In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    haha en ze hadden bij mij nog 4 buisjes nodig ook!! duurde een eewigheid!!

ach gewoon de andere kant opkijken en denken dat het allemaal voor het goede doel is voor jullie nieuwe kleine wondertje!!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Eerst maar eens een mooie test in handen hihi.
    Bij mij ist vooral wanneer de naald door je huid moet, dat vind ik vreselijk. Als die er eenmaal inzit is t al minder.

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

aahhh Delilah, je moet ook niet meer testen meis!! Je bent hartstikke zwanger en zolang je geen heftige buikpijn hebt of veel bloedverlies moet je, je niet druk maken.
    Bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook!

haha hier nog zo'n schijterd wat naalden betreft:$
    Toen wij bij de huisarts waren geweest kreeg ik gelijk een papier mee om bloed te laten prikken...dus ik heel stoer er alleen heen gegaan. die verpleegster vond het heel leuk dat ik kwam omdat ik zwanger was maar ze genoot er volgens mij nog meer van toen ik wit wegtrok toen zij enthousiast de naald erbij pakte. Ze duwde die naald ook heel snel in mijn arm:( dus toen heb ik maar gezegd dat ze wel een beetje moet blijven praten tegen me...toen zij dat niet deed ben ik gewoon van alles gaan vragen:D

Cass heel veel plezier vanavond meid!!

Mayke hoe voel jij je nu?

Jeskejes...ik blijf het vreemd vinden al die klachten van je! Ik ga er nog steeds voor dat je van de week alsnog positief test en anders is je lijf een kampioen in je voor de gek houden :(

Oh ja Kim ik zou volgende week ergens een test proberen hoor!! spannend

4. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

:x:(:x:( Hier weer een rode sliert van bloed ben nu toch echt bang dat ik ongesteld ga worden, maarja ik hou hoop ik weet ook niet of je meerdere kleine bloedingen kan hebben van een innesteling ?? misschien iemand die dit weet ??

Liefs Kim

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jemig, jullie zijn ook niks gewend! Krijg maar eens een slijmbeursontsteking in je heup.. MEGA NAALD!!!

Ik ben absoluut niet bang voor prikken, zolang ik het maar kan zien aankomen...

Ik voel me wel aardig. Ik heb nu al een vreetkick ontdekt. Ik kan me eindeloos voleten met aardbeien?! Tja. Wel enorme en enorm zere borsten. Wel sneller trek in eten en minder grote hoeveelheid kunnen eten. Er vormt zich al een behoorlijk water/luchtbuikje.

Mijn schoonmoeder denkt nog steeds dat ik al veel verder dan 5 weken ben...

@ Mick: wanneer moet je naar de VK?

@ jeskejes: nog geen nieuws? ga je morgen testen?

@ petra: wanneer is je volgende echo? of is dat de 20 weken echo?

@ nojumidy: och nee! ik hoop er het betere van voor je! ik dium voor je dat het niet doorzet.

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Mayke, aaaaaaaaaaaaauuuuuuu!! Ik ben op mijn werk een keer met een bewoner mee geweest naar de dokter die ook een slijmbeursontsteking had en toen heb ik die naald ook gezien :$
    heb je zelf ook het idee dat je langer zwanger bent?
    Je hebt zo'n digitale test alleen die geeft volgens mij niet aan hoelang je zwanger bent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie maar vanaf het moment van bevruchting

@Kim, zit er slijm bij het bloed? en is het bloed heel duidelijk aanwezig of valt het mee?
    Wat rot zeg, hopelijk is het niet je menstruatie! Zeker omdat je cyclus anders zo onregelmatig is.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Petra: zijn we gelukkig niet de enige die bang zijn voor naalden. Mn vriend lacht me soms gewoon uit. Moet me niet zo aanstellen, ja sorry kan er niks aan doen.

Ja kwaaltjes genoeg. Nu hopen dat mn lijf niet kampioen hier in is. Ik zit te twijfelen of ik morgenvroeg test. Moet om half 8 beginnen, donderdag ochtend vrij. Uhhm ff afwachten maar. Weet echt niet wanneer ik moet testen.

@Nojumidy: ik kan je niet met je vraag helpen. Hoop voor je dat t niet doorzet.

@MayD: ik heb artrose in mn schouder gehad (sleutelbeen eigenlijk) en heb daar ook flinke spuiten in gekregen. Fijn dat je je toch aardig goed voelt. Ha lijkt me wel bijzonder die vreetkick enzo n buikje dat gaat groeien.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tja, ik heb afgelopen maand toch echt mijn ei gehad... dat heb je niet meer als je al zwanger bent...

Ik heb niet het idee dat ik al langer heen ben. Volgens mijn berekeningen, testen en tempen ben ik op 18 april bevrucht.

Ik ga morgen wel zo'n CB test halen waar het op staat.

Die naalden voor de slijmbeurs in de schouder zijn ook wel leuk...
    (tja, dat krijg je bij chronische slijmbeurontstekingen)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He bah lijkt me dus echt niks. Kunnen ze niks daar aan doen dan?
    Mn schoonmoeder heeft ook al een aantal keer slijmbeurs gehad.

Ben benieuwd wat je cb zegt. Hoever je bent.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nope, slijmbeurs kun je eigenlijk niks aan doen. Alhoewel... ik heb in de afgelopen 3 jaar al geen last meer gehad, maar ik heb ook wat rustiger aan gedaan.

We gaan het morgen weten wat de CB zegt.

11. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Het is zo'n sliert die je ook hebt tijdens je eisprong maar dan bebloed ;) sorry weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar het was een vrijlange sliert en normaal begint mijn menstruatie met gewoon vers rood bloed en niet slijmerig ofzo
    Nu verder weer geen bloed te bekennen geen buikpijn niks :(
    Mocht dit wel uitdraaien op menstruatie ga ik toch mijn huisarts bellen want vorige maand liep het ook best raar en ik snap er niks meer van.

Liefs Kim

12. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Hier de gebruikelijke ongi krampen!!! Ga er vanuit dat ik vanavond nog of morgen gewoon ongi word.

ben ook mega narrig en emotioneel dus ben blij dat me kerel ff de deur uit is....

Hadden jullie die klachten ook heftiger na het stoppen met de pil?

Ik lig onder me dekentje op de bank zielig te wezeg.... soms ook best fijn hihi

LIefsss uit Groningen!

13. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh ja had vanmorgen getest maar hij was stralend wit!

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Grrr.. Ik Haat witte testen!!

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe, dames, ik zie dat het weer spannende dagen zijn voor een aantal van jullie.... ik hoop met jullie mee hoor!

@petra: je vroeg hoe het nu met me ging (lief van je). Vandaag gaat het erg goed; heel goed geslapen ook, dat scheelt enorm. Gisteren had ik echt een rotdag... blegh! Ik heb zes lessen gegeven en tijdens drie ervan wel gehuild.... tsja..... gelukkig kan ik dat zelf wel hebben (voel me dan niet ongemakkelijk, ofzo) en zijn de leerlingen dan heeeeeeeeel lief :D Maar t gaat dus met ups en downs

Ik ben trouwens blij dat ik niet bang ben voor naalden.... heb al vier keer bloed mogen laten prikken tijdens de zwangerschap en een keertje werd er eerst even misgeprikt... Vind het niet heel fijn ofzo, maar ik weet dat het niet zeer doet (vind ik dan he...). Erger vond ik het suikerdrankje dat ik tussen de laatste twee sessies moest opdrinken.... man man man, wat is DAT zoet zeg. Maar goed, het was goed dat het moest, want ik had eerst een vingerprikje gehad en de waarden daarvan waren allemaal goed...

Maarre... mooie echo's heb ik hier gezien. Als mijn vriend mijn laatste fotootje een keertje uploadt zal ik m ook wel plaatsen. Of de volgende...

Wij willen trouwens wel weten wat het is. Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geroepen dat dat toch niet leuk is, maar ja, nu ik zelf zwanger ben komt mijn nieuwsgierige aard ernstig naar boven :D. Ik ben trouwens 100% ervan overtuigd dat het een jochie is, maar vraag me niet waarom....

16. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Haha ik ook :p

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

bah, ik kom even klagen hoor!
    Mijn hormonen gieren door mijn lijf dus ik stel me vast aan maar moet het even kwijt...en jullie meningen zijn altijd fijn om te horen ;)

Mijn man gaat sinds kort hardlopen met de buurvrouw, ik vind alleen dat het een beetje uit de hand loopt want ze sturen elkaar constant berichten via facebook of smsjes over dat hardlopen en als wij dan eindelijk even een half uurtje samen zijn is hij steeds met zijn telefoon bezig (mannen!!)Gisteravond belde ze hem om 10uur op of hij al sliep en of hij langs wilde komen om de tuinstoelen op te halen die er nog stonden van de bbq. euhmm...waarom bel je zo laat nog?? en ik had haar die dag 2x gezien en tegen mij zei ze er niks over. Mijn man kwam bijna een uur later met de buurman en de stoelen terug. Vanavond zijn ze om 8uur gaan hardlopen (wat ze max 50 minuten doen) en ze zijn nog niet terug!!!!!!!

Zij gewoon getrouwd en heeft kindjes maar ik vind het behoorlijk vervelend worden en door de gierende hormonen bekruipt me steeds een ontzettend jaloers gevoel. dat wil ik helemaal niet maar weet even niet wat ik ermee moet....ADVIESSSSSSSS GEVRAAGD :D

18. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

ieeh cass 4 buisjes!!!
    wat jij hebt heb ik ook jeskejes, ik ben meer bang vooraf dan tijdens...

19. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    31 mei!!! heel spannend.. en jij?

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011