

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Jeskejes, haha mafkees!! je moet geen sorry zeggen omdat ik mijn haast dacht te lezen dat je zwanger was!
    Ik hoop echt dat je morgen meer geluk hebt en dat die temp lekker hoog blijft en nog belangrijker...dat die test een dubbele streep weergeeft!!

@mayke, heb je geen spierpijn van je fietsavontuur?

@kim, balen zeg dat het zo onregelmatig is. heeft je menstruatie zich ook doorgezet of is het gebleven bij dat beetje bloed?

@mick, als jij 31 mei pas je afspraak hebt kunt je er vanuit gaan dat je dan je echo hebt hoor! dan zit je op 9weken ofzo toch? Misschien dat je eerst een intake hebt en een week erna je echo....:( Ik zou het sowieso even navragen anders zit je, je te verlekkeren dat je misschien een echo hebt en is het niet zo.
    Met 7 weken hadden wij de intake en aan de telefoon was gezegd dat ik een inwendige echo mocht als er nog tijd over was. ik heb er dus heel brutaal naar gevraagd en er was nog tijd:D
    Officieel krijg je volgens mij 2 echo's. de termijnecho rond de 11/12 weken en de 20 weken echo (als je daarvoor kiest) Als je veel buikpijn hebt of bloedverlies dan maken ze vaak rond 8 weken ook een echo en je kunt natuurlijk je pretecho nog hebben.

gaan de zwangere dames dat doen trouwens, een pretecho? en willen jullie weten wat het gaat worden?

Ik vond het vandaag best tegenvallen in de Prenatal. Het is een mega winkel maar het gedeelte met positiekleding was niet heel groot. Wel een paar hele leuke dingen gekocht dus ik kan vanaf morgen in leuke, strakke kleding naar mijn werk ;) :D
    dat is trouwens wel raar hoor! ik had vandaag ook een strak shirt aan en betrapte mezelf er steeds op dat ik mijn armen voor mijn buik deed of mijn shirt wijder wilde doen. hihihi

19. zwendel

zwendel Niet meer actief

ben benieuwd had gisteravond en vanochtend een zeurderig gevoel rechts in mijn onderbuik, zal dit dan de eisprong zijn geweest?? weet niet hoe lang na een miskraam alles weer een beetje op gang is. Wel gelijk vanochtend toch maar geklust dus wie weet.....

@ jeskejes, spannend hoor zal voor je duimen dat je van de week een positieve test in handen hebt.

@Babyliz, balen dat je ongesteld bent geworden hopelijk volgende ronde beter

20. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Vorige keer is het op de 3e dag pas doorgekomen, maar vandaag vrijwel niks een klein beetje bloed verder niks :(
    Ja ik vind het echt heel vervelend want ik dacht dat het nu wel een beetje normaal moest gaan komen maar nu weet ik echt niet meer waar ik vanuit moet gaan.
    Laatste menstruatie was 38 dagen nu 25 :(
    kijk het denk ik maar even aan en ga nog even geen zwangerschaps test doen want mocht het weer over een paar dagen door zetten dan heb ik voor niks een test gedaan.

Liefs Kim

Deel Deze Pagina