hoi meiden!! Hoe is het?? Hier alles prima ongi zit er weer zo goed als op...... op naar een nieuwe ronde..... we zien het wel weer!
Hoii meiden! SOrry dat ik zo lang niks van mij heb laten horen.. schaam schaam.. Ik lees regelmatig mee, maar kom helaas niet verder dan lezen. Reageren kost mij toch echt wel wat moeite, maar dat ga ik nu zeker doen.. Even paar bladzijdes teruglezen en reageren op jullie @Jesse Wat super fijn zeg, dat de nasleep van de miskraam nu eindelijk is opgehouden en je weer kan beginnen met klussen Hoop voor jullie dat het gauw weer raak mag zijn en jullie een mooi plakbeebje mogen krijgen @cass is je kat al gevonden of nog steeds vermist? Heh bah lijkt mij zo erg. Hopelijk wordt hij gauw gevonden hoor! @Kim spannend zeg.. hopelijk test je dinsdag vet positief @Delilah zoo jouw buikje groeit al lekker joh!! LEkker van genieten. Heb je het al tegen mensen verteld? @Petra jaaa bij jou ook al goed te zien.. echt een bolletje is het dan he? Zo leuk om te zien. Zien andere mensen eht ook al? Nu weet ook iedereen het bij ons hoor en ik hoor van sommigen dat ze al dachten te zien dat ik zwanger was hahah grappig om te horen @Zwendel Hopelijk komt je volgende ongi weer lekker snel.. of natuurlijk niet maar dit wordt dan je 2e ongi na je miskraam? Ik zou zoiezo wel één ronde afwachten dan.. Nou hopelijk test jij ook weer gauw positief hoor meis @MayD hahaha zozo dat wil wel wat zeggen! Nou ben ik ook wel heeel erg benieuwd naar je buikje En die angst is zoo normaal.. dat heeft elke vrouw wel. Ik vind het soms nog steeds spannend of alles wel goed is Vandaag weer bij verloskundige geweest. Alles was weer super goed. De testen van de bloeduitslagen waren zeer positief. Geen infecties of tekorten. Mijn HB was zelfs super hoog en dat blijkt erg goed te zijn (terwijl ik vorig jaar nog wel bloedarmoede had en mijn HB super laag was ) De baarmoeder was goed te voelen en we mochten voor het eerst naar het hartje van ons kindje luisteren. Wat ontzettend bijzonder zeg. De verloskundige zette de doptone op mijn buik en meteen was het hartje super goed hoorbaar Laat ik mij nu dan ook maar aan een buikfotootje wagen
@ Petra: ik ben 9 weken en 3 dagen als ik voor het eerst naar de VK moet... Ik heb zelf nog een punt op de agenda vergeten: 4 juni hebben we een bedrijfsfeestje van mijn man zijn werk...
@ babywens zo jij krijgt ook al een mooi buikje! fijn dat je de kleine zo goed kon horen! lijkt mij ook heel leuk! moet nog een weekje wachten! ja mijn buik groeit ook al behoorlijk! we hebben nu de ouders het verteld, mijn zus weet het en 2 vrienden heb ik het verteld, de rest doen we na de echo volgende week maandag!
@babywens,zo super joh dat je nu alweer een afspraak had!! wij hebben 3 juni pas de volgende afspraak na de termijnecho dus dat is nog even wachten. Wat doen ze precies op zo'n controle? dan maken ze niet standaard een echo toch? Mooi buikje joh!!! Haha ik had dat ook van die mensen die achteraf zeiden: ja ik wist het wel want ik dacht het al te zien. uhuuhhh!! haha. Iedereen ziet het nu wel en mensen die het nog niet weten kijken nog een beetje vertwijfeld van...zou het?hihi Hoe gaat dat trouwens bij de andere zwangere meiden, hebben ze verloskundigen bij jullie ook een samenwerkingsverband met de huisarts? Ik moet tm 19 weken naar de vk en dan van week 20 t/m 30 of 32 naar de huisarts en daarna weer naar de vk. Kim heb je vanmorgen weer een testje gewaagd of ga je dat morgen doen? @ Mayke, lekker joh dat je dan al zover bent en dat je dan een echo krijgt! dan kunnen jullie gelijk zien of jullie hummeltje alleen is of misschien stiekem met z'n 2tjes!!
@ babywens, Ben na de miskraam nog niet ongi geweest. Hoefde van de VK niet de eerste menstruatie af te wachten, als we wilde mochten we gelijk er weer voor gaan. We hebben wel geklust maar niet gericht want tja je weet toch niet wanneer je je ei hebt, al denk ik wel dat ik em wel gevoelt heb. We hebben toen ook wel geklust maar ga nog nergens van uit. Het zou wel welkom zijn en hoe moeilijk een miskraam ook is zijn we er wel weer klaar voor. Heb op mijn been een vlinder staan die ik heb laten tatoeeren toen ik zwanger was (wist overigens niet dat ik zwanger was) dus dat is nu ons vlindertje vond het wel een mooi gebaar al was het pas 7 weken
jaa zeker lekker. Ik had 4 weken geleden de intake bij de vk (intake en echo gaan bij ons apart) en om de 4 weken mag je weer op controle. dus vandaar dat we vandaag weer mochten Ehm ze doen niet zo veel bij zo'n controle.. Even kijken hoe het met je gaat.. je moet weer op de weegschaal gaan staan (was weer 2 kilo kwijt ) ze gaan je bloeddruk meten, kijken of ze de baarmoeder al (uitwendig ) kunnen voelen.. en vervolgens gaan ze naar het hartje luisteren Meer is er eigenlijk niet gebeurd. Stonden binnen 10 minuutjes ook weer buiten. Helaas wordt er geen echo gemaakt nee haha dat gebeurt pas bij de 20 weken echo en dat duurt nog lang!! haha het is inderdaad nog net zo'n twijfel buikje heh.. of zwanger.. of ietsje aangekomen haha Ohh wel apart dat je tussendoor naar de huisarts moet? Ik zit gewoon de hele zwangerschap bij de vk! Ik moest wel rond de 24 weken nog eens terugkomen naar de dokter, maar gewoon meer om te kijken hoe het gaat Ach de dokter zal het onderzoek net zo goed kunnen als de vk
ohh oké, nou super spannend joh! Fijn dat je van de VK gelijk weer mocht beginnen met klussen. Hoop echt dat het dan meteen weer raak is voor jullie Wel apart dat je net een vlindertje had laten tatoeëren.. wel mooi gebaar inderdaad!! Succes meid!
volgens mij was ik dat over de buikjes en zo staat ineens na een weekend het hele forum vol met buikjes!!! wat leuk zeg!! volgens mij is het bij mij nog niet echt te zien.. ik zal als het te zien is ook eens een fotootje posten!
Cass hoe is het met je kat? het zit mij ook wel wat dwars voor jou want mijn poes is pas overleden en als je veel van je dier houd dan zijn datsoort dingen heel verdrietig..
Ik las ook nog wat dingen over zwangerschapssymptoompjes, nou ik heb een paar rare,, ik kan niet meer met mijn knieen op elkaar liggen op mn zei, dat gaat ineens irriteren sinds z=de zwangerschap.. odd, verder ben ik echt ontzettend vergeetachtig.. als iemand me vraagt iets vast te houden kan ik zo een minuut later vragen wat ik met dat ding doe in mn handen.. en ik heb jeuk op mn buik ineens vreemd!
hier is vanmorgen MvM geweest! had zelf al een testje gedaan, gewoon voor mijn eigen gevoel en die was knalpositief! de test van MvM is veel minder gevoelig, maar ook die was positief, dus ik mag mee doen!! kan 9 weekjes meedoen, ben nu al 7 weken, dus de eerste week valt al af. heb een mooie armband gekregen (die ik nog maar niet om doe) en als ik tot het einde mee doe krijg ik nog een leuke tas! 1 na onderste test heb ik zelf vanmorgen gedaan, onderste is van MvM hoe is het hier verder met iedereen?
Hij is niet meer terug gekomen.. Baal er verschrikkelijk van. Heb gisteren zijn speeltjes, voedingsbakje en mandje ff opgeruimd om er niet de hele tijd aan herinnerd te worden... Voelde als een soort afscheid en ben er echt wel verdrietig van. Elke keer als ik naar buiten ga blijf ik om me heen kijken of ik hem zie. en als ik op de bank zit en er waait een blaadje voorbij kijk ik meteen of het misschien de kat was die ik zag bewegen... En tja iedere dag toch maar even op internet kijken of hij is gevonden.. Maar tot nu toe nog niet...
@ Cass: bah, wat naar met je kat. Sterkte meis. @ Delilah: MvM komt vanavond bij mij langs. Ik ben benieuwd. Mijn zwangerschapstest van Kv (2v5) knalde met 4 weken al... @ Petra: is idd wel fijn dat je dan direct al meer kunt zien. Het duurt alleen nog zo lang.... Verder gaat het met mij wel aardig. Ben gewoon ontzettend moe en begin nu ook af en toe draaierig te worden. Borsten knappen bijna uit elkaar en de bandenpijn slaat me af en toe echt dubbel (ik ben normaal ech geen pieper hoor). Ik mag verder eigenlijk niet klagen. Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk ofzo.
wat verdrietig zeg... veel sterkte ermee dan en ik hoop toch voor je dat hij nog terug komt.. vind het echt heel naar voor je
Kan de extreme moeheid daarvan niet komen of heb je t niet heel erg gehad? Ik heb een aantal jaar geleden nl de ergste variant gehad en ben nu nog altijd (als ik pech heb chronisch) ontzettend vermoeid. Vandaar dat ik het me niet voor kon stellen dat je zei dat Pfeiffer er niks bij was Wat een mooie buikjes al dames! Heel leuk dat jullie fotootjes plaatsen @casss: He wat naar zeg! Sterkte..
@ casss wat balen meid dat je kat nog steeds niet terug is! ikzelf heb niks met katten maar kan me heel goed voorstellen dat je enorm aan zo'n dier gaat hechten en dat het gewoon super balen is dat ie nu weg is, blijf duimen dat ie op een dag weer aan komt lopen!! dat zou toch het mooiste zijn! Mayke, wat goed dat je ook meedoet aan MvM! hier was het een heel aardige mevrouw! heb 4 flessen gekregen om te vullen, ze zei dat 4 voor mij genoeg was aangezien ik fulltime werk, dan ben je niet zoveel thuis hier ook moe, en de misselijkheid komt nu echt in vlagen! al een stuk minder dan vorige week, kan het goed onder controle houden, door geregeld wat te eten gelukkig!