Ik heb de armband gekozen. Zal er wel weer op neer komen dat mijn nichtje daarmee op de loop gaat hahaha Ik heb 4 bussen en de eerste zit al bijna vol . Dames: ik zei dat ik tot het weekend zou wachten, maar hier is ie dan! Mijn BUIKJE! Bekijk bijlage 152184 Ik ben wel ietsje voller (maat 38/40 boven en maat 40/42 onder), maar dit is echt heftig. Zelfs de vrouw van MvM dacht dat ik al veel verder dan 6 weken was . De foto is zelfs nog niet eens van de volledige zijkant genomen, maar heel ietsje schuin van voren.
Dat is toch ook niet erg! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en je niet schuldig voelen als je liever even niet meekletst. Ik kletste eerst mee in het november mama's topic maar dat doe ik ook bijna niet meer omdat ik het hier veel gezelliger vind en je iedereen ook wat beter kent. En ik snap dat je, je ongerust maakt omdat de echo eraan komt maar zolang je geen heftig bloedverlies hebt of hevige buikpijn moet je, je niet zorgen maken hoor! Wij zijn er (uiteindelijk) in gegaan met het idee van als het niet goed is dan zien we dat op dat moment wel verder maar nu willen we genieten van de leuke tijd. (moet zeggen dat het ook even duurde voor ik mezelf daar aan kon krijgen hoor!)
Pip, rot he dat je dan ineens tussen een aantal zwangeren zit! maar bij jou komt die mooie test ook hoor!! En wij blazen door met HCG tot alle meiden hier zwanger zijn!! Ik vind het topic in ieder geval super fijn omdat iedereen elkaar lijkt te kennen en zo met elkaar meeleeft!! Gezellig mee blijven kletsen dus en als je ervan baalt gewoon spuien!! dat helpt @Mayke, moooooooi buukje!! Je buik komt echt al naar voren joh! ik heb trouwens ook maat 40/42 van broeken, maar dat zegt niks over je buik hoor! Voelt je buik van onder ook al wat harder aan? Jij hebt echt al een zwanger buikje! wat gaaf!!
Ach dit is een hartstikke vruchtbaar forum!! Gewoon lekker hier mee blijven kletsen! en wij snappen allemaal hoe je je voelt want iedere vrouw ook de zwangere hebben in onzekere tijden en op spannende wachtbankjes gezeten! Ik woon in Veldhoven dat ligt tegen Eindhoven...
hahaha wat zei je..het wordt alleen maar erger hoor schat ik ben net uit bed en heb geslapen van 23.00uur tot 10.00uur. haha oeps!! gelukkig ben ik vanmorgen vrij maar was van plan om juist vanmorgen actief te worden in huis...nu maar even als een wervelwind wat gaan doen dan! Ik wil trouwens de box gaan verven in een andere kleur, is nu houtkleur. hebben jullie nog tips?? kan ik die beter verven met een kwast of juist spuiten?
Petra jou afspr bij de vk is een top dag haha its my birthday. Cass klote dat je katje je nog terug is. Delilah moet je alle plasjes opvangen dan? ik dacht alleen de ochtend plas. Babytjuh. Balen meis dat je niet lekker in je vel hebt gezeten.IK hoop dat de possitieve lijn snel doorzet. Mayd. wat een leuke foto het gaat hard zeg Ik ben vanmorgen bij de hA geweest had/heb erg veel buikpijn en pijn in mijn vagina. ik was bang voor een ontsteking of zo. Maar gelukkig zijn het weer mijn darmen de zenuwen zijn weer geprikkeld alleen nu doet de rest ook gezellig mee:x Is een familie kwaal alleen dat mijn bm en blaas en vagina mee gaan doen heb ik nog niet eerder mee gemaakt. de zenuwen staan in deze regio erg met elkaar in verbinding. nou daar ben ik mooi klaar mee. Maar van de possitieve kant het is geen bm ontsteking weehee. dus we klussen weer gewoon verder.
@ Jesse: fijn dat het geen ontsteking is. Doe kalm aan meis. @ Petra: Als je ervaring met spuiten hebt, kun je spuiten MAAR WEL MET MONDKAPJE! Anders kan het ook met de kwast.
Mayke mooi buikje heb je al! best een bol buikje al inderdaad, hier kan ik het ook bijna niet meer verbergen, eerder was ik echt plat en nu zit er al echt een bolletje, ga vanavond weer een foto maken, die zal ik dan morgen even plaatsen. mijn eerste fles van MvM zit trouwens ook al vol, ben al met de 2e begonnen Petra gelukkig heb ik maandag al een echo, als die goed is ben ik wel gerustgesteld denk ik, tot die tijd is het gewoon een beetje onzeker heb er trouwens wel zin in, in de echo! Jesse wat vervelend van de buikpijn en pijn in je maag, gelukkig is het niks ernstigs en mag je gewoon klussen, veel klusplezier! hier hebben we het gisteren aan mijn vader verteld, hij vond het hartstikke leuk en was blij voor ons, alleen is het voor hem niet zo nieuw meer als bij de ouders van manlief, voor mijn ouders is het het vierde kleinkind voor manlief het eerste
@ Mayke, dat is idd wel een goede om een mondkapje te gebruiken!! Ik weet dat ik wel mag verven met verf op waterbasis maar zo'n kapje kan nooit kwaad! @Delilah, ik denk dat het voor jou vader net zo speciaal is als bij het 1e kleinkind want dit is jou eerste kindje en dat blijft volgens mij toch speciaal! Zeker voor een vader. Fijn dat de echo al zo dichtbij is hé! Daarna lekker genieten hoor! @Kim, heb je al weer getest? We zitten in spanning te wachten! @Pip, wanneer is jou nod?
Hello ladies Mayke, mooi buikje al zeg!! Hier wat lekkere dagen achter de rug Paar vrije dagen is ook goed geweest voor het klussen... Mn nod is volgend weekend dus ben benieuwd Gister ons nieuwe katje opgehaald dus ik ben helemaal in luv . Verder nog niet veel terug gelezen.. Fijne avond allemaal!!
Ik laat mijn moeder het schilderwerk opknappen in de logeerkamer (is geen waterbasis). De rest doe ik zelf. Ik ben benieuwd hoe het is gelukt als het af is.
Thnx voor de complimenten dames. Mijn eerste MvM zit ook al vol. Ben vanmorgen aan de tweede begonnen.
Spannend!! Waar vrije dagen al niet goed voor kunnen zijn hé! Je voelt je dan gelijk weer als herboren!
Hoi Hoi allemaal Daar ben ik weer hoor paar dagen lekker druk gehad. En jahoor had maandag alweer gestest hoor hahaha helaas was hij negatief dinsdag niet omdat we er niet echt de tijd voor hadden. Helaas ben ik ook nog eens dinsdag ongi geworden maar het gaat niet zoals het notmaal gaat vrijwel geen bloedverlies gehad geen klachten niks over heel de dag heb ik misschien 3 druppels bloed normaal moet ik het toch wel in de gaten houden dat ik geen rode broek krijg. Ook zit ik nog steeds met de vraag in mn hoofd wat was die bloeding tussendoor, het lijkt nu net doordat ik die bloeding tussendoor heb gehad dat het nu minder is. Maarja meerdere vriendinnen van me zijn de eerste maanden van hun zwangerschap nog gewoon ongi geworden, dus ik hou nog een heel klein beetje hoop. Ik ben ook nog steeds zo duizelig en onwijs moe vandaag moest ik naar de kapper om 11 uur maar had me gewoon verslapen en zodra ik uit me bed kom kan ik er al gewoon weer terug in. Ook ben ik heel emotioneel huil om de kleinste dingen dit heb ik normaal ook echt nooit. @Cass balen dat je kat nog niet terug is zeg ik hoop dat ie snel toch nog gewoon thuis komt aanlopen, en ik snap helemaal dat je toch de spullentjes heb opgeruimd want anders blijf je maar herrinerd worden. @sorry ff kwijt mooie buikfoto hoor ik hoop echt dat alle dames van die leuke foto's blijven plaatsen is echt iets om naar uit te kijken Liefs Kim
Nou meis, ik hoop dat je snel een beetje duidelijkheid hebt... Vanmorgen uitgeslapen tot 7 uur! Jeehhh Straks de hele dag bruiloft. Ik spreek jullie morgen weer dames!
Ik heb vandaag ook een bruiloft! Kan nog lekker in mijn oud op nieuw jurkje haha die heb ik net gepast! vanmiddag alleen even een grote panty kopen want de oude zitten te strak in mijn buik te porren... Hier gaat verder alles prima! Leuk een nieuw katje! vriendje vroeg gister ook of ik een nieuwe wilde maar heb een beetje boos en geprikkeld gereageerd geloof ik door te zeggen dat ik geen nieuwe wil maar mijn eigenste!! ach ja.. Heb eigenlijk hele goeie zin vandaag! Ga nu lekker douche en mijn lijf een grote beurt geven, daarna nog even boodschapjes en om 14 bruiloft kijken, daarna het huis van het gelukkig paar op stelten zetten en vanavond feestje...
Wow, als je hier ff niet bent is t bijna onmogelijk om op iedereen te reageren Haha, heb in ieder geval alles bijgelezen. Enne MayD: Wow dat begin je al wel te zien ja! Nice Hier komt de eisprong alweer heel dichtbij.. Mooi in t weekend Ben wel iets minder met alles bezig, dan gaat de tijd iig wat sneller.
@casss wel leuk een nieuw katje. had ook nog wat voor je rondgekeken maar nog niks gevonden. weet ook noet welke woonplaats je vandaan komt dus is het al wat lastiger zoeken. hier zit ik eigenlijk nog te wachten op mijn ongi. Miskraam is nu 4 weken en 1 dag geleden maar nog geen symptomen. Kan wel 4 tot 6 weken duren heeft de vk gezegd dus kan ook nu nog wel 2 weken duren. Of misschien ben ik wel opnieuw zwanger. Heb zoiezo geen symptomen van een naderende ongi en ook nog nie voor een zwangerschap dus we wachten nog maar ff af verder iedereen alvast een fijn weekend