In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

zoooooo!! je ziet bij jou echt al goed het verschil joh!!!
    ik zal me er zo ook eens aan wagen dan ;)

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Bekijk bijlage 150917

zo,hier mijn buikfoto;) Ik ben hier 11 weken en 6 dagen en zoals je kan zien komt mijn buik al naar voren.

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    wat leuk die foto's ga daar mee door.
    petra jij moest afgelopen keer toch al voor een gaat je naar de TA. Of is dat toen niet doorgegaan. of bedoelde je dat verzetten ivm overgeven.

hier heel erg in dubio ben nu wel of niet ongi. ik vloei eigelijk bijna niks.:( ik had wel symptomen. ik wil weer zo graag verder

4. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    he mensen,

Ik heb een raar vraagje. ik heb net een discussie gehad met een vriendin over het volgende. Mijn man en ik hebben geklust. maar om de bekende redenen hadden we het even niet gedaan. dus sperma is oud. nou zegt mijn vriendin nu loop je meer risico op een gehandicapt kind want het is oud sperma? ik ben het daar niet mee eens. maar ik kan er naast zitten. als het oud is zwemt het ook niet best dus komt het nergens.

ik heb het ook bij de verloskundige op de site gevraagd. ben benieuwd wat jullie denken.

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ Petra zo jou buikje is ook echt al duidelijk te zien hoor! mag ook wel met 12 weken natuurlijk ;) mooi!

@ Jesse volgens mij is dat echt onzin! de kans op een gehandicapt kind word volgens mij alleen vergroot door je leeftijd, hoe ouder hoe meer kans en als er genetisch iets niet goed is.
    sperma heeft daar niks mee te maken, als sperma niet goed meer is/ te oud is sterft het af, of kan het niet meer naar het eitje toezwemmen en dan komt er automatisch geen bevruchting geloof ik, volgens mij klopt het niet wat je vriendin zegt, dan zouden er toch veel meer gehandicapte kindjes zijn:(

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nee volgens mij klopt dat ook niet hoor Jesse wat je vriendin zegt. Als je door oud sperma gehandicapte kindjes zou krijgen zouden er veel meer gehandicapte kindjes zijn want er zijn genoeg mensen die zwanger worden van 1 keer vrijen.
    Eigenlijk vind ik het ook een beetje een vreemde opmerking van je vriendin, want je zit al met ontzettend veel in je maag door de miskraam en over of je nou ongesteld bent geworden of niet. Ze bedoelde het vast niet verkeerd maar ik kan me voorstellen dat je er nu mee in je maag zit.

Over de tandarts, ik moest toen een afspraak maken toen ik net zwanger was en heb die toen in mei gezet in de verwachting dat ik dan voorbij de 3mnd zou zijn. maar omdat ik nog zo moet kokhalzen van tandenpoetsen heb ik het maar verzet. De assistente vond het nog een leuke reden ook hahaha dus het staat nu in september geloof ik.

7. zwendel

zwendel Niet meer actief

Lijkt mij niet hoor Jesse, oud sperma wordt normaal gesproken automatisch door het lichaam van de man "afgescheiden".

Wel fijn dat die bloedingen van de MK wel over zijn. Als ik jou verhalen las was ik bang dat het lange vloeien bij mij ook zou gebeuren maar ik was er gelukkig met een weekje vanaf dus ben erg blij voor je dat jij er nu ook eindelijk vanaf bent.

Hoe voel jij je trouwens nu ga je gelijk weer gericht klussen? Ik wel maar vind het toch wel eng. Als je geen antwoord wil geven is dat goed hoor maar ben gewoon wel nieuwsgierig hoe jij er tegenover staat

gr wen

8. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    zwendel ik zie je banner net pas wat vreselijk voor jullie.mischien heb je het al verteld of wil je het niet vertellen maar hoe veel weken was je? of was je kleine al geboren.
    Ik moet zeggen dat ik het ook best eng vind, maar het hoeft niet altijd zo te gaan dus probeer ik het zoveel mogelijk possitief te houden. Ik denk dat ik te snel na het verwijderen van de mirena zwanger ben geraakt en dat mijn bm nog niet klaar was. De eerste keer klussen was wel even apart mijn man vroeg nog of ik echt al wel wilde. Mocht ik zw testen mag ik gelijk de vk bellen. ik hoef niet een paar weken te wachten gelukkig.
    Hoe ervaar jij het??

Petra het is idd lastig als je moet kokhalzen. Sommige hebben het altijd en dat is als je achter in de mond moet werken best lastig voor ons alswel voor de patient.

Mensen bedankt trouwens voor jullie antwoordt over de vraag van sperma. brengt idd weer wat rust bij mij

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

hoi Jesse,

Ik was 7 weken zwanger was juist die middag bij de vk geweest voor een intake en zou een week later voor de echo mogen komen.
    maar 's avonds kreeg ik bloedingen en lichte krampen. de volgende dag mocht ik gelijk bij de vk komen voor een echo en alles was gelukkig wel in 1 keer weg dus hoefde geen curretage.

de eerste keer klussen was voor ons ook wel anders dan normaal en mijn vriend vroeg ook of ik het wel wilde. Wij gaan er nu ook gewoon weer voor en mag idd ook gelijk bij een positieve test weer de vk bellen en mag zoiezo met 7 weken een echo als ik dat wil. dus dat vind ik wel erg fijn.

Ben wel benieuwd (het is nu bijna 4 weken geleden ) of ik weer ongi wordt en zo ja hoe lang dat duurt voordat het doorzet, heb begrepen dat dat wel tot 6 weken kan duren of....zal het gelijk weer raak zijn?? ik heb ook gelijk gezegd dat ik wel positief wil blijven en blijf ook gewoon tegen mezelf zeggen dat het niet altijd zo hoeft te gaan.

Hoe ver was jij in je zwangerschap als ik dat mag vragen?

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: mooie foto's meid, je ziet echt al verschil!

Als ik mijn foto nu zou plaatsen en vragen hoever ik zou zijn zou je eerder op 13 weken dan op bijna 6 gokken.

Gister door een vrouwtje in de winkel aangesproken (ik ken haar wel hoor, ik kom altijd in die winkel...). Ze vroeg hoever ik al was. Toen ik haar zei dat het nu bijna 6 week is, vroeg ze direct of tweelingen in de familie zitten...

JA DUS... en nu dus nog iets meer dan 3,5 week wachten voor ik een afspraak bij de VK heb...

Hebben jullie ook wel met de angst gezeten dat het misschien niet zou blijven zitten tot die afspraak???

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @Jesse, volgens mij kunnen mannen niet lang zonder seks.. die verwennen zichzelf echt wel waar wij niet bij zijn haha... Maar ook ik denk of ben er eigenlijk van overtuigd dat het klontklare onzin is...

@mayd, Pff ik zit nog wel eens in de stress haha. dan heb ik weer is buikkramp of iets en dan denk ik meteen.. oh nee als dat maar goed gaat!
    terwijl vk vorige week heeft gezegd dat de kans dat het misgaat nog maar 2 a 3 % is..

@ weet niet meer wie het vroeg.
    Ik had een paar dagen een vreselijke gloeiende kop.. echt warm en rood. dacht ook dat ik griep zou krijgen maar was dus zwanger.. Dat is eigenlijk het enige rare symptoompje wat ik had..

@ weet ik ook niet meer wie dat zei haha(geen zin om terug te lezen)
    Ik was vanaf week 6 ook vreselijk moe, kon de hele dag slapen. Ik begin nu pas te merken dat het wat minder word de moe heid.. Maar het is nogsteeds niet zoals het hoort te zijn (mijn energielevel dan)
    misselijkheid heb ik nog steeds, ik vind avond eten gewoon verschrikkelijk vies. Hoop wel dat dat snel beter word want nu word ik er niet vrolijk van. Ik eet het wel op maar met vreselijke tegenzin...

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Mayke, de weken voor mijn intake bij de verloskundige heb ik me eigenlijk nergens druk om gemaakt. juist de periode tussen de intake en de 11 weken echo zat ik soms in de stress. Je leest soms zulke nare dingen, toen ik de afspraak had voor de 11 weken echo had ik mezelf dus zo zitten opfokken dat ik er niet lekker van was :) ;)
    Volgens mij maakt elke vrouw zich op een bepaald punt wel druk daarom.
    Maak jij je daar veel zorgen om?
    Nu ben ik trouwens nog meer benieuwd naar je buikfoto!! heerlijk toch dat je buik lekker gaat groeien!!

wij zijn hier nu bijna klaar met het zetten van de schutting en dan kunnen we eindelijk met de babykamer beginnen. Ik wilde al enthousiast beginnen met het slopen van een kast die door de muur gaat maar dat mocht niet..hihi flauw hoor :p

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ah wat flauw!

Ik moet eerst de logeerkamer nog afmaken, maar daar wacht ik mee tot ik genoeg energie heb.

Fijn om te horen dat meer vrouwen die onzekerheid delen.

Gelukkig ga ik drukke weken tegemoet tot aan de VK-afspraak:

- vandaag op visite bij vrienden
    - morgenavond op kraamvisite
    - dinsdag komt een mevrouw van moeders voor moeders
    - woensdag zijn mijn hubby en ik 8 jaar bijelkaar, dus uit eten
    - 20 mei bruiloft van familie
    - 22 mei uit eten met familie
    - 25 mei is mijn hubby jarig
    - 27 mei feestje t.b.v. verjaardag hubby
    - 29 mei familiedag op het hoofdkantoor in Duitsland van het bedrijf waar ik werk
    - 2 en 3 juni lekker vrij i.v.m. hemelvaart

en dan is het nog minder dan een weekje....

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Hoi zwendel ik was veel korter maar 4a5 weken bij mij was het ook gelijk weg alleen zoals je weet vloeide ik lang na.WE zijn wel weer begonnen maar ga er niet vanuit dat het gelijk weer raak is, en eigenlijk vind ik dat ook wel fijn.
    Mayke wij willen foto's zien van je buik weehee.
    Ik vind het echt heel leuk om jullie foto's te zien.
    Petra dat is flauw zeg dat je niet mocht slopen ik ben er ook dol op. ik ben hier in huis degene die alles sloopt de wc, de keuken. Ik vind het leuker dan alles weer mooi maken hahaha:p
    Cass wat balen dat je niet lekker kan geniet van het eten ik hoop dat het snel overgaat.

Ik kan jullie melden dat we officieel in ronde twee zitten. Volgens de vk van het forum mag het gewoon dus we zijn weer aan de knutsel. Ik ben zo BLIJJJJJJJ!

15. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Jesse Super dat jullie weer aan het knutselen zijn en dit keer wordt het een plakkertje hoor!!!!!

@ Mayd denk dat iedereen dit wel heeft hoor die angst we weten immers allemaal donders goed dat de kans altijd aanwezig is dat het fout gaat maar we wensen natuurlijk iedereen een plakkertje toe. Maar het is dus niet raar als je af en toe de angst hebt dat het niet blijft zitten dit hoort erbij denk ik. Wel fijn dat je voorlopig genoeg afleiding hebt waardoor de tijd toch best snel gaat.

@XXPetra Flauw hoor dat je nog niet mocht beginnen met slopen hahaha

16. zwendel

zwendel Niet meer actief

oja petra kom jij toevallig uit de buurt van gouda?? ken daar een petra die nu ook 12 weken is haha (je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven hoor

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hee Zwendel, nee hoor ik kom uit Zierikzee. het zou wel grappig zijn geweest :D

haha Jesse, ik ben ook de sloper in huis maar die kast moet volgens mijn vader,man en schoonvader met beleid worden gesloopt omdat de muur anders teveel hersteld moet worden....beetje jammer dus!! ;)
    Wat fijn dat jullie nu met ronde 2 kunnen starten!!

Nou Mayke dan kom je de weken wel door denk ik met je drukke bezigheden! Wel lekker denk ik, want dan vliegt de tijd!
    Hoever ben je als je, je 1e afspraak hebt?

18. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

Wat super leuk zeg de buik foto's vind het echt super leuk dat jullie die erop zetten ik wil dat ook zeker gaan doen dan heb je straks ook een idee hoe het allemaal is gegaan.

@petra jammer hoor dat je de kast niet mag slopen hihi ik vind dat ook altijd maar al te leuk, ik heb van de week een stuk van de voortuin met van die border randen betegeld ik wou mijn eigen moestuintje haha.

Hier nog steeds geen bloed wel spierpijn in mijn rug iedere dag op een andere plek wou vanaf gister middag al in mn bed gaan liggen mijn lichaam had ff nergens zin meer in.
    kom nu ook net pas mijn bedje uit ;) erg he ??

Liefs Kim

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ kim ik kom ook pas net uit bed hoor:) als je het kunt lekker uitslapen toch?
    weet je al wanneer je weer gaat testen? of test je niet meer?

@ Petra flauw hoor dat je niet mag helpen slopen:p

@ Jesse fijn meid dat je groen licht hebt gekregen van de vk! kan je lekker weer klussen! duim voor jullie op een plakbeeb!

@ Mayke dat zou wat zijn een tweeling! ik heb dat ook wel een beetje hoor, mijn echo is volgende week maandag en hoop zo dat beeb er dan (nog) zit en het goed doet, hartje klopt enzo! jij hebt in ieder geval een lekker druk schema! genoeg afleiding dus!

20. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek

Jaja ik ga dinsdag weer testen dan hebben we ook ons partnerschaps registratie dus we hopen dat de test dan niet wit blijft ook zit ik dan op 9 dagen na mijn bloeding ;)

Liefs Kim

Deel Deze Pagina