dag dames.. lange tijd geleden dat ik hier geweest ben... had meerdere redenen..maar de voornaamste was dat ik niet goed in mijn vel zat/zit...sinds 1 1/2 week gaat het gelukkig iets beter met me...maar wil absoluut nog niet de vlag uit hangen!! ik heb niet alles terug gelezen.. maar wowwww wat hebben jullie zwangere dames al mooie buikjes zeg!!! ***JALOERS*** hoe voelen jullie je??? sommige zijn al over de 3 maanden grens heen..weet de hele wereld het nu?? wat waren de reacties??? mayd...kon jouw foto niet zo snel vinden (of die staat er niet op) maar ben er wel nieuwschierig na (als vreemde mensen al kunnen zien dat je zwanger bent!! ) kim...jij bent volgens mij de enige tester??? ik hoop het echt voor je!! wanneer ga je testen??? casss...ohh wat zielig voor je van je kat!!! hopenlijk komt hij snel terug!! alle klussende dames....hoe gaat het met jullie??? voor iedereen een fijne avond!! en wie weet tot snel!! liefs
Gelukkig gaat het weer wat beter met je.. Vervelend heh, als je in zo'n dip zit. Ik ken het wel hoor! Denk dat we hier allemaal wel enigzins over kunnen meepraten. zie wel dat je over 4 dagen mag testen? Spannend joh, hoop echt dat het raak is voor je Het is zo ontzettend fijn om eindelijk over die 3 maanden grens heen te zijn. Moet zeggen dat het wel erg lang duurde. Helaas hier nog steeds de hele dag door misselijk en overgeven. Hoop dat het gauw overgaat, want vergt enorm veel energie van me. De hele wereld weet inmiddels dat ik zwanger ben, het gaat echt als een lopend vuurtje Maar super leuk alle reacties! Succes meid!
het was niet echt een dip...eerder een depressie.. ik zag het allemaal niet meer zitten..maar gelukkig dat het al een stuk beter gaat!! ik denk dat het deze maand niet raak is.. waarom weet ik niet is een gevoel...maar dan kan het ook niet tegen gaan vallen als ik wel ongesteld word haha kan me voorstellen dat het super is dat je over die 3 maanden grens heen bent, en wat naar dat je veel misselijk bent en over moet geven!! hoop dat het binnenkort over is...en dat je dan echt kunt gaan genieten!! haha gaat snel he het nieuwtje!! woon je in een dorp??? fijn dat alle reacties super waren!! dank je!! liefs
Ik heb best heftige pfeiffer gehad, maar dit is echt erger en heftiger. Ik val 's middags al bijna op mijn werk in slaap! @ Babytjuh: mijn buikfoto komt dit weekend ... @ Delilah: dus, ook moe! Goed dat je de misselijkheid een beetje in bedwang kunt houden. Ik ben benieuwd hoe mijn gesprek met de MvM-mevrouw vanavond gaat.
Heh bah, vervelend zeg. Gesprekken gehad bij psycholoog/psychiater of ben je er zelf een beetje overheen gekomen? Dat is inderdaad de beste instelling. Deed ik eigenlijk ook elke maand en als het dan raak is, is de verassing extra groot Ja ik hoop ook dat het snel over is. De verloskundige zei al dat het erg lang duurde en dat het elk moment over kan zijn dus daar gaan we dan ook vanuit haha ja nieuwtjes gaan erg hard. Nee woon niet in dorp, maar in stadje! Ik heb het op hyves en facebook gezet en zo gaat het erg snel
@ Cass, wat rot joh van de kat! Heb je het asiel al gebeld? Misschien is jullie kat wel gevonden maar weten ze niet van wie het is. @ babytjuh, vervelend zeg dat je een depressie hebt gehad! Hopelijk kan je er nu helemaal uitklimmen en het afsluiten met een mooie test! @babywens, hihi nou eigenlijk wonen we allebei gewoon in een dorp wat wel een stad wordt genoemd Bij ons merk je het ook snel. dan kom je iemand tegen die zegt: hee, ik sprak die en die had weer met die gesproken (etc etc) en die vertelde dat je zwanger bent! haha dan lach ik altijd maar en denk ondertussen..aahhh gossie, jullie hebben de hele dag niks anders te doen dan roddelen Ik heb met net ingeschreven voor kraamzorg, dat moet echt al vroeg hé! Weten jullie het al? Wij gaan naar de provinciale kraamzorg want die staat erg goed aangeschreven in Zeeland. @ Mayke, hoe ging je gesprek met de mevrouw van MvM? Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden mijn man en ik zouden een film gaan kijken maar ik ben bang dat ik al slaap bij het voorstukje
haha ja bizar heh, hoe snel dat gaat. Dan denk je echt van: huh hoe kunnen die dat nou weer weten Ach nu mag het ook en is het ook niet meer erg he haha super grappig! Ik heb mij gisteren ingeschreven bij de provinciale kraamzorg Ik moest dat helemaal regelenen via verzekering, maar is nu gebeurt Ik was eigenlijk bijna vergeten dat dat nog geregeld moest worden, haha gelukkig hielp iemand mij eraan herinneren Ga straks met mijn moeder naar Prenatal. Eens kijken voor een nieuwe bikini/badpak of wat dan ook Wij zwemmen namelijk 2 keer per week, maar mijn bikini is echt te klein aant worden. Mn boobies vliegen eruit whahah Ook ga ik zelf kleedjes e.d. naaien. Leuk joh, om lekker te kijken naar stofjes en patroontjes
Het gesprek met de MvM mevrouw ging goed. Test was positief en ik mag meedoen. Verder geen echt nieuws. Morgen nog een dagje werken en dan een lang weekend. Ik heb er echt al zin in.
Mayke fijn dat je ook mee mag doen! kreeg je ook 4 flessen? en mocht je ook kiezen uit een armband of een ketting? heerlijk een lang weekend vrij! dat zit er voor mij niet eerder in dan met Pinksteren helaas!
wat goed dat jullie allemaal mee doen aan mvm! ik mag nog een paar weken.. ik geloof tot 9 juni ofzo?
Bekijk bijlage 152112 Gezocht! ff spammen sorry maar wie weet is die wel zover gewandeld dat hij straks bij petra over de nieuwe schutting springt..
Hey meiden, Hier nog iemand die graag in 2011 zwanger zou willen worden... Zie in iedergeval al een aantal mooie banners hier Liefs WannabeMom
Haha Cass, dat zou wat zijn als jullie kat hier ineens over de schutting springt Waar in Brabant wonen jullie? @babywens, leuk joh dat je gaat shoppen voor een bikini/badpak! Heb je wat gevonden? Ik heb ook niet veel spannends te melden! Ben mijn verlof aan het regelen maar die mensen bij de afdeling P&O krijgen het toch nog voor elkaar om me 6 weken van te voren met verlof te sturen terwijl ik al 3 keer heb aangegeven dat ik 4 weken van te voren wil :x Ggrrrrrr!!! Dus ik ga maar eens een zoveelste mailtje sturen Gaan jullie nog wat doen van het weekend? en Kim heb je al getest meid?
@ Casss de kans is héél klein dat ik hem hier ergens tegen kom, woon in overijssel, maar wie weet herkend iemand hem! @ wannebemom welkom! @ Petra ik wil ook graag 4 weken van te voren met verlof, als ik het volhoud natuurlijk wat mij bezighoud dat het januari 2012 topic momenteel niet zo leuk is, er is maar weinig positief nieuws, de ene na de andere krijgt een miskraam ik denk dat ik maar tijdelijk uit dat topic wegga, word er erg ongerust en verdrietig van, helemaal nu mijn eigen echo zo dicht bij kom, begrijp me niet verkeerd vind het heel erg voor die meiden, maar kan het heel slecht hebben op dit moment al die verhalen van de dames bij wie het mis is gegaan
@Cass, Wat erg van je kat!! Hoelang is hij al weg dan?? Ik ben ook zo gek op die van mij ik heb er twee en zijn nu nog echt mijn kindjes!
@ Delilah, daarom blijf ik toch maar hier, de een na de ander word zwanger had het vorige maand toch even lastig daarmee.. Maar je hebt geen klachten verder toch? we gaan ervan uit dat je baby gewoon blijft plakken he!
Pip kan me voorstellen hoor dat dat moeilijk is dat de 1 na de ander zwanger word! hopelijk mag jij je ook snel bij het groepje zwangeren voegen! nee verder geen klachten gelukkig, maar ben al best een beetje ongerust bij alles wat je voelt, dan helpt het ook niet echt als de negatieve verhalen de positieve compleet overstijgen
Och meid... blijf maar lekker hier plakken! doe ik ook. Ik was er nog niet, omdat ik mezelf nog niet ver genoeg vindt voor het zwanger gedeelte. Ik denk toch een beetje bijgelovig.