Hihi ja heb ik ook, bij mij is het sinds ik iets dikker ben geworden maar heb het al een tijdje hoor Liefs Kim
ik had op 9 dagen na ei (9 dpo) mijn positieve test. Het innestelen kan op zijn vroegst met 4 dagen, op zijn laatst met ca. 14 dagen plaatsvinden... daarna licht het aan de hoeveelheid hcg hoe snel je positief test.
Het probleem is dat ik niet weet wanneer ik mn ei heb gehad omdat ik niet getest heb Dus ik weet nu ook echt niet wanneer ik zou kunnen testen Liefs Kim
Goedemorgen, lig sinds 4 uur al wakker. Wordt er gek van. Temp is nu weer 36.8. Rara pliesie pet. @Nojumidy: op hoeveel dagen zit je nu dan? Wel vervelend dat je niet weet wanneer je ei is geweest.
ik had 4 maart een innestellings bloeding, had 14 maart een hele vage test en toen 17 maart een knaltest... zat dus best wel wat tijd tussen voordat ik wat zag, maar ik heb dan ook een zeer lange cyclus gehad (ongeveer 36 dagen) dat scheelt natuurlijk ook... (heb alles in mijn agenda gezet haha) Daarom tijdje terug ook terug gezet in het aantal weken. (van week 8 naar week 6,4) Vanavond 21:30 is het zo ver!! dan mag ik mijn beebje voor de 3e keer zien.. vind het zo spannend.. Kat is nogsteeds niet thuis daar en tegen, ga hem vandaag officieel als vermist opgeven.
Ik zit nu op dag 27 of dag 3 het ligt eraan of dit nu mijn menstruatie was of niet, Maaarr vanmorge nog steeds geen bloed te bekennen Het word wel steeds spannender
Mijn laatste cyclus was ook 36 dagen dus dan moet ik toch nog maar even geduld hebben Ik heb ook alles in mijn agenda gezet de dagen menstruatie wanneer we gekluds hebben dus je bent niet de enigste hihi Wat leuk dat je vandaag je ukkie te zien krijgt laat je wel weten hoe het is gedaan ??? Wat naar dat je kat vermist is zeg zeker in deze tijd, ik heb enkele site's voor je waar je je kat als vermist op kan geven ik stuur je wel een pm ik hoop dat je er iets aan hebt Liefs Kim
@ jeskejes nog geen ongie te bekennen? @ nojumidy voor jou ook een spannende tijd dus! wanneer ben je van plan om te gaan testen? @ Casss wat leuk dat je jullie kleintje weer mogen zien vandaag! en wat naar dat je kat nog steeds niet terug is! hopelijk komt hij snel weer terug! hier worden de kwaaltjes wat minder, waardoor ik toch wat onzekerder word want kwaaltjes is bevestiging! vanmorgen nog maar eens een test gedaan (ze moeten toch op ) en wat dacht je? direct toen de urine erdoor trok een dikke knalstreep op de teststreep de controlestreep duurde even voor die te zien was, de controlestreep is zelfs een stuk lichter dan de teststreep, ben dus weer helemaal gerustgesteld!
Als het goed is, zou ik eind deze week / begin volgende week wat van moeders voor moeders moeten gaan horen. Als het goed is, moet ik dan ook nog weer testen...
ooh ik was echt totaal in de war joh! ik dacht dat iedereen al met 6 weken een echo kreeg en met 5 weken al klachten had!!! ben vandaag wel niet zo lekker maar heb ook nog niet zo veel gegeten misschien komt het daardoor..
ach, voor je houden hoeft ook niet per se is ook moeilijk als je ineens blauwe of roze dingetjes gaat kopen hihi! of kopen jullie alles unisex?
nou meiden, mn vriend heeft de verloskundige gebelt en tijdens dat intakegesprek krijg ik ook een echo! joepie! nou heb ik echt iets om naartoe te leven ben wel erg bang voor het bloedprikken wat dan vast ook gaat gebeuren blegh..
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik ga testen wil het eigenlijk ook niet te vroeg doen maar aan de andere kant zou ik er nu al een willen doen Ik denk dat ik er van het weekend maar een ga wagen of volgende week dindsdag want dan hebben mijn vriend en ik ons partnerschaps registratie en dan zit ik op 9 dagen na mijn mogelijke innesteling dan zal de test ook al wat betrouwbaarder zijn denk ik Liefs Kim
@cass: hoop dat je kat snel weer thuis komt. Onze kat is een keer anderhalve week weg geweest en kwam toch nog thuis. Er is nog hoop. Ow wat leuk voor de 3e x je kleintje te zien. Lekker van genieten meid. @Nojumidy: spannend meid, maar ook verwarrend denk. Zou wel mooi zijn op de dag van registratie een mooie positieve test in handen. @Delilah: nope nog geen ongi te bekennen, ga toch stiekem denken dat t zomaar raak zou kunnen zijn Wat fijn dat de kwaaltjes minder worden, maar de testen donkerder. Yeahhh. @mick: yeah leuk dat je een echo krijgt bij je intake. Ben je bang voor naalden? Ik nl wel. Hier dus geen ongi. Wel zuur en ontzettend emotioneel. Op mn werk werd iets medegedeeld en stond bijna te brullen en 2 tellen naderhand helemaal over de mik. Maar verder alles goed hier.
Hier nog eentje, de gedachte alleen al maakt me misselijk. Bloedprikken is ook altijd een ramp bij mij. Verstaandkiezen laten trekken, ze zijn 15 min bezig geweest voor ze de verdoving gezet hadden.